دیجی صدا مفتخر است که برای جلب نظر مشتریانی که بهدنبال بالاترین سطح کیفیت هستند، محصولات اصل و تجهیزات صدابرداری از برندهای معتبر جهانی را در بازار ایران عرضه میکند. ما همواره پشتیبان مشتریان خود هستیم و براي تأمين رضايت و آسودگی خاطر و نیز رعایت حقوق آنها محصولات ارائه شده در فروشگاه را تحت شرایط زیر گارانتی میکنیم:
1. تنها محصولاتی که تحت عنوان «گارانتی دیجی صدا» به فروش میرسند، شامل دریافت این خدمات هستند.
2. تمام کالاهایی که تحت گارانتی دیجی صدا هستند، بههمراه هولوگرام این شرکت عرضه میشوند.
3. حداکثر مدت زمان گارانتی و دریافت خدمات 12 ماه پس از تاریخ خرید و صدور فاکتور است. مدت زمان گارانتی باتری 6 ماه است.
4. تاریخ خرید محصول در فاکتور قید میشود. همچنین مشخصات محصول و اطلاعات مشتری در سامانه دیجی صدا ثبت شده و قابل انطباق است.
5. اگرچه اطلاعات خرید کالا در سامانه دیجی صدا ثبت میشود اما لازم است مشتریان گرامی از فاکتور خرید خود بهخوبی مراقبت نمایند.
6. شماره سریال هر دستگاه ملاک تشخیص و اعتبار گارانتی آن میباشد.
7. بهره مندی از خدمات گارانتی منوط به تأیید کارشناسان دیجی صدا است. تعیین اعتبار گارانتی توسط کارشناسان ما انجام گرفته و حداکثر طی مدت 48 ساعت کاری پس از پذیرش، نتیجه آن به مشتری اعلام خواهد شد. در صورت اعتبار گارانتی، دیجی صدا نهایت تلاش خود را برای رفع عیب یا تعمیر کالا بهکار خواهد گرفت.
8. پس از دریافت کالا کارشناسان متخصص به ارزیابی آن میپردازند. از آنجا که مدت زمان تعمیر و رفع عیب، بسته به نوع خرابی کالا متغیر است، نتیجه بررسی و عیب یابی محصول تحت گارانتی دیجی صدا و زمان لازم برای تعمیر، حداکثر 72 ساعت كاری بعد از پذيرش به اطلاع مشتری خواهد رسید.
9. در طول مدت اعتبار گارانتی، ارائه خدمات رایگان است. خدمات رایگان گارانتی فقط شامل تعمير يا سرويس دستگاه بوده و تعويض قطعات و دستمزد تعمير را در بر میگیرد.
10. پس از تکمیل مرحله عیب یابی، محصول، رفع عیب شده و در صورتی که دستگاه امکان تعمیر نداشته باشد، تعویض میگردد.
11. در صورت نیاز به واردات قطعات از خارج کشور جهت انجام تعمیرات، با توجه به محدودیتهای واردات، امکان افزایش زمان تعمیر یا تعویض قطعات وجود خواهد داشت.
12. چنانچه پس از بررسی و تست فنی، کارشناسان شرکت مورد خرابی را خارج از شرایط خدمات گارانتی تشخیص دهند، کالا به صاحب آن عودت داده شده و تنها در صورتی که تعمیر کالا امکان پذیر باشد، دیجی صدا با اخذ هزینه تعمیرش را بر عهده میگیرد.
13. ساعات پذیرش محصول جهت دریافت خدمات گارانتی از ساعت 10 الی 16 بعد از ظهر همۀ روزهای کاری، به غیر از روزهای پنج شنبه میباشد. جهت طرح هر گونه سوال یا ابهام پیرامون پشتیبانی فروش و یا خدمات گارانتی میتوانید با شماره 88500018-021 تماس حاصل نمایید.
14. از آنجا که ارائه خدمات گارانتی اعم از سرویس و تعمیر محصولات تنها در محل شرکت انجام میگیرد، هزینه ارسال کالا جهت بهره مندی از خدمات بر عهده مصرف کننده خواهد بود.
15. پس از دریافت کالاها به مشتریان رسید ارائه میشود. در هنگام تحویل کالا، ارائه رسید الزامی است.
با وجود اینکه دیجی صدا تلاش دارد تا بیشترین میزان رضایت مندی را برای مخاطبان خود فراهم آورد، اما به دلیل شروط تعیین شده از سوی سازندگان و تولیدکنندگان کالاها و نیز لزوم رعایت اصول حرفهای، از خدمات دهی در شرایط زیر معذور است:
* ایرادات حاصل از استفاده نادرست از دستگاه برخلاف توضیحات و روش کار توصیه شده توسط شرکت سازنده و نکات مندرج در دفترچه راهنمای محصول.
* عدم رعایت استانداردهای مشخص شده توسط سازنده و بهکارگیری همراه با تجهیزات و لوازم غیرسازگار. بنابراین صدمات و خرابیهای ایجاد شده بر اثر استفاده از باتری، آداپتور و لوازم جانبی تأیید نشده توسط شرکت تولیدکننده مشمول خدمات رایگان گارانتی نخواهد بود.
* آسیبهای ناشی از نصب نرم افزار یا فایلهای متفرقه و یا بهروزرسانیهای اشتباه تحت خدمات گارانتی قرار نمیگیرد.
* خرابی های به وجود آمده به دلیل عدم رعایت دستورالعملهای شرکت سازنده درباره نحوه نگهداری و مراقبت از دستگاه.
* دستگاه دستکاری شده و یا توسط مجموعهها و افرادی که مورد تأیید دیجی صدا نیستند، سرویس یا تعمیر شده و تغییری در آن اعمال شده باشد.
* چنانچه برگ ضمانت محصولات مخدوش یا ناقص بوده و در آن هر نوع تغییر یا دست بردنی صورت گرفته باشد، دیجی صدا از ارائه خدمات گارانتی معذور است.
* هر گونه دستکاری یا ایجاد خدشه و کندن برچسب سریال یا هولوگرام و مشخصات دستگاهها مانع ارائه خدمات گارانتی خواهد بود. همچنین اگر شماره سریال مندرج در برگ ضمانت با شماره سریال محصول مطابقت نداشته باشد.
* بهطورکلی برخی اقلام تحت پوشش خدمات گارانتی نیستند. برای مثال سیم نازک میکروفنهای یقهای و هدمیک در اثر کشیدگی حساس و ضعیف بوده و شامل گارانتی نخواهند شد.
* بهیاد داشته باشید که خدمات گارانتی شامل عیوب و نواقص ساختاری تجهیزات بوده و صدمات ایجاد شده در پی حوادث طبیعی یا غیرمترقبه مانند سیل، زلزله، آتش سوزی، رعد و برق، نوسانات برق و موارد مشابه را در بر نمیگیرد.
* ضربه، افتادن، حمل و نقل نادرست و غیر اصولی
* صدمات فیزیکی نظیر شکستگی، خراشیدگی، سوختگی و تغییر شکل
* نفوذ مواد شیمیایی و آب به داخل دستگاه و زنگ زدگی
* قرارگرفتن در معرض حرارت یا رطوبت بالا و گرد و غبار زیاد
* بهکارگیری در محیطهای آلوده و نامناسب
* ایجاد تغییر در اجزا و قطعات داخلی، آسیب دیدگی کانکتورها
* استفاده از مایعات غیراستاندارد برای تمیزکاری و سرویس دستگاه
همه ما دوست داریم کالا یا دستگاهی را که میخریم برای مدتی طولانی مورد استفاده قرار دهیم. اما برخی اوقات بهعلت اشتباهاتمان عمر تجهیزات صوتی خود را کوتاه میکنیم. برای اینکه پس از خرید هر نوع میکروفن، باند، میکسر، آمپلی فایر و... خیالتان تا مدتها راحت باشد، لازم است برخی موارد رعایت کنید که مهمترین آنها عبارت است از:
* در گام اول کالای اصلی خریداری کنید. مطمئن باشید که تفاوت بین کالای اصل و تقلبی را بهخوبی شناخته و در هنگام خرید میتوانید ویژگیهای لازم را بررسی نمایید.
* اگر اینترنتی خرید میکنید، بهسراغ فروشگاههای معتبر و شناخته شده بروید.
* هنگام خرید دارا بودن گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش نظیر سرویس یا تعمیر دستگاهها را در نظر بگیرید. همچنین شرایط گارانتی را بررسی کرده و مطلع باشید که چه مواردی تحت پوشش گارانتی قرار گرفته یا مشمول آن نمیشود.
* قصد خرید هر نوع کالایی را که دارید، لازم است نگهداری درست و اصولی از آن را نیز بیاموزید. برای این کار از دفترچههای راهنما که شرکتهای سازنده تجهیزات صوتی همراه محصولات عرضه میکنند شروع کرده و در ادامه از کارشناسان متخصص مشورت بگیرید.
* از دستگاه یا کالای خود بهدرستی استفاده کنید. بهخوبی از آن مراقبت کرده و تمیزکاریها و سرویسهای دورهای را نادیده نگیرید. با مراقبتهای ساده و سرویسهای دورهای میتوانید از مشکلات جدی آینده جلوگیری کرده و طول عمر دستگاه خود را افزایش دهید.
شاخهها
فروشگاه ما را دنبال کنید