نمایندگی فروش BOYA



نمایندگی بویا BOYA در ایران


میکروفن بویا را فقط از نمایندگی های معتبر بخرید


دیجی صدا نمایندگی بویا BOYA در ایران است و محصولات مختلف این شرکت را با گارانتی معتبر یک ساله، هولوگرام اصل و کد رجیستری معتبر عرضه می‌کند. از این رو تصمیم گرفتیم مخاطبان خود را با شرکت BOYA و محصولات آن بیشتر آشنا کنیم. توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.







تاریخچه برند بویا


BOYA یک نام تجاری است که توسط شرکت Shenzhen Jiayz Photo Industrial ثبت شده و زیر نظر آن فعالیت دارد. مرکز شرکت Jiayz Photo Industrial در شهر شنزن کشور چین قرار دارد و عمده فعالیت آن در زمینه طراحی و تولید انواع تجهیزات جانبی عکاسی و فیلمبرداری است. این شرکت خدمات و راهکارهای متنوعی برای استودیوهای رادیو و تلویزیونی، استودیوهای پخش، رسانه‌های بزرگ و علاقه‌مندان حوزه عکاسی و فیلمبرداری تدارک دیده است. در حال حاضر سه برند مستقل بویا BOYA، سارامونیک Saramonic Fengdi و سونوک SEVENOAK زیر نظر Jiayz Photo Industrial فعالیت دارند و محصول آنها در بیش از 100 کشور و منطقه در سراسر جهان به فروش می‌رسد.




Jiayz پس از 15 سال فعالیت، اکنون دارای یک پایگاه تولید و مرکز تحقیق و توسعه محصول (R&D) به مساحت بیش از 10000 متر مربع است که مجهز به تجهیزات پیشرفته تست، تحقیق و توسعه و آزمایشگاه‌های حرفه ای صدا هستند. برند بویا




همچنین این شرکت بالغ بر 100 اختراع داخلی و خارجی و پتنت نوآوری را در داخل و خارج از کشور چین به نام خود ثبت کرده است.
شرکت BOYA به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های Jiayz در سال 2007 در شهر شنزن در Guanlan Silicon Valley در محدوده ای به مساحت 6000 متر مربع آغاز به کار کرد.
بویا تمرکز خود را بر تولید انواع میکروفون و لوازم جانبی میکروفون برای دوربین های DSLR، کم کوردرهای فیلمبرداری و رکوردرهای صوتی معطوف داشته و در حال حاضر یکی از شناخته‌شده ترین و پرفروش ترین مارک های میکروفن در چین است.
محصولات برند BOYA به اروپا، ایالات متحده و سایر نقاط جهان نیز صادر شده و رضایت مصرف‌کنندگان را به دست آورده است.





آیا بویا BOYA برند خوبی است؟


میکروفون BOYA اگرچه BOYA یک شرکت چینی است اما برند خوب و معتبری است. محصولات بویا به کیفیت قابل‌قبول و قیمت مقرون به صرفه و تا حدودی ارزان شناخته می‌شوند. این دو عامل سبب شده تا بسیاری از تولیدکنندگان محتوا در فضای مجازی، عکاسان، مستندسازان، خبرنگاران، گزارشگران و سازندگان محتوای تبلیغاتی به‌ویژه مبتدیان و تازه‌کاران، به‌عنوان اولین گزینه سراغ انواع میکروفون بویا بروند.
در واقع برای کاربردهای عمومی و استفاده‌های معمولی تولیدات بویا ارزش خرید دارند و خواسته‌های مشتریان را برآورده می‌سازند.
از طرف دیگر استقبال کاربران از محصولات BOYA موجب شد تا سودجویان اقدام به عرضه کالاهای تقلبی و مشابه با محصولات این برند چینی کنند. موضوعی که مشتریان زیادی را به دردسر انداخت.
بویا راهکارهایی را برای تشخیص میکروفون بویا اصل و تقلبی و بررسی اصالت کالا در نظر گرفته است که مهمترین آنها به‌کارگیری هولوگرام مخصوص و استعلام کد رجیستری است.
اما بهترین کار برای مواجه نشدن با کالاهای فیک و تقلبی، خرید محصولات بویا از نمایندگی های رسمی BOYA در ایران است.




محصولات بویا BOYA

انواع محصولات بویا BOYA


محصولات بویا تنوع بالایی داشته و در چند دسته کلی میکروفن، هدفون، مبدل (آداپتور صوتی) و لوازم جانبی عرضه می‌شوند.




میکروفون BOYA


مهمترین محصول بویا که عامل شهرت این شرکت محسوب می‌شود، انواع میکروفون BOYA است. بویا ده‌ها مدل میکروفون سازگار با دوربین های دیجیتال DSLR و کم کوردرهای فیلمبرداری برندهای معتبری چون گوپرو (GoPro)، کانن (Canon)، نیکون (Nikon)، سونی (Sony)، پاناسونیک (Panasonic)، سامسونگ (Samsung) و الیمپوس (Olympus) تولید کرده است. البته میکروفون های بویا صرفا برای دوربین ها طراحی نشده و بویا برای گوشی های موبایل اندروید و آیفون، کامپیوترها و لپ تاپ های ویندوز و مک، رکوردرهای صوتی و دیگر تجهیزات ضبط صوت و فیلم نیز میکروفون هایی طراحی و تولید کرده است.




میکروفون های BOYA در انواع مختلف بیسیم، یقه ای، شاتگان، استودیویی، USB، خبرنگاری، کنفرانسی و... عرضه می‌شوند. هر یک از دسته‌های میکروفون بویا به سری‌ها و مدل‌های گوناگونی تقسیم شده و خصوصیات متفاوتی دارند. برای اینکه انتخاب از بین ده‌ها مدل میکروفن بویا برایتان راحت باشد، کافی است نوع، کانکتور و دستگاه ضبط صدای خود را مشخص کنید تا انتخابتان به چند مدل محدود شود. آنگاه بر اساس مشخصات فنی و قیمت موردنظرتان گزینه مناسب را برگزینید. همچنین می‌توانید توضیحات لازم برای انتخاب و خرید انواع میکروفون یقه ای بویا و میکروفون بی سیم بویا را در صفحات اختصاصی آنها مطالعه کرده یا با کارشناسان ما مشورت نمایید.





پایه میکروفون و لوازم جانبی بویا


پایه میکروفون و لوازم جانبی بویاسایر محصولات بویا شامل هدفون ها، لوازم جانبی و مدل‌های صوتی می‌شود. این محصولات عبارت است از:
- پایه میکروفون بازویی استودیویی
- کابل های رابط (مبدل)
- مبدل و رابط صوتی (آداپتور)
- پایه و لرزه گیر (شاک مانت) برای موبایل، دوربین و میکروفون های مینی گان




نمایندگی فروش بویا در ایران

خرید محصولات بویا BOYA فقط از نمایندگی معتبر و رسمی


همان‌طور که اشاره کردیم میکروفون های تقلبی و فیک زیادی به اسم بویا در بازار وجود دارد. از همین رو ضروری است میکروفون بویا را از نمایندگی رسمی بویا در ایران خریداری نمایید. توجه داشته باشید که BOYA نمایندگی انحصاری در ایران نداشته و شرکت‌های مختلفی نمایندگی این برند را اخذ کرده‌اند. بنابراین به سراغ یکی از نمایندگان رسمی این شرکت بروید و حتما پس از خرید، هولوگرام و کد رجیستری کالا را بررسی کنید. حتی فروشندگان متقلب نیز ادعا می‌کنند نمایندگی میکروفن بویا را دارند یا نمایندگی انحصاری BOYA هستند، اما در هر استان یا شهری که زندگی می‌کنید لازم است اعتبار فروشنده را به دقت مورد بررسی قرار دهید.



نمایندگی محصولات بویا BOYA در ایران

شرکت‌هایی مانند بویا صرفا یک یا دو نمایندگی نداشته و ممکن است در یک کشور نمایندگان متعددی داشته باشند. بنابراین افراد سودجو و سوءاستفاده‌گر نیز می‌توانند به راحتی مدعی برخورداری نمایندگی بویا در ایران باشند. پس لازم است پیش از خرید اعتبار فروشندگان را بررسی کنید، به خصوص اگر از سایت های اینترنتی یا صفحات اینستاگرامی خرید می‌کنید. همچنین بعد از دریافت کالا، هولوگرام آن را بررسی کرده و اصالت کد رجیستری مربوطه را در سایت رسمی BOYA بررسی نمایید.
دیجی صدا نمایندگی فروش محصولات بویا BOYA در ایران است و محصولات این برند را به همراه گارانتی یک ساله معتبر، هولوگرام اصل و کد رجیستری قابل استعلام در سایت بویا عرضه می‌کند.



شاخه‌ها