میکروفن بی سیم بویا BOYA XM6 S1 Mini (24 ماه گارانتی)

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

BOYA

میکروفن یقه ای بی سیم BY-XM6-S1 Mini

سیستم بی‌سیم BY-XM6-S1 Mini عضوی از خانواده میکروفون های XM6 بویاست که در مقایسه با مدل اصلی BY-XM6-S1 دارای فرستنده کوچکتر و سبکتری است.
سری میکروفون های XM6 شرکت بویا به دلیل شباهت به میکروفون های رود وایرلس گو Rode Wireless GO و قیمت پایین تر نسبت به آنها مورد توجه کاربران قرار گرفته اند.
البته طبیعی است که با توجه به قیمت ارزان ‌تر میکروفن بی سیم بویا BY-XM6-S1 Mini نباید انتظار داشته باشیم امکاناتی هم‌سطح با رود وایرلس گو دریافت کنیم.
پکیج میکروفن یقه ای بی سیم BY-XM6-S1 Mini شامل یک فرستنده گیره‌ای است که دارای میکروفن اومنی دایرکشنال بوده و به شما امکان می‌دهد به‌سرعت و به‌آسانی میکروفن را برای گوینده یا سوژه نصب کنید و هنگام ضبط ویدئویی نمایش‌ها، اجراها، مصاحبه‌ها، ارائه‌ها و... تجربه‌ای کاملا بی سیم داشته باشید.
وزن سبک و اندازه کوچک میکروفون، نصب آن روی لباس را راحت و آسان کرده است.

میکروفن یقه ای بی سیم BY-XM6-S1 Mini

مزایای خرید میکروفن بویا BY-XM6-S1 Mini

میکروفن یقه ای بی سیم ایده‌آل و مناسب برای ضبط فیلم و ویدئو، ولاگ‌های انفرادی، ویدئوهای یوتیوب و اینستاگرام، لایو استریمینگ، مصاحبه، ضبط صدا و...
- سازگار با دوربین های DSLR، دوربین های mirrorless، گوشی های موبایل و کامپیوترها

- برخوردار از فناوری انتقال سیگنال بی سیم 2.4 گیگاهرتزی
- دارای نمایشگر OLED کاربرپسند
- فرستنده برخوردار از میکروفن داخلی
- گیرنده بیسیم دو کانال جمع‌وجور
- کاربرد آسان و ساده و عملکرد Plug & Play
- Gain قابل تنظیم و امکان هدفون مانیتورینگ از طریق جک هدفون گیرنده

- خروجی‌های مونو و استریو قابل تعویض بر روی گیرنده
- کابل‌های 3.5 میلی‌متری TRS و TRRS برای اتصال به دوربین و گوشی موبایل
- مجهز به باتری‌های داخلی یون – لیتیومی با طول عمر 4.5 ساعت برای فرستنده و 7 ساعت برای گیرنده
- برد عملیاتی تا 100 متر (در صورت فقدان موانع)

میکروفن بویا BY-XM6-S1 Mini

بررسی میکروفن بی سیم بویا BOYA XM6-S1 Mini

میکروفن BOYA BY-XM6-S1 Mini شامل یک فرستنده و یک گیرنده جمع‌وجور است. گیرنده این میکروفن بی سیم در صورت فقدان موانع، حداکثر تا فاصله 100 متری را پوشش می‌دهد و دارای گیره و جک خروجی 3.5 میلی‌متری است. هر دو کابل اتصال 3.5 میلی‌متری برای دوربین و گوشی های موبایل به این جک خروجی وصل می‌شوند. جک 3.5 میلی‌متری دوم گیرندۀ میکروفن بویا XM6-S1 Mini قابلیت هدفون مانیتورینگ را برای شما فراهم می‌کند. فرستنده و گیرنده هر دو توسط باتری‌های یون – لیتیوم تغذیه می‌شوند و طول عمر فعالیت آنها پس از شارژ کامل به‌ترتیب 4.5 و 7 ساعت است. اجزای میکروفن BOYA BY-XM6-S1 Mini از قبل در کارخانه سینک شده‌اند، کافی است آنها را روشن کرده و گیرنده را به دوربین یا موبایل خود متصل نمایید. به همین سادگی می‌توانید ضبط خود را آغاز کنید.

بررسی میکروفن بی سیم بویا BOYA XM6-S1 Mini

سیستم بی سیم 2.4 گیگاهرتزی با انتقال سیگنال پایدار

BOYA XM6-S1 Mini یک سیستم میکروفن بی سیم 2.4 گیگاهرتزی و مجهز به تکنیک پیشرفته انتقال سیگنال بی سیم Adaptive Frequency Hopping (AFH) است.
استفاده از این تکنیک باعث شده تا میکروفن بویا XM6-S1 Mini قادر باشد به‌منظور دستیابی به انتقال سیگنال پایدار در محدوده 100 متری، به‌طور خودکار از بخش‌های مخرب فرکانس اجتناب کند.
به‌همین خاطر است که میکروفن BOYA BY-XM6-S1 Mini صدایی باکیفیت داشته و راه‌حلی قابل اعتماد برای ولاگ‌های انفرادی، ویدئوهای یوتیوب، لایو اینستاگرام، گزارش و مصاحبه، ضبط صدا در فضای باز، ساخت مستند و دیگر انواع تولید محتوا محسوب می‌شود.

سازگاری میکروفون بویا XM6 Mini

میکروفن همه‌کاره با طرز استفاده آسان

همان‌طور که گفتیم فرستنده و گیرنده از قبل با یکدیگر سینک شده‌اند، پس برای راه‌اندازی BOYA XM6-S1 Mini فقط باید گیرنده را به دستگاه ضبط خود متصل نموده و سیستم را روشن کنید. می‌توان XM6-S1 Mini را برای ضبط صدا با استفاده از دوربین های DSLR یا mirrorless، گوشی های موبایل و کامپیوترهای مجهز به پورت 3.5 میلی‌متری به‌کار گرفت. اگر گوشی شما تنها از کانکتورهای تایپ سی یا لایتنینگ پشتیبانی می‌کند، امکان استفاده از کابل رابط جهت وصل کردن میکروفن بویا XM6-S1 Mini به دستگاهتان وجود دارد.

برداشت و ثبت صدای حرفه ای

به‌واسطه وجود کپسول باکیفیت، مدار پردازش سیگنال با نسبت سیگنال به نویز بالای 84 دسی‌بل و نرخ اعوجاج کمتر از 0.1 درصد، میکروفن XM6-S1 Mini صدایی با کیفیت بالا، شفاف و با نویز پایین را ثبت کرده و ارائه می‌دهد. این سطح از وضوح و شفافیت برای بسیاری از کاربردها و اغلب کاربران مطلوب است. نه تنها افراد مبتدی یا نیمه‌حرفه‌ای، بلکه حتی حرفه‌ای نیز کیفیت صدای BOYA XM6-S1 Mini را خواهند پسندید. به‌ویژه افرادی که به‌دنبال میکروفنی شبیه رود وایرلس گو اما با قابلیت‌ها و قیمت کمتر هستند، از خرید این میکروفن بیسیم بویا پشیمان نمی‌شوند.میکروفون مناسب برای لایو، استریم، گفتگو، مصاحبه، ضبط فیلم با گوشی اندروید و آیفون

خرید میکروفن بی سیم بویا BOYA XM6-S1 Mini به چه کسانی توصیه می‌شود؟

میکروفن بی سیم بویا BY-XM6-S1 Mini مانند دیگر محصولات BOYA قیمت خوبی داشته و کیفیت و وضوح صدای آن راضی کننده است. در واقع اگرچه میکروفن های بویا قابلیت‌ها و امکانات مدل‌های گران قیمت را ندارند اما صدا را به‌خوبی ضبط کرده و سطح کیفیت صدای آنها برای اغلب کاربران مناسب است. چند کاره بودن، اندازه جمع‌وجور و کیفیت خوب صدای ضبط شده از مزیت‌های خرید میکروفن BOYA BY-XM6-S1 Mini به‌شمار می‌رود. کاربران گوناگون می‌توانند بدون صرف هزینه بالا برای خرید مدل های گران قیمت، جهت ضبط محتوای ویدئویی، ساخت فیلم و کلیپ یا گزارش و مصاحبه از این میکروفن بی سیم یقه ای ارزان قیمت بهره ببرند. وزن و حجم کم میکروفن بویا XM6-S1 Mini باعث شده تا به‌راحتی قابل جابه‌‌جایی بوده و در هنگام ضبط صدا یا تصویر نیز در کار گوینده خللی ایجاد نکند. همچنین برای ضبط فیلم و ویدئوهای دو نفره، به‌سادگی می‌توان به جای خرید کل سیستم یا یک سیستم دو کانال، یک فرستنده دیگر به سیستم اضافه کرد. از آنجایی که میکروفن بویا XM6 یک گیرنده دو کانال است، به‌طور هم زمان قادر است دو فرستنده بی سیم XM6 را مدیریت کند.

میکروفن بی سیم بویا BOYA XM6-S1 Mini

به‌علت وجود نسخه‌های تقلبی محصولات بویا در بازار، انواع میکروفن بی سیم بویا مانند BOYA BY-XM6-S1 Mini را تنها از فروشگاه‌های اینترنتی شناخته شده خریداری نمایید. دیجی صدا نمایندگی بویا در ایران است و محصولات اصل بویا را به همراه سریال معتبر و قابل پیگیری از سایت رسمی بویا و نیز 1 سال گارانتی به مشتریان خود عرضه می‌کند.

لوازم جانبی میکروفن یقه ای بی سیم BOYA BY-XM6-S1 Mini

محتویات پکیج میکروفن بی سیم یقه ای BOYA BY-XM6-S1 Mini

- گیرنده BY-XM6 RX
- فرستنده برخوردار از میکروفن داخلی BY-XM6 TX
- خز بادگیر برای میکروفن فرستنده
- دو کابل شارژ USB
- کابل 3.5 میلی‌متری TRS برای دوربین ها
- کابل 3.5 میلی‌متری TRRS برای دستگاه‌های موبایل

نمایندگی بویا BOYA در ایران

میکروفن بویا را فقط از نمایندگی های معتبر بخرید

دیجی صدا نمایندگی بویا BOYA در ایران است و محصولات مختلف این شرکت را با گارانتی معتبر یک ساله، هولوگرام اصل و کد رجیستری معتبر عرضه می‌کند. از این رو تصمیم گرفتیم مخاطبان خود را با شرکت BOYA و محصولات آن بیشتر آشنا کنیم. توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :