میکروفون بی سیم BOYA WM3D | مخصوص iOS

ناموجود

  • 24 ماه گارانتی دیجی صدا - گارانتی پاسخگو بیشتر
  • بدون لوازم جانبی
  • کارت صدا بویا BOYA EA2 بیشتر

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

BOYA

میکروفون بویا BOYA BY-WM3D

میکروفون بی سیم یقه ای موبایل و دوربین برای دوربین ها، گوشی های اندروید و دستگاه های iOS

به عنوان میکروفون ایده آل و مناسب برای خبرنگاران، تولیدکنندگان محتوا در یوتیوب و اینستاگرام، اینفلوئنسرها، ولاگرها، سخنران ها و... میکروفون BOYA WM3D یک سیستم کاملا بی سیم دیجیتال با کاربرد آسان است.
میکروفون وایرلس بویا WM3D با این هدف طراحی شده تا صدای شما را به صورت شفاف و واضح بر روی گوشی آیفون، آیپد، دوربین های DSLR/mirrorless یا هر موبایل هوشمند و تبلت مجهز به جک هدفون ضبط کند.
به واسطه سایز کوچک و عملکرد قوی، میکروفون BOYA WM3D گزینه ای ایده آل برای ولاگینگ روزانه، پخش زنده و مصاحبه به شمار می رود.

معرفی میکروفون یقه ای بیسیم BOYA BY-WM3D مخصوص موبایل و دوربین

میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM3D یک سیستم یقه ای بی سیم است که از طراحی خلاقانه و میکروفن داخلی درون فرستنده برخوردار است. جعبه نگهدارنده میکروفون بویا WM3D تنها برای محافظت نیست، بلکه سینک کردن و شارژ فرستنده و گیرنده نیز داخل آن صورت می گیرد.
زمانی که جعبه نگهدارنده (storage box) کامل شارژ شد، حداکثر تا دو بار شارژ کامل فرستنده و گیرنده را ممکن ساخته و هربار شارژ کامل انرژی موردنیاز برای کار فرستنده و گیرنده را به مدت 4.5 و 8 ساعت تأمین می کند.
میکروفون BOYA WM3D مناسب دوربین و گوشی موبایل بوده و کیفیت ضبط صدا بر روی آیفون، آیپد، آیپاد، کامپیوتر، لپ تاپ، دوربین DSLR، کم کوردر و... را به طور قابل ملاحظه ای بهبود می‌بخشد.

مزیت های خرید و مشخصات میکروفون BOYA WM3D اصل در یک نگاه

  • برخوردار از فناوری انتقال دیجیتال بیسیم 2.4 گیگاهرتزی
  • گیرنده قابل اتصال به گوشی موبایل و دوربین های DSLR
  • مناسب برای ضبط ویدئو، ولاگینگ، یوتیوب و اینستاگرام، لایو و استریم، مصاحبه و تدریس آنلاین
  • سازگار با آیفون، آیپد، آیپاد، دوربین های DSLR، دوربین های camcorder، رکوردرها و...
  • فرستنده و گیرنده بسیار جمع و جور
  • میکروفون داخلی اومنی دایرکشنال
  • دارای کلید تنظیم میزان بلندی صدا (gain)
  • راه اندازی آسان و plug-and-play
  • سه کانکتور قابل تعویض برای گیرنده
  • دارای مبدل های لایتنینگ، 3.5 میلی متری TRS و TRRS
  • محفظه نگهدارنده میکروفن مکان شارژ و جفت کردن فرستنده و گیرنده نیز هست.
  • فرستنده و گیرنده با شارژ کامل به ترتیب تا 4.5 و 8 ساعت کار می کنند.

میکروفن بی سیم رود RODE GO II Single

میکروفن رود Wireless GO II Single یک میکروفن وایرلس کوچک است که به خاطر قابلیت‌های منحصربه‌فردی مثل چند کاره بودن و فرم بسیار کم حجم شناخته شده است. خرید میکروفن بیسیم رود وایرلس گو 2 سینگل برای تولیدکنندگان محتوا در هر عرصه‌ای مفید است.  RODE GO II Single همه کاره ترین میکروفن بی سیم دوربین و موبایل موجود در بازار است.

نمایش محصول

میکروفن بی سیم رود RODE Wireless GO II

میکروفون بی سیم یقه ای RODE Wireless GO 2 طراحی شده تا صدایی با کیفیت حرفه ای را در حالی ارائه دهد که استفاده از آن به طور باور نکردنی ساده و آسان باشد. ماحصل ترکیب فرم خاص و کیفت صدای میکروفن رود وایرلس گو با فناوری پیشگامانه، از Wireless GO II یک میکروفون چند کاره عالی ساخته است.

میکروفن بی سیم رود RODE Wireless GO IIنمایش محصول

بررسی میکروفون بیسیم بویا BOYA WM3D

میکروفون BOYA WM3D یک سیستم بیسیم یقه ای با فناوری انتقال 2.4 گیگاهرتزی و شامل یک فرستنده و یک گیرنده است که هر دوی آنها جمع و جور، کوچک و سبک وزن هستند. به واسطه میکروفون داخلی تعبیه شده در فرستنده گیره ای و گیرنده جمع و جوری که به طور مستقیم به دستگاه ضبط شما متصل می شود، میکروفن بویا BOYA WM3D به عنوان یک میکروفن یقه ای دوربین و موبایل تجربه بی سیم واقعی بدون هیچ فرستنده کمری یا کابل را برایتان فراهم می کند که نتیجه آن آزادی کامل برای حرکت و جابه جایی در هنگام نمایش ها، ارائه ها، سخنرانی‌ها، اجراها و... است.

به لطف محفظه کوچک فرستنده می توانید آن را به لباس خود متصل کرده، داخل جیب پیراهن بگذارید، روی تریبون قرار دهید یا آن را در دستتان بگیرید.میکروفن BOYA WM3D

بنابراین قادر هستید میکروفون BOYA WM3D را نزدیک دهان گوینده قرار دهید که این امر موجب بهبود بالای کیفیت صدا در مقایسه با میکروفون های داخلی دوربین های DSLR و گوشی های موبایل می‌شود.
هر فردی فارغ از میزان تجربه و تخصص خود می‌تواند به محض خارج کردن میکروفن BOYA BY-WM3D از جعبه کار با آن را آغاز کند. کافی است آن را از محفظه شارژ بیرون آورده، متصل نموده و روشن کنید. میکروفون آماده است و بنابراین شما تنها باید روی تولید محتوای خود تمرکز نمایید. میکروفون بویا WM3D به واسطه سیستم انتقال قابل اعتمادی که دارد تا فاصله ای در حدود 20 متر صدایی شفاف در اختیارتان می گذارد.

میکروفون BOYA WM3D

ویژگی های میکروفن بی سیم بویا BOYA WM3D

BY-WM3D، میکروفون جامع و همه کاره با کانکتورهای لایتنینگ و 3.5 میلی متری

یکی از دلایلی که باعث می شود میکروفون BOYA WM3D را دوست داشته باشیم، وجود سه کانکتور قابل تعویض برای گیرنده آن است.
گیرنده کوچک قابل اتصال این میکروفن بی سیم یقه‌ای ارزان قیمت به همراه مجموعه ای از سه مبدل صوتی عرضه می شود که به شما اجازه می دهد آن را بدون نیاز به هیچ کابل یا گیره ای به تقریبا هر نوع دستگاه ضبط صدا متصل نمایید.
این مدل مانند میکروفن بویا BY-WM3U دارای دو کانکتور 3.5 میلی متری TRS و TRRS است اما کانکتور سومی هم دارد.

میکروفون BOYA WM3D

سومین کانکتور مدل BY-WM3D کانکتور لایتنینگ دارای گواهی نامه MFI شرکت اپل است.
این سه کانکتور امکان اتصال میکروفون BOYA WM3D را به هر نوع دستگاه ضبط صدایی که دارای یکی از جک های لایتنینگ یا 3.5 میلی متری باشد مهیا ساخته است.
- مبدل لایتنینگ BOYA WM3D که دارای گواهی نامه MFi است به طور مستقیم به پورت لایتنینگ آیفون یا آیپد شما وصل می شود (در صورت استفاده از جک هدفون موبایل یا تبلت خود کیفیت صدای بهتری دریافت می کنید).
- مبدل 3.5 میلی متری TRS میکروفن بویا WM3D بی واسطه به ورودی دوربین، کم کوردر فیلم برداری یا رکوردر دیجیتال صوتی شما متصل می گردد.
- مبدل 3.5 میلی متری TRRS نیز برای اتصال مستقیم به جک هدفون گوشی موبایل یا تبلت اندرویدی یا iOS شما به کار می رود.

میکروفون BOYA WM3D

میکروفون بی سیم بسیار کوچک و جمع و جور

دیجی صدا مدل های متنوعی از میکروفون بیسیم حرفه ای را به مخاطبان خود عرضه می کند که میکروفن BOYA BY-WM3D یکی از آنهاست.
فرستنده میکروفن بی سیم بویا WM3D کوچک و سبک بوده و تنها 10 گرم است. این سیستم بی سیم یقه ای از یک محفظه شارژ بهره می برد که محل شارژ و سینک کردن فرستنده و گیرنده با یکدیگر است. پس از هر بار شارژ کامل فرستنده و گیرنده میکروفون BOYA WM3D به ترتیب تا 4.5 و 8 ساعت ضبط را پشتیبانی می کنند.

جعبه شارژ چند کاره میکروفون بیسیم بویا BOYA WM3D

- برای شارژ هم زمان فرستنده و گیرنده میکروفون بیسیم بویا BOYA WM3D آنها را در جای مخصوص خود در جعبه شارژ قرار داده و جعبه را از طریق کابل USB به یک منبع تغذیه USB وصل نمایید.
- جعبه شارژ فرستنده و گیرنده را تنها در عرض 2 ساعت شارژ می کند.
- جعبه شارژ دارای باتری 1000mAh است که می تواند در زمانی که به منبع تغذیه دسترسی ندارید، فرستنده و گیرنده میکروفن BOYA BY-WM3D را شارژ نماید.
- در حالت شارژ کامل فرستنده تا 4.5 ساعت و گیرنده تا 8 ساعت کار می کنند.میکروفون BOYA WM3D

طرز استفاده از میکروفون BOYA WM3D، کاملا بی سیم و کاربرپسند با استفاده آسان

- فرستنده گیره ای کوچک به خاطر برخورداری از میکروفون داخلی به عنوان یک میکروفون کاملا بی سیم عمل می کند و مانند فرستنده های کمری قدیمی نیازی به وجود کابل بین میکروفون و فرستنده نیست. (در سیستم های بی سیم قدیمی میکروفون به یقه و فرستنده به کمر بسته شده و صدای میکروفون از طریق کابل به فرستنده ارسال می شد)
- فرستنده و گیرنده میکروفون BOYA WM3D را در جعبه شارژ قرار داده و در آن را ببندید. در جعبه را که دوباره باز کنید هر دو هم شارژ و هم با یکدیگر سینک شده اند تا بدون نیاز به راه اندازی برای استفاده آماده باشند.
- وجود میکروفن اومنی دایرکشنال داخلی استفاده از فرستنده را آسان کرده است، پس از جفت شدن، کافی است گیرنده را به دستگاه ضبط صدای خود متصل نموده و فرستنده را به یقه وصل کنید.
- در هنگام ضبط می توانید با یک فشار کوچک روی دکمه پاور به سرعت میکروفون / فرستنده را در حالت mute قرار دهید.
- یک چراغ LED روی فرستنده و گیرنده میکروفن BOYA BY-WM3D قرار دارد که پاور ، muting و سطح پایین باتری را نشان می دهد.

میکروفون BOYA WM3D

کاربردهای میکروفن بی سیم یقه ای BOYA BY-WM3D

میکروفون BOYA WM3D یک میکروفن یقه ای بی سیم است که می توان آن را در اغلب موقعیت ها و شرایطی که نیاز به میکروفن بی سیم یا یقه ای وجود دارد، به کار گرفت. همچنین امکان اتصال آن به دوربین و گوشی موبایل در کنار کامپیوتر و لپ تاپ بر تنوع کاربردهای این محصول افزوده است. شما به سادگی می توانید میکروفون BOYA WM3D را به دوربین DSLR/mirrorless یا دوربین فیلمبرداری خود متصل کرده و اقدام به ضبط فیلم و ویدئو از قبیل فیلم آموزشی، تدریس، تمرینات ورزشی، مصاحبه، گزارش یا تولید محتوا برای آپارات، یوتیوب و اینستاگرام نمایید.
در واقع از این میکروفون به جای یک میکروفون بلاگری، ولاگری یا یوتیوبری یا حتی میکروفن معلمی و خبرنگاری یا مجری بهره ببرید. همچنین برای ضبط سخنرانی یا پادکست، استریم یا گویندگی نیز می‌توانید این میکروفن را به دوربین یا گوشی موبایل و یا کامپیوتر و لپ تاپ خود متصل کنید. به عبارت ساده تر میکروفون بی سیم بویا BOYA WM3D قادر است نیازهای متنوعی از شما را برطرف کند، به خصوص امکان اتصال آن به دستگاه های مختلف ویندوز و مک یا اندروید و iOS و رکوردرها خیال شما را از بابت سازگاری با هر نوع دستگاه ضبط کننده صدا راحت کرده و به سادگی هرچه تمام در هر شرایطی و با هر سیستم موجود و در دسترسی می توانید صدای مدنظرتان را ضبط نمایید.

boya by-wm3d

سایر ویژگی های میکروفون BOYA WM3D

- گیرنده نه تنها به دوربین و موبایل متصل می شود، بلکه آنقدر باریک و جمع و جور است که در کار گیمبال مداخله نکرده و مشکلی برای حرکت دادن آن ایجاد نمی کند.
- به علت اینکه میکروفون BOYA WM3D در باند فرکانسی 2.4 گیگاهرتزی کار می‌کند، تداخلی با امواج تلویزیونی و رادیویی ندارد چرا که از فرکانس های بالاتری در مقایسه با انتقال رادیو و تلویزیونی و سیستم های میکروفون بی سیم UHF استفاده می کند. برای کارایی مطلوب و بهینه، ضبط صدا در محیط هایی با ترافیک محدود امواج وای فای / 2.4 گیگاهرتزی و حداقل موانع فیزیکی توصیه می شود.
- می توان تا 20 سیستم را به طور همزمان در یک محیط به کار گرفت.میکروفون BOYA WM3D

قیمت کیت میکروفون BOYA WM3D اصل

اغلب میکروفن های بی سیم و یقه ای قیمت بالاتری از میکروفن های باسیم دارند، میکروفون BOYA WM3D نیز از این امر مستثنی نیست و به سادگی می توان مدل هایی از میکروفون های باسیم ارزان قیمت تر از آن در بازار پیدا کرد. اما میکروفون یقه ای بیسیم WM3D از مدل های بیسیم و یقه ای موجود در بازار ارزان تر و مقرون به صرفه تر است. بنابراین کسانی که راحتی و آزادی عمل میکروفن های یقه ای بی سیم را می‌پسندند، اما در پرداخت هزینه سیستم های بی سیم گران قیمت سایر برندها دچار مشکل هستند، می توانند این محصول را در لیست بررسی های خود قرار دهند. برای بررسی قیمت انواع میکروفن بی سیم از ارزان تا گران قیمت اینجا را ببینید.boya by-wm3d

آیا خرید میکروفون BOYA WM3D برای من مناسب است؟

اگر شما از فعالان شبکه های اجتماعی هستید و در حوزه بلاگری یا ولاگری فعالیت دارید، یا اگر برای تدریس یا معلمی یا خبرنگاری و ضبط گزارش یا اجرای زنده برنامه به طور روزانه یا هفته ای چند بار اقدام به ضبط ویدئو و فیلم می کنید، خرید یک میکروفون جمع و جور مانند میکروفون BOYA WM3D که بتوان آن را در هر زمان و مکانی به سادگی راه اندازی کرد، کار شما را بسیار سبک می‌کند، به خصوص آنکه راه اندازی بویا WM3D به ساده‌ترین روش انجام می گیرد و نیاز به دانش فنی یا اطلاعات خاصی یا حتی نصب درایور ندارد.

اگر به جای کامپیوتر بیشتر از دوربین فیلم برداری یا گوشی موبایل برای ضبط ویدیو استفاده می کنید نیز خرید میکروفون BOYA WM3D به شما کمک می کند بتوانید با دستگاه های مختلف کار کرده و به راحتی جابه جا شوید، به خصوص با وزن کم و اندازه کوچکی که دارد.
خرید میکروفون بی سیم بویا BOYA BY-WM3D برای کسانی که دارای دستگاه های مجهز به پورت لایتنینگ یا جک 3.5 میلی متری هستند مناسب است، چنانچه گوشی موبایل شما تنها از کانکتور تایپ سی پشتیبانی می کند، می توانید از بین مدل های مشابهی که بویا یا سایر برندهای معتبر عرضه کرده‌اند، مدلی سازگار با گوشی خود پیدا کنید، مانند BOYA WM3U. جهت مشاهده این مدل ها وارد صفحه میکروفون های بیسیم فروشگاه دیجی صدا شوید و به بررسی و مقایسه آنها بپردازید.

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM4 Pro

میکروفون Boya BY-WM4 Pro K1 اصل یک سیستم یقه ای بی سیم جمع و جور مناسب تازه کاران و مبتدیان است که راه حلی جامع، آسان و ارزان قیمت برای ضبط صدا روی دوربین، کم‌کوردر فیلمبرداری و دستگاه های موبایل ارائه می دهد. این سیستم بیسیم در مقایسه با میکروفن های داخلی دوربین ها و گوشی های موبایل صدا را با کیفیت بهتری ضبط کرده و بنابراین گفتاری شفاف و قابل فهم در اختیار خبرنگاران، سازندگان محتوا در یوتیوب و اینستاگرام، بلاگرها و سایر کاربران حرفه ای و خانگی می گذارد. قیمت مقرون به صرفه مزیت بعدی میکروفون بیسیم بویا BOYA BY-WM4 Pro است.

میکروفون Boya BY-WM4 Pro K1نمایش محصول

محتویات پکیج و لوازم جانبی میکروفون BOYA WM3D

شما با خرید میکروفون BOYA WM3D به هر آن چیزی که برای ضبط صدایی واضح در هر مکان و موقعیتی نیاز دارید، دسترسی خواهید داشت. در کنار فرستنده گیره ای دارای میکروفون داخلی و گیرنده ای که از سه نوع مبدل صوتی قابل تعویض برخوردار است، شما یک بادگیر فومی و یک بادگیر خزدار نیز دریافت می کنید که جهت کاهش نویز باد و... در فضای باز و محیط بیرونی به کارتان می آیند. جعبه شارژ میکروفون BOYA WM3D نیز نه تنها باتری های فرستنده و گیرنده را شارژ می کند، بلکه برای انتقال و جابه جایی امن تجهیزات نیز مفید است.

- جعبه شارژ (نگهداری)
- فرستنده کوچک گیره ای
- گیرنده جمع و جور حرفه ای
- مبدل 3.5 میلی متری TRS
- مبدل 3.5 میلی متری TRRS
- مبدل لایتنینگ دارای گواهی نامه MFI شرکت اپل برای دستگاه های آیفون و آیپد
- بادگیر فومی
- کابل شارژ 30 سانتی متری Type-C به USB-A

میکروفون بی سیم بویا BOYA BY-WM3D

یقه ای, کندانسر الکترونیکی
یقه ای, کندانسر الکترونیکی
20Hz-20KHz (±3dB)
-42dB±3dB
سازگار با iPhone ، iPad ، iPod، گوشی های اندروید با جک 3.5 میلی متری، دوربین های DSLR، دوربین های فیلمبرداری
فرستنده: 12 گرم, گیرنده 10 گرم
باکس شارژ, خز بادگیر, کابل 3.5 میلی متری, کابل اتصال به دوربین, کابل لایتنینگ, دفترچه راهنما
نمایندگی بویا BOYA در ایران

میکروفن بویا را فقط از نمایندگی های معتبر بخرید

دیجی صدا نمایندگی بویا BOYA در ایران است و محصولات مختلف این شرکت را با گارانتی معتبر یک ساله، هولوگرام اصل و کد رجیستری معتبر عرضه می‌کند. از این رو تصمیم گرفتیم مخاطبان خود را با شرکت BOYA و محصولات آن بیشتر آشنا کنیم. توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :

1401/09/02 جواد سیف زاده

میخواستم بدونم این میکروفون امکان اتصال به آیفون رو داره؟

پاسخ دیجی صدا:
بله این میکروفون قابلیت اتصال به آیفون دوربین های فیلمبرداری و عکس برداری و انواع گوشی های قدیمی آیفون و اندروید قدیمی که درگاه تایپ TRRS دارند و کامپیوتر، pc و ... را دارد.

1401/09/21 اشکان ملکی

به گوشی هم وصل میشه؟

پاسخ دیجی صدا:
اگر مدل u این میکروفون یعنی WM3U را تهیه نمائید به گوشی های اندروید و بقیه دستگاه ها وصل می شود.

1401/10/18 MOHSEN SHOKRI

سلام گارانتیش تا چه مدت اعتبار داره؟

پاسخ دیجی صدا:
با سلام
تمام محصولات بویا که در سایت دیجی صدا عرضه می شوند ضمانت و گارانتی معتبر دارند. می توانید پس از انتخاب محصول و اضافه کردن به سبد خرید، از گارانتی مربوطه و مدت زمان آن مطلع شوید. البته گارانتی محصولات در کنار عنوان و تصویر آنها نیز قابل مشاهده است.

1401/10/30 س. شاهد

فرکانس 2.4 گیگاهرتز برای میکروفون خوبه؟

پاسخ دیجی صدا:
2.4GHz فرکانسی است که اخیرا برای میکرفون ها متداول شده است. برای افرادی که به برد بالایی نیاز نداشته و نهایتا برد 20-30 متر بخواهند، این بازه فرکانسی خوب و مناسب است، ضمن اینکه مصرف باتری کمی نیز دارد.

1401/11/10 مهدیه درویش

سلام خسته نباشید.میکروفون شارژداره اما یکیش چراعش ابیه یکیش قرمز میشه وبعدخاموش میشه؟میشه بگید مشکلش چیه

پاسخ دیجی صدا:
سلام روز خوش
چراغ قرمز یعنی شارژ نداره و باید در داخل کیس شارژ کنید فقط قبل از این کار برچسب محافظ روی پین ها را جدا کنید تا اتصال برقرار شود.

1402/05/28 حامد هنرمند

سلام وقت بخیر
بنده میخواستم مدل لایتینگ دار رو خرید بزنم
فقط مسئله اینجاست آیفون ۱۵ تایپ سی خواهد بود
چیکار میشه کرد
تبدیل میخوره؟
و اینکه الان لازم دارم
واگرنه تایپ سی دار میخریدم

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
حدود 1 ماه صبر کنید و سری جدید این مدل که هم برای آیفون و هم برای اندروید است را تهیه کنید.