میکروفن بی سیم بویا BOYA XM6 S2 Mini (24 ماه گارانتی)

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

BOYA

میکروفن یقه ای بی سیم BOYA BY-XM6-S2 Mini

میکروفن یقه ای بی سیم BOYA BY-XM6-S2 Mini

اگر شما هم به‌خاطر قیمت میکروفن مشهور Rode Wireless GO II قید خرید آن را زده‌اید و به‌دنبال مدلی مقرون‌به‌صرفه‎تر هستید، میکروفن BOYA BY-XM6-S2 Mini می‌تواند انتظارات شما را برآورده کند. با وجود اینکه میکروفن بویا XM6-S2 Mini ارزان قیمت تر از رود وایرلس گو 2 است اما کیفیت صدای آن حرفه ای و برای بسیاری از کاربردها مناسب و خوب است. تفاوت اصلی آنها در امکانات و قابلیت‌های جانبی رود وایرلس گو 2 است. میکروفن BOYA BY-XM6-S2 Mini یک سیستم میکروفن بی سیم دو کانال جمع‌وجور است که برای ضبط صدای دو منبع صوتی بر روی انواع دوربین و گوشی های موبایل کارایی دارد.

XM6-S2 Mini، میکروفن بی سیم دو کانال دوربین و موبایل

XM6-S2 Mini، میکروفن بی سیم دو کانال دوربین و موبایل

صدایی که با بویا XM6-S2 Mini ضبط می‌کنید، در مقایسه با میکروفن داخلی دوربین و موبایل، کیفیت و وضوح بالاتری خواهد داشت. میکروفن بی سیم بویا BOYA XM6-S2 Mini شامل دو فرستنده گیره‌ای بسیار کوچک و سبک و یک گیرنده است. هر دو فرستنده دارای میکروفن اومنی دایرکشنال داخلی هستند و به دلیل حجم و وزن کم، به‌سادگی و بدون دردسر می‌توان آنها را برای گویندگان یا سوژه‌ها نصب کرد. میکروفن BOYA BY-XM6-S2 Mini برای خبرنگاران، سازندگان محتوا در یوتیوب، اینستاگرام، آپارات و تیک تاک، بلاگرها، ولاگرها، مستندسازان و دیگر کاربرانی که برنامه‌های دونفره ضبط می‌کنند، گزینه مطلوبی است.

ویژگی‌ها و مزایای خرید میکروفن یقه ای بی سیم بویا BOYA XM6-S2 Mini:

- میکروفن بی سیم یقه ای مناسب برای ویدئوهای دو نفره مانند ویدئوهای یوتیوب، لایو اینستاگرام، مصاحبه و گفتگو، ولاگینگ، مستند و گزارش، ضبط صدا و...
- سازگار با دوربین های DSLR و mirrorless، گوشی های موبایل، کامپیوترها و لپ تاپ ها

- برخورداری از فناوری انتقال سیگنال بیسیم دو کانال 2.4 گیگاهرتزی
- دارای نمایشگر OLED خوانا برای نمایش اطلاعات
- دو فرستندۀ دارای میکروفن داخلی
- Gain قابل تنظیم
- کابل‌های 3.5 میلی‌متری برای اتصال به دوربین و گوشی موبایل

- وجود جک هدفون بر روی گیرنده جهت مانیتورینگ بدون تأخیر صدا هنگام ضبط
- خروجی‌های مونو و استریو روی گیرنده
- مجهز به باتری‌های داخلی یون – لیتیومی با طول عمر 4.5 ساعت برای فرستنده و 7 ساعت برای گیرنده
- برد عملیاتی تا 100 متر (در صورت فقدان موانع)

جک هدفون مانیتورینگ

بررسی ویژگی‌های میکروفن BOYA BY-XM6-S2 Mini

سیستم میکروفن بی سیم دو کانال BOYA BY-XM6-S2 Mini با دو فرستنده و یک گیرنده، راه‎حلی قابل‌اعتماد برای ضبط صدای دو نفر یا دو منبع صوتی است. در این سیستم وایرلس فناوری انتقال 2.4 گیگاهرتزی به‌کارگرفته‌شده است. فرستنده‌ها دارای میکروفن داخلی و گیره هستند و به‌طور مستقیم روی یقۀ لباس نصب می‌شود.
اگر موانع قابل توجهی وجود نداشته باشد، گیرنده بیسیم دو کانال میکروفن BOYA BY-XM6-S2 Mini صدا را تا حدود فاصله 100 متری دریافت می‌کند. گیرنده از یک گیره و دو جک 3.5 میلی متری برخوردار است. هر دو کابل اتصال 3.5 میلی متری که برای دوربین و گوشی های موبایل در پکیج BOYA XM6-S2 Mini قرار دارند، به جک خروجی LINE OUT وصل می‌شوند. جک 3.5 میلی متری دوم گیرنده به‌منظور هدفون مانیتورینگ تعبیه شده است. انرژی موردنیاز فرستنده‌ها و گیرنده‌ها از طریق باتری‌های یون – لیتیومی تأمین می‌شود. طول عمر باتری‌ها پس از شارژ کامل به‌ترتیب برای فرستنده‌ها و گیرنده به 4.5 و 7 ساعت می‌رسد.

میکروفن بی سیم دو کانال BOYA BY-XM6-S2 Mini

استفاده از فناوری پیشرفته برای انتقال سیگنال پایدار و باثبات

در میکروفن بویا XM6-S2 Mini تکنیک پیشرفته انتقال سیگنال بی سیم Adaptive Frequency Hopping (AFH) پیاده‌سازی شده است. این موضوع باعث شده تا BOYA BY-XM6-S2 Mini به‌عنوان یک میکروفن بی سیم 2.4 گیگاهرتزی بتواند سطح باثباتی از انتقال سیگنال را تضمین کند. در واقع برای تأمین انتقال سیگنال پایدار، بخش‌های مخرب فرکانس به‌طور خودکار حذف می‌شوند تا کیفیت، وضوح و شفافیت صدا در برد عملیاتی 100 متریِ این میکروفن بیسیم بویا حرفه ای و راضی‌کننده باشد.

برداشت و ثبت صدای حرفه ای 

کیفیت صدای میکروفن بی سیم بویا BOYA XM6-S2 Mini در حد برخی مدل های گران تر است. این صدای حرفه ای به‌دلیل بهره‌مندی از یک کپسول باکیفیت، مدار پردازش سیگنال با نسبت سیگنال به نویز بالای 84 دسی بل و نرخ اعوجاج کمتر از 0.1 درصد به‌دست آمده است. این ویژگی‌های فنی کیفیت صدا را ارتقا داده، وضوح آن را بیشتر کرده و میزان نویز را به‌مقدار قابل توجهی کاهش داده‌اند. بنابراین BY-XM6-S2 Mini برای طیف‌های گوناگون کاربران گزینه‌ای قابل اعتماد به‌شمار می‌رود که صدایی با کیفیت مطلوب برای آنها فراهم می کند.

طرز استفاده از میکروفن بویا BOYA XM6-S2 Mini

طرز استفاده از میکروفن بویا BOYA XM6-S2 Mini

نحوه استفاده از این سیستم بی سیم یقه ای راحت است، به‌طوری که کاربران مبتدی و بی‌تجربه نیز می‌توانند به آسانی از BOYA XM6-S2 Mini استفاده کنند. فرستنده‌ها و گیرنده از قبل در کارخانه جفت شده‌اند. به این ترتیب برای ضبط صدا کافی است آنها را روشن نموده و گیرنده را به دستگاه ضبط صدای خود مانند دوربین یا موبایل وصل کنید. به همین سادگی سیستم آماده ضبط خواهد بود. فرستنده‌ها و گیرنده دارای نمایشگر OLED هستند که از طریق آن می‌توانید انتقال سیگنال را به‌طور دقیق تنظیم نمایید.
کابل‌های اتصال گیرنده BOYA BY-XM6-S2 Mini به موبایل، دوربین یا کامپیوتر نیز همراه میکروفن عرضه می‌شوند. میکروفن بویا XM6-S2 Mini با دستگاه‌های متنوعی سازگار است و برای ضبط صدا همراه با انواع دوربین DSLR و mirrorless، گوشی موبایل و کامپیوترهایی که مجهز به جک 3.5 میلی متری هستند، قابل استفاده است. اگر گوشی شما تنها از کانکتورهای تایپ سی یا لایتنینگ پشتیبانی می‌کند، نگران نباشید. امکان استفاده از بویا XM6-S2 Mini برایتان وجود دارد. شما می‌توانید از کابل‌های تبدیل بویا جهت وصل کردن گیرنده BOYA XM6-S2 Mini به دستگاهتان بهره ببرید.

میکروفن بویا BOYA BY-XM6-S2 Mini

خرید میکروفن بویا XM6-S2 Mini به چه کسانی توصیه می‌شود؟

همان طور که گفتیم وضوح و شفافیت صدای میکروفن BOYA BY-XM6-S2 Mini حرفه ای و خوب است.
همه کاره بودن، در کنار اندازه جمع‌وجور و کیفیت صدای بالا از مزیت‌های خرید میکروفن BOYA BY-XM6-S2 Mini به‌شمار می‌رود. میکروفن بویا XM6-S2 Mini سبک وزن است و جای زیادی اشغال نمی کند، بنابراین به‌راحتی قابل جابه‌جا کردن است. ضمن اینکه هنگام ضبط فیلم و ویدئو به‌راحتی روی یقۀ گویندگان یا سوژه‌ها نصب شده و مزاحمتی برای آنها ندارد.
اغلب افرادی که در حوزه صدا و تصویر فعالیت دارند می‌دانند که قیمت تجهیزات صوتی شرکت BOYA از جمله انواع میکروفن بویا، مقرون‌به‌صرفه و تا حدودی ارزان تر از سایر برندهای مشهور است. شاید بتوان گفت بویا بین قابلیت‌ها و قیمت تولیدات خود تعادل برقرار کرده تا کیفیت و امکانات لازم را با قیمت مناسب و پایین به دست مصرف‌کنندگان برساند. از همین رو قیمت میکروفن BOYA BY-XM6-S2 Mini نیز با وجود کیفیت صدای حرفه ای و قابل‌قبولش گران نیست.

افراد و گروه‌هایی که برای ضبط‌های دونفره یا ضبط صدای دو منبع صوتی در جستجوی میکروفون یقه ای بی سیم برای دوربین و موبایل هستند، بدون نیاز به خرید مدل های گران قیمت می‌توانند از مدل هایی مانند میکروفن بویا XM6-S2 Mini بهره ببرند.
تفاوتی ندارد شما در چه حوزه‌ای فعالیت کرده و تولید محتوا می‌کنید، خرید میکروفن BOYA BY-XM6-S2 Mini در موقعیت‌های گوناگون خروجی و کیفیت صدای مطلوبی را برایتان فراهم می‌آورد.

خرید میکروفن BOYA BY-XM6-S2 Mini اصل فقط از نمایندگی های بویا

به‌علت وجود نمونه‌های تقلبی و فیک از محصولات بویا در بازار، انواع میکروفن بی سیم بویا مانند BOYA BY-XM6-S2 Mini را تنها از فروشگاه‌های اینترنتی شناخته شده خریداری نمایید. دیجی صدا نمایندگی بویا در ایران است و محصولات اصل بویا را به‌همراه سریال معتبر و قابل پیگیری از سایت رسمی بویا BOYA و نیز 1 سال گارانتی به مشتریان خود عرضه می‌کند. خوب است بدانید به‌علت خرید مستقیم از شرکت BOYA قیمت انواع میکروفن بویا در سایت دیجی صدا، پایین تر از سایت های واسطه‌ای است.

محتویات پکیج میکروفن یقه ای بی سیم BOYA BY-XM6-S2 Mini

- گیرنده BY-XM6 RX
- دو فرستنده برخوردار از میکروفن داخلی BY-XM6 TX
- دو خز بادگیر برای میکروفن فرستنده ها
- سه کابل شارژ USB
- کابل 3.5 میلی متری TRS برای دوربین ها
- کابل 3.5 میلی متری TRRS برای دستگاه های موبایل

لوازم جانبی میکروفن یقه ای بی سیم BOYA BY-XM6-S2 Mini
نمایندگی بویا BOYA در ایران

میکروفن بویا را فقط از نمایندگی های معتبر بخرید

دیجی صدا نمایندگی بویا BOYA در ایران است و محصولات مختلف این شرکت را با گارانتی معتبر یک ساله، هولوگرام اصل و کد رجیستری معتبر عرضه می‌کند. از این رو تصمیم گرفتیم مخاطبان خود را با شرکت BOYA و محصولات آن بیشتر آشنا کنیم. توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :