میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM4 PRO K4

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

BOYA

میکروفن بیسیم بویا مدل BY-WM4 PRO-K4 میکروفن بیسیم بویا مدل BY-WM4 PRO-K4

میکروفون بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM4 PRO-K4

میکروفون BOYA BY-WM4 PRO K4 با هدف ضبط هم زمان صدای دو نفر یا دو منبع صوتی بر روی دستگاه های iOS دارای پورت لایتنینگ مانند گوشی آیفون و آیپد طراحی شده است. این سیستم به خاطر وجود میکروفن یقه ای گیره دار و نصب آن در نزدیک دهان گوینده، در مقایسه با میکروفن داخلی آیفون و آیپد صدا را با کیفیت بهتری ضبط می کند.
میکروفون BOYA WM4 PRO K4 به عنوان یک سیستم وایرلس جمع و جور با کاربری آسان و راه اندازی سریع راه حلی جامع، ارزان و مقرون به صرفه برای همه افراد با هر سطحی از تجربه از جمله مبتدیان و تازه کاران است. افراد و گروه های فعال در شبکه های اجتماعی که در جستجوی میکروفن یقه ای بی سیم دو کاناله برای ضبط هم زمان صدای دو نفر یا دو منبع صوتی هستند می توانند از این مدل بهره ببرند. خبرنگاران، گزارشگران، بلاگرها، سازندگان محتوا در اینستاگرام و یوتیوب و اینفلوئنسرها می توانند از میکروفون BOYA BY-WM4 PRO K4 برای ضبط برنامه های گفتگو محور، مصاحبه، گزارش و ویدئوهای دو نفره خود استفاده کنند.

میکروفون بی سیم بویا مدل BY-WM4 PRO K4

میکروفون BOYA BY-WM4 PRO K4 مجهز به پورت لایتنینگ

میکروفون یقه ای بیسیم دو کانال دیجیتال بویا برای گوشی آیفون و آیپد

در پکیج میکروفن بیسیم بویا مدل BY-WM4 PRO-K4 دو فرستنده کمری به همراه دو میکروفن یقه ای با الگوی برداشت تمام جهتی (omnidirectional) قرار دارد. گیرنده و فرستنده های کمری  در کارخانه از پیش آماده شده اند، برای استفاده فقط باید آنها را روشن کرده و گیرنده را به آیفون یا آیپد خود متصل نمایید. وجود میکروفن های یقه ای به گویندگان اجازه می دهد در هنگام اجرا، سخنرانی، ارائه، مصاحبه، نمایش و حتی تمرینات ورزشی بتوانند آزادانه حرکت کنند. اگر مانعی بین فرستنده و گیرنده ها وجود نداشته باشد، گیرنده جمع و جور میکروفن بی سیم بویا BOYA WM4 Pro-K4 اصل قادر است صدا را تا فاصله 60 متری دریافت کند. گیرنده میکروفون BOYA BY-WM4 PRO K4 از طریق کانکتور لایتنینگ به سادگی به گوشی های موبایل آیفون یا دستگاه های آیپد متصل می شود، بنابراین نیاز به هیچ کابل یا مبدل دیگری نیست. جک 3.5 میلی متری گیرنده نیز مانیتورینگ بدون تأخیر صدا در حین ضبط را ممکن کرده است.

مشخصات میکروفن بی سیم بویا BOYA WM4 Pro-K4 برای ضبط با گوشی موبایل

- سیستم انتقال بی سیم دیجیتال 2.4 گیگاهرتزی
- میکروفون یقه ای لایتنینگ سازگار با گوشی های موبایل آیفون، تبلت های آیپد، آیپاد تاچ و سایر دستگاه های iOS
- ایده آل و مناسب برای ضبط فیلم، ویدئو و کلیپ دونفره، دیالوگ، مصاحبه، گزارش، خبرنگاری موبایلی و موارد مشابه

- سیستم میکروفون یقه ای بیسیم با گیرنده دو کاناله
- ضبط و ثبت هم زمان دو صدای باکیفیت بالا
- برد عملیاتی تا 60 متر در محیط های بدون مانع
- گیرنده جمع و جور و سبک وزن
- کانکتور لایتنینگ دارای گواهی نامه MFI اپل
- حالت های قابل تغییر استریو / مونو
- خروجی هدفون مانیتورینگ 3.5 میلی متری
- جک ورودی line بر روی فرستنده
- امکان استفاده از حداکثر 8 سیستم هم زمان

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM4 Pro

Boya BY-WM4 Pro K1 یک سیستم میکروفن یقه ای بی سیم جمع و جور است که راه حلی جامع، آسان و ارزان برای ضبط صدا روی دوربین، کم‌کوردر فیلمبرداری و دستگاه های موبایل ارائه می دهد. این سیستم در مقایسه با میکروفن های داخلی دوربین ها و گوشی های موبایل صدا را با کیفیت بهتری ضبط کرده و بنابراین گفتاری شفاف در اختیار خبرنگار، بلاگر، سازندگان محتوا در یوتیوب و اینستاگرام و... می‌گذارد.

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM4 Proنمایش محصول
میکروفون یقه ای بیسیم بویا مدل BY-WM4 PRO K4

ویژگی های میکروفون BOYA BY-WM4 PRO K4

میکروفون بیسیم 2.4 گیگاهرتزی برای گوشی آیفون

میکروفون BOYA WM4 PRO K4 یک سیستم میکروفون بی سیم دو کاناله 2.4 گیگاهرتزی دیجیتال است که شامل یک گیرنده دو کانال جمع و جور و دو فرستنده کمری به همراه دو میکروفون یقه ای می‌شود و گزینه ای ایده آل و مناسب برای ضبط پادکست و ولاگ های دونفره، دیالوگ فیلم، مصاحبه، گزارش خبری و مواردی از این دست به شمار می رود.

ضبط هم زمان دو منبع صوتی از طریق گیرنده دو کانال

گیرنده بی سیم دو کانال میکروفون BOYA BY-WM4 PRO-K4 ضبط با کیفیت بالای صدای دو نفر یا دو منبع صوتی را به طور هم زمان بر روی دستگاه های ضبط iOS شما امکان پذیر کرده است.
بنابراین اگر خبرنگار، بلاگر یا پادکستر هستید با خرید میکروفن بی سیم بویا BOYA WM4 Pro-K4 دیگر برای ضبط صدای دو منبع نگران تهیه میکروفن اضافه نخواهید بود.

گیرنده جمع و جور و سبک وزن دارای کانکتور لایتنینگ

گیرنده میکروفن بی سیم BOYA BY-WM4 Pro-K4 تا حد زیادی جمع و جور و سبک است، از همین رو متصل کردن این گیرنده بیسیم دو کانال به دستگاه‌های iOS شما نظیر آیفون، آیپد و آیپاد تاچ از طریق کانکتور لایتنینگ دارای گواهی نامه MFI اپل به راحتی و بدون مشکل انجام می گیرد.
گیرنده میکروفون BOYA WM4 PRO K4 اصل مخصوص گوشی های موبایل و تبلت ها طراحی شده و نباید بابت افتادن یا سنگین بودن آن نگران شوید.

سایر امکانات میکروفون بی سیم بویا BOYA WM4 Pro-K4 برای آیفون

هر دو فرستنده و همچنین گیرنده این سیستم بیسیم یقه ای بویا سبک وزن بوده و هر کدام از آنها تنها 47 گرم وزن دارند. به واسطه برخورداری از فناوری انتقال دیجیتال 2.4 گیگاهرتزی، میکروفون BOYA BY-WM4 PRO K4 دامنه علمیاتی تا حداکثر 60 متر را در صورت عدم وجود موانع برای شما فراهم می‌کند که برای بسیاری از کاربردها و استفاده ها کاملا مناسب است. همچنین جک ورودی لاین تعبیه شده بر روی فرستنده پذیرش صدا از دستگاه های لاین لول را برای شما ممکن می سازد. اگر فرایند ضبط همراه با ورودی صوتی لاین مناسبی نظیر یک موسیقی پس زمینه خوب انجام بگیرد، تا حدود کمی برای مرحله پست پروداکشن (post-production) مفید است.
به علاوه سوئیچ استریو / مونو که بر روی گیرنده قرار دارد سبب شده تا بتوان هر کانال را به طور جداگانه خروجی گرفت یا اینکه آنها را با هم ترکیب کرد. یک خروجی هدفون 3.5 میلی متری نیز تجربه مانیتورینگ بدون تأخیر را در اختیار شما می گذارد.

طرز استفاده از میکروفون BOYA BY-WM4 PRO K4 

میکروفن بیسیم بویا مدل BY-WM4 PRO-K4 برای راه اندازی و استفاده از میکروفن BOYA WM4 PRO K4 کافی است گیرنده و فرستنده ها را روشن کنید، گیرنده را از طریق کانکتور لایتنینگ به دستگاه iOS خود مانند گوشی موبایل آیفون یا دستگاه آیپد وصل کرده و جهت جفت شدن تجهیزات دکمه مربوطه را بفشارید. سیستم بی سیم شما آماده ضبط است.
- BOYA BY-WM4 PRO-RXD یک گیرنده بیسیم دیجیتال دو کانال دارای گواهی نامه MFI اپل است که تغذیه آن توسط گوشی آیفون یا آیپد صورت می گیرد. این گیرنده به طور مستقیم به دستگاه iOS شما متصل شده و نیاز به کابل رابط ندارد.
- دو میکروفن یقه ای این مدل بویا برای آیفون دارای الگوی برداشت اومنی دایرکشنال هستند که تضمین می کند سطح صدای گویندگان در حین حرکت و تکان دادن سر ثابت نگه داشته می شود.
- هر دو میکروفن یقه ای به فرستنده های کمری سبک وزن وصل می‌شوند که تغذیه آنها توسط دو باتری AAA انجام می‌گیرد.
- یک چراغ LED بر روی بدنه میکروفن بویا WM4 PRO-K4 پاور و سطح پایین باتری را نشان می دهد.

میکروفون یقه ای بیسیم بویا مدل BY-WM4 PRO K4 برای آیفون

تنوع کاربردهای میکروفن یقه ای بیسیم بویا WM4 PRO-K4 برای گوشی موبایل

میکروفون BOYA BY-WM4 PRO K4 برای انجام ضبط های دو نفره و مخصوص گوشی های موبایل آیفون و تبلت های آیپد شرکت اپل طراحی شده است.
سیستم های بیسیم معمولا دامنه کاربرد گسترده ای داشته و افراد و گروه هایی که تمایل ندارند میکروفن یا کابل‌ های رابط در تصویر مشخص باشد یا برای گویندگان دست و پا گیر شود، ترجیح می دهند از میکروفون های بی سیم یقه ای استفاده کنند. میکروفون BOYA BY-WM4 Pro K4 از جمله میکروفون های بی سیم ارزان قیمت موجود در بازار است که تولیدکنندگان انواع محتوای ویدئویی و صوتی می توانند آن را در لیست انتخاب و خرید خود قرار دهند.

میکروفن یقه ای بیسیم بویا WM4 PRO-K4 برای گوشی موبایل

این میکروفن یقه ای بیسیم دو کانال مناسب برای گوشی آیفون مانند یک میکروفن مخصوص تولید محتوای ویدئویی عمل کرده و جهت ضبط و ساخت فیلم، مستند، لایو و برنامه های زنده استودیویی، مصاحبه و گفتگو، گزارش گیری، کلیپ و سایر موارد مشابه به کار می رود. اگرچه میکروفون BOYA BY-WM4 PRO K4 با هدف ضبط صدای دو نفر یا دو منبع صوتی مجزا ساخته شده اما همچون میکروفون های بیسیم تک کانال برای ضبط سخنرانی، تدریس و پادکست نیز قابل استفاده است. البته دامنه کاربرد میکروفون بی سیم یقه ای ارزان قیمت BY-WM4 Pro K4 شرکت بویا گسترده تر از موارد فوق بوده و به طور کلی برای اکثر موقعیت هایی که در استودیوی خانگی و حرفه ای یا فضای باز نیاز به میکروفون بیسیم برای گوشی آیفون وجود دارد، می‌توان آن را به کار گرفت.

مزیت های خرید میکروفون BOYA BY-WM4 PRO K4

- دارای گیرنده بی سیم دو کاناله برای آیفون و آیپد
- سیستم بی سیم 2.4 گیگاهرتزی دیجیتال
- میکروفون یقه ای لایتنینگ برای پادکستینگ، بلاگری، یوتیوبری، خبرنگاری، گزارشگری و...
- گزینه ایده آل برای ضبط دو منبع صوتی مانند مصاحبه، گزارش، گفتگو، دیالوگ، لایو و...
- اندازه جمع و جور و وزن کم
- اتصال مستقیم از طریق کانکتور لایتنینگ، بدون نیاز به کابل
- به همراه دو میکروفون یقه ای تمام جهتی
- راه اندازی آسان و سریع

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM3U

میکروفون بویا WM3U یک سیستم بی سیم 2.4 گیگاهرتزی پیشرفته است که صدایی درخشان با کیفیت Broadcast را برای گوشی های موبایل اندرویدی و iOS، تبلت ها و کامپیوترهای دارای پورت تایپ سی، دوربین های DSLR ، دوربین های فیلمبرداری کم کوردر و رکوردرها و... فراهم می کند. این میکروفون بیسیم یقه ای بویا برای مجریان و گویندگان، پادکسترها، بلاگرها، استریمرها و سازندگان محتوا ایده آل است. استفاده از میکروفون یقه ای WM3U برای هر فردی با هر سطحی از تجربه و مهارت آسان است.

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM3Uنمایش محصول
میکروفون بی سیم بویا مدل BY-WM4 PRO K4

قیمت میکروفون BOYA BY-WM4 PRO K4

میکروفن وایرلس لایتنینگ مدل BOYA BY-WM4 Pro K4 شرکت بویا در میان میکروفون های بی سیم دو کاناله جزء مدل های ارزان قیمت قرار می گیرد، همین حالا می توانید قیمت مدل های مختلف میکروفون بیسیم دو کانال را در فروشگاه دیجی صدا مشاهده نمایید. قیمت این میکروفن بی سیم یقه ای بویا برای افراد و گروه هایی که در حوزه تولید محتوا در شبکه های اجتماعی و اینترنت فعالیت دارند مقرون به صرفه است، به خصوص اینکه امکان ضبط برنامه ها و گفتگوهای دو نفره توسط آن امکان پذیر است.

میکروفن وایرلس لایتنینگ مدل BOYA BY-WM4 Pro K4 شرکت بویا

در واقع خرید میکروفون موبایل بویا WM4 PRO- K4 برای افراد مستندساز، بلاگر، پادکستر، خبرنگار و ولاگر نوعی دوراندیشی محسوب می شود چرا که آنها در آینده برای ضبط برنامه های دو نفره دیگر با چالش تهیه میکروفن اضافی مواجه نخواهد شد. سازندگان برنامه های گفتگو محور در تلویزیون های اینترنتی نیز می توانند خرید مدل هایی مانند BOYA BY-WM4 Pro K4 در بین گزینه های مدنظر خود قرار دهند. کیفیت صدا و امکانات این میکروفن بی سیم یقه ای بویا برای گوشی موبایل آیفون اگرچه از مدل های گران قیمت پایین تر است اما برای استفاده های عمومی کافی بوده و در این رنج قیمت مناسب است.

میکروفون بویا مدل BOYA BY-WM4 PRO- K4 اصل

خرید میکروفون بویا مدل BOYA BY-WM4 PRO- K4 اصل

گیرنده کوچک میکروفن وایرلس WM4 PRO- K4 فقط یک کانکتور لایتنینگ دارد، از این رو تنها دارندگان گوشی های آیفون یا تبلت های آیپد امکان استفاده از این مدل دارند. اگر شما هم معمولا با آیفون یا آیپد خود ویدئو ضبط می کنید یا قصد خرید میکروفون لایتنینگ خوب برای اتصال به این دستگاه ها را دارید، خرید میکروفن بیسیم بویا مدل BY-WM4 PRO-K4 انتظاراتتان را برآورده می سازد.

تفاوتی ندارد شما یک بلاگر یا ولاگر باشید که برای ضبط فیلم، کلیپ و ویدئو در آپارات و اینستاگرام قصد خرید میکروفن بیسیم دارید یا برای اجرای برنامه زنده در استودیو و لایو، ساخت مستند، گزارش و خبرنگاری در جستجوی یک مدل حرفه ای و کارآمد هستید، در هر حال این میکروفون یقه ای لایتنینگ بویا انتخاب مناسب و خوبی برای شما خواهد بود. وزن سبک و اندازه کوچک میکروفون BOYA BY-WM4 PRO K4 به شما امکان می‌دهد آن را به راحتی جابه‌جا کرده و در هر مکان و زمانی بتوانید به سهولت و سادگی گیرنده را به آیفون و آیپد خود متصل نموده و اقدام به ضبط گفتگوهای دو نفره یا مصاحبه کنید.
نه تنها گفتگو و مصاحبه، بلکه صدای هر دو منبع صوتی مجزا را نیز می توانید به وسیله این میکروفون موبایل بیسیم دو کاناله شرکت بویا ثبت کنید.
دیجی صدا برای جلب رضایت مخاطبان خود اقدام به عرضه محصولات برند بویا کرده است تا شما قادر باشید با بررسی و ارزیابی انواع میکروفن یقه ای بیسیم برای موبایل و دوربین از بویا و دیگر برندهای معتبر جهانی بهترین گزینه را با توجه به بودجه و حوزه فعالیت خود پیدا کنید.

محتویات پکیج و لوازم جانبی میکروفون بی سیم بویا مدل BY-WM4 PRO K4

از آنجایی که میکروفون BOYA BY-WM4 Pro K4 برای اتصال به آیفون و آیپد نیاز به هیچ کابلی نداشته و به طور مستقیم از طریق کانکتور لایتنینگ وصل می شود، در پکیج آن نیز کابل‌های رابط متداول وجود ندارد.
- گیرنده BY-WM4 PRO RXD
- دو فرستنده کمری TX4 Pro
- دو میکروفون یقه ای اومنی دایرکشنال
- دو گیره میکروفون یقه ای سوسماری
- دو بادگیر فومی

میکروفون بی سیم بویا مدل BY-WM4 PRO K4

تولید محتوا ، پادکست ، یوتیوب
اومنی
ندارد
ندارد
ندارد
Lightning
نمایندگی بویا BOYA در ایران

میکروفن بویا را فقط از نمایندگی های معتبر بخرید

دیجی صدا نمایندگی بویا BOYA در ایران است و محصولات مختلف این شرکت را با گارانتی معتبر یک ساله، هولوگرام اصل و کد رجیستری معتبر عرضه می‌کند. از این رو تصمیم گرفتیم مخاطبان خود را با شرکت BOYA و محصولات آن بیشتر آشنا کنیم. توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :

1401/02/01 منصور نیسی

این میکروفن بی سیم قابلیت اتصال گوشی سامسونگ مدلA71 داره؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام
بله به راحتی متصل میشود.