میکروفون بی سیم BOYA WM3U | مخصوص Android

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

BOYA

مشخصات و قیمت میکروفون بویا BOYA BY-WM3U

میکروفون یقه ای بی سیم دیجیتال برای دوربین ها و گوشی های موبایل

میکروفون بویا BOYA WM3U یک سیستم بی سیم 2.4 گیگاهرتزی پیشرفته است که صدایی درخشان با کیفیت Broadcast را برای گوشی های موبایل اندرویدی، تبلت های دارای پورت تایپ سی (USB-C)، کامپیوترها، دوربین های DSLR، دوربین های فیلمبرداری camcorder و رکوردرها و... فراهم می کند.
این میکروفن بیسیم یقه ای بویا برای مجریان و گویندگان رادیو و تلویزیون، پادکسترها، بلاگرها، استریمرها و سازندگان محتوا ایده آل است.
 میکروفون یقه ای بیسیم WM3U شرکت بویا به هر فردی با هر سطحی از تجربه و مهارت امکان می‌دهد تا بلافاصله پس از باز کردن جعبه، کار خود را آغاز کند. به محض خارج کردن از محفظه شارژ ، کافی است آن را متصل و روشن کنید. میکروفون تنظیم شده و آماده است، بنابراین شما تنها باید روی تولید محتوا تمرکز نمایید. میکروفون بی سیم بویا BOYA WM3U به واسطه سیستم انتقال قابل اعتمادی که دارد تا فاصله ای در حدود 20 متر صدایی شفاف در اختیارتان می گذارد و باتری های قابل شارژ آن تا 4.5 ساعت ضبط مداوم را پشتیبانی می کنند.

مزیت های خرید میکروفون بویا BOYA WM3U اصل برای دوربین و موبایل

- سازگار با اکثر گوشی های موبایل اندرویدی و تبلت، کامپیوترهای ویندوز و مک، آیپد پرو، مک بوک پرو، دوربین های DSLR، دوربین های کم کوردر (camcorder)، رکوردرها و...
- مناسب برای ویدئو، ولاگینگ، یوتیوب و اینستاگرام
- فرستنده کوچک برخوردار از میکروفن داخلی
- دارای کلید تنظیم میزان بلندی صدا (gain)
- دارای مبدل های تایپ سی (Type-C) و 3.5 میلی متری TRS و TRRS
- طراحی قابل تعویض بین مبدل های مختلف به گیرنده
- محفظه نگهدارنده میکروفون که مکان شارژ و سینک کردن فرستنده و گیرنده نیز هست
- هر بار شارژ کامل فرستنده و گیرنده انرژی موردنیاز آنها را تا 4.5 و 8 ساعت تأمین می کند.
- برخوردار از فناوری انتقال بی سیم دیجیتال 2.4 گیگاهرتزی

بررسی میکروفون بی سیم بویا مدل BY-WM3U با کانکتور تایپ سی

به واسطه میکروفن داخلی فرستنده گیره ای و گیرنده جمع و جوری که به صورت مستقیم به دستگاه ضبط شما متصل می شود، این میکروفن تایپ سی بویا تجربه ای کاملا بی سیم را برای شما رقم می زند که طی آن نیاز به فرستنده کمری یا هیچ کابلی وجود ندارد و آزادی تمام عیاری را جهت حرکت هنگام اجرای برنامه، نمایش، سخنرانی و ارائه در اختیارتان قرار می دهد. به لطف بدنه کوچک فرستنده می‌توانید میکروفون BOYA WM3U را روی لباس خود نصب کنید، داخل جیب پیراهن قرار دهید، روی تریبون یا میز بگذارید و یا در دستان خود نگهدارید. این قابلیت شما را قادر می سازد که میکروفن ضبط صدای چند کاره BOYA BY-WM3U را نزدیک دهان گوینده جای‌گذاری کنید تا در مقایسه با میکروفون داخلی دوربین های DSLR و دستگاه های موبایل کیفیت صدای بهتری داشته باشید.

قابلیت های میکروفون بویا BOYA BY-WM3U مناسب برای گوشی و دوربین

محفظه شارژ چند کاره و پیشرو

میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM3U همراه یک محفظه حمل و شارژ Type-C عرضه می‌شود که حفاظت مورد نیاز برای نگهداری و انتقال را تأمین کرده و همچنین از یک باتری داخلی قابل شارژ 1000mAh برخوردار است که به شما اجازه می دهد تا سیستم را در هر جایی شارژ کنید.
محفظه BOYA WM3U برای تولیدکنندگان محتوا یا فیلمسازانی که همواره در حال حرکت هستند گزینه ای عالی است تا نگران کمبود شارژ نباشند.
میکروفن BOYA BY-WM3U

شما حتی می توانید محفظه نگهداری میکروفون BOYA WM3U را از طریق یک پاور بانک USB شارژ نمایید، آیا ساده و راحت نیست؟
 - برای شارژ هم زمان فرستنده و گیرنده میکروفون BOYA WM3U آنها را در جای مخصوص خود در جعبه شارژ قرار داده و جعبه را از طریق کابل USB به یک منبع تغذیه USB وصل نمایید.
- جعبه شارژ فرستنده و گیرنده را تنها در عرض 2 ساعت شارژ می کند.
- جعبه شارژ میکروفون BOYA WM3U دارای باتری قابل شارژ 1000mAh است که می تواند در شرایطی که به منبع تغذیه دسترسی ندارید، فرستنده و گیرنده را شارژ نماید.
- فرستنده در حالت شارژ کامل تا 4.5 ساعت و گیرنده با شارژ کامل تا 8 ساعت کار می کنند.

سیستم بی سیم 2.4 گیگاهرتزی نوآورانه

در میکروفون BOYA WM3U طراحی حرفه ای با سیستم انتقال بی سیم 2.4 گیگاهرتزی که صدایی درخشان و با کیفیت Broadcast ارائه می دهد، ترکیب شده است. این سیستم بی سیم امکان استفاده در هر کشوری را داشته و نیاز نیست نگران محدودیت باند باشید.

میکروفن بی سیم رود RODE GO II Single

میکروفون رود Wireless GO II Single یک میکروفن وایرلس کوچک و فوق العاده جمع و جور است که به خاطر قابلیت‌های منحصربه‌فردی مثل چند کاره بودن و فرم بسیار کم حجم شناخته شده است. خرید میکروفن بیسیم رود وایرلس گو 2 سینگل برای تولیدکنندگان محتوا در هر عرصه‌ای خوب و مناسب است. در واقع RODE GO II Single همه کاره ترین سیستم میکروفن بی سیم دوربین و موبایل موجود در بازار است.

نمایش محصول

میکروفن بی سیم رود RODE Wireless GO II

میکروفون بی سیم یقه ای RODE Wireless GO 2 طراحی شده تا صدایی با کیفیت حرفه ای را در حالی ارائه دهد که استفاده از آن به طرزی باورنکردنی ساده و آسان باشد. ماحصل ترکیب فرم منحصر به فرد و کیفت صدای حرفه ای میکروفن رود وایرلس گو با فناوری پیشگامانه، از Wireless GO II میکروفونی عالی، چند کاره و مناسب برای طیف گسترده‌ای از کاربردهای تولید محتوا ساخته است.

میکروفن بی سیم رود RODE Wireless GO IIنمایش محصول

طرز استفاده از میکروفون BOYA WM3U، کاربری راحت و جابه جایی آسان

در طراحی میکروفن بی سیم بویا WM3U، سینک شدن یک مرحله ای داخل جعبه شارژ در نظر گرفته شده، بنابراین شما قادرید گیرنده و فرستنده BOYA BY-WM3U را به راحتی را با یکدیگر جفت کنید بدون اینکه نیاز باشد داخل منوها بگردید، از میان کانال ها جستجو کرده و یا حتی آنها را از محفظه جدا نمایید. ابعاد محفظه نگهداری 30.5*77*120 میلی متری است که باعث می شود حمل میکروفون BOYA WM3U به هر جایی راحت باشد.
- فرستنده گیره ای کوچک به خاطر برخورداری از میکروفون داخلی به عنوان یک میکروفون کاملا بیسیم عمل می‌ کند و مانند فرستنده‌ های کمری قدیمی نیازی به وجود کابل بین میکروفون و فرستنده نیست.
- فرستنده و گیرنده میکروفون WM3U را در جعبه شارژ قرار داده و سرپوش آن را ببندید.  سرپوش جعبه شارژ را که دوباره باز کنید هر دو هم شارژ و هم با یکدیگر سینک شده اند تا برای استفاده بدون نیاز به راه اندازی، آماده باشند.
- یک چراغ LED روی فرستنده و گیرنده، پاور، muting و سطح پایین باتری را نشان می دهد.
- می‌ توان با یک فشار کوچک روی دکمه پاور به‌ سرعت فرستنده را در حالت mute قرار داد.

امکانات میکروفن بی سیم بویا BOYA WM3U برای اتصال به دوربین ها و گوشی ها

گیرنده کوچک قابل اتصال میکروفون BOYA WM3U برای موبایل و دوربین به همراه مجموعه‌ای از سه مبدل صوتی عرضه می شود که به شما اجازه می دهد آن را بدون نیاز به هیچ کابل یا گیره‎ای به تقریبا هر نوع دستگاه ضبط صدا متصل نمایید.

- مبدل یو اس بی تایپ سی (Type-C) میکروفن به طور مستقیم به پورت USB موبایل یا تبلت اندرویدی شما وصل می شود (در صورت استفاده از جک هدفون گوشی موبایل یا تبلت خود کیفیت صوتی بهتری دریافت می کنید).
- مبدل 3.5 میلی متری TRRS نیز برای اتصال مستقیم به جک هدفون گوشی موبایل یا تبلت اندرویدی شما به کار می رود.
- مبدل 3.5 میلی متری TRS میکروفن بی سیم بویا WM3U بی‌واسطه به ورودی صوتی دوربین ، کم کوردر فیلمبرداری یا رکوردر دیجیتال شما متصل می گردد.

سایر ویژگی های میکروفون BOYA WM3U

- گیرنده میکروفون یقه ای بیسیم WM3U نه تنها به دوربین و موبایل متصل می شود، بلکه آنقدر باریک و جمع و جور است که در کار گیمبال مداخله نکرده و مشکلی برای حرکت دادن آن ایجاد نمی کند.
- به علت اینکه میکروفون BOYA WM3U در باند فرکانسی 2.4 گیگاهرتزی کار می کند، تداخلی با امواج تلویزیونی و رادیویی ندارد چرا که از فرکانس های بالاتری در مقایسه با آنها و همچنین سیستم های میکروفون بی سیم UHF استفاده می کند. برای کارایی مطلوب و بهینه، ضبط صدا در محیط هایی با ترافیک محدود امواج وای فای / 2.4 گیگاهرتزی و حداقل موانع فیزیکی توصیه می شود.
- می توان تا 20 میکروفون BOYA WM3U را به طور همزمان در یک محیط به کار گرفت.

کاربردهای میکروفون BOYA BY-WM3U

به عنوان گزینه ای ایده آل برای خبرنگاران، سازندگان محتوا در یوتیوب و اینستاگرام، یوتیوبرها و ولاگرها، پادکسترها و اینفلوئنسرها، BOYA BY-WM3U یک سیستم میکروفن کاملا بی سیم دیجیتال با کاربری ساده و آسان است که طراحی شده تا گفتار را به طور شفاف و واضح بر روی تبلت و موبایل اندرویدی، دوربین DSLR ، دوربین بدون آینه (mirrorless) و دوربین فیلمبرداری و یا هر دستگاه تبلت و موبایل مجهز به جک هدفون ثبت کند.
میکروفون BOYA WM3U هم بی سیم است و هم یقه ای، بنابراین تنوع کاربری بالایی داشته و در شرایط متنوع و موقعیت های گوناگونی قابل استفاده است.
به دلیل امکان اتصال میکروفون BOYA WM3U به انواع گوشی موبایل یا دوربین های فیلم برداری حرفه ای و نیمه حرفه ای و ضبط ویدئو می‌توان این محصول بویا را به عنوان میکروفون مخصوص ضبط فیلم و ویدیو جهت ضبط فیلم های آموزشی و تدریس آنلاین یا مجازی، استریم زنده و ولاگ های روزانه برای آپارات، یوتیوب و اینستاگرام، تمرینات ورزشی، برنامه های تلویزیونی، مصاحبه، گزارش و یا مستند مورد استفاده قرار داد.

میکروفون یقه ای بیسیم wm3u

کاربردهای میکروفون BOYA WM3U به اینجا منتهی نشده و اتصال آن به رکوردرهای صوتی، کامپیوتر و لپ تاپ نیز ضبط پادکست یا ضبط گویندگی و نریشن به وسیله این مدل را میسر کرده است. به بیان ساده تر میکروفن BOYA WM3U به علت امکان اتصال به دستگاه های مختلف ویندوز و مک یا اندروید و رکوردرها خیال شما را از بابت سازگاری با دستگاه ضبط کننده صدا راحت کرده و به سادگی هرچه تمام در هر شرایطی و با هر سیستم موجود و در دسترسی می توانید صدای مدنظرتان را ضبط نمایید. اگر برای یافتن میکروفون وایرلس متناسب با حوزه فعالیت خود نیاز به مشورت دارید، کارشناسان دیجی صدا در کنار شما هستند.

میکروفون BOYA WM3U

قیمت کیت میکروفون BOYA WM3U اصل

مانند اغلب میکروفون های بیسیم یقه ای، قیمت میکروفون BOYA WM3U از مدل های سیم دار معمولی یا میکروفن های یقه ای سیم دار بالاتر است اما در مقایسه با سیستم های بی سیم برندهای دیگر ارزان قیمت بوده و مقرون به صرفه تر تمام می شود. بنابراین افرادی که در جستجوی میکروفن موبایل و دوربین بی سیم همه کاره هستند و تمایل ندارند هزینه بالایی برای خرید میکروفن های بیسیم گران قیمت پرداخت کنند، می توانند میکروفون BOYA BY-WM3U را نیز مورد بررسی قرار داده و در صورت هماهنگی با نیازهایشان اقدام به خرید آن نمایند.

خرید میکروفون بویا BOYA BY-WM3U به چه کسانی توصیه می شود؟

شما با خرید میکروفون BOYA WM3U به هرچه که برای ضبط صدای واضح در هر مکان و موقعیتی نیاز دارید، دسترسی خواهید داشت. در کنار فرستنده دارای میکروفن داخلی و گیرنده ای که از سه مبدل صوتی قابل تعویض برخوردار است، شما یک بادگیر فومی نیز دریافت می کنید که برای کاهش نویز باد و... در فضای باز و محیط بیرونی به کارتان می آیند. میکروفون بویا BOYA BY-WM3U

جعبه شارژ نیز نه تنها باتری های فرستنده و گیرنده را شارژ می کند، بلکه برای انتقال و جابه جایی امن تجهیزات نیز مفید است و به راحتی می توان آن را در کیف قرار داده و همواره به همراه داشت.
با توجه به ارزان قیمت بودن میکروفون BOYA WM3U در مقایسه با مدل های گران قیمت میکروفن بیسیم یقه ای، بسیاری از کاربران می توانند برای ضبط صدا این محصول را خریداری نمایند.
مهم نیست شما یک سخنران یا مجری حرفه ای باشید یا خبرنگار، معلم و مربی، بلاگر باشید یا ولاگر، پادکستر و یا استریمر فعال در آپارات و اینستاگرام که در منزل فعالیت دارید، خرید میکروفون BOYA WM3U به شما کمک می کند که نه تنها در استودیوی شخصی و خانگی خود یا بر روی صحنه و استودیوی تخصصی بلکه در هر جایی بتوانید به سادگی ضبط صدایی با کیفیت را تجربه کنید.
به خصوص آنکه میکروفون BOYA WM3U وزن کم و اندازه کوچکی داشته و حمل آن نیز بسیار آسان است.

ما اینجاییم تا به شما کمک کنیم میکروفون مناسب و مطلوب خود را پیدا کنید، بنابراین سوالات خود را با کارشناسان دیجی صدا در میان بگذارید.

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM4 Pro

میکروفون Boya BY-WM4 Pro K1 اصل یک سیستم یقه ای بی سیم جمع و جور مناسب تازه کاران و مبتدیان است که راه حلی جامع، آسان و ارزان قیمت برای ضبط صدا روی دوربین، کم کوردر فیلمبرداری و دستگاه های موبایل ارائه می دهد. این سیستم بیسیم در مقایسه با میکروفن های داخلی دوربین ها و گوشی های موبایل صدا را با کیفیت بهتری ضبط کرده و بنابراین گفتاری شفاف و قابل فهم در اختیار خبرنگاران، سازندگان محتوا در یوتیوب و اینستاگرام، بلاگرها و سایر کاربران حرفه ای و خانگی می گذارد.

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM4 Proنمایش محصول

محتویات پکیج و لوازم جانبی میکروفون بویا BOYA WM3U اصل

گیرنده میکروفون BOYA WM3U همراه یک مبدل Type-C، مبدل های 3.5 میلی متری TRS و 3.5 میلی متری TRRS عرضه می شود و بنابراین با گوشی های موبایل اندروید، تبلت ها و کامپیوترها، انواع دوربین های DSLR ، دوربین های فیلمبرداری و رکوردرها و... سازگار است. فرستنده نیز همراه بادگیر فومی ارائه می‌شود که می تواند نویزهای محیطی را تا حد مؤثری کاهش دهد.

- محفظه شارژ
- فرستنده کوچک گیره ای
- گیرنده جمع و جور حرفه ای
- مبدل تایپ سی (Type-C)
- مبدل 3.5 میلی متری TRS
- مبدل 3.5 میلی متری TRRS
- بادگیر فومی
- کابل 30 سانتی متری شارژ Type-C به USB-A

میکروفون یقه ای بیسیم wm3u

تولید محتوا, کنفرانس, سخنرانی
یقه ای, کندانسر الکترونیکی
اومنی
20Hz-20KHz (±3dB)
-42dB±3dB
ندارد
ندارد
ندارد
سازگار با اکثر گوشی های هوشمند Type-C، گوشی های اندروید با جک 3.5 میلی متری، دوربین های DSLR، دوربین های فیلمبرداری
فرستنده: 12 گرم, گیرنده 10 گرم
بادگیر, شارژر باکس, فرستنده, گیرنده
نمایندگی بویا BOYA در ایران

میکروفن بویا را فقط از نمایندگی های معتبر بخرید

دیجی صدا نمایندگی بویا BOYA در ایران است و محصولات مختلف این شرکت را با گارانتی معتبر یک ساله، هولوگرام اصل و کد رجیستری معتبر عرضه می‌کند. از این رو تصمیم گرفتیم مخاطبان خود را با شرکت BOYA و محصولات آن بیشتر آشنا کنیم. توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :