میکروفن شاتگان بویا BOYA MM1

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

BOYA

میکروفون BOYA MM1

میکروفون مینی گان بویا BOYA BY-MM1

انواع میکروفون شاتگان از جمله میکروفون BOYA MM1 به طور تخصصی برای ضبط ویدئو و فیلم به کار می روند. این میکروفن ها به علت طراحی و ساختار خاصی که دارند و نیز بهره مندی از الگوی برداشت تک جهتی کاردیود، تنها بر صدای گوینده اصلی تمرکز کرده و صداها و نویزهای اطراف را طرد می کنند. کیفیت و وضوح بالای صدای دریافتی از میکروفون های شاتگان باعث شده تا به طور گسترده در حوزه ضبط فیلم، مستند و هر نوع محتوای ویدئویی حرفه ای و نیمه حرفه ای دیگر مورد استفاده قرار گرفته و پرطرفدار باشند.
در سال های اخیر تجهیزات صوتی شرکت بویا به علت قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن با استقبال مواجه شده اند. میکروفن کاردیود بویا مدل BY-MM1 اصل یکی از میکروفون های این شرکت است که مخصوص ضبط ویدئو و فیلم با دوربین و گوشی موبایل تولید شده است. البته این میکروفون کوچک با دستگاه های مختلف سازگاری داشته و به نوعی چند کاره محسوب می شود. استفاده از میکروفون بویا MM1 بسیار آسان بوده و کاربران آماتور با هر سطحی از تجربه می توانند این میکروفون را برای ضبط مصاحبه، سخنرانی، فیلم آموزشی، نریشن، گویندگی و دوبله، لایو استریم، بلاگری و تولید محتوا در شبکه های اجتماعی به کار بگیرند.

میکروفون بویا مدل BY-MM1

میکروفون بویا MM1 برای ضبط فیلم با موبایل و دوربین

میکروفون BOYA MM1 محصول شرکت بویا یک میکروفن کاندنسر با الگوی برداشت کاردیود، سبک وزن و جمع و جور است که طراحی شده تا کیفیت صدای ویدئوهای ضبط شده توسط دوربین ها و گوشی های موبایل را در مقایسه با میکروفن داخلی آنها بهبود دهد. این میکروفن کاردیود با گوشی های موبایل اندروید و آیفون، تبلت ها، دوربین های DSLR و دوربین های فیلمبرداری کم کوردر، لپ تاپ ها و سایر دستگاه های ضبط صدا و ویدئو سازگاری دارد.
میکروفون بویا MM1 دارای طراحی plug-and-play واقعی است، به این معنی که برای فعالیت هیچ گونه نیازی به باتری نداشته و با اتصال به دستگاه ضبط شما کار می کند، بنابراین دیگر نگران تمام شدن شارژ باتری میکروفن نخواهید بود. میکروفون BOYA MM1 دارای ساختاری آلومینیومی است و همراه شاک مانت، کیف حمل و خز بادگیر عرضه می شود. دو کابل 3.5 میلی متری TRS به TRS برای اتصال به دوربین ها، کم کوردرها و رکوردرهای صدا و 3.5 میلی متری TRS به مینی جک TRRS جهت وصل کردن به گوشی های موبایل، تبلت ها و لپ تاپ ها نیز همراه این میکروفون مینی گان است.

ویژگی های میکروفن کاردیود بویا MM1

* قابل استفاده همراه با گوشی های موبایل اندروید و آیفون، دوربین های DSLR، کامپیوترهای شخصی و لپ تاپ، دوربین های فیلمبرداری camcorder و...
* ایده آل و مناسب برای ضبط مصاحبه، مستند، سخنرانی، لایو، بلاگری، ولاگینگ، فیلم آموزشی، تولید محتوا و...
* سبک وزن، جمع و جور و پرتابل
* دارای الگوی قطبی کاردیود
* بدون نیاز به باتری
* دارای کابل های 3.5 میلی متری TRS و TRRS
* عرضه به همراه خز بادگیر و کیف

میکروفون بویا BY MM1
میکروفون بویا MM1 برای دوربین

بررسی میکروفون BOYA MM1 اصل برای رکورد ویدئو

میکروفون مینی گان بویا مخصوص دوربین و موبایل

BOYA BY-MM1 یک میکروفن کاردیود کاندنسر جمع و جور برای دوربین و گوشی موبایل است که تنها 81 میلی متری طول و 86 گرم وزن دارد، بنابراین بسیار سبک وزن بوده و حمل آن آسان است. به آسانی می توانید این میکروفون مینی گان بویا برای موبایل و دوربین را همراه خود حمل کرده و در هر زمان که تمایل داشتید اقدام به ضبط صدا نمایید. وزن کم میکروفن BOYA MM1 به خصوص برای بلاگرها، طبیعت گردان، مستندسازان، خبرنگاران و اینفلوئنسرهایی که در موقعیت های گوناگون ویدئو و صدا ضبط می کنند، مفید است.

میکروفون کاردیود با ضبط و دریافت صدای شفاف و کریستالی

به دلیل برخورداری از الگوی برداشت جهتی کاردیود باکیفیت، میکروفون بویا MM1 صداهای مقابل کپسول را دریافت کرده و صداهای رسیده از طرفین و پشت کپسول را نادیده می گیرد و صدایی شفاف و واضح را به دستگاه ضبط شما انتقال می دهد. بنابراین اهمیت دارد که میکروفون دقیقا به سمت سوژه و یا گوینده قرار بگیرد. از آنجا که میکروفون کاردیود بویا مدل BY-MM1 دارای الگوی برداشت کاردیود است می توان آن را به لپ‌تاپ متصل کرده و برای ضبط وکال، لایو استریم و حتی گویندگی و صداگذاری مورد استفاده قرار داد.

میکروفن کاردیود بویا مدل BY-MM1

میکروفن مینی گان و کوچک بویا بدون باتری و با قابلیت Plug-and-play

میکروفون BOYA MM1 دارای یک مدار خاص است که امکان استفاده از آن را به محض متصل کردن به دستگاه ضبط فراهم می آورد بدون اینکه نیاز به باتری یا نصب درایور وجود داشته باشد، به این ویژگی قابلیت Plug-and-play گفته می شود. کافی است میکروفون ضبط ویدئو و فیلم BY-MM1 را به وسیله کابل 3.5 میلی متری TRS به TRS به دوربین خود وصل کرده یا آن را از طریق کابل 3.5 میلی متری TRS به TRRS به گوشی موبایل اندروید و آیفون یا تبلت متصل نمایید و کارتان را آغاز کنید.

شاک مانت و خز بادگیر میکروفون BOYA MM1

یک شاک مانت بادوام و محکم با ساختار معلق می‌تواند به‌طور مؤثر لرزش های ناخواسته و نویزهای حاصل از حرکت و لرزش دست و تماس با میکروفن های شاتگان و مینی گان را به حداقل برساند. میکروفون بویا MM1 هم دارای یک شاک مانت خوب است تا اگر لرزشی به میز یا پایه وارد شد، تاثیر آن را کاهش دهد. میکروفون BOYA MM1 از یک خز بادگیر نیز بهره مند است که جلوی اکثر نویزهای محیطی و صدای باد را می‌گیرد تا صدای شما از صداهای محیط و نویزها دور نگه‌ داشته شده و شفافیت آن افزایش پیدا کند.

میکروفن گان بویا BOYA BY-BM3030

شرکت بویا مدل های متنوعی از مینی گان، گان و شاتگان را به بازار عرضه کرده که میکروفون گان بویا BM3030 یکی از آنهاست. میکروفن BM3030 یک میکروفون گان سوپر کاردیود مخصوص دوربین و ارزان قیمت است. این میکروفون بویا از یک شاک مانت یکپارچه بهره می برد که لرزش ها را کاهش داده و مانع تاثیرگذاری آنها بر روی کیفیت صدا می شود. به واسطه وجود کانکتور 3.5 میلی متری، میکروفون بویا BM3030 با انواع دوربین DSLR، کم کوردر، رکوردر و... سازگار است.

میکروفن گان بویا BOYA BY-BM3030نمایش محصول

خرید میکروفون بویا MM1 اصل برای چه کسانی مناسب است؟

میکروفون بویا MM1 یک میکروفون مینی گان ارزان قیمت و مقرون به صرفه است و مانند میکروفون های شاتگان به طور اختصاصی جهت رکورد و ضبط ویدئو ساخته شده است. برای ضبط انواع محتوای ویدئویی میکروفن های شاتگان جزء اولویت‌های اول اغلب صدابرداران هستند، چرا که الگوی کاردیود و طراحی خاص آنها سبب حذف نویزهای اضافی و ثبت صدایی شفاف می شود.

میکروفون کاردیود بویا BY-MM1

میکروفن BOYA MM1 در مقایسه با میکروفن های شات گان گران قیمت صدا را از فاصله کمتری دریافت می کند، بنابراین اگر فاصله بین دوربین و گوینده زیاد باشد، استفاده از این مدل یا سایر میکروفون های مینی گان توصیه نمی شود. اگر تردید دارید که میکروفن شاتگان مناسب شماست یا میکروفن گان و یا مینی گان، با کارشناسان دیجی صدا مشورت نمایید. ما به شما کمک می کنیم بر اساس کاربری و بودجه خود مدلی مناسب و مطلوب پیدا کنید.
میکروفون بویا MM1 برای تولیدکنندگان محتوا در فضای مجازی به عنوان یک میکروفن ضبط فیلم با دوربین یا گوشی موبایل انتخاب مناسبی است، حال چه فیلم آموزشی باشد، چه ویدئو بلاگینگ، لایو استریم باشد یا یک مستند طبیعت گردی. همچنین امکان اتصال آن به لپ تاپ از طریق تبدیل بویا BOYA BY-EA2 باعث شده بتوان از میکروفن بویا MM1 به عنوان میکروفن دوبله، نریشن و گویندگی، یا ضبط وکال در استودیو خانگی نیز سود برد. این میکروفن برای افراد آماتور اعم از بلاگر، ولاگر، خبرنگار، مستندساز، گوینده، استریمر و هر تولیدکننده محتوا قابل استفاده است. البته نباید فراموش کرد که امکانات و کارایی میکروفون BOYA MM1 برای استفاده های عمومی مناسب است نه موارد تخصصی.

میکروفن مینی گان بویا BOYA BM2021

میکروفون مینی گان بویا BOYA BY-BM2021 یک میکروفن دوربین و موبایل کوچک و سبک است که جهت ضبط صدای انواع محتوای ویدئویی تولید شده است. این میکروفن از طریق جک 3.5 میلی متری دوربین و گوشی موبایل به آنها متصل می‌گردد. میکروفون مینی گان بویا BY-BM2021 نیاز به باتری نداشته و به طور مستقیم به دوربین یا گوشی شما وصل می شود.

میکروفن مینی گان بویا BOYA BM2021نمایش محصول

میکروفن مینی گان بویا BOYA BY-BM3011

میکروفون مینی گان بویا BY-BM3011 یک مدل ارزان قیمت است که به سادگی روی دوربین نصب شده و برای بلاگری، مصاحبه و لایو مناسب است. BM3011 به دستگاه های گوناگون متصل می شود، بنابراین دست شما باز است و به سهولت می توانید از آن به همراه دوربین، موبایل یا لپ تاپ خود بهره ببرید. مینی گان بویا BM3011 از ABS ساخته شده و دارای یک شاک مانت است که مانع انتقال لرزش ها به میکروفون می شود.

میکروفن مینی گان بویا BOYA BY-BM3011نمایش محصول

خرید میکروفون بویا MM1 چه مزایایی دارد؟

میکروفون BOYA MM1 یک میکروفون کم حجم و سبک است که به راحتی می توان آن را همراه خود به هر جایی برد و مورد استفاده قرار داد. ضمن اینکه ساختار محکم و بادوامی دارد و برای فعالیت نیازی به هیچ باتری یا درایوری نداشته و انرژی آن از طریق دوربین، گوشی موبایل یا لپ تاپ تأمین می شود.
مزیت بعدی قیمت مناسب میکروفون بویا MM1 است، به طوری که این مدل در بین میکروفن های مینی گان ارزان قیمت بازار قرار داشته و خرید آن برای مبتدیان و کاربران عادی مقرون به صرفه تمام می شود. امکان اتصال به دوربین ها، گوشی های موبایل اندروید و آیفون و لپ تاپ ها، BOYA BY-MM1 را به یک میکروفون همه کاره تبدیل کرده است که به راحتی می توان آن را در موقعیت های گوناگون به کار گرفت.

میکروفن کاندنسر بویا مدل BY-MM1
میکروفون بویا MM1

همچنین وجود شاکت مانت و خز بادگیر تا حدود زیادی صدای گوینده یا سوژه را از نویزهای محیطی دور نگه می دارد. در کل خرید میکروفون BOYA MM1 برای کسانی که در جستجوی یک میکروفون با جک 3.5 میلی متری برای ضبط فیلم با گوشی موبایل یا دوربین هستند که صدای خوب و شفاف و قیمت مناسب را کنار هم داشته و از قابلیت پلاگ‌اندپلی (Plug-and-Play) نیز برخوردار باشد، انتخاب مناسبی محسوب می شود. اما اگر گوشی موبایل شما تنها از کانکتورهای تایپ سی یا لایتنینگ پشتیبانی می کند می توانید میکروفون مینی گان BOYA BY-MM1 را همراه یک کابل تبدیل مناسب به کار بگیرید یا به جای آن از بین مدل های دیگر میکروفن بویا برای موبایل که در صفحه محصولات برند بویا در فروشگاه دیجی صدا ارائه شده اند، مدلی سازگار با گوشی خود پیدا کنید. مشاهده بخش دوربین و موبایل دیجی صدا را نیز به شما توصیه می کنیم.

مزیت های خرید میکروفون بویا MM1 برای دوربین و گوشی 

- میکروفن بویا مناسب برای گوشی های موبایل، دوربین های DSLR و دوربین های فیلم برداری Camcorder
- طراحی آلومینیومی سبک
- طراحی Plug-and-Play
- دارای شاک مانت
- کابل های اتصال TRS و TRRS
- ساختار فلزی محکم
- بدون نیاز به باتری
- دارای خز بادگیر حرفه ای

لوازم جانبی میکروفن بویا MM1 

با وجود اینکه بدنه میکروفون بویا مدل BY-MM1 تمام فلزی است با این حال وزن آن تنها 86 گرم بوده و طولش نیز 81 میلی متر است. این میکروفن دوربین و موبایل و لوازم جانبی آن را می توان درون کیف مخصوصش قرار داده و به سهولت به هر جایی منتقل کرد.
- شاک مانت
- خز بادگیر دار
- کابل خروجی صوتی 3.5 میلی متری به 3.5 میلی متری TRS
- کابل خروجی صوتی 3.5 میلی متری به 3.5 میلی متری TRRS
- کیف

میکروفون BOYA MM1

کاندنسر
کاردیود
35 هرتز تا 18 کیلوهرتز
42±1- دسی‌‌بل
76 دسی‌‌بل
ندارد
ندارد
ندارد
3.5 میلی‌متری TRS و TRRS
8.1*2.2 سانتی‌متر
86 گرم
کابل 3.5 میلی‌متری TRS، کابل 3.5 میلی‌متری TRRS، لرزه گیر، خز بادگیر، کیف
نمایندگی بویا BOYA در ایران

میکروفن بویا را فقط از نمایندگی های معتبر بخرید

دیجی صدا نمایندگی بویا BOYA در ایران است و محصولات مختلف این شرکت را با گارانتی معتبر یک ساله، هولوگرام اصل و کد رجیستری معتبر عرضه می‌کند. از این رو تصمیم گرفتیم مخاطبان خود را با شرکت BOYA و محصولات آن بیشتر آشنا کنیم. توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :

1401/01/01 سجاد صفایی

سلام اگه کالا اصل نباشه مرجوع میشه تا 7 روز؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام روز خوش
تمام محصولات عرضه شده در دیجی صدا اصلی و دارای گارانتی اصالت است.

1401/09/06 محمد نادری

سلام، اندازه سیمش چقدره؟ توی عکسا خیلی کوتاهه؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام
طول سیم حدودا 20 سانتی متر است و دقیقا همان اندازه که داخل عکس است.

1401/12/19 شایان ولیزاده

پایه و نگه دارنده این میکروفن به همراه گوشی رو میخوام

پاسخ دیجی صدا:
سلام و وقت به خیر

باید پایه میکروفن بویا BOYA BY-VG330 را تهیه بفرمایید.

1402/01/05 مسعود احمدی

سلام . میشه قبل سفارش کد زیر برچسب رو برای خریدار ذکر کنید که اطمینان داشته باشه از خرید پیش شما؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام دوست عزیز
خیر قربان امکان پذیر نیست و رجیستر سریال بعد از خرید باید توسط خود خریدار انجام شود اما این اطمینان را به شما میدهیم که تمام محصولات در دیجی صدا اصلی است.

1402/04/12 امیرعلی سبزبان

این میکروفن رو از دیجی صدا گرفتم. خیلی ازشون ممنونم. کالا اورجینال بود. فکرش رو نمی‌کردم با ۲۰۰ت زیر قیمت بازار، کالای اورجینال رو بگیرم.
در رابطه با کیفیت صداش باید بگم، حذف صدای اطرافش، توی این رنج قیمتی، خیلی عالیه. شفافیت و وضوح صدا رو بهتر می‌کنه ولی اونقدر خفن نیست. جنس خود میکروفن و پایه و کابل‌ها و کیف چرمی‌ش و در کل تمام پکیج بسیار با کیفیت بودند که باعث شد حس خیلی خوبی از خریدم داشته باشم.
در این رنج قیمتی خیلی عالیه.
باز هم متشکرم از دیجی صدا

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
خوشحالیم که از خریدتون راضی هستید.

1402/06/08 مرتضی رضایی

سلام وقت شما بخیر
ایا این میکروفون مناسب ویدیو های asmr هست؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
بله اما توصیه میکنیم برای بالا بردن کیفیت از میکروفن های با کیفیت تر استفاده کنید.

در این رنج قیمتی، عالی‌ترینه به نظرم