میکروفن شاتگان بویا BOYA BY-BM3011

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

BOYA

میکروفن BOYA BM3011 میکروفن مینی گان موبایل

میکروفن مینی گان بویا BOYA BY-BM3011

میکروفن مینی گان بویا BOYA BM3011 یک میکروفون کاندنسر سبک وزن قابل نصب روی دوربین است که به جهت ارتقای کیفیت صدای ویدئوهای ضبط شده به وسیله دوربین های DSLR و Mirrorless و گوشی های موبایل ساخته شده است. همان طور که می دانید میکروفون های شات گان به طور تخصصی برای ضبط صدا جهت فیلم و ویدئو به کار می روند. طراحی خاص میکروفون های شات گان به شفافیت و وضوح بیشتر صدای ضبط شده کمک می کند.
از طرف دیگر تمایل کاربران به ساخت ویدئو و اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی باعث شده تا خرید تجهیزات ضبط صدا نیز افزایش یابد. اما میکروفون های شات گان حرفه ای اغلب گران قیمت بوده و برای استفاده در پروژه های بزرگ طراحی می‌شوند، بنابراین خرید آنها برای عموم افراد به صرفه نیست. از این رو شرکت های سازنده تولید میکروفون های گان و مینی گان را مورد توجه قرار داده اند.
شرکت بویا نیز از جمله سازندگانی است که انواع میکروفون شات گان، گان و مینی گان به بازار عرضه کرده است. میکروفن BOYA BM3011 اصل یک میکروفن مینی گان ارزان قیمت است که به سادگی روی دوربین و موبایل نصب شده و به کارگیری آن برای بلاگری، ولاگری، معلمی، تدریس، مصاحبه، لایو و استریم مناسب است.

میکروفون BY-BM3011

میکروفن BOYA BM3011 یک مینی گان برای موبایل و دوربین فیلمبرداری

الگوی کاردیود میکروفن BOYA BM3011 در مقایسه با میکروفن اومنی دایرکشنال دوربین ها و گوشی های موبایل، صداهای پس زمینه را کمتر برداشته کرده و تنها بر صداهای مقابل کپسول تمرکز دارد. 
میکروفن مینی گان بویا مدل BOYA BM3011 از پلاستیک ABS ساخته شده و دارای یک شاک مانت (لرزه گیر) است که ارتعاشات و لرزش های حاصل از صداهای محیطی را به خود جذب کرده و مانع انتقال آنها به میکروفون می شود. شاک مانت این مینی گان بویا به طور مستقیم بر روی دوربین نصب می شود، همچنین یک حدیده 1/4-20 در پایین آن وجود دارد که اتصال میکروفون به دسته بوم یا سه پایه را امکان پذیر می سازد. یک باتری AAA انرژی مورد نیاز میکروفون BOYA BY-BM3011 اصل را تا 72 ساعت فعالیت تأمین می کند.
به منظور کاهش نویز در محیط های بسته و فضای باز دو بادگیر فومی و خزدار همراه محصول عرضه می شود. همچنین میکروفن BOYA BM3011 دارای یک کابل 3.5 میلی متری TRS به 3.5 میلی متری TRS برای وصل کردن به دوربین، کم کوردر فیلمبرداری و رکوردر صدا و یک کابل 3.5 میلی متری TRS به 3.5 میلی متری TRRS برای اتصال به گوشی موبایل، تبلت و سایر دستگاه های سازگار است.

ویژگی های میکروفون مینی گان بویا BOYA BY-BM3011

پیش از بررسی ویژگی های میکروفون مینی گان موبایل و دوربین BOYA BY-BM3011 بهتر است به طور خلاصه نگاهی به قابلیت های اصلی این میکروفون داشته باشیم. این میکروفون جمع و جور مینی گان دارای ویژگی های زیر است:
- میکروفن کاندنسر کاردیود (Directional)
- ساختار ABS بادوام

- مینی گان ارزان و کوچک سازگار و مناسب برای اغلب گوشی های موبایل و تبلت ها، دوربین های DSLR، دوربین های بدون آینه (Mirrorless) و دوربین های فیلمبرداری
- شاک مانت یکپارچه
- برخوردار از بادگیر فومی و بادگیر خزدار
- دارای کابل های خروجی 3.5 میلی متری TRS و TRRS
- تأمین انرژی از طریق یک باتری AAA

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM4 Pro

Boya BY-WM4 Pro K1 یک سیستم میکروفن یقه ای بی سیم جمع و جور است که راه حلی جامع، آسان و ارزان برای ضبط صدا روی انواع دوربین و گوشی موبایل ارائه می‌دهد. WM4 Pro در مقایسه با میکروفن داخلی دوربین و موبایل صدا را با کیفیت بهتری ضبط کرده و گفتاری شفاف در اختیار خبرنگاران، سازندگان محتوا در یوتیوب و اینستاگرام، بلاگر ها و سایر کاربران می گذارد.

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM4 Proنمایش محصول
میکروفون مینی گان بویا مدل BY-BM3011

بررسی میکروفن مینی گان بویا BOYA BM3011 مخصوص دوربین و گوشی

مینی گان موبایل و دوربین با برداشت صدای عالی

میکروفن BOYA BM3011 یک میکروفن مینی گان ارزان، بسیار جمع و جور و سبک است. به دلیل وجود کابل های TRS و TRRS می توان این میکروفن را به انواع دوربین فیلمبرداری، Mirrorless و DSLR، گوشی موبایل و تبلت متصل کرد. میکروفون مینی گان بویا BOYA BM3011 از مبدل نصب روی دوربین 1.4 اینچی استانداردی بهره می برد که به شما امکان می دهد آن را روی هر کلد شو (cold shoe) یا دسته بوم استانداردی سوار کنید.

الگوی قطبی کاردیود میکروفن BOYA BM3011 را قادر می سازد تا به سادگی صدایی شفاف و صاف ضبط کرده و صداهای ناخواسته پس زمینه را حتی در محیط های پر سروصدا طرد نموده و نادیده بگیرد.
شاک مانت یکپارچه نیز می تواند تا حد مؤثری لرزه ها را در محیط های مختلف ضبط فیلم و ویدئو کاهش دهد.
میکروفون مینی گان بویا BOYA BY-BM3011 به طور گسترده در ضبط های روزمرّه قابل استفاده است، از جمله فیلمبرداری، ولاگینگ، پادکستینگ، تدریس، لایو و استریم و موارد مشابه.

میکروفن مینی گان بویا مدل BY-BM3011

طرز استفاده آسان و ساختار محکم بدنه

نحوه استفاده از میکروفن مینی گان بویا مدل BOYA BM3011 به طرزی باورنکردنی ساده است. کافی است آن را متصل کرده و کار خود را شروع کنید، چرا که این میکروفن واقعا plug and play است.
میکروفن BOYA BM3011 یک انتخاب مناسب است برای هر کس که قصد تولید محتوای ویدئویی را داشته و به دنبال میکروفن مینی گان ارزان قیمت با کیفیت قابل قبول می گردد.
ساختار محکم ABS و برش بدنه دقیق از مینی گان موبایل و دوربین BY-BM3011 شرکت بویا گزینه ای ایده آل برای کار با دوربین های کوچک DSLR، دوربین های بدون آینه (Mirrorless) و همچنین دوربین های فیلم برداری ساخته است. سایز جمع و جور و کوچک به میکروفن BOYA BM3011 امکان می دهد بتواند در موقعیت هایی نصب شود که میکروفن های شات گان بزرگتر در آنها جای‌گیری مناسبی ندارند.
اگر برای انتخاب میکروفن BOYA BY-BM3011 یا حتی انتخاب از بین میکروفون های مینی گان، گان و شاتگان بویا تردید دارید، کارشناسان دیجی صدا در کنارتان هستند تا سوالات و ابهامات شما را پاسخ دهند.

مزیت های خرید میکروفن مینی گان بویا BOYA BM3011

میکروفن BOYA BM3011 یک مینی گان ارزان قیمت موبایل و دوربین است که طرز کار ساده ای داشته و خرید آن برای کاربران مختلف مقرون به صرفه است. این مدل به دستگاه های گوناگون متصل می‎شود، بنابراین دست شما باز است و به سهولت می توانید از میکروفون BOYA BY-BM3011 به همراه دوربین، گوشی موبایل یا لپ تاپ خود بهره ببرید.

میکروفن مینی گان بویا BOYA BY-BM3011 میکروفن مینی گان موبایل

اگر بلاگر هستید یا خبرنگار، یا به دفعات لایو و ویدئو ضبط می کنید یا علاقه مند به فیلمبرداری در طبیعت هستید، مدلی ارزان قیمت مانند میکروفن مینی گان BOYA BM3011 اصل قادر است انتظارات شما را برآورده کرده و امکان ضبط صدا در هر مکان و زمانی را برایتان فراهم آورد.
دیجی صدا برای جلب رضایت مخاطبان خود اقدام به عرضه محصولات برند بویا کرده است تا شما قادر باشید با بررسی و ارزیابی انواع میکروفون مینی گان، گان و شاتگان از بویا و برندهای معتبر جهانی بهترین گزینه را با توجه به بودجه و حوزه فعالیت خود پیدا کنید. مهمترین مزیت های خرید این مدل عبارت است از:
- مناسب برای گوشی های موبایل، دوربین های DSLR و کم کوردرهای فیلم برداری
- ساخته شده از پلاستیک ABS و سبک وزن
- شاک مانت یکپارچه
- پشتیبانی از 72 ساعت ضبط به واسطه باتری AAA
- دارای بادگیرهای فومی و خزدار
- به همراه کابل های دوربین و گوشی موبایل
- الگوی برداشت کاردیود

میکروفن بی سیم رود RODE GO II Single

میکروفن رود Wireless GO II Single یک میکروفن وایرلس کوچک و فوق العاده جمع و جور است که به خاطر قابلیت‌های منحصربه‌فردی مثل چند کاره بودن و فرم بسیار کم حجم شناخته شده است. خرید میکروفن بیسیم رود وایرلس گو 2 سینگل برای تولیدکنندگان محتوا در هر عرصه‌ای خوب و مناسب است. در واقع RODE GO II Single همه کاره ترین سیستم میکروفن بی سیم دوربین و موبایل موجود در بازار است.

نمایش محصول

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM3D

به عنوان میکروفون ایده آل و مناسب برای خبرنگاران، تولیدکنندگان محتوا در یوتیوب و اینستاگرام، ولاگرها، سخنران‌ها و... BOYA WM3D یک سیستم میکروفون کاملا بی سیم دیجیتال با کاربرد آسان است. این میکروفون وایرلس با این هدف طراحی شده تا صدای شما را به صورت شفاف و واضح بر روی آیفون، آیپد، دوربین‌های DSLR/mirrorless یا هر گوشی موبایل هوشمند و تبلت مجهز به جک هدفون ضبط کند.

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM3Dنمایش محصول

لوازم جانبی میکروفن BOYA BY-BM3011

در پکیج میکروفن BOYA BM3011 کابل ها و سایر لوازم جانبی مورد نیاز هم عرضه می شود.
- شاک مانت
- بادگیر فومی
- خز بادگیر
- کابل مبدل 3.5 میلی متری به 3.5 میلی متری TRS
- کابل مبدل 3.5 میلی متری به 3.5 میلی متری TRRS

کاندنسر
کاردیود
38 هرتز تا 20 کیلوهرتز
100 اهم
40±3- دسی‌بل
ندارد
ندارد
دارد
3.5 میلی‌متری
4*8.7*12.9 سانتی‌متر
70.5 گرم
دفترچه راهنما، لرزه گیر، بادگیر فومی، خز بادگیر، کابل مبدل 3.5 میلی‌متری TRS، کابل مبدل 3.5 میلی‌متری TRRS
نمایندگی بویا BOYA در ایران

میکروفن بویا را فقط از نمایندگی های معتبر بخرید

دیجی صدا نمایندگی بویا BOYA در ایران است و محصولات مختلف این شرکت را با گارانتی معتبر یک ساله، هولوگرام اصل و کد رجیستری معتبر عرضه می‌کند. از این رو تصمیم گرفتیم مخاطبان خود را با شرکت BOYA و محصولات آن بیشتر آشنا کنیم. توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :