میکروفن استودیویی بویا BOYA BY-PM500 USB

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

BOYA

میکروفون استودیویی بویا BOYA BY-PM500 USB

با استفاده از میکروفون BOYA PM500 USB پادکست ضبط کنید، تولید محتوای آنلاین داشته باشید و به طور مستقیم صدای ساز و نوازندگی خودتان را بر روی موبایل، تبلت یا کامپیوتر ضبط نمایید. BOYA BY-PM500 USB یک میکروفن استودیویی رومیزی ارزان قیمت و مقرون به صرفه است که کیفیت صدای خوبی داشته و همه کاره محسوب می شود. به لطف سازگاری plug and play با سیستم عامل های ویندوز، مک، iOS و اندروید شما می توانید به سادگی و سهولت ضبط صدا با گوشی موبایل و کامپیوتر را انجام دهید. این میکروفون کاندنسر استودیویی مناسب برای کامپیوتر و لپ تاپ دارای امکانات مفیدی مانند هدفون مانیتورینگ و کنترل هایی با طرز استفاده آسان است.
همچنین دو الگوی دریافت در اختیار شما قرار می‌دهد که متناسب با شرایط گوناگون بوده و نیازهای متنوع شما هنگام ضبط صدا را برطرف می کنند. به کمک کابل های جانبی و استند رومیزی قادر هستید به محض خارج کردن میکروفون از جعبه، آن را راه اندازی کرده و به ضبط صدا و صوت بپردازید.

میکروفن استودیویی بویا BOYA BY-PM500 USB

مشخصات و ویژگی های اصلی میکروفون BOYA PM500 USB

- مناسب برای پادکستینگ، ضبط نوازندگی و صدای ساز، استریم، ویدئو چت و تولید محتوا
- برخوردار از 2 الگوی قطبی کاردیود و اومنی دایرکشنال برای کاربردهای چندگانه
- کنترل Gain، ولوم هدفون و Mute تنها از طریق یک ناب
- پاسخ فرکانسی نرم و گسترده
- دارای کابل های یو اس بی Type-A و Type-C

- قابل استفاده همراه با دستگاه های ویندوز، اندروید، مک و iOS
- صدایی با کیفیت پخش رسانه ای 24بیت/48کیلوهرتز
- جک هدفون مانیتورینگ 3.5 میلی متری جهت مانیتورینگ بدون تأخیر
- دکمه عملکرد قطع صدا
- استند رومیزی با حدیده تلفیقی 15.8 میلی متری (5/8 اینچی)
- عرضه شده همراه با کابل 3 متری تبدیل Type-C به USB، کابل 2 متری Type-C و استند رومیزی بادوام

امکانات میکروفن BOYA BY-PM500 USB اصل

میکروفن کاندنسر بویا مدل BY-PM500 دارای الگوهای برداشت کاردیود (cardioid) و اومنی دایرکشنال (omnidirectional) و نرخ نمونه برداری با کیفیت بالای 24bit/48kHz است.
این میکروفون USB همه کاره برای ضبط صدا در استودیوهای خانگی، پادکستینگ، تماس های ویدئو کنفرانس، وکال، وبینار، لایو، ضبط صدای ساز و انواع سناریوهای ضبط قابل استفاده است.میکروفن BOYA PM500 USB

جک هدفون 3.5 میلی متری داخلی میکروفون BOYA BY-PM500 USB به شما اجازه می دهد تا فرایند ضبط را بدون تأخیر مانیتور نمایید. این جک به یک ناب کنترلی مشترک با هدفون متصل است. ولوم مانیتورینگ و ضبط میکروفون استودیویی بویا BOYA PM500 به کاربران دسترسی بسیار آسانی جهت پیدا کردن و اعمال تنظیمات صحیح می دهد. پایه رومیزی این میکروفون USB  نیز قرار گرفتن آن در زوایای مختلف را ممکن می سازد.
می توان میکروفن را جهت نگهداری و یا جابه‌جایی به طور کامل بر روی پایه رومیزی آن خم کرد. میکروفون BOYA PM500 یک میکروفون USB جمع و جور، با کیفیت خوب و استفاده آسان است که به منظور ثبت و ارائه صدایی با کیفیت پخش Broadcast به گوشی های موبایل اندروید و کامپیوترها طراحی شده است.
ما اینجاییم تا به شما کمک کنیم تجهیزات صوتی متناسب با نیاز و بودجه خود را پیدا کنید، پس سوالات و ابهامات خود راجع به خرید میکروفون BOYA PM500 USB یا هر میکروفون استودیویی دیگری از شرکت بویا را با ما در میان بگذارید.

میکروفون استودیویی بویا BY PM500

BY-PM500، فراتر از یک میکروفون USB رومیزی

پایه رومیزی میکروفون استودیویی بویا BOYA BY-PM500 USB به راحتی جدا شده و حدیده های تعبیه شده در پایین این مدل امکان سوار کردن آن بر روی براکت یا پایه بازویی استودیویی و در نتیجه به کارگیری میکروفن رومیزی کاندنسر بویا BOYA PM500 را در سناریوهای ضبط پیچیده و شلوغ و موقعیت های گوناگون و متنوع فراهم کرده است.

مزیت های الگوی قطبی کاردیود و اومنی

الگوهای دریافت کاردیود و اومنی دایرکشنال از پرکاربردترین الگوهای دریافت میکروفن ها بوده و به خوبی بیشتر نیازهای شما را پوشش می دهند.
به علت برخورداری از الگوهای قطبی کاردیود و اومنی دایرکشنال که به آسانی می‌توان آنها را تغییر داد، میکروفون USB رومیزی BOYA PM500 خواسته های شما در حوزه‌های مختلف و کاربردهای گوناگون را برآورده می کند. الگوی دریافت اومنی دایرکشنال بهترین انتخاب برای زمانی است که قصد دارید صداها را از تمام جهت ها ثبت و ضبط نمایید. بر عکس، هنگامی که می خواهید صدا را تنها از یک جهت برداشت کنید، بهتر است الگوی قطبی میکروفون را به کاردیود تغییر دهید. از الگوی کاردیود می توانید برای ساخت و ضبط پادکست، گویندگی، گیمینگ، دوبله، نریشن، استریم و تولید محتوا استفاده کنید، همچنین الگوی تمام جهتی یا همانی اومنی را برای خوانندگی یا ضبط صدای ساز از جمله صدای گیتار و پیانو، صدای سازهای بادی و زهی و سایر ادوات موسیقی به کار ببرید.میکروفن استودیویی بویا BOYA BY-PM500 USB

طرز کار بسیار آسان میکروفون BOYA PM500 USB با ولوم چند کاره

یک ناب چند کاره تجربه استفاده شما از میکروفون کاندنسر ارزان BOYA PM500 را آسان تر و راحت تر ساخته است. با تنها یک ناب کنترل شما می توانید به سهولت به میوت فانکشن (mute function)، مانیتورینگ هدفون و ولوم کنترل ضبط دقیق میکروفون BOYA BY-PM500 USB دسترسی داشته باشید.

کنترل های آسان میکروفون BOYA BY-PM500

در میکروفون BOYA PM500 USB به عنوان یک میکروفن حرفه ای مخصوص ضبط صدا gain، ولوم هدفون و حالت خاموش/روشن mute توسط یک کنترل قابل تنظیم و چراغ رنگی ارائه می شود. رنگ قرمز به معنی روشن بودن حالت mute است، ارغوانی یعنی ناب gain را کنترل می کند و آبی نیز نشان می دهد که ناب در حال کنترل ولوم هدفون میکروفون BOYA PM500 USB است، کاملا ساده و کاربردی.میکروفون باسیم بویا مدل BY-PM500

مانیتورینگ بدون تأخیر و در لحظه

طراحی مخصوص آمپلی فایر هدفون و الگوی دقیق مدیریت سطح صدا، میکروفون بویا مدل BY-PM500 را به میکروفنی تبدیل کرده که مانیتورینگ صدا با تأخیر صفر (بدون تأخیر) را در اختیار شما می گذارد. کافی است هدفون خود را به جک هدفون 3.5 میلی متری متصل کرده و آماده شنیدن شوید.

میکروفن کاندنسر بویا مدل BY-PM500 USB و ضبط صدا با کیفیت بالا

این میکروفون همه کاره بویا صدا را با کیفیت 24bit/48kHz ضبط می کند که تعداد سمپل های ضبط شده طی یک ثانیه معادل استاندارد پخش رسانه ای (broadcasting) است و داینامیک رنج بالایی را فراهم آورده است. به عبارت ساده‌تر میکروفون BOYA PM500 USB قادر است ظرافت های صدای مدنظر شما را به خوبی دریافت نماید.

قیمت میکروفون BOYA BY-PM500 USB اصل

شرکت بویا از جمله سازندگان تجهیزات صوتی است که محصولات مقرون به صرفه ای به بازار عرضه می کند. دیجی صدا برای جلب رضایت مخاطبان خود اقدام به عرضه انواع میکروفون بویا با کاربری های متنوع کرده است. میکروفون BOYA PM500 USB یک میکروفون استودیودیی USB مناسب برای کامپیوتر و لپ تاپ است که ارزان قیمت و مقرون به صرفه بوده و هزینه خرید آن برای کاربری های عمومی و استفاده در استودیو خانگی منصفانه است. طبیعی است که از میکروفونی در این رنج قیمت نباید انتظار امکانات یا کیفیتی در حد میکروفون های گران قیمت را داشت، با این وجود تنوع کاربردهای میکروفون استودیویی بویا BY-PM500 برای کاربران خانگی مناسب است به ویژه با دو الگوی برداشتی که ارائه می دهد آزادی عمل بیشتری برای کاربر مهیا می سازد. برای مقایسه قیمت انواع میکروفن USB می‌توانید صفحه آنها در فروشگاه دیجی صدا را مشاهده نمایید.

میکروفون رومیزی بویا PM500

خرید میکروفون BOYA BY-PM500 USB برای چه کسانی سودمند است؟

با خرید میکروفون BOYA PM500 USB دو الگوی قطبی قابل انتخاب در دسترس شما خواهد بود. برای کاهش صدای محیط و تمرکز بر روی صدای خودتان در ضبط وکال یا تولید محتوا الگوی دریافت را بر روی کاردیود قرار دهید. جهت ضبط صدا از تمام جهت ها که برای ثبت اصوات انواع ساز عالی است، الگوی قطبی اومنی دایرکشنال را انتخاب نمایید.

ضمن اینکه می توان میکروفون استودیویی USB بویا BY-PM500 را از پایه رومیزی آن جدا کرده و بر روی براکت میکروفون متصل کرد. به این ترتیب امکان استفاده از این میکروفون در موقعیت های شلوغ و پیچیده نیز فراهم می شود. بنابراین کسانی که دنبال خرید میکروفونی چند کاره و ارزان قیمت هستند از خرید BOYA PM500 USB پشیمان نمی‌شوند.
میکروفون استودیویی ارزان بویا مدل BY-PM500 به کامپیوتر و لپ تاپ متصل شده و برای ضبط صدا در استودیو خانگی قابل استفاده است. می توان از این میکروفن برای ضبط وکال، ضبط صدای ساز، گویندگی، دوبله، استریم، پادکست، نریشن و یا حتی گیمینگ بهره گرفت. کاربری های آن به اینجا محدود نشده و افرادی که در جستجوی میکروفن برای تولید محتوا در شبکه های اجتماعی یا تولید محتوای الکترونیکی هستند نیز می توانند از این مدل استفاده کنند. در واقع برای تولید محتوا در آپارات و یوتیوب و اینستاگرام یا تدریس آنلاین و معلمی نیز امکان استفاده از میکروفون BOYA BY-PM500 USB وجود دارد.

میکروفن استودیویی رود Rode NT-USB Mini

میکروفن NT-USB Mini یکی از پرفروش‌ترین میکروفن ‌های USB موجود در بازار است که بین تولیدکنندگان پادکست، یوتیوبرها و گیمرهای سراسر جهان محبوبیت زیادی دارد. این میکروفون برای ضبط صدا در محیط اتاق بسیار مناسب است. طراحی میکروفون حرفه ای ضبط صدا Rode NT-USB Mini شیک و جذاب است و ساختار بسیار بادوامی دارد.

نمایش محصول

میکروفن استودیویی بویا BOYA BY-PM700SP

BOYA BY-PM700SP یک میکروفون کاندنسر USB مولتی پترن است که با اغلب گوشی های موبایل و تبلت های اندروید و iOS و کامپیوترهای ویندوز و مک سازگاری دارد. میکروفن چند کاره بویا PM700SP از خروجی هدفون 3.5 میلی متری، پاسخ فرکانسی گسترده و رزولوشن 24bit/48kHz برخوردار است که سبب شده مناسب کاربردهایی نظیر ساخت پادکست، نرم افزارهای تشخیص صدا، ضبط موسیقی، صدای ساز و وکال در استودیو خانگی، سخنرانی، ویدئو کنفرانس و... باشد.

میکروفن استودیویی بویا BOYA BY-PM700SPنمایش محصول

مزیت های خرید میکروفون BOYA BY-PM500 USB اصل

• مناسب نیازهای شما: چند کاره بودن و برخورداری از دو الگوی قطبی قابل انتخاب این مدل را به گزینه‌ای خوب برای تأمین نیازهای شما تبدیل کرده است، مدلی که مناسب برای پخش زنده ، ولاگینگ، گیمینگ و ضبط پادکست و موسیقی است.

• سازگار با دستگاه های شما: میکروفون BOYA PM500 USB با کامپیوترهای ویندوز و مک و اکثر دستگاه های موبایل و تبلت یو اس بی Type-C سازگار است و به همراه کابل های اتصال موردنیاز و استند رومیزی عرضه می شود.

محتویات پکیج و لوازم جانبی میکروفون بویا BY-PM500

میکروفون BOYA PM500 USB همراه یک استند رومیزی فلزی عرضه می شود و حدیده تلفیقی 5/8 اینچی آن اجازه می دهد تا میکروفن را بر روی استند خودتان نصب نمایید. کابل ها نیز اتصال به پورت‌های USB Type-A و USB Type-C را ممکن می سازد. محتویات پکیج عبارت است از:

  • میکروفون BOYA PM500
  • کابل 3 متری تبدیل تایپ سی (Type-C) به USB-A
  • کابل 2 متری تبدیل تایپ سی به تایپ سی
  • استند رومیزی فلزی و بادوام
  • دفترچه راهنما
میکروفون رومیزی بویا PM500

کاندنسر
کاردیود، اومنی‌دایرکشنال
20 هرتز تا 20 کیلوهرتز
110 دسی‌بل
16 اهم
36 دسی‌بل
80 دسی‌بل
ندارد
ندارد
دارد
24 بیت تا 48 کیلوهرتز
تایپ‌سی
22.67*8.4*10 سانتی‌متر
703 گرم
دفترچه راهنما، کابل 3 متری تایپ‌سی به USB، کابل 2 متری تایپ‌سی، استند رومیزی
نمایندگی بویا BOYA در ایران

میکروفن بویا را فقط از نمایندگی های معتبر بخرید

دیجی صدا نمایندگی بویا BOYA در ایران است و محصولات مختلف این شرکت را با گارانتی معتبر یک ساله، هولوگرام اصل و کد رجیستری معتبر عرضه می‌کند. از این رو تصمیم گرفتیم مخاطبان خود را با شرکت BOYA و محصولات آن بیشتر آشنا کنیم. توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :

1401/01/24 احسان نوروزی

ارسال سریع ، برخورد بسیار حرفه ای و کادر متعهد، ممنون از خدمات شما

پاسخ دیجی صدا:
سلام روز خوش
خوشحالیم که از خریدتون راضی هستید و فقط انجام وظیفه کردیم.

1401/09/02 اشکان صدری

سلام من یه میکروفون برای تولید محتوا میخوام. این میکروفون رو برای تولید محتوا توصیه می کنید؟

پاسخ دیجی صدا:
با سلام
بله، از این میکروفون می شود به راحتی برای تولید محتوا استفاده کرد. گزینه مناسب و خوبی است. دو الگوی برداشت دارد که می توان در تولید محتواهای مختلف از آنها استفاده کرد. همچنین قیمت مقرون به صرفه ای دارد.

1401/09/19 رضا رستم پور

وقت بخیر. این محصول گارانتی داره؟

پاسخ دیجی صدا:
وقت شما هم بخیر.
تمام محصولات بویا که در سایت دیجی صدا عرضه می شوند بین 12 تا 24 ماه ضمانت و گارانتی دارند، ولی می توانید پس از انتخاب محصول و اضافه کردن به سبد خرید از گارانتی مربوطه و مدت دقیق گارانتی محصول مورد نظرتان مطلع شوید.

1401/10/10 محمد علی محدثی

سلام
سوالی داشتم از کارشناسان عزیز دیجی صدا
میخواستم بدونم با کابل 3 و نیم میلی متری به گوشی میشه وصلش کرد؟ منبع تغذیه لازم داره؟

پاسخ دیجی صدا:
با سلام
خیر دوست عزیز، با کابل 3.5 میلیمتری به گوشی وصل نمی شود و منبع تغذیه هم نیاز ندارد. میکروفون pm500، دارای پورت usb-c یا همان تایپ سی است و به راحتی به گوشی وصل می شود. اگر گوشی شما تایپ سی نیست، کافی است یک کابل OTG تهیه نموده و میکروفون را به هر دستگاهی که مورد نظرتان هست، وصل نمائید. در کل به کابل 3.5 میلیمتری نیاز ندارد چون این میکروفون دیجیتال است و صدا را به صورت آنالوگ منتقل نمی کند.

1401/10/25 شاهین

این میکروفون رو میتونم به پایه وصل کنم؟

پاسخ دیجی صدا:
این میکروفون قابلیت نصب روی تمام پایه ها را دارد. در واقع همه پایه ها رزوه هایی استاندارد دارند و این میکروفون هم دارای آن رزوه می باشد.

1402/03/19 Reza Ghorbani

اینو میشه به گوشی هم وصلش کرد؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
بله به موبایل هم متصل میشود.

1402/06/17 امید امید

سلام
بین این میکروفن و سارامونیک MV2000 کدوم رو پیشنهاد میدین؟؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
کیفیت صدا و ساخت و برند سارامونیک از این مدل بالاتر است.

1402/07/07 مهدی پاکباز

سلام .
تفاوت اصلی این مدل با pm700spدر چی هست؟
البته الگوهای دریافت رو متوجه هستم.

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
تفاوت اصلی در کیفیت کپسول و تنوع بیشتر الگوی قطبی pm700 است.

1402/09/12 Elnaz N

سلام روزتون بخیر ببخشید من میکروفون برای ضبط asmr احتیاج دارم .این میکروفون برای اینکار مناسب هستش؟اکه نه میشه چند مورد بهم معرفی کنید قیمت مناسب.ممنون

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
بله برای تولید ASMR مناسب است اما برای بالا بردن کیفیت صدا می توانید از مدل های BOYA PM700 و RODE NT-USB MINI هم استفاده کنید.