میکروفون RODE NT-USB Mini |خرید نقد و اقساط همراه مشاوره

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

RODE

رسانه تصویری

میکروفون Rode NT-USB Mini

بررسی کامل میکروفون Rode NT-USB Mini

اگر به دنبال خرید یکی از بهترین مدل های میکروفون USB رومیزی هستید، پیشنهاد دیجی صدا به شما میکروفن استودیویی رود Rode NT-USB Mini است. میکروفن NT-USB یکی از پرفروش‌ترین میکروفن ‌های USB موجود در بازار است که بین تولیدکنندگان پادکست، یوتیوبرها و گیمرهای سراسر جهان محبوبیت زیادی دارد. این میکروفون برای ضبط صدا در محیط اتاق بسیار خوب است اما ابعاد نسبتاً بزرگی داشته و در نتیجه برای جابه‌جایی چندان مناسب نیست.

میکروفون rode nt-usb mini

در عوض کیفیت صدای میکروفن Rode NT-USB Mini در حد رود NT-USB بوده ولی طراحی کوچکتری داشته و برای افرادی که به‌دنبال ضبط صدا در هر مکانی هستند گزینه مطلوبی است. این میکروفون برای ساخت پادکست، ضبط استریم، فیلم آموزشی و ویدیو، اجرای نریشن و گویندگی در استودیو حرفه ای یا خانگی مورداستفاده قرار می‌گیرد. میکروفون Rode NT-USB Mini دارای آمپلی‌فایری مناسب استودیو و خروجی هدفون 3.5 میلی‌متری باکیفیت است که با کنترل‌های صوتی دقیق امکان نظارت دقیق بر صدا را فراهم می‌کند.

میکروفن رود Rode NT-USB Mini

همچنین یک حالت مانیتورینگ فاقد تأخیر هم برای حذف طنین ‌های مزاحم در هنگام ضبط صدای ساز و ادوات موسیقی یا ضبط وکال وجود دارد. نصب و استفاده از این میکروفن بسیار آسان بوده و این مدل مجهز به کنترل‌ هایی ساده، یک پاپ فیلتر ساده و خروجی USB است که بدون نیاز به نصب نرم‌افزار یا درایور با انواع تبلت و کامپیوتر کار می‌کند. برای استفاده از میکروفون Rode NT-USB Min کافیست آن را با کابل USB به مک، کامپیوتر یا تبلت متصل کرده و دکمه ضبط را فشار دهید.

طراحی میکروفون رود NT-USB Mini

طراحی میکروفون Rode NT-USB Mini شیک و جذاب است و ساختار بسیار بادوامی دارد. به محض بیرون آوردن این میکروفن USB رومیزی از جعبه متوجه کیفیت ساخت آن خواهید شد. این میکروفون کامپیوتر از استیل ساخته شده و یک رزین نایلونی روی آن قرار گرفته، در نهایت این طراحی با یک رویه مشکی مات تکمیل می‌شود. با وجود کوچکی، ظاهر و حس و حال آن شبیه یک میکروفون حرفه ‌ای قوی است. همان طور که گفتیم NT USB Mini در حوزه های گوناگون کاربرد دارد. برای ضبط انواع صدا و صوت اعم از ضبط وکال یا ضبط صدای ساز می توانید از میکروفون Rode NT-USB Mini بهره ببرید و آن را به عنوان میکروفن گیمینگ یا میکروفون استودیویی، پادکست، گویندگی، استریم و تولید محتوا به کار بگیرید. 

میکروفون یو اس بی Rode NT USB Mini

در واقع میکروفون Rode NT-USB Mini یکی از بهترین میکروفون های یو اس بی مناسب ساخت پادکست یا تولید محتوا به حساب می آید، ضمن اینکه می توان از آن برای بازی و گیم، استریم یا به عنوان یک میکروفن خوب استودیو خانگی سود برد.

کار با میکروفون Rode NT-USB Mini کاملاً ساده و قابل درک است و تنها یک دکمه تنظیم صدا در قسمت جلوی آن و یک پورت USB-C و فیش هدفون 3.5 میلی متری در پشت آن قرار دارد. پایه رومیزی این میکروفون از مواد سنگین ساخته شده تا مانع آسیب دیدن آن در اثر ضربه‌های تصادفی شود.
میکروفون رود مینی یک استند رومیزی مغناطیسی قابل تفکیک دارد که علاوه بر امکان استفاده بر روی هر میزی می‌توان به راحتی آن را به بازوی میکروفون استودیو یا استند میکروفون وصل کرد. استند NT-USB Mini از طریق آهنربا به یک پایه چرخان 360 درجه متصل می شود که به راحتی می‌توان آن را جدا کرده و روی بوم یا استند میکروفون نصب کرد. چرخش میکروفون روی پایه امکان تنظیم دقیق موقعیت آن را فراهم می‌کند تا بتوانید مناسب‌ترین نقطه برای ایجاد و ضبط بهترین صدا را پیدا نمایید.

امکانات میکروفون Rode NT-USB Mini

میکروفون USB حرفه ای و ارزان NT-USB Mini محدوده فرکانس بسیار وسیعی از 20 تا 20 هزار هرتز دارد و حداکثر SPL آن 121 دسیبل است. این یعنی چنین میکروفونی قادر به ضبط صدای ادوات موسیقی هم هست، در نتیجه برای اشخاصی که قصد دارند برای چند کار مختلف از آن استفاده کنند گزینه خوبی است.
Rode NT-USB Mini با در نظر گرفتن قابلیت حمل و نقل و جابه‌جایی طراحی شده و یک پاپ فیلتر داخلی دارد که باعث آرام‌تر شدن نویز ناشی از طنین انداختن صدا در اتاق می شود و در عین حال صداهای ناشی از تلفظ حروف انفجاری را هم کاهش می‌دهد. الگوی جذب صدای کاردیود جهتی میکروفن یو اس بی Rode NT-USB Mini باعث شده که در ضبط صدا بیشتر متمرکز بر جذب صداهایی باشد که از سمت مقابل به طرف آن هدایت می‌شوند و در نتیجه صداهای پس زمینه کاهش پیدا می‌کنند، هر چند به شکل کامل حذف نخواهند شد. 

بنابراین اگر به دنبال ضبط صدا در محیط عمومی هستید، لازم است این نکته را موردتوجه قرار دهید که نویز محیط هم توسط میکروفون Rode NT-USB Mini دریافت و ثبت خواهد شد. مانند همه افراد حرفه ای که به کیفیت کار خود اهمیت می دهند، ضبط صدا را در محیط آرام و ساکت انجام دهید.

میکروفون استودیویی Rode NT USB Mini

همه آنچه که قبل از خرید میکروفن باید بدانید

گستردگی ویژگی ‌ها و مشخصات صدها مدل میکروفن موجود، گیج کننده است و اگر در این زمینه اطلاعات کافی نداشته باشید، مقایسه این ویژگی ‌ها در کنار قیمت ‌های گوناگون می ‌تواند برایتان دردسرساز باشد. به طور کلی این امر منطقی است که قیمت یک میکروفن نشان ‌دهنده کیفیت صدای تولیدی آن باشد. درحقیقت، بسیاری از مدل ‌ها، ساختارهای اصلی میکروفن های گران قیمت را کپی کرده اند.

راهنمای خرید میکروفنمطالعه مقاله

میکروفن استودیویی بهرینگر Behringer C-1U

میکروفون استودیویی USB بهرینگر C-1U برای ضبط انواع صدا و صوت کارایی داشته و به خوبی ضبط وکال استودیویی را پشتیبانی می کند. این میکروفون USB ارزان قیمت یک میکروفن حرفه ای ضبط صدا با کیفیت قابل قبول است که می توان از آن برای ساخت پادکست، ضبط استریم، گویندگی و نریشن و نیز تولید محتوا بهره برد...

میکروفن استودیویی بهرینگر Behringer C-1Uنمایش محصول
میکروفون رود NT USB Mini

کیفیت ضبط صدا در میکروفن NT-USB Mini

ضبط صدا با میکروفون Rode NT-USB Mini به سادگی و راحتی انجام می‌شود. تنها باید فیش آن را به دستگاه وصل و کار را شروع کنید. این میکروفون کامپیوتر Mini به محض اتصال به هر سیستم یا تبلتی فعال شده و می‌توان بدون نیاز به نرم افزار اضافه و نصب درایور از آن استفاده کرد.

با توجه به اینکه این میکروفون USB حرفه ای از نوع کاندنسر است، حساسیت بسیار بالایی دارد، بنابراین برای رسیدن به سطح صدای مناسب نیاز به انجام کار زیادی ندارید. اگر gain صدا را افزایش دهید نباید مشکل خاصی پیدا شود.
در بررسی هایی که انجام شد تنها در حالت تقویت صدا در حد ماکسیسم، کمی برش و قطعی صدا وجود داشت که چنین حالتی برای بیشتر میکروفون ‌ها رخ می‌دهد. در نتیجه تقویت صدا را در حد امکان انجام دهید تا از اعوجاج و افت کیفیت جلوگیری شود.
پورت هدفون پشت میکروفون به همراه کنترل ولوم جلوی آن امکان مانیتور کردن با تأخیر صفر را فراهم می‌کند. طبق بررسی ‌ها این قابلیت همان طور که تبلیغ شده کار می‌کند و برای وکالیست ‌هایی که بک‌ترک ثبت می‌کنند مطلوب است چون نیازی به نگرانی درباره تأخیر آن نخواهند داشت.
از نظر کیفیت صدا، میکروفون Rode NT-USB Mini هم مثل مدل بزرگتر صداها را خیلی خوب و شفاف ضبط می‌کند و محدوده فرکانس و هدروم خیلی خوبی دارد. 

مهم نیست به دنبال یک میکروفن گیمینگ ارزان یا یک میکروفون استودیویی USB برای استودیو خانگی، ضبط وکال یا ضبط صدای ساز هستید یا قصد دارید یک میکروفن خوب برای ساخت پادکست یا ضبط استریم بخرید یا می خواهید یک میکروفون مخصوص گویندگی و نریشین تهیه کرده یا جهت تکمیل تجهیزات تولید محتوا به یک میکروفون خوب برای تولید محتوا در قالب های مختلف از قبیل محتوای الکترونیکی، محتوای آموزشی و تدریس، فیلم و ویدیو برای اینستاگرام یا یوتیوب و ... نیاز دارید، در هر صورت Rode NT USB Mini یکی از بهترین مدل های میکروفن یو اس بی است که قیمت مناسبی داشته و به نوعی ارزان قیمت محسوب می شود و قادر است با ضبط صدا و صوت حرفه ای شما را در ساخت پادکست و تولید محتوا در سطحی بالا و مطلوب یاری دهد.

مقایسه با سایر میکروفون ‌های Rode

اما میکروفون USB رومیزی Rode NT-USB Mini در مقایسه با سایر مدل ‌های خانواده Rode یعنی PodMic ،Procaster و Podcaster چه شرایطی دارد؟

مقایسه میکروفون های رود RODE

در مجموع این میکروفون هم کیفیت صدایی که از محصولات Rode انتظار می‌رود را داراست ولی ضرب صدا در آن نسبت به PodMic یا Procaster کمتر است، از طرف دیگر برای ضبط با آن نیازی به اینترفیس صوتی (audio interface) نیست. صدای میکروفون NT-USB Mini حس و حال گوینده رادیو که با میکروفونی مثل Podcaster ایجاد می‌شود را ندارد اما باز هم همان‌طور که اشاره شد قابلیت ‌های دیگری مثل حمل راحت و قیمت بسیار کمتر این نقص را جبران می‌کند.
به طور کلی میکروفن Rode NT-USB Mini گرچه مانند PodMic یا Procaster مخصوص پادکست یا ضبط محتوا برای یوتیوب یا مخصوص گویندگی یا گیمینگ طراحی نشده است اما کیفیت ضبط صدا و صوتی که ارائه می دهد در کنار قیمت مناسب آن خیال شما را بابت داشتن یک میکروفون حرفه ای که برطرف کننده نیازهای متنوعی است، راحت می کند.

میکروفن استودیویی رود RODE PodMic

میکروفون PodMic یک میکروفون مخصوص پادکست جدید باکیفیتی در حد محصولات مورد استفاده برای پخش صوتی است که به طور ویژه برای ضبط و ساخت پادکست های صوتی طراحی شده است. این میکروفون استودیویی با پاپ فیلتر داخلی و صدایی مطلوب به تولید پادکست ‌هایی حرفه‌ ای کمک می‌کند.

میکروفن استودیویی رود RODE PodMicنمایش محصول

میکروفن استودیویی رود NT-USB

میکروفن NT-USB یکی از پرفروش‌ترین میکروفن ‌های USB موجود در بازار است که بین تولیدکنندگان پادکست، یوتیوبرها و گیمرهای سراسر جهان محبوبیت زیادی دارد. این میکروفون عرضه شده توسط شرکت رود برای ضبط صدا در محیط اتاق گزینه مطلوبی است و یکی از بهترین مدل های میکروفون USB رومیزی به شمار می رود.

میکروفن استودیویی رود NT-USBنمایش محصول

مزیت های میکروفون Rode NT-USB Mini رومیزی



  • کپسول کاندنسر باکیفیت که در تمام کاربردها و پروژه های ضبط، صدایی شفاف، حرفه ‌ای و گرم ایجاد می‌کند.
  • الگوی جذب صدای کاردیود که برای تمرکز روی صدای اصلی اعم از گفتگو، خواندن یا نوازندگی ساز و کاهش صدای اتاق و سایر نویزهای اضافه بهینه شده است.
  • پاسخ فرکانسی هموار که منجر به ایجاد صدایی فوق العاده در محیط‌های مختلف می‌شود.
  • پاپ فیلتر داخلی برای کاهش صدای حروف انفجاری
  • سازگاری کامل با برنامه ساده و قدرتمند پادکستینگ و پخش زنده RØDE Connect
  • پردازش سیگنال دیجیتال داخلی شامل نویز گیت (noise gate)، کمپرسور، APHEX®، Aural Exciter ™ و Big Bottom™ (قابل دسترسی از طریق برنامه RØDE Connect)
  • پایه چرخان 360 درجه جهت نصب و موقعیت یابی آسان در حالت رومیزی، استفاده از استند یا بازوی استودیویی
  • استند رومیزی مغناطیسی منحصربه‌فرد که تا حد عالی مانع سبب کاهش ضربه ها و احتمال سقوط می شود و می‌توان آن را در صورت نیاز به راحتی جدا کرد.
  • خروجی USB سازگار با انواع کامپیوتر و تبلت که بدون نیاز به هیچ گونه درایور یا نرم افزار به طور مستقیم و یکپارچه با دستگاه مقصد کار می‌کند.
  • مانیتورینگ بدون تأخیر از طریق هدفون برای حذف طنین‌های مزاحم
  • تقویت کننده هدفون کلاس استودیویی با قابلیت کنترل دقیق سطح صدا
  • ساخته شده از رویه استیل و رزین نایلونی محکم، دارای روکش مشکی مات شیک و زیبا، جمع و جور و با طراحی مدرن
میکروفون کاندنسر رود مدل nt-usb mini

میکروفون Rode NT-USB Mini برای همه استودیو های خانگی یا حرفه ای مناسب است و با پهنای 89 و قد 141 میلی متر کوچک و جمع و جور است، در نتیجه بخش کمی از میز را اشغال می‌کند. طراحی ظاهری این میکروفون هم شیک و زیباست و خطوط واضح و شفاف آن ظاهری مدرن به میکروفن NT-USB Mini بخشیده‌اند. استفاده از رویه استیل و رزین نایلونی محکم باعث شده که رود NT USB Mini برای ضبط صدا در هر مکان و زمانی بسیار خوب و کارآمد باشد.

صحبت ‌های پایانی

میکروفون rode nt-usb mini شرکت RØDE با طراحی میکروفون NT-USB Mini قابلیت ضبط صدایی باکیفیت بالا را برای یک میکروفون USB رومیزی عرضه کرده است. این میکروفون که برای ایجاد و انتقال صدایی شفاف و مطلوب به کامپیوتر یا تبلت طراحی شده، بهترین میکروفون برای آن دسته گیمرها، تولیدکنندگان پادکست، موزیسین‌ها، استریمرها، کسب و کارهای حرفه‌ای و تولیدکنندگان محتواست که به دنبال شنیده شدن صدای خودشان با بهترین کیفیت و قیمت مناسب هستند.
اگر به دنبال آماده سازی تجهیزات لازم برای ضبط و ساخت پادکست در هر جا و هر زمانی هستید، قطعاً این میکروفون یکی از مناسب‌ترین گزینه ‌هایی است که می‌توانید در بازار پیدا کنید. شاید میکروفون Rode NT-USB Mini زرق و برق و امکانات زیادی نداشته باشد اما عملکرد فوق العاده خوبی داشته و تعادل خیلی خوبی بین کیفیت صدا و راحتی کار با آن وجود دارد.
شما می توانید میکروفن رومیزی ارزان قیمت Rode NT-USB Mini را برای گیمینگ به کار ببرید یا به عنوان میکروفون استودیویی برای استودیو خانگی استفاده نمایید، یا از آن برای ضبط استریم و ساخت پادکست حرفه ای سود برده یا تجربه های گویندگی و نریشن خود را در سطحی موردپسند ضبط کنید. در کل اگر حس می کنید برای پیشرفت و توسعه کسب و کار خود به یکی از بهترین میکروفون ها برای تولید محتوا نیاز دارید، میکروفون کاندنسر رود مدل NT-USB Mini انتظارات مختلف شما را برآورده کرده و صدای مطلوبی برایتان فراهم می آورد.

کاندنسر
کاردیود
20 هرتز تا 20 کیلوهرتز
121 دسی‌بل
تایپ‌سی
5.45*14.19 سانتی‌متر
550 گرم
یک کابل SC20

به دنیای میکروفن های رود خوش آمدید

شرکت میکروفون های RODE در شهر سیدنی، در 20 کیلومتری غربی از مرکز سیدنی و در نزدیکی خانه المپیک 2000 سیدنی واقع شده است.
کارخانه پیشرفته RODE که شامل سه انبار با مساحت بیش از 110،000 فوت مربع است، بیش از 60 میلیون دلار ماشین آلات و یک تیم بین المللی متشکل از بالغ بر 250 نفر در رشته های سطح بالا دارد: مهندسی الکترونیک، طراحی صنعتی، مهندسی فنی، رباتیک، مهندسی صدا و آکوستیک، تولیدات فلزی، ساخت ابزار، فناوری قالب گیری، تدارکات، مونتاژ، کنترل کیفی، امور مالی، بازاریابی و فروش.
این برند علاوه بر دفتر اصلی در سیدنی، دفاتری در لس آنجلس، نیویورک، لندن، هنگ کنگ، شنژن و سئول دارد. توزیع گسترده و شبکۀ فروشگاهی 6000 واحدی این شرکت امکان فروش میکروفون های RODE را در 117 کشور فراهم ساخته اند – که این رقم در حال افزایش است - و RODE را به یک شرکت بین المللی واقعی تبدیل کرده اند.
سال 2017 پنجاهمین سالگرد تأسیس شرکت مادر یعنی Freedman Electronics بود، که نقطۀ عطف قابل توجهی در تجارت مدرن به حساب می آید. در حال حاضر گروه Freedman میزبان میکروفون های RODE ،Aphex ،Event Electronics و SoundField است.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :

1401/09/02 عرفان رستمی

سلام برای ضبط پادکست میخوام یه میکروفون بگیرم این مدل مناسبه؟
به گوشی هم وصل میشه؟
میشه این مدل رو به گوشی وصل کنم و صدا ضبط کنم؟

پاسخ دیجی صدا:
با سلام
بله این مدل ارزان ترین میکروفون ارائه شده از سوی شرکت رود است. میکروفون خوب و خوش ساختی است و کیفیت صدای بالا و قابل قبولی دارد. برای کاربری هایی مانند ساخت پادکست مناسب است و می توان با استفاده از آن پادکست های آماتور و نیمه حرفه ای تهیه کرد.
امکان ضبط با موبایل را نیز دارد به خصوص برای دستگاه های اندرویدی. برای وصل کردن این مدل به آیفون حتما نیاز به خرید تبدیل و رابط های مجاز دارید. بنابراین اگر گوشی شما اندرویدی است می توانید از این مدل استفاده نمایید.

1401/09/20 محسن مجاهد

سلام ببخشید این میکروفون استریو ریکورد میکنه؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام.
این میکروفون مونو ضبط می کند. 99 درصد میکروفون ها مونو هستند. تعداد محدودی میکروفون های خاص به صورت استریو ریکورد می کنند.
ضبط استریو به نوع میکروفون چندان مربوط نیست و بیشتر به نوع ضبط ارتباط دارد. مثلا می توان از دو میکروفون استفاده نمود برای ضبط استریو. ولی میکروفون های معدودی وجود دارند که به صورت پیش فرض استریو ضبط می کنند.
در کل این میکروفون مونو ضبط می کند و اگر می خواهید استریو ضبط کنید، می توانید از مدل های BIGFOOT بهرینگر، BY-PM700 بویا وBY-PM700SP بویا استفاده نمائید. این میکروفون های usb استریو ضبط کرده و برای کاربردهایی مانند ASMR مورد استفاده قرار می گیرند.

1401/10/13 محمد پورصالح

میتونیم بعدا کارت صدا بخریم و برای صدای با کیفیت تر به کارت صدا وصلش کنیم؟

پاسخ دیجی صدا:
خیر، میکروفن USB در اصل داخل خود کارت صدا دارد و به کارت صدای دیگری متصل نمی شود.
کارت صدای داخلی میکروفن تبدیل سیگنال آنالوگ به دیجیتال را انجام می دهد، بنابراین وقتی صدای آنالوگ به دیجیتال تبدیل شد، دیگر نمی توان از کارت صدای دیگری برای بالابردن کیفیت صدا استفاده نمود. همچنین این میکروفون قابلیت وصل شدن به میکسر را ندارد. فقط می توان آن را به کامپیوتر یا دستگاه دیجیتالی که با آن سازگار باشد وصل نمود.

1401/10/14 مجتبی کرمانی

سلام خسته نباشید
من میکروفونی میخوام که هم برای وکال خوب یاشه هم برای ضبط ساز و هم بتونم باهاش تولید محتوا کنم . این میکروفون برای من مناسبه؟ چه مدلی رو بهم پیشنهاد میکنید؟

پاسخ دیجی صدا:
با سلام و سپاس
این مدل، کیفیت خوبی دارد و برای کاربردهای موردنظر شما مناسب است، ولی اگر تمایل به تهیه میکروفونی بهتر از این مدل داشته باشید، مدل بالاتر آن یعنی NT USB را به شما توصیه می کنیم.

1401/10/28 EHSAN

سلام برای ضبط روتین پیانو این میکروفون بهتره یا NT USB ؟

پاسخ دیجی صدا:
با سلام
به طور کلی NT-USB میکروفون بهتری است. دیافراگم و نیز بدنه آن از میکروفون NT-USB MINI بهتر است. اما اگر میکروفونی در این رنج قیمت مدنظرتان باشد، این میکروفون مناسب است.
با توجه به اینکه پیانو، سازی استریو است، اصولا از یک جفت میکروفون matched pair برای ضبط صدای آن استفاده می شود. چنانچه قصد دارید به صورت حرفه ای کار کنید، توصیه می شود یک میکروفون matched pair، مانند RODE M5 و یا Behringer C2 تهیه کنید. توجه داشته باشید که به کارت صدا هم نیاز دارید. اما میکروفون NT-USB هم می تواند جوابگوی نیاز شما باشد و چنانچه میکرفون ارزان تری بخواهید، می توانید میکرفون های USB برند بویا که پترن و الگوی استریو دارند را نیز بررسی بفرمائید، مانند BOYA BY- PM700.

1402/03/29 م.رضایی

از این میکروفون میشه با نرم افزار لاجیک استفاده کرد و باهاش ریکورد کرد؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
بله محدودیتی وجود ندارد.

1402/06/27 حمیدرضا رزاقی

این میکروفن رو میتونیم مستقیم یجوری به دوربین وصل کنیم که صدا رو آنلاین با تصویر به صورت سینک ضبط کنه؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
خیر به دوربین متصل نمیشود.

1402/11/19 هلما

برای تولید پادکست این میکروفون را پیشنهاد میکنید یا بویو لینک ؟ کدومشون صدای مخملی تر و رادیویی تر تحویل میدن؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
قطعا مدل رود برای تولید پادکست مناسب تر است.

خدمت دوستان عرض کنم من برای ضبط پادکست خریدم! کیفیت صدا عالیست! بهترین حالت ضبط صدا با این میکروفن این است که یک عدد پاپ فیلتر هم با اون بخرید! و همچنین بدون هیچگونه تنظیمی از داخل نرم افزار رود، ضبط کنید. داخل ادوبی آودشین راحت میشه فایل رو ادیت کرد. من سر و صدای زیادی توی خونه هست! در فاصله 40 سانتی بلنگو کیس کامپیوتر با صدای بالای فن های کیس در بالاترین سرعت، همیشه روشنه! همچنین صدای تلویزیون از توی پذیرایی هم میاد و همچنین اتاق من کنار پاسیو خانه هست و صدای همسایه ها هم هست! من گین رو روی صفر میذارم و در اتاق رو روی هم میگذارم، همین! عالی ضبط می کنه بدون صدای اضافی! حتما پاپ فیلتر هم بخریدچون پاپ فیلتر داخلی میکروفن خوبه ولی عالی نیست! همچنین در ادوبی آودیشن فقط نیازه که صدا را با دسیبل بالا ببرید و یک نویز گیر کوچیک بهش بدید، خیلی معمولی و نه زیاد! تمام، فایل صدای بی نظیری میشه!

3 روز پیش سفارش دادم و با این که نزدیک عید بود، همین امروز به دستم رسید و دارم برای کارهای مختلف تست و استفاده اش میکنم.
به نظرم برای تولید محتوایی که میخوام انجام بدم خیلی با کیفیت و مناسبه و میتونه سطح کیفی محتوایی که تولید میکنم رو خیلی بالا ببره.
همراه میکروفون، پایه بویا و پاپ فیلتر هم گرفتم و واقعا قیمت و کیفیتشون خوب بود.
ممنونم از پشتیبانی دیجی صدا که در خرید این میکروفون منو راهنمایی کردن و اینقدر به موقع و سریع به دستم رسوندن.

یه میکروفون درجه یک برای ضبط پادکست،تولید محتوا و... چه آماتور،چه حرفه ای

با کلی تحقیق و بررسی به این مدل رسیدم.
به راحتی به مک بوک وصل می‌شه و به عنوان میکروفن اصلی می‌شناسه که بعد از اون می‌شه برای تمام کارها ازش استفاده کرد، توی تمام تماس‌ها مثل Facetime, skype, zoom و همینطور برای ضبط صدا توی هر برنامه‌ای، از خود Voice recorder گرفته تا برنامه Audacity که به نظر من برنامه خیلی حرفه‌ای برای کاربر عادی محسوب می‌شه.
من از همه چیزش و به خصوص کیفیت صداش راضی‌ام، با این قیمت چیز بهتری نمیشه پیدا کرد، باید این نکته رو فراموش نکنیم که این برای کاربر خانگی و کسایی که با لپ‌تاپ و گوشی کار می‌کنن بهترین گزینه است که از تاریخ معرفی هم ۱ سال تقریبا می‌گذره، این میکروفن که برادر کوچکتر Rode NT-USB هست سال ۲۰۲۰ معرفی شده در حالی که برادر بزرگتر سال ۲۰۱۴ و برای همین هم USB-C داره که خب قطعا توی انتقال صدا تاثیر شدیدی داره.

برای این میکروفن می‌تونید «پایه میکروفن بازویی فنری D110کد کالا : 2678» رو از همین سایت بخرید، من گرفتم و کاملا روش سوار شد، فقط باید توجه داشته باشید که برای اینکه روی این پایه سوار بشه باید پلاستیک ته میکروفن رو از جاش دربیارید و پیچ تبدیلی که توی بسته هست رو به جای اون ببندید.

مرسی از دیجی‌صدا به خاطر قیمت خوب و سرعت ارسال

برای ضبط پادکست کیفیت عالیه و خیلی هم راحت به پی سی وصل میشه