میکروفون سنهایزر E945 | صدایی طبیعی، خالص و گرم

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

SENNHEISER

رسانه تصویری

محصولات مشابه

میکروفن سنهایزر e945

صدایی بسیار غنی و خالص با Sennheiser E945

اگر به‌دنبال یک میکروفن داینامیک استاندارد با الگوی پیکاپ متمرکز و صدایی عالی جهت اجرای زنده هستید، Sennheiser e945 از جمله بهترین گزینه‌های مناسب برای شماست. این میکروفن دستی برای زمانی که می‌خواهید صدای خواننده یا سخنران تمایز بیشتری نسبت به سایر صداهای روی صحنه داشته باشد، خوب عمل می‌کند. میکروفن وکال e945 به‌دلیل وجود الگوی برداشت سوپر ‌کاردیوید صدایی غنی، طبیعی، خالص و هموار با حفظ جزئیات ارائه می‌دهد. بهره‌مندی از الگوی قطبی سوپر کاردیوید باعث نادیده گرفتن نویزهای خارج از محور شده و بازدارنده مؤثری در برابر ایجاد فیدبک است.

میکروفن Sennheiser e945

E945، همراه خوانندگان پر مشغله

میکروفن سنهایزر e945 برای اجراهای تحت فشار و استیج‌های پرسروصدا طراحی شده و پاسخ فرکانسی همواری ارائه می‌دهد. بدنه فلزی مقاوم و شاک‌مونت یکپارچه در برابر تماس و ضربه از این میکروفن دستی محافظت کرده و کنترلی عالی برای اجراکننده به ارمغان می‌آورد. مدل Sennheiser e945 اگرچه ارزان قیمت نیست اما کیفیت و کارایی آن خریدش را توجیه می‌کند. کیفیت صدا، استحکام و دوام میکروفن با سیم e945 حتی پس از اجراهای زیاد، موجب شده تا خوانندگان پرمشغله از انتخاب آن پشیمان نشوند. هر زمان که یک اجرای سنگین روی صحنه‌ای با صداهای بلند دارید، میکروفن سنهایزر e945 پشتیبان صدای شماست.

میکروفن های سنهایزر سری evolution

میکروفن‌های سنهایزر سری evolution

Sennheiser به ارائه راه‌حل‌های صوتی برتر شهرتی جهانی دارد. مجموعه میکروفن های با سیم evolution شرکت سنهایزر شامل سه سری 600، 800 و 900 می‌شود. وجه اشتراک همه میکروفن‌های این سری صدای چشمگیر و واضح در کنار استحکام بالای بدنه است. میکروفن‌های evolution حاصل آزمایش‌های بی‌شمار و دقیق‌ترین فرآیندهای تولید مهندسی آلمانی هستند. این میکروفن‌های وکال و خوانندگی برای کاربردهای حرفه‌ای و موقعیت‌های دشوار طراحی شده‌اند.
خوانندگان، مهندسان صدا و شرکت‌های اجاره‌دهنده سیستم‌های PA از کیفیت، کارایی و دوام میکروفن های دستی evolution سنهایزر راضی هستند.

میکروفن های evolution سنهایزر

کیفیت صدای آنها از سطح استاندارد بالاتر بوده و با استفاده‌های مکرر ولو روزانه افت نمی‌کند.
میکروفن های با سیم سری evolution 600 به‌طور خاص برای ضبط صدای انواع ساز و سری evolution 800 برای کاربردهای وکال نظیر ضبط خوانندگی و سخنرانی طراحی شده‌اند. ساختار این میکروفن ها مقاوم و ضد ضربه بوده و استفاده از آنها آسان است. این در حالی است که مدل‌های سری evolution 900 ضبط جزئیات صدای خوانندگی و اجرای زنده را به‌طور عالی و با بالاترین کیفیت انجام می‌دهند. این سری صداهای چالش برانگیز را با قابلیت اطمینان منحصربه‌فرد ترکیب کرده و رضایت حرفه‌ای‌های سخت‌پسند را جلب می‌کند.

میکروفن خوانندگی سنهایزر e945

مزیت‌های خرید میکروفن سنهایزر E945

* میکروفن داینامیک مناسب اجرای زنده و ضبط
* الگوی برداشت سوپرکاردیوید و جلوگیری عالی از فیدبک 
* برجسته کردن صدای خواننده در استیج‌های بسیار شلوغ
* صدای قدرتمند با تقویت فرکانس‌های پرزنس برای بهبود درک صوتی
* پاسخ فرکانسی 40 هرتز تا 18 کیلوهرتز
* کپسول مجهز به شاک‌مونت حرفه‌ای، حساسیت پایین به ضربه و نویزهای ناشی از تماس (هندلینگ نویز پایین)
* سیم‌پیچ خنثی‌کننده هام (Hum) و تداخلات الکتریکی
* المنت داینامیک با آهنربای نئودیمیم
* ساختار فلزی بسیار محکم، ایمن، با دوام و قابل اتکا
* مقاوم در برابر شرایط محیطی

میکروفن دستی سیم دار Sennheiser e945

بررسی میکروفن سنهایزر E945

خروجی میکروفن سنهایزر e945 صدایی طبیعی، بسیار غنی، خالص و گرم است. تقویت فوق‌العاده فرکانس‌های پرزنس (presence) باعث می‌شود تا صدای خواننده بدون دردسر پیشاپیش سازهای بلند قرار بگیرد. بنابراین این میکروفن برای اجراهای زنده‌ای که نیاز دارند صدای وکال قوی و واضح باشد، گزینه خوبی است. میکروفن دستی سنهایزر e945 صدایی صاف و هموار و پاسخ گذرای سریع برای بازتولید خوانندگی و گفتار در سخنرانی‌های عمومی و برنامه‌های اجرای زنده ارائه می‌دهد. ضمن اینکه لازم نیست نگران نویز کابل‌ها یا سایر تداخلات باشید. این میکروفن دارای بدنه فلزی محکم، کپسول مجهز به شاک‌مونت و سیم‌پیچ خنثی‌کننده هام است.
پاسخ فرکانسی میکروفن خوانندگی Sennheiser e945 بین 40 هرتز تا 18000 هرتز را پوشش می‌دهد. حساسیت آن 2 میلی ولت بر پاسکال در 1 کیلوهرتز و امپدانس اسمی نیز 350 اهم است. میکروفن e945 دارای یک کانکتور XLR سه پین بوده و وزن آن بدون کابل 350 گرم است. خروجی XLR سه پین باعث سازگاری با اکثر پری‌امپ‌های میکروفن و ورودی‌های میکسر می‌شود.

میکروفن با سیم دستی Sennheiser e945

میکروفن خوانندگی حرفه‌ای

اگر می‌خواهید صدایتان در میکس نهایی برجسته و متمایز باشد، Sennheiser e945 این کار را برایتان انجام می‌دهد. در زمان اجرای زنده این میکروفن دستی وکال تحت تاثیر تداخل با سایر دستگاه‌ها قرار نمی‌گیرد. هنگامی که میکروفن با سیم دستی e945 در کنار سایر تجهیزات فنی یا میکسرهای DJ استفاده می‌شود، تا حد خوبی مانع بروز فیدبک شده و همچنین صدا را دورگه و دچار شکستگی نمی‌کند.
خوانندگان پر کار پس از استفاده‌های مکرر، حتی روزانه، نگران افت کیفیت میکروفن نمی‌شوند. از همین رو Sennheiser e945 گزینه مناسبی برای شرکت‌های اجاره‌دهنده سیستم‌های PA است. اگرچه میکروفن دستی سنهایزر e945 به‌طور خاص برای خوانندگی ساخته شده اما مانند دیگر میکروفن های وکال برای سخنرانی و اداره جلسات نیز قابل استفاده است، البته قیمت آن کمی بالاتر از مدل‌های معمولی است. ضمن اینکه برخورداری از الگوی دریافت سوپر کاردیوید امکان می‌دهد بتوان از میکروفن Sennheiser e945 برای ضبط استودیویی به خصوص زمانی که چند خواننده یا نوازنده هم‌زمان به اجرا می‌پردازند استفاده کرد.

میکروفن دستی سنهایزر مدل e945

الگوی سوپرکاردیوید و جلوگیری عالی از فیدبک

میکروفن Sennheiser e945 دارای الگوی قطبی سوپرکاردیوید است که به‌طور مؤثری سیگنال‌های خارج از محور روی صحنه که می‌توانند باعث ایجاد نویز و فیدبک شوند را نادیده گرفته و رد می‌کند. به‌عنوان یک میکروفن دستی برای راه رفتن هنگام اجرا عملکرد مطلوبی دارد. به یاد داشته باشید که میکروفن‌های سوپرکاردیوید مقدار کمی صدا از سمت پشت میکروفن می‌گیرند. بنابراین مهم است که چه چیزی پشت میکروفن قرار می‌گیرد. همچنین باید به نحوه قرار گرفتن در مقابل میکروفن دقت کنید، برای مثال نباید خیلی از آن فاصله بگیرید.
با توجه به اینکه Sennheiser e945 حساسیت زیادی نسبت به اصوات انفجاری دارد، یا هنگام اجرا آن را به طرفین زاویه دهید و یا از پاپ فیلتر استفاده نمایید. مقاومت بسیار زیاد میکروفن سنهایزر e945در برابر فیدبک و جلوگیری از ایجاد آن، امکان می‌دهد بتوان از این میکروفن روی صحنه‌های شلوغ و دارای ولوم‌های بسیار بالا نیز بهره برد.

میکروفن سنهایزر e945

سیم‌پیچ خنثی‌کننده هام

در ساختار میکروفن با سیم سنهایزر e945 یک سیم‌پیچ خنثی‌کننده هام یکپارچه به کار رفته است که در کاهش هام و تداخلات الکتریکی مؤثر است.

آهنربای نئودیمیمی

آهنربای نئودیمیم میکروفن Sennheiser e945 فارغ از شرایط محیطی و تغییرات دمایی (بین 0 تا 40 درجه سانتیگراد) میکروفن را سالم و باثبات نگه می‌دارد. بنابراین نگران آسیب دیدن میکروفن در شرایط آب‌وهوایی مختلف نخواهید بود.

پاسخ فرکانسی مناسب

میکروفن دستی سنهایزر Sennheiser e945 دارای پاسخ فرکانسی 40 هرتز تا 18 کیلوهرتز برای بازتولید دقیق صداها و گفتار است.

میکروفن Sennheiser e945

کپسول دارای شاک‌مونت

شاک‌مونت (لرزه‌گیر) یکپارچه کپسول میکروفن سنهایزر e945، موجب کاهش حساسیت نسبت به ضربه و نویزهندلینگ (نویزهای ناشی از تماس با دست) می‌شود.

طراحی با دوام میکروفن سنهایزر E945

طراحی ساده و سرراست این میکروفن دستی تضمین می‌کند که در طول اجرای زنده یا جلسه استودیویی، مشکل زیادی ایجاد نشود. بدنه اصلی خاکستری تیره که به طرز اطمینان‌بخشی محکم است، از فلز ساخته شده و یک گریل فلزی آبی/مشکی قوی نیز از قسمت بالایی آن محافظت می‌کند. ساختار فلزی مستحکم و کپسول مجهز به شاک‌مونت موجب افزایش دوام Sennheiser e945 شده است، به‌طور ی که در دست نگه داشتن e945 باعث ایجاد اعتماد به نفس در خواننده می‌شود. موزیسین‌ها و خوانندگان پرکار و شرکت‌های اجاره‌دهنده میکروفن نگران استفاده‌های بی‌شمار و مکرر از e945 نخواهند شد.

مقایسه و تفاوت میکروفن سنهایزر E945 با میکروفن شور SM58

مقایسه میکروفن سنهایزر E945 با میکروفن شور SM58

میکروفن‌های Sennheiser E945 و Shure SM58 هر دو داینامیک و دارای ساختاری فلزی و مقاوم بوده و برای خوانندگی و اجرای زنده مناسب هستند. اما سنهایزر E945 یک میکروفن کاملاً پیچیده‌تر و قدرتمندتر است. اگر در حال کوچ از SM58 به E945 هستید، باید به ولوم بالاتر، حساسیت زیادتر و وضوح بیشتر عادت کنید. مثل این است که تویوتا را با مرسدس عوض کنید. تویوتا پر کار و قابل اعتماد است، اما وقتی سوار مرسدس می‌شوید، امکانات بیشتری در اختیار خواهید داشت.
در حالی که میکروفن شور SM58 صدایی گرم ارائه می‌دهد، میکروفن سنهایزر E945 باز و روشن است، یعنی می‌تواند طیف وسیع‌تری از صداها را ضبط کرده و خروجی واضح‌تر با جزئیات بیشتری داشته باشد. به‌عبارت دیگر میکروفن سنهایزر E945 ظرافت‌ها و جزئیاتی را که SM58 نادیده می‌گیرد، آشکار کرده و به متمایز شدن صدای خواننده در زمان میکس نهایی کمک می‌کند.

مقایسه و تفاوت میکروفن سنهایزر E945 با میکروفن شور Shure Beta 58A

مقایسه میکروفن سنهایزر E945 با میکروفن شور Shure Beta 58A

میکروفن Sennheiser E945 معمولا با Shure Beta 58A مقایسه می‌شود، یک میکروفن وکال محبوب و مشتق شده از SM58 معروف.
E945 و Shure Beta 58A شباهت‌های زیادی دارند. هر دوی این میکروفن‌ها داینامیک بوده و دارای الگوهای قطبی سوپرکاردیوید هستند. هم میکروفن شور بتا 58A و هم سنهایزر E945 دارای بدنه فلزی، شاک‌مونت (لرزه‌گیر) داخلی و رد فیدبک عالی هستند. علی‌رغم اینکه میکروفن سنهایزر E945 از سیم‌پیچ هامباکر (humbucker) استفاده کرده و بتا 58A تنها دارای یک سیم‌پیچ تکی است، اما هر دو صدایی برجسته و درخشان دارند. در واقع صدای آنها هر دو واضح و دقیق است. با این حال صدای میکروفن‌های شور Beta 58A و سنهایزر E945 یکسان نبوده و هر یک صدای متفاوت ارائه می‌دهند. بنابراین انتخاب از بین این دو میکروفن، به ترجیحات شخصی بستگی دارد و اینکه شما به‌دنبال چه صدایی هستید.

میکروفن خوانندگی سنهایزر e945

خرید میکروفن سنهایزر e945 برای چه کسانی مناسب است؟

Sennheiser e945 یک میکروفن وکال و خوانندگی با ظاهری حرفه‌ای است و به‌گونه‌ای طراحی شده که صدای خواننده را در مقایسه با سایر صداهای روی صحنه در میکس نهایی متمایز کند. ساختار فلزی مستحکم e945 اجازه می‌دهد با حرکات خشن بیشتری روی صحنه کنار بیاید. این میکروفن سبک‌تر و دقیق‌تر از Shure SM58 معروف است. رنگ کمتری به صدا داده و حتی بدون وابستگی زیاد به اکولایزر، صدای فوق‌العاده‌ای ارائه می‌دهد.

میکروفن Sennheiser e945

میکروفن سنهایزر e945 در استودیوی ضبط خانگی نیز کاربرد دارد، چرا که کپسول سوپرکاردیوید آن تضمین می‌کند که بازتاب‌های صورت گرفته‌ از دیوارهای اتاق و صداهای خارج از اتاق روی ضبط تأثیر نگذارند. توانایی e945 در کنترل سطوح فشار صوتی بالا (SPL)، آن را با سازهای بلند مانند طبل نیز سازگار می‌کند.
صدای میکروفن سنهایزر e945 متعادل است و تمام پیچیدگی‌ها و جزئیات صدای شما را بازتولید می‌کند. این میکروفن دستی سنهایزر صدای شما را بالاتر از صدای یک گروه شلوغ می‌برد و در عین حال گرما، جزئیات و وضوح آن را حفظ می‌کند.

میکروفون خواننده دستی سنهایزر مدل e945

میکروفن سنهایزر Sennheiser e945 برای صداهای زنانه و تنور گزینه مناسبی است و صدای آنها را کامل‌تر و عمیق‌تر می‌کند. خوانندگان باریتون متوجه خواهند شد که این میکروفن به آنها می‌دهد صدایی واضح، بدون اعوجاج، خالص و قوی داشته باشند. با این حال، خوانندگان باس ممکن است متوجه شوند که صدایشان هنگام نزدیکی به میکروفن، به‌دلیل اثر مجاورت «بم» یا «مبهم» به نظر می‌رسد.

وکال
داینامیک
سوپر کاردیود
40 هرتز تا 18 کیلو هرتز
350 اهم
ندارد
ندارد
ندارد
کنون/XLR
365 گرم

سنهایزر نامی آشنا در صنعت صدا

هدفون سنهایزرسنهایزر به‌عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ صنعت صدا، در 80 سال گذشته نامی آشنا برای دوستداران اصالت و کیفیت بوده است. میکروفن‌های این برند، نه فقط ابزاری برای ضبط کردن صدا، بلکه شاه‌کلید رسیدن به موفقیت هستند. نام Sennheiser با میکروفن‌های سیمی و بی سیم و هدفون‌های استودیویی گره خورده است. گیتاریست‌های سراسر جهان می‌دانند که میکروفن‌های داینامیک e609 و e906 تقریباً با هر آمپلی‌فایر گیتاری فوق‌العاده هستند و استحکام آنها برای استفاده زنده عالی است. میکروفن داینامیک MD 421 به‌واسطه SPL بالا و پاسخ گذرای عالی، توسط مهندسان استودیو به‌عنوان یک راه‌حل انعطاف‌پذیر برای وکال، درام و کابینت گیتار باس شناخته می‌شود. 


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بهترین میکروفن برای خوانندگی و مداحی

8 فاکتور مهم برای خرید میکروفون خوانندگی و مداحی

میکروفون خوانندگی خوب چه خصوصیاتی دارد و چطور می‌توانیم بهترین میکروفون خوانندگی متناسب با نیاز خود را انتخاب کنیم؟
نقش میکروفون در موفقیت یک اجرای زنده انکارناپذیر است. میکروفون خوانندگی نقشی حیاتی در پیشرفت حرفه‌ای گروه‌های موسیقی و فعالان حوزه صدا دارد.
بازار میکروفون های وکال یا همان خوانندگی مملو از مارک‌ها، برندها و مدل‌های گوناگون است که دامنه قیمت متنوعی دارند. اگرچه اغلب میکروفون های توصیه شده یا استفاده شده توسط چهره‌ها ترجیح داده می‌شود اما تعیین یک یا چند مدل به عنوان بهترین میکروفون خوانندگی چندان درست نیست.
همان طور که می دانید انتخاب میکروفون به شرایط آکوستیک محیط و جنس صدای فرد بستگی دارد، بنابراین میکروفون مناسب برای افراد مختلف، متفاوت است. در این راهنمای خرید به بررسی مشخصاتی می‌پردازیم که به شما در انتخاب یک میکروفون خوانندگی خوب کمک می‌کنند.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :

1401/11/25 خالق همتی

سلام خسته نباشین قیمت چنده

پاسخ دیجی صدا:
سلام
برای استعلام قیمت با بخش فروش تماس بگیرید. 02188500018