قیمت میکسر مایداس Midas M32C

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

MIDAS

M32C

یک پردازشگر میکس دیجیتال است که ویژه صدابرداری برنامه های زنده و استودیوهای ضبط ، طراحی و ساخته شده است. M32Cقابلیت اتصال در رک را دارد. این دستگاه تمام قابلیت های میکسر M32 و M32R را به کمک اتصال به رایانه و نرم افزارها در اختیارتان قرار می دهد. شما می توانید بوسیله اتصال این دستگاه به ماژول های میکسر های دیجیتال مانند DL32 و DL16 ، تا ۴۰ ورودی و ۲۵ خروجی میکس باس را در اختیار داشته باشید M32C. طراحی شده تا شما قدرت یک سیستم دیجیتال را در دستان خود احساس کنید. جا به جایی آسان، استفاده و اتصالی ساده، صرفه جویی در زمان و هزینه ها با توجه به کارایی مورد نظر، همه و همه در کنار ساختاری منحصر به فرد و تکنولوژی بی نظیر، توانسته بهترین و با کیفیت ترین انتخاب را در اختیار تمامی کاربران حرفه ای قرار دهد.

توان پردازشی 192 کیلوهرتزی، قابلیتی نوین

M32C ترکیبی از کیفیت صدای اسطوره ای مایداس به همراه فناوری پیشرفته دیجیتال است. آینده نگری در ارتقای قابلیت پردازشی ۹۶ کیلوهرتز بر پایه مبدل های آنالوگ به دیجیتال و دیجیتال به آنالوگ با توان ۱۹۲ کیلوهرتزی، انقلابی است که در رده‏ میکسرهای دیجیتال با فرمت متوسط صورت گرفته است. M32C مجهز به پری‏ آمپ های حرفه ای مایداس می باشد که چندین بار از سوی مراجع مختلف تحسین شده اند و همچنین فیدرهای موتورایز سری حرفه ای مایداس با عمر بیش از یک میلیون چرخش سه برابر عمر فیدرهای موتورایز دیگر میکسرهای موجود می باشد. مایداس M32C بازگشت به آینده ای است برای میکسرهای صوتی که توان میکس و تولید صدایی بی نظیر را مهیا می سازد.

ادغام صوتی، انقلابی در صدابرداری زنده

شرکت با سابقه‏ TURBOSOUND که یکی از مشهورترین سازندگان سیستم های بلندگو است با همکاری مایداس تحولی در اتصال میکسر به بلندگوها ایجاد کرده است که از آن با نام ادغام صوتی یاد می کنند. این پروتکل امکان اتصال بلندگوهای سری iQ توربوساند را از طریق پورت آلترانت و توسط یک رشته کابل CAT فراهم می سازد. مانیتورینگ و کنترل فرکانس ها هیچ گاه تا به این اندازه آسان نبوده است. از این طریق شما می توانید پارامترهای مختلف اکولایزر را بر روی کانالهای ورودی و خروجی به بهترین شکل ممکن رؤیت و تنظیم نمایید.

رَک اِفکت‌ های مجازی

M32C مجموعه‌ای از افکت‌های متنوعی را به همراه دارد که یادآور رک‌هایی از افکت‌های متنوع گذشته و خاطره‌انگیز است. قسمت افکت‌های مجازی M32C شامل ۸ افکت استریو باکیفیت استودیویی و قابل تنظیم بر روی ورودی‌ها، گروه‌ها و حتی خروجی‌ها است. همچنین منتخبی از برجسته‌ترین افکت‌های صوتی شامل انواع افکت‌های طنینی Reverb ، افکت‌های پژواکی Delays ، اکولایزرها EQ ،پردازشگرهای داینامیکی Dynamics و بسیاری دیگر است. هنگامی‌ که لیمیتینگ آمپلی‌ فایر Urei در اواخر دهه‏ ۶۰ به بازار آمد جز اولین دستگاه‌هایی بود که از فناوری ترانزیستور بهره‌مند بود. افزونه شبیه‌ سازی‌ شده این مدل در M32 نیز همانند سخت‌افزار اصیل خود ارائه‌ کننده‏ تنظیمات روان، ساده و باکیفیت است. کمپرسور لامپی 670 Fairchild نه‌ تنها رکورد پرطرفدارترین ابزار کلاسیک و آنتیک را در مزایده‌هایی که در گوشه‌ کنار دنیا برگزار می‌شود شکسته است بلکه به وجود آورنده یکی از خوش‌ رنگ‌ ترین سیگنال‌های صوتی که در تاریخ کمپرسورها ایجاد شده نیز می‌باشد. در افزونه‌ی شبیه ‌سازی‌ شده این کمپرسور در M32 کوشیده‌ایم تا همان کیفیت و قابلیت‌ ها را در اختیار شما قرار دهیم.

سایر قابلیت های میکسر دیجیتال M32C

ورودی AES50
اتصال جهت مانیتورینگ، با سیستم مانیتورینگ بهرینگر مدلP16-M
اتصال به ماژول مکمل میکسرهای دیجیتال همچونDL16
وجود درگاه جهت اتصال از طریق پورتUSBبرای ضبط
کارت مکملDN32-ADAT جهت اتصال از طریق پورتADAT
کارت مکملDN32-MADI جهت اتصال از طریق پورتMADI
کارت مکملDN32-DANTE جهت اتصال از طریق پورتDANTE
قابلیت کنترل از راه دور به وسیله گوشی های هوشمند و تبلت ( اپلیکیشن M32Q)
نرم افزار M32Edit نرم افزارM32Mix

40
میکسر دیجیتال
1 x 1/4" (talkback mic)
دارد
2 x 1/4" (monitor)
25
ندارد
دارد
دارد
USB

تاریخچه Midas

در سال ۱۹۷۰ مایداس ( MIDAS ) توسط جف بایرز و چارلز بروک تحت عنوان مایداس امپیلی فیکیشن ( MIDAS Amplification) آغاز به کارکرد.
در ابتدا محصولات این شرکت محدود به ساخت آمپلی‌فایرهایی برای سازهای موسیقی بود اما خیلی زود جف بایرز، با ارائه ایده‌ای جدید برای طراحی و تولید تجهیزات صوتی حرفه‌ای فصل تازه‌ای را برای حضوری پرافتخار در صنعت صدای حرفه‌ای گشود.
در سال ۱۹۷۲ خط تولید محصولات مایداس به ساختمانی در خیابان استن هوپلندن ، درست در همسایگی شرکت مارتین اودیو ( MARTIN AUDIO ) انتقال یافت. دیری نگذشت که این دو همسایه در پی تبادل ایده‌های منحصر به‌ فرد خود به نقاط مشترکی برای طراحی و تولید یک سیستم صوتی حرفه‌ای دست یافتند.
میکسر این سیستم ترکیبی از ماژول‌های متنوعی بود که هر کدام از آن‌ها متناسب با تنوع ورودی‌ها و فیلترهای خاص خود امکان تولید صدای مطلوبی را فراهم می‌ساخت .


ادامه متن را اینجا بخوانید.

میکسر دیجیتال - Digital Mixer

میکسر دیجیتال از دهه 1990 میلادی پا به عرصه صدا و موسیقی گذاشت و روز به روز بر طرفداران آن افزوده شد، به خصوص آنکه با رشد فناوری های دیجیتال، قابلیت ها و امکانات میکسرهای دیجیتال نیز دچار تحولات و پیشرفت های زیادی شده است.
در میکسر دیجیتال میکس صوت مبتنی بر فناوری پردازش سیگنال دیجیتال صورت می گیرد و طی آن سیگنال ورودی و همچنین حجم و تن صدا پردازش و تنظیم می شود. در میکسر دیجیتال برخلاف میکسر آنالوگ محدودیتی برای انواع مختلف تن صدا وجود ندارد. ضمن آنکه این امکان وجود دارد که موقعیت فیدر و ناب ها را طی یک لحظه تغییر داد و یا با وجود ورودی های متعدد آنها را تک تک کنترل نمود. برای آشنایی با انواع میکسر و یا آگاهی از نکاتی که لازم است هنگام خرید میکسر دیجیتال مورد بررسی قرار دهید، پیشنهاد می کنیم راهنمای خرید میکسر وبلاگ دیجی صدا را مطالعه نمایید.

می توان گفت میکسرهای دیجیتال مناسب شرایطی هستند که در آن نیاز به تغییر لحظه ای در مسیر سیگنال، دینامیک های منعطف و فراگیر و یا امکان گذاشتن افکت های خلاقانه وجود دارد. به طور کلی این نوع میکسرها از لحاظ برنامه ریزی، کنترل و پیکربندی بسیار انعطاف پذیر هستند. برای مثال دست شما در مسیردهی سیگنال باز است و می توانید در هر لحظه و در هر بخش از مسیری که سیگنال از ورودی تا کانال و بعد تا باس و خروجی طی می کند را تغییر دهید. برخی از مدل های میکسر دیجیتال با پلاگین های نرم افزاری سازگار هستند. پلاگین هایی که با استفاده از آنها می توان صداهای مزاحم و اضافی را حتی پیش از آغاز پردازش صدا حذف نمود.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :