آمپلی فایر الکتروویس ELECTRO VOICE TG7

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

ELECTRO VOICE

تاریخچه ELECTRO VOICE

الکتروویس یک تولید کننده آمریکایی در زمینه تجهیزات صوتی شامل انواع میکروفن، آمپلی فایر و بلندگو است که زیر شاخه مجموعه تلکس (TELEX) می باشد. در سپتامبر 1927، Lou Burroughly و Albert R.kahn یک بیزینس کوچک در زمینه گیرنده های رادیویی در ایالت ایندیانا آغاز کردند. هدف آنها گسترش این کار به سمت تولید سیستم های صوتی حرفه ای بود که در ژانویه 1930 این کار را با نام تجاری الکتروویس شروع کردند. در همان سال این شرکت سیستم PA را برای Knute Rockne مربی مشهور تیم فوتبال ناتردام، طراحی کرد. در سال 1946، تلاش مهندسان EV سبب گسترش کسب و کار شرکت شد. در سال 1948 ، آنها موفق به تولید کارتریج بلندگو فونوگرافی شدند. در سال 1950 تولید اولین تقویت کننده تلویزیون اتوماتیک آغاز شد که در مقادیر زیادی فروخته شد. همچنین شرکت شروع به طراحی و ساخت یک بلندگوی مصرفی کرد که حرکتی به موقع برای ظهور و رونق سیستم های Hi-Fi بود.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

راهنمای خرید پاور آمپلی فایر

سبک موسیقی یا اندازه محل برگزاری هر چه که باشد، هر جا با تقویت صدا سروکار داشته باشیم، بلندگوها و آمپلی فایرها کار دشوار تبدیل و تقویت سینگالهای صوتی به امواج صوتی را انجام می‌دهند و وظیفه پاور آمپلی فایرها جزء سخت‌ترین کارها می باشد. آنها باید خروجی ضعیف سازها، میکروفن‌ها و دیگر منابع را دریافت کرده و ولتاژ را به مقدار چشمگیری برای تغذیه بلندگوهای عمومی و مانیتورهای صحنه افزایش دهند.

در این راهنما با پرداختن به مشخصات و ویژگی‌های اساسی که با آنها روبرو خواهید شد و تبیین مفهوم آنها با استفاده از اصطلاحات دنیای واقعی، شما را در ساده‌سازی جستجوی آمپلی فایر مورد نظر خود یاری خواهیم کرد. همچنین آمپلی فایرهای منطبق با بلندگوهای شما و نیز انتخاب‌های موجود برای کانکتورهای مربوطه را بررسی خواهیم کرد.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :