باند شارژی بزرگ وارفیدل WHARFEDALE EZ15A

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

Wharfedale Pro

تاریخچه WHARFEDALE

وارفیدل در سال 1932 توسط گیلبرت بریگز تأسیس شد و ابتدا تولیدکننده بلندگوهای Hi-Fi بود که برندی بسیار مشهور است. گیلبرت بریگز اولین بلندگوی خود را در شهر بازاری دنجی واقع در دره رودخانه وارف ساخت. منطقه‌ای که امروز با عنوان «وارفیدل» که محل تولد یکی از بزرگترین برندهای بلندگو است، شناخته می‌شود. استعداد او در تولید بلندگو، نه تنها به لطف دانش فنی، بلکه به اشتیاق او به موسیقی مربوط می شود. خودش پیانیست قابلی بود.
اولین تولیدات او جایزه‌ی اول و دوم مسابقه‌ی انجمن رادیوی بردفور بود و محصولات Hi-Fi وارفیدل، تا به امروز جوایز زیادی را از آن خود کرده اند. وارفیدل به عنوان برند Hi-Fi مبتکر این حوزه شناخته شده است و یکی از اولین بلندگوهای 2WAY را در سال 1945 تولید کرد و با پیتر واکر از شرکت کواد همکاری کرد و تکنولوژی کواد الکترونیکز و فناوری بلندگوهای وارفیدل را با هم ترکیب کردند.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

خرید باند و اسپیکر اکتیو برای چه کسانی مناسب است؟

انواع باند از نظر طراحی و ساختار داخلی به باند اکتیو و پسیو، ساب ووفر و مانیتور روی صحنه تقسیم می شوند. اگرچه شما هنگام جستجو برای خرید باند و اسپیکر با اصطلاحاتی چون باند بزرگ، اسپیکر کوچک، باند شارژی فلش خور، باند اکتیو بلوتوثی، بلندگوی خانگی، باند بلوتوثی رم و فلش خور، اسپیکر پرتابل فلش خور، باند پرتابل بلوتوثی، اسپیکر بی سیم و مانند اینها مواجه می شوید، اما به طورکلی باندهایی که برای اجرای زنده و برگزاری مراسم جهت استفاده های مختلف تجاری، اداری، خانگی به کار می روند، به دو دسته کلی اکتیو و پسیو تقسیم شده و برای انتخاب و خرید باند مناسب نیاز است شناخت دقیقی از این دو نوع داشته باشیم. در این مطلب به معرفی باند اکتیو، ویژگی ها، مزایا، کاربردها، انواع و برندهای معروف سازندۀ آن می پردازیم.باند و ساب ووفر اکتیو


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :