میکروفون یقه ای بویا BOYA WM3T2-U1 | مخصوص اندروید

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

BOYA

میکروفن مخصوص اندروید بویا BOYA BY-WM3T2-U1

میکروفن مخصوص اندروید بویا BOYA BY-WM3T2-U1

اغلب افرادی که در حوزه یوتیوبری، بلاگری، پادکستینگ، خبرنگاری، تدریس و ... در فضای مجازی فعالیت دارند ترجیح می دهند سراغ خرید میکروفونی بروند که با دستگاه های مختلف سازگار بوده، از وزن سبک و کاربری ساده و آسانی برخوردار باشد و امکان ضبط صدا در هر زمان و مکانی را فراهم کند. میکروفون BOYA WM3T2-U1 از جمله میکروفون های بی سیم اندروید سبک و ارزان قیمت موجود در بازار است که ضمن آنکه برای تولید محتوا مناسب است، می توان آن را به انواع گوشی های موبایل و تبلت های اندروید دارای پورت تایپ سی متصل کرد. میکروفن بی سیم بویا WM3T2-U1 دارای یک فرستنده یقه ای اومنی دایرکشنال است که به افراد اجازه می دهد بتوانند آزادانه در صحنه حرکت کنند.

میکروفن بی سیم بویا BOYA WM3T2-U1

گیرنده جمع و جور این میکروفون تایپ سی بویا تا 50 متر برد عملیاتی را پوشش می دهد، البته در صورتی که مانعی بر سر راه ارسال سیگنال ها نباشد. وجود کانکتور تایپ سی سبب شده این میکروفون به هیچ کابل یا مبدلی نیاز نداشته باشد و به طور مستقیم به گوشی های موبایل و تبلت های سازگار با این کانکتور وصل شود.
فرستنده و گیرنده میکروفن بویا BY-WM3T2-U1 در کارخانه سینک شده اند، به همین دلیل برای راه اندازی آن نیازی نیست کاری انجام دهید، کافی است آنها را از جعبه خارج کرده، روشن نمایید و گیرنده را به دستگاه ضبط صدای خود متصل کنید.
وزن سیستم تنها 14 گرم است و این موضوع حمل آنها را راحت کرده است. سبکی فرستنده باعث شده پس از نصب کردن، یقه لباس کشیده نشود.

مزایای خرید میکروفن بی سیم بویا BOYA WM3T2-U1

- سیستم بی سیم دیجیتال 2.4 گیگاهرتزی
- سازگار با گوشی های موبایل و تبلت های اندروید و دیگر دستگاه های دارای پورت تایپ سی مانند کامپیوترهای مک

- میکروفن موبایل مناسب برای ضبط فیلم، ویدئو، کلیپ، مستند، پادکست، گزارش و مصاحبه
- دارای فرستنده کوچک مجهز میکروفون داخلی همه جهتی
- گیرنده دو کانال جمع و جور
- دارای قابلیت حذف نویز (نویز کنسلینگ) 

- سینک شدن خودکار گیرنده و فرستنده
- اندازه بسیار جمع و جور و سبک وزن
- طول عمر 10 ساعت باتری فرستنده
- امکان شارژ گوشی موبایل هنگام ضبط صدا از طریق گیرنده
- برد عملیاتی 50 متر

میکروفون یقه ای برای اندروید

بررسی میکروفون تایپ سی بویا WM3T2-U1

میکروفون بی سیم بویا WM3T2-U1 یک سیستم بی سیم دیجیتال 2.4 گیگاهرتزی، کوچک و سبک با طرز کاری ساده است. پس از روشن کردن، فرستنده و گیرنده به طور خودکار با هم سینک می شوند و این موضوع استفاده از WM3T2-U1 را برای همه افراد با هر سطح از تجربه آسان کرده است. زمانی که گیرنده را به دستگاه وصل کنید، شروع به کار می کند و می توانید ضبط صدای خود را آغاز نمایید.
فناوری انتقال بی سیم 2.4 گیگاهرتزی انتقال با ثبات صدا را تا فاصله 50 متری فراهم کرده است. فرستنده BY-WM3T2-U1 تا 10 ساعت با باتری قابل شارژ داخلی خود کار می کند، در حالی که گیرنده توسط کانکتور تایپ سی گوشی موبایل یا تبلت شما تغذیه می شود.

البته گیرنده دارای یک پورت شارژ USB نوع C (تایپ سی) است که به شما امکان می دهد گوشی و تبلت اندرویدی خود را در حالی که گیرنده متصل است، شارژ نمایید.
در مقایسه با سیستم های وایرلس متداول ساختار جمع و جور میکروفن BOYA WM3T2-U1 راحتی و انعطاف پذیری مطلوبی در اختیار شما می گذارد. ضمن اینکه عملکرد plug-and-play این مدل باعث شده تا استفاده از آن برای کاربران گوناگون ساده باشد. از همین روست که افراد خبرنگار، گزارشگر، پادکستر، بلاگر، یوتیوبر، معلم، مدرس، مستندساز و تولید کننده محتوایی که از گوشی یا تبلت اندروید برای ضبط فیلم و ویدئو استفاده می کند از کاربری ساده میکروفن یقه ای بی سیم WM3T2-U1 استقبال خواهند کرد. BOYA WM3T2-U1 دارای یک فوم بادگیر برای میکروفون داخلی فرستنده است تا تاثیر صدای باد و تنفس را کاهش دهد. یک کابل شارژ USB نیز همراه محصول عرضه می شود.میکروفون تایپ سی بویا WM3T2-U1

خصوصیات گیرنده دو کانال مخصوص گوشی اندروید

گیرنده میکروفون بویا WM3T2-U1 یک گیرنده بیسیم دو کانال است. دو کاناله بودن به این معنی است که می توانید به جای خرید یک فرستنده و گیرنده دیگر، تنها یک فرستنده به سیستم اضافه کرده و به ضبط هم زمان صدای دو نفر بپردازید.
گیرنده بسیار کوچک میکروفون BY-WM3T2-U1 مستقیماً به پورت تایپ سی گوشی موبایل اندروید یا دستگاه شما وصل می‌شود. این گیرنده دارای یک پورت USB Type-C است که به شما امکان می دهد گوشی اندروید خود را در حالی که گیرنده به برق وصل است، شارژ کنید.
مبدل داخلی آنالوگ به دیجیتال گیرنده از وضوح صوتی تا 16 بیت / 48 کیلوهرتز پشتیبانی می کند.

طرز کار میکروفون بویا BOYA WM3T2-U1

میکروفون یقه ای تایپ سی با طرز کار ساده و آسان

از فرستنده گیره ای جمع و جور WM3T2-U1 به عنوان یک میکروفون کاملا بی سیم برای اندروید استفاده کنید، چرا که مثل فرستنده های کمری سنتی (bodypack) نیازی به کابل بین میکروفون و فرستنده نیست.
الگوی قطبی همه جهتی میکروفون BOYA WM3T2-U1 صدا را با زاویه 360 درجه از اطراف کپسول دریافت کرده و به همین دلیل، هم نصب کردن فرستنده روی لباس سوژه آسان است و هم صدایی با کیفیت ثبت می شود. اندازه و وزن کم فرستنده امکان می دهد بتوانید آن را به آسانی به یقه لباس متصل نمایید، یا آن را در جیب پیراهن قرار داده، روی تریبون بگذارید یا در دست خود نگه دارید.

میکروفون یقه ای تایپ سی BOYA WM3T2-U1

به دلیل اندازه بسیار کوچک و وزن سبک، فرستنده پس از وصل شدن به یقه لباس، یقه را نمی کشد.
با یک فشار کوتاه روی دکمه پاور می توانید به سرعت میکروفون فرستنده را بی صدا کرده و روی حالت Mute قرار دهید. با دو بار فشار روی دکمه پاور  می توانید قابلیت نویز کنسلینگ (حذف نویز) را فعال یا غیرفعال نمایند. این قابلیت با حذف نویزهای محیطی، سبب افزایش وضوح و شفافیت صدای ضبط شده می شود. نشانگر LED روی فرستنده وضعیت پاور، Mute و کم بودن باتری را نشان می دهد. سیستم بی سیم دیجیتال WM3T2-U1 با عملکرد در باند فرکانسی 2.4 گیگاهرتز از تداخل امواج تلویزیونی و رادیویی جلوگیری می کند.

میکروفون یقه ای برای اندروید

این فرکانس در خارج از محدوده فرکانس‌های تلویزیونی، انتقالات رادیویی و سیستم‌های میکروفن بی سیم UHF قرار دارد. برای عملکرد بهینه سیستم، ضبط صدا در محیط‌هایی با ترافیک محدود امواج وای فای و 2.4 گیگاهرتزی و حداقل موانع فیزیکی توصیه می‌شود. می توانید از قابلیت حذف نویز (نویز کنسلینگ) برای کاهش صداهای ناخواسته پس زمینه هنگام ضبط در محیط های پر سروصدا استفاده نمایید. فناوری حذف نویز هوشمند BY-WM3T2-D1 با حذف نویزهای محیطی می تواند صدایی واضح در یک محیط پر سر و صدا ضبط کند. با دوبار کلیک روی دکمه پاور می توانید قابلیت نویز کنسلینگ را فعال کنید. هنگامی که نشانگر LED به آرامی به رنگ آبی چشمک می زند، یعنی میکروفون در حالت حذف نویز قرار دارد.

وزن سبک و اندازه کوچک این میکروفون بویا به شما امکان می دهد آن را به راحتی در کیف خود قرار داده و همراه خود جابه‌جا کنید و در هر مکان و زمانی بتوانید به سهولت و سادگی گیرنده میکروفون را به گوشی موبایل یا تبلت اندروید خود متصل نموده و به ضبط صدا بپردازید.

خرید میکروفون یقه ای اندروید BOYA WM3T2-U1 برای چه کسانی مناسب است؟

به دلیل اینکه گیرنده میکروفون BOYA WM3T2-U1 تنها دارای کانکتور تایپ سی است، بنابراین فقط به دستگاه های دارای این پورت مانند گوشی های موبایل و تبلت های اندروید متصل می شود. دارندگان گوشی های اندرویدی می توانند برای تکمیل تجهیزات تولید محتوای خود این میکروفون ارزان قیمت و کوچک را در لیست بررسی های خود قرار دهند. خرید میکروفون یقه ای بی سیم بویا WM3T2-U1 انتظارات کاربران به خصوص تازه کاران را برآورده خواهد کرد. تفاوتی ندارد شما یک بلاگر یا ولاگر باشید که برای ضبط فیلم، کلیپ و ویدئو در آپارات و اینستاگرام قصد خرید میکروفون بی سیم دارید یا اینکه برای اجرای برنامه زنده، ساخت مستند، گزارش و خبرنگاری یا حتی تدریس و ضبط فیلم آموزشی در جستجوی یک مدل کارآمد هستید، در هر حال میکروفون BOYA BY-WM3T2-U1 انتخاب خوبی برای شما خواهد بود که نیازهایتان را پاسخ می دهد.
ما اینجاییم تا به شما کمک کنیم میکروفون مناسب و مطلوب خود را پیدا کنید، بنابراین سوالات خود را با کارشناسان دیجی صدا در میان بگذارید.

میکروفون یقه ای بیسیم بویا BOYA WM3T2-U1

پکیج میکروفون بیسیم اندرویدی BOYA WM3T2-U1

- فرستنده گیره ای WM3T2-U1
- گیرنده جمع و جور WM3T2-U1
- فوم بادگیر
- کابل شارژ USB
- گارانتی محدود 1 ساله سازنده

لوازم جانبی میکروفن BOYA WM3T2-U1
نمایندگی بویا BOYA در ایران

میکروفن بویا را فقط از نمایندگی های معتبر بخرید

دیجی صدا نمایندگی بویا BOYA در ایران است و محصولات مختلف این شرکت را با گارانتی معتبر یک ساله، هولوگرام اصل و کد رجیستری معتبر عرضه می‌کند. از این رو تصمیم گرفتیم مخاطبان خود را با شرکت BOYA و محصولات آن بیشتر آشنا کنیم. توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :

1401/08/26 سارا جهاد

سلام من معلم هستم و برای کلاس درس حضوری میخواهم آیا جوابگو هست

پاسخ دیجی صدا:
سلام
توجه داشته باشید برای کلاس درس حضوری باید داخل فضای کلاس بلندگو هم داشته باشید که صدا پخش شود و این مدل برای این کار مناسب نیست و باید از مدل های دیگر انتخاب کنید.

1402/01/07 جعفر موسوی

من برای تولید محتوا می‌خوام با گوشی شیامی
به نظرتون خوبه ؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
اگر گوشیتون درگاه تایپ سی داره به راحتی می توانید استفاده کنید و کیفیت خیلی خوبی هم دارد.

1402/01/13 زهرا فلاحتی

این میکروفن برای لپ تاپ که تایپ سی داره قابل استفاده هست؟؟؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
بله میتوانید استفاده کنید.

1402/01/15 زهرا فلاحتی

سلام من میکروفن رو خریدم چقدر طول میکشه شارژ بشه و وقتی چراغش قرمزه شارژ شده یا وقتی آبیه؟
دکمه روی میکروفن رو وقتی فشار بدیم چه اتفاقی میفته؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
حدود 2 ساعت برای پر شدن شارژ زمان نیاز دارد و ترجیحا به درگاه usb کامپیوتر یا آداپتورهایی که شاژ سریع نیستن وصل کنید. چراغ قرمز یعنی شارز رو به اتمامه و چراغ آبی یعنی شارژ دارد. دکمه روی میکروفن رو یک بار فشار بدین mute میشود. برای اطلاعات بیشتر با بخش فنی دیجی صدا تماس بگیرید. 02188500018

1402/01/19 فاطمه خانزاده

سلام
وقتتون بخیر

این میکروفن برای کلاس های آنلاین و ضبط کلاس آفلاین مناسب هستش؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
بله کیفیت خوبی دارد و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.

1402/01/30 آذر شهابی

سلام. این میکروفن برای ضبط تک نوازی ساز خوب هست در فضای باز؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
خیر برای این کار مناسب نیست. باید از میکروفن های حرفه ای تر استفاده کنید.

1402/02/13 محمود

سلام من خبرنگار هستم این میکروفن برای مصاحبه خوبه ؟ صدای محیط را نمیگیره؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
اگر کارتان حرفه ای است، از مدل های بالاتر بویا برای خبرنگاری استفاده کنید بهتر است چون هم کیفیت بالاتری دارد و هم قابلیت کم و زیاد کردن حساسیت میکروفن را دارند.

1402/04/28 اسما اصغری

سلام و درود
ببخشید این مدل تایپ-سی هستش یا لایتنینگ؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
این مدل تایپ سی است.