میکروفون بویا WM3T2-D1 برای ضبط صدا با آیفون

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

BOYA

میکروفون مخصوص آیفون BOYA BY-WM3T2-D1

میکروفون مخصوص آیفون BOYA BY-WM3T2-D1

میکروفون BOYA WM3T2-D1 یک سیستم بی سیم بسیار جمع و جور، سبک، با کاربری آسان و قیمت ارزان و مناسب است که مخصوص ضبط صدا با گوشی های آیفون و دستگاه های iOS دارای پورت لایتنینگ نظیر آیپد طراحی شده است. استفاده از این میکروفون یقه ای بیسیم ساده است، به طوری که تازه کاران و مبتدیان نیز به راحتی با آن ارتباط برقرار می کنند. میکروفون بی سیم بویا مدل WM3T2-D1 به دلیل قرار گرفتن در نزدیک دهان گوینده، در مقایسه با میکروفن داخلی گوشی های موبایل و تبلت ها، صدا و گفتار را واضح و قابل فهم تر ضبط می‌کند. خبرنگاران، تولیدکنندگان محتوا در یوتیوب و اینستاگرام، بلاگر، ولاگر و پادکسترهایی که از دستگاه های های مجهز به پورت لایتنینگ استفاده می کنند می توانند از این میکروفون آیفون شرکت بویا جهت ضبط صدا بهره ببرند.

میکروفن بی سیم بویا BOYA WM3T2-D1

سیستم میکروفون بی سیم BOYA BY-WM3T2-D1 از یک فرستنده گیره ای مجهز به میکروفون داخلی همه جهته (اومنی دایرکشنال) و یک گیرنده جمع و جور که مستقیماً به دستگاه ضبط شما وصل می شود، تشکیل شده است. از آنجا که هنگام کار با میکروفون BY-WM3T2-D1 هیچ نیازی به کابل یا گیرنده کمری (bodypack) وجود ندارد، تجربه شما کاملا بدون سیم بوده و از حداکثر آزادی حرکت در صحنه بهره مند خواهید بود.
اندازه و وزن کم فرستنده امکان می دهد بتوانید آن را به آسانی به یقه لباس متصل نمایید، یا آن را در جیب پیراهن قرار داده، روی تریبون بگذارید یا در دست خود نگه دارید. مجموع وزن فرستنده و گیرنده تنها حدود 14 گرم است و این موضوع حمل و جابه‌جایی آنها را راحت کرده است. همچنین وزن کم فرستنده باعث شده هنگام نصب کردن آن روی یقه لباس، یقه کشیده نشود.

مزایای خرید میکروفن بی سیم بویا BOYA WM3T2-D1

- سیستم بی سیم دیجیتال 2.4 گیگاهرتزی
- سازگار با گوشی های موبایل آیفون و دستگاه های iOS دارای پورت لایتنینگ اپل
- فرستنده کوچک مجهز به میکروفون داخلی همه جهتی

- گیرنده دو کانال
- دارای قابلیت حذف نویز (نویز کنسلینگ)
- سینک شدن خودکار گیرنده و فرستنده
- اندازه بسیار جمع و جور و سبک وزن
- طول عمر 10 ساعت باتری فرستنده

- امکان شارژ گوشی موبایل هنگام ضبط صدا از طریق گیرنده
- برد عملیاتی 50 متر
- کانکتور دارای گواهی نامه MFI مورد تایید اپل
- میکروفون موبایل مناسب برای ضبط فیلم، ویدئو، کلیپ، مستند، پادکست، گزارش و مصاحبه

میکروفون یقه ای برای آیفون

بررسی میکروفون لایتنینگ بویا WM3T2-D1

سری BY-WM3T2 یک سیستم بی سیم دیجیتال کوچک با فرکانس 2.4 گیگاهرتز است که صدایی با کیفیت مطلوب در اختیار شما قرار می دهد. میکروفون بویا WM3T2-D1 بسیار جمع‌وجور، کوچک و سبک با طرز کاری ساده است. پس از روشن کردن، فرستنده و گیرنده به طور خودکار با هم سینک می شوند و این موضوع استفاده از BY-WM3T2-D1 را برای همه افراد با هر سطح از تجربه آسان کرده است. زمانی که گیرنده را به دستگاه وصل کنید، شروع به کار می کند و می توانید ضبط صدای خود را آغاز نمایید.
فناوری انتقال بی سیم 2.4 گیگاهرتزی انتقال با ثبات صدا را تا فاصله 50 متری فراهم کرده است. فرستنده WM3T2-D1 تا 10 ساعت با باتری قابل شارژ داخلی خود کار می کند، در حالی که گیرنده توسط کانکتور لایتنینگ دستگاه تلفن همراه شما تغذیه می شود.

البته گیرنده دارای یک پورت شارژ USB نوع C (تایپ سی) است که به شما امکان می دهد گوشی آیفون خود را در حالی که گیرنده متصل است، شارژ نمایید.
در مقایسه با سیستم های وایرلس متداول ساختار جمع و جور و سبک میکروفن BOYA BY-WM3T2-D1 راحتی و انعطاف پذیری مطلوبی در اختیار شما می گذارد. ضمن اینکه عملکرد plug-and-play این مدل باعث شده تا استفاده از آن برای کاربران مختلف آسان باشد. از همین روست که افراد خبرنگار، گزارشگر، پادکستر، بلاگر، یوتیوبر، معلم، مدرس، مستندساز و تولید کننده محتوایی که از گوشی آیفون یا دستگاه های iOS برای ضبط ویدئو استفاده می کنند از کاربری ساده میکروفون یقه ای WM3T2-D1 استقبال خواهند کرد. BOYA WM3T2-D1 دارای یک فوم بادگیر برای میکروفون داخلی فرستنده است تا تاثیر صدای باد و تنفس را کاهش دهد. یک کابل شارژ USB نیز همراه محصول عرضه می شود. شارژ گوشی هم زمان با ضبط صدا

میکروفون یقه ای لایتنینگ برای ضبط صدا با گوشی آیفون و آیپد

خصوصیات گیرنده لایتنینگ دو کاناله برای آیفون و آیپد

گیرنده میکروفون بیسیم بویا WM3T2-D1 یک گیرنده دو کانال است. دو کاناله بودن به این معنی است که می توانید به جای خرید یک فرستنده و گیرنده دیگر، تنها یک فرستنده به سیستم اضافه کرده و به ضبط هم زمان صدای دو نفر بپردازید.
گیرنده بسیار کوچک BY-WM3T2-D1 مستقیماً به پورت لایتنینگ گوشی آیفون یا دستگاه شما وصل می‌شود.
این گیرنده دارای یک پورت USB Type-C است که به شما امکان می دهد دستگاه iOS خود را در حالی که گیرنده به برق وصل است، شارژ کنید
مبدل داخلی آنالوگ به دیجیتال گیرنده از وضوح صوتی تا 16 بیت / 48 کیلوهرتز پشتیبانی می کند.

میکروفون یقه ای برای آیفون

میکروفون یقه ای لایتنینگ با طرز کار ساده و آسان

از فرستنده گیره ای جمع و جور بویا WM3T2-D1 به عنوان یک میکروفون کاملا بی سیم استفاده کنید، چرا که مثل فرستنده های کمری سنتی (bodypack) نیازی به کابل بین میکروفون و فرستنده نیست. الگوی قطبی همه جهتی میکروفون BOYA BY-WM3T2-D1 صدا را با زاویه 360 درجه از اطراف کپسول دریافت کرده و به همین دلیل، هم نصب کردن فرستنده روی لباس سوژه آسان است و هم صدایی با کیفیت ثبت می شود. به دلیل اندازه بسیار جمع و جور و وزن بسیار سبک، فرستنده پس از وصل شدن به یقه لباس، آن را نمی کشد. با یک فشار کوتاه روی دکمه پاور می توانید به سرعت میکروفون فرستنده را بی صدا کرده و روی حالت Mute قرار دهید. نشانگر LED روی فرستنده وضعیت پاور، Mute و کم بودن باتری را نشان می دهد.

میکروفون یقه ای لایتنینگ با طرز کار ساده و آسان

سیستم بی سیم دیجیتال WM3T2-D1 با عملکرد در باند فرکانسی 2.4 گیگاهرتز از تداخل امواج تلویزیونی و رادیویی جلوگیری می کند. این فرکانس در خارج از محدوده فرکانس‌های تلویزیون، انتقالات رادیویی و سیستم‌های میکروفون بی‌سیم UHF قرار دارد. برای عملکرد بهینه سیستم، ضبط صدا در محیط‌هایی با ترافیک محدود امواج وای فای و 2.4 گیگاهرتزی و حداقل موانع فیزیکی توصیه می‌شود. می توانید از قابلیت حذف نویز (نویز کنسلینگ) برای کاهش صداهای ناخواسته پس زمینه هنگام ضبط در محیط های پر سروصدا استفاده نمایید. فناوری حذف نویز هوشمند بویا WM3T2-D1 با حذف نویزهای محیطی می تواند صدایی واضح در یک محیط پر سر و صدا ضبط کند. با دوبار کلیک روی دکمه پاور می توانید قابلیت نویز کنسلینگ را فعال کنید. هنگامی که نشانگر LED به آرامی به رنگ آبی چشمک می زند، یعنی میکروفون در حالت حذف نویز قرار دارد.

خرید میکروفون یقه ای آیفون BOYA WM3T2-D1 برای چه کسانی مناسب است؟

به دلیل اینکه گیرنده جمع و جور و کوچک میکروفون BOYA WM3T2-D1 تنها دارای کانکتور لایتنینگ است، بنابراین فقط به دستگاه های دارای این پورت مانند گوشی های موبایل آیفون و تبلت های آیپد متصل می شود. دارندگان آیفون و آیپد می توانند برای تکمیل تجهیزات تولید محتوای خود این میکروفون ارزان قیمت و کوچک را در لیست بررسی های خود قرار دهند. خرید میکروفون یقه ای بیسیم WM3T2-D1 انتظارات کاربران به خصوص تازه کاران را برآورده خواهد کرد. تفاوتی ندارد شما یک بلاگر یا ولاگر باشید که برای ضبط فیلم، کلیپ و ویدئو در آپارات و اینستاگرام قصد خرید میکروفون بی سیم دارید یا اینکه برای اجرای برنامه زنده، ساخت مستند، گزارش و خبرنگاری یا حتی تدریس در جستجوی یک مدل کارآمد هستید، در هر حال میکروفون BOYA BY-WM3T2-D1 انتخاب خوبی برای شما خواهد بود که نیازهایتان را پاسخ می دهد.
وزن سبک و اندازه کوچک این میکروفون بویا به شما امکان می دهد آن را به راحتی در کیف خود قرار داده و همراه خود جابه‌جا کنید و در هر مکان و زمانی بتوانید به سهولت و سادگی گیرنده میکروفون را به آیفون و آیپد خود متصل نموده و به ضبط صدا بپردازید.

میکروفون یقه ای برای آیفون BOYA WM3T2-D1

پکیج میکروفون آیفون BOYA WM3T2-D1

- فرستنده گیره ای WM3T2-D1
- گیرنده جمع و جور WM3T2-D1
- فوم بادگیر
- کابل شارژ USB
- گارانتی محدود 1 ساله سازنده

لوازم جانبی میکروفون یقه ای بویا BOYA WM3T2-D1
نمایندگی بویا BOYA در ایران

میکروفن بویا را فقط از نمایندگی های معتبر بخرید

دیجی صدا نمایندگی بویا BOYA در ایران است و محصولات مختلف این شرکت را با گارانتی معتبر یک ساله، هولوگرام اصل و کد رجیستری معتبر عرضه می‌کند. از این رو تصمیم گرفتیم مخاطبان خود را با شرکت BOYA و محصولات آن بیشتر آشنا کنیم. توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :

1402/03/06 سودابه اخلاصی

لطفا یه میکروفون بی سیم قیمت مناسب معرفی کنید که بشه راحت با گوشی آیفون بهش وصل شد، من مدل سیم دار بایو گرفتم اصلا رو گوشیم جواب نمیده

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
همین میکروفن برای گوشی آیفون مناسب است و کیفیت خوب و قابل قبولی دارد.