رسانه تصویری

محصولات مشابه

کارت صدا Behringer UMC22

کارت صدا Behringer UMC22

اگر این روزها به دنبال یک کارت صدا USB حرفه ای و خوب برای استودیو یا کامپیوتر خود می گردید و از خود می پرسید چه کارت صدایی بخرم ؟ ما محصولات بهرینگر را به شما توصیه می کنیم. انواع کارت صدا بهرینگر از جمله بهترین مدل های کارت صدای اکسترنال USB هستند که هم کیفیت بالا و قابل قبولی دارند و هم ارزان قیمت بوده و هزینه زیادی به شما تحمیل نمی کنند.
زمانی که می‌خواهید آثاری ماندگار و به یادماندنی ضبط کنید، به یکی از بهترین نمونه های کارت صدا برای استودیو خانگی نیاز دارید، به خصوص اگر قصد داشته باشید با استفاده از کامپیوتر یا لپ تاپ پادکست یا صدای نوازندگی خود را در منزل ضبط کنید. در این موارد خرید یک کارت صدا پرتابل یا رومیزی که ارزان قیمت هم باشد کمک زیادی به شما می کند. یکی از مدل های کارت صدای خوب کارت صدا بهرینگر U-Phoria UMC22 است. 
کارت صدا Behringer UMC22 یکی از بهترین کارت های صدای USB حرفه ای برای استودیو خانگی است که می توان روی آن حساب کرد.

رابط صوتی Audiophile 2x2 USB با پیش تقویت کننده میکروفن مایداس

کارت صدا UMC22 کارت صدا UMC22 یک رابط صوتی رومیزی اکسترنال فوق العاده جمع و جور 2x2 است که از یک پیش تقویت کننده درجه یک میکروفن زنیکس (XENYX)، ورودی ترکیبی XLR/TRS، ورودی مستقیم به ساز و ادوات موسیقی (بدون نیاز به DI) و یک ورودی اضافی ¼ اینچی برخوردار است. همچنین امکان ضبط صدا و صوت با نرخ نمونه برداری 48 کیلوهرتزی را فراهم می آورد.
امکانات خوبی که کارت صدا Behringer UMC22 در اختیار شما می گذارد، برای تولید هر قطعه صوتی قدرتمندی به شما کمک می کند. از جمله آنها یک خروجی خوب هدفون است که امکان مانیتورینگ استودیو و فرایند ضبط را برای شما مهیا کرده است. ضمن اینکه وجود 2 خروجی اصلی و برخورداری از تغذیه USB این کارت صدا رومیزی را به یکی از بهترین و پرتابل ترین مدل های کارت صدا یا رابط ضبط در کلاس خود تبدیل کرده است، چرا که به راحتی می توان آن را به کامپیوتر یا لپ تاپ متصل کرده و به علت جمع و جور و پرتابل بودن می توان این کارت صدا را به آسانی حمل و یا جابه‌جا نمود.

UMC22 و نرخ نمونه برداری 48 کیلوهرتز

کارت صدا UMC22 بهرینگر یک کارت صدا USB اکسترنال و رومیزی است که برای طیف های گوناگونی از کاربران جهت ضبط صدا و صوت حرفه ای با استفاده از کامپیوتر و لپ تاپ در استودیو یا به صورت خانگی کارایی دارد. نرخ سمپل ریت (Sample Rate) و در واقع وضوحی که این کارت صدا ارائه می دهد 48 کیلوهرتز است که منجر به ضبط با کیفیت جزئیات طبیعی صدا شده و تولید آثار حرفه ای را برای شما ممکن می سازد.

نرخ نمونه برداری کارت صدا Behringer UMC22

دیجی صدا مجموعه ای از لوازم و تجهیزات موردنیاز برای ضبط صدا، ساخت پادکست و تولید محتوا در شبکه های اجتماعی را برای شما گردآوری کرده است. توصیه می کنیم جهت مقایسه و بررسی محصولات و مدل های بیشتر بخش ضبط صدا و تولید محتوا را مشاهده نمایید.

کارت صدا UMC22 ، اکسترنال ارزان قیمت

کارت صدا UMC22 هنگامی که نواهای برگرفته از خلاقیت‌ شما طنین انداز می‌شوند، یا ایده پادکستی جدید به ذهنتان می رسد به روشی آسان و سریع نیاز دارید تا ایده‌های خود را وارد کامپیوتر نمایید؛ اینجاست که کارت صدا Behringer UMC22 وارد صحنه می‌شود. برای دستیابی به نهایت انعطاف پذیری در استودیوی خود تنها باید میکروفن، ساز یا سایر منابع را به ورودی ترکیبی XLR / TRS و ورودی اضافی ¼ اینچی این کارت صدا رومیزی متصل کنید. کارت صدا UMC22 با ساده‌ترین عملکرد در هر جایی که باشید، همراه شماست و یک مسیر کاملا بی‌نقص را برای دستیابی به نتایج فوق‌العاده حرفه ‌ای و ضبط باکیفیت صدا بر روی سیستم شما تضمین می‌کند؛ یک راهکار عالی برای نوازنده‌ای که می‌خواهد قدرتمندانه آهنگ بعدی را ضبط کند یا پادکستری که مخاطبانش در انتظار تولیدات جدید او هستند!

Behringer UMC22 شما را راضی می کند

اگر قصد خرید کارت صدا اکسترنال ارزان قیمت را برای کامپیوتر خود دارید کارت صدا Behringer UMC22 شرکت بهرینگر می تواند رضایت شما را به دست آورد. فراموش نکنید که کارشناسان دیجی صدا در کنارتان هستند تا به شما در انتخاب مناسب ترین مدل کارت صدا کمک کنند.

کارت صدا بهرینگر Behringer U-Phoria UM2

کارت صدا بهرینگر UM2 یکی از بهترین مدل های کارت صدای USB حرفه ای برای استودیو خانگی است که می شود روی آن حساب کرد. این کارت صدای رومیزی اکسترنال فوق العاده جمع و جور 2x2 از یک پیش تقویت کننده درجه یک میکروفن XENYX، ورودی ترکیبی XLR/TRS، ورودی مستقیم به ساز و ادوات موسیقی (بدون نیاز به DI) و یک ورودی اضافی ¼ اینچی برخوردار است. همچنین امکان ضبط صدا و صوت با نرخ نمونه برداری 48 کیلوهرتزی را فراهم می آورد...

کارت صدا بهرینگر Behringer U-Phoria UM2نمایش محصول

برای خرید میکسر به چه اطلاعاتی نیاز دارید؟

زمانی که قصد خرید میکسر دارید، ممکن است با اصطلاحاتی مواجه ­شوید که برایتان ناآشنا باشند. جهت فهم بهتر مشخصات و ویژگی هایی که با آنها رو به رو خواهید شد، استفاده از واژه­ نامه زیر را به شما پیشنهاد می کنیم تا به کمک آن بتوانید اطلاعات مورد نظر خود جهت خرید میکسر را بدست آورید.

راهنمای خرید میکسرمطالعه مقاله

USB 2.0
Desktop
24bit/48kHz
1 x XLR/1/4" Mic
1 x XLR-1/4" combo (mic/line), 1 x 1/4" (Hi-Z)
2 x 1/4", 1 x 1/4" (Headphones)
1 x TRS (Headphones)
USB

تاریخچه BEHRINGER

بهرینگر یک شرکت تجهیزات صوتی است که توسط مهندس سوییسی به نام اولی بهرینگر در سال 1989 در ویلیش آلمان آن را تاسیس کرد.
بهرینگر در سال 2007 در فهرست چهاردهمین کارخانه بزرگ آلات موسیقی قرار گرفت. بهرینگر گروهی متشکل از شرکت های بین المللی است که درحال حاضر مستقیما در 10 کشور بازار یابی می کند و شبکه فروش اینترنتی در 130 کشور دنیا را در اختیار دارد. این شرکت با آن که در اصل یک کارخانه آلمانی است، درحال حاضر محصولاتش در چین ساخته می شود.
مالک شرکت بهرینگر، شرکت Music Group، با ریاست اولی بهرینگر است که همچنین مالک شرکت های دیگری مانند مایداس، کلارک تکنیک، بوگرا و همچنین یوروتک (شرکت خدمات محصولات الکترونیکی) نیز هست. Music Group در ژوئن سال 2012 نیز مالک شرکت توربو ساند شد که سیستم های بلندگو حرفه ای را طراحی و تولید می کند و مالک آن قبلا شرکت Harman بود.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :

کاملا راضی ام از خریدم ....کاملا سالم بدون ایراد ...قیمتشم خداییش هیچ کجای دیگه اینطوری پیدا نمیشه...بازم ممنون