کارت صدا بهرینگر Behringer UMC204HD | قیمت و فروش اقساط

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

BEHRINGER

محصولات مشابه

بررسی کارت صدا UMC204HD بهرینگر

رابط صوتی Audiophile 2x4, 24-Bit/192 kHz USB Audio/MIDI با پیش تقویت کننده‌های میکروفن مایداس

کارت صدا Behringer UMC204HD کارت صدا بهرینگر UMC204HD با بهره گیری از پری آمپ مایداس، اتصال USB و کاربرد آسان برای پادکسترها، آهنگسازان و نوازندگان جهت استفاده در استودیو خانگی مناسب است.
امروزه ضبط صدا به یکی از ملزومات زندگی دیجیتال و تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. از پادکسترها گرفته تا نوازندگان و سازندگان محتوا با ضبط صدا و صوت سروکار دارند و به همین علت در سال های اخیر خرید تجهیزات ضبط صدا به خصوص ضبط صدای دیجیتالی رونق پیدا کرده است. یکی از این تجهیزات انواع کارت صدا و یا رابط صوتی است. همان طور که می دانید کارت صدا جهت متصل کردن میکروفن به کامپیوتر یا لپ تاپ مورداستفاده قرار می گیرد. خرید کارت صدای خوب برای استودیو خانگی که هم اکسترنال و رومیزی باشد و هم ارزان قیمت و مقرون به صرفه امروز به دغدغه ضبط کنندگان صدا تبدیل شده است.
بدون شک زمانی که پای تجهیزات و وسایل صوتی تخصصی و ارزان قیمت به میان می آید بهرینگر یکی از بهترین هاست و نیاز شما هر چه که باشد، این شرکت یک مدل مقرون به صرفه با کارایی خوب برایتان آماده کرده است.
بهرینگر یکی از سازندگان محصولات و تجهیزات صوتی با اعتباری بین المللی است. تولیدات بهرینگر کیفیت حرفه ای و قیمت مقرون به صرفه ای دارند، از همین رو این برند از طرفداران زیادی برخوردار است. انواع کارت صدا بهرینگر نیز واجد خصوصیاتی هستند که می توان آنها را جزء بهترین مدل های کارت صدا برای کامپیوتر یا استودیو خانگی قرار داد. محصولاتی که اغلب اکسترنال و رومیزی بوده و به ضبط صدا در سطح حرفه ای به شما کمک می کنند. U-PHORIA UMC204HD یکی از بهترین نمونه های کارت صدا بهرینگر است که در ادامه به معرفی آن می پردازیم. این محصول یکی از کارآمدترین کارت های صدا اکسترنال و رابط های صوتی امروز بازار است که قیمت مناسبی دارد.

UMC204HD یک کارت صدا USB خوب برای کامپیوتر و استودیو

کارت صدا Behringer UMC204HD کارت صدا U-PHORIA UMC204HD بهرینگر، یک کارت صدا اکسترنال و پرتابل است که همچون یک استودیوی کوچک و جمع و جور فوق‌العاده سریع برای شما عمل می کند. Behringer UMC204HD که از طریق اتصال USB 2.0 به کامپیوتر یا لپ تاپ متصل می شود به شما امکان می دهد تنها در عرض چند دقیقه با تمام امکانات و اتصالات موردنیاز برای میکروفن‌ها، گیتارها، کیبوردها و حتی دستگاه‌های MIDI آماده ضبط صدا و صوت آن هم با کیفیتی بالا شوید.
به لطف 2 ورودی پیش‌تقویت‌کننده کاملا یکدست کارت صدا اکسترنال بهرینگر Behringer UMC204HD که طراحی آن منطبق با کلاس جهانی شرکت مایداس است، می توانید صدای خود را با بهترین کیفیت بر روی کامپیوتر و لپ تاپ ضبط کنید. این کارت صدا پرتابل که مناسب برای کامپیوتر و استودیو خانگی است دارای فانتوم 48+ ولت برای میکروفن‌های خازنی بوده و از طریق مبدل‌های 24 بیت/192 کیلوهرتز در کلاس استودیویی، ضبط صدا با بالاترین کیفیت ممکن را برای شما رقم می زند.
خواه شما یک پادکستر باشید یا نوازنده ساز یا ترانه سرا و خواننده یا حتی یک تهیه کننده پرمشغله و یا فقط به یک کارت صدا حرفه ای و قابل اعتماد برای اجرای موسیقی پس زمینه در برنامه خود نیاز داشته باشید، کارت صدا UMC204HD به عنوان یکی از مدل های خوب کارت صدا بهرینگر، به شما کمک می‌کند تا اثری قوی و تأثیرگذار بسازید.

ویژگی های کارت صدا UMC204HD ، حرفه ای و اکسترنال

کارت صدا UMC204HD تمام رابط های صوتی سری U-PHORIA از جمله کارت صدا رومیزی Behringer UMC204HD از نظر امکاناتی که ارائه می دهند گزینه های برجسته و ممتازی هستند. اگرچه رابط های صوتی زیادی در بازار وجود دارند اما تعداد بسیار اندکی از آنها مانند مدل های این سری انعطاف پذیری و کارایی بالایی داشته و به نوعی همه کاره محسوب می شوند. UMC204HD یک کارت صدا ارزان قیمت اکسترنال و حرفه ای است که دو ورودی و چهار خروجی در اختیار شما قرار می دهد. هر دو ورودی دارای یک پورت ترکیبی XLR/TRS (برای میکروفون و ساز) بوده و در عین حال به پیش‌تقویت‌کننده میکروفون با کیفیت سطح کلاس MIDAS متصل هستند.
کنترل های کانال شامل یک ولوم Gain می شود. برای هر ورودی یک پد کاهشی وجود دارد و یک سوئیچ که به شما اجازه می دهد تا بین ورودی های لاین و ساز انتخاب نمایید. در کنار این ها، دکمه استریو/مونو، ناب میکس، ناب خروجی اصلی، دکمه برای مانیتور مستقیم و سوئیچ فانتوم پاور هم وجود دارد. در پشت این کارت صدا ، بهرینگر یک جفت خروجی MIDI، دو کانکتور RCA استریو و یک جک 4/1 اینچی TRS استریو قرار داده است. زمانی که می خواهید یک اثر ماندگار و حرفه ای ضبط کنید کافی است برای دستیابی به نهایت انعطاف پذیری در استودیو تنها میکروفن‌ها، سازها یا دیگر منابع را به ورودی های ترکیبی XLR / TRS کارت صدا 204 بهرینگر متصل نمایید. همچنین با اتصال دستگاه های MIDI به ورودی کارت صدا می توانید از مزیت های آنها در استودیو خود بهره مند شوید.

طراحی و ساختار کارت صدا USB مدل Behringer UMC204HD

کارت صدا UMC204HD کارت صدا UMC204HD رومیزی یک اسکلت تماما سیاه رنگ دارد که کمی هم خاکستری روشن به آن اضافه شده تا این سیاهی را بشکند و در نهایت به آن ظاهری زیبا ببخشد. Behringer UMC204HD دارای طراحی سرراستی است که با بیشتر رابط های صوتی در این رنج قیمت ، هماهنگی دارد.
در قسمت جلو کارت صدا UMC204HD شما می توانید همه ورودی ها و کنترل های کانال را بیابید؛ در حالی که در عقب این کارت صدا USB خروجی ها و مدیریت پاور قرار گرفته است. درباره کیفیت ساخت آن نیز باید گفت که بهرینگر کاری عالی انجام داده است.
این کارت صدا اکسترنال یک گزینه خوب برای استودیو خانگی به شمار می رود و حتی توانایی های بیشتری در مقایسه با رابط های صوتی معمولی مناسب برای این نوع استودیو دارد. به همان اندازه به علت پرتابل بودن و قابلیت جابه‌جایی آسان برای استفاده در حین حرکت هم گزینه مطلوبی است. در این محدودۀ قیمت ، این کارت صدا پرتابل USB یک انتخاب هوشمندانه از میان بهترین مدل های کارت صدای خوب برای استودیو خانگی یا کامپیوتر است.

عملکرد و کارایی کارت صدا رومیزی UMC204HD

کارت صدا UMC204HD درباره کارایی کارت صدا UMC204HD بهرینگر باید گفت نتایجی خوب و پایدار که با کیفیت صدایی مطلوب و ارائه مانیتورینگ با تاخیر صفر همراه است، ارائه می دهد. پیش تقویت کننده های میکروفون MIDAS نشان داده اند که در زمان ضبط صدا عملکردی بسیار خوب دارند. شفافیت ذاتی آنها با توجه به قیمت مناسبشان شگفت انگیز است. Behringer UMC204HD از نظر تعداد ورودی و خروجی ها در میان انواع کارت صدا ارزان قیمت جایگاه ویژه ای دارد. کارت صدا UMC204HD در عین حال که جمع و جور است اما کاربردهای زیادی داشته و برای استفاده در موقعیت های مختلف و متنوع مطلوب است. این کارت صدا حرفه ای USB با پیکاپ های ادوات موسیقی به خوبی کار می کند و از این رو گزینه ای ارزان قیمت اما عالی و کامل برای استودیوهای ضبط خانگی به شمار می رود.
کارت صدا Behringer UMC204HD پرتابل همۀ انتظاراتی را که شما از یک رابط ساده صدا دارید با قیمت خوب و حتی پایین تر عرضه می کند. کارت صدا UMC204HD می تواند با هر DAW دیگری که شما بتوانید روی آن دست بگذارید سازگاری داشته باشد. نصب و راه اندازی آن هم بسیار راحت است و در عرض چند دقیقه انجام می شود.

کارت صدا USB اکسترنال با نرخ نمونه برداری 192 کیلوهرتز

نرخ نمونه برداری کارت صدا بهرینگر UMC204HD کارت صدا Behringer UMC204HD با نرخ نمونه برداری تا 192 کیلوهرتز یکی از بالاترین کیفیت های ممکن در ضبط خانگی یا ضبط با کامپیوتر را برای شما فراهم می کند. این میزان وضوح به شما امکان می دهد تا با اطمینان خاطر و نهایت دقت با نرم افزارهای ضبط موردعلاقه خود کار کرده و نتایج حرفه ‌ای به دست آورید.

خرید پکیج ضبط پادکست

توصیه می کنیم برای تکمیل تجهیزات تولیدمحتوا یا ضبط پادکست خود پکیج های ساخت پادکست دیجی صدا را نیز بررسی نمایید. ما مدل های مختلفی از میکروفن و کارت صدا را که با یکدیگر سازگاری داشته و از نظر قیمت نیز متناسب هستند برایتان گلچین کرده ایم تا انتخاب رضایت بخشی را تجربه کنید.

پکیج ساخت پادکست

کارت صدا بهرینگر Behringer UMC404HD

کارت صدا اکسترنال UMC404HD شرکت بهرینگر با چهار تقویت کننده اختصاصی و پیکربندی 4 ورودی/ 4 خروجی، قدرت صوتی خوبی را به شما ارائه می‌دهد. کیفیت بالای صدای حاصل، طرفداران زیادی دارد. بسیاری از استفاده کنندگان، عملکرد این تقویت‌کننده را دقیق و شفاف توصیف کرده و برخی عملکرد آن را با رابط‌های گران قیمت ‌تر مقایسه می‌کنند...

کارت صدا بهرینگر UMC404HDنمایش محصول

کارت صدا بهرینگر Behringer UMC202HD

کارت صدا UMC202HD با نرخ نمونه برداری تا 192 کیلوهرتز یکی از بالاترین کیفیت های ممکن در ضبط با کامپیوتر را برای شما فراهم می کند و به شما امکان می دهد تا با اطمینان خاطر و نهایت دقت با نرم افزارهای ضبط موردعلاقه خود کار کرده و نتایج حرفه ‌ای به دست آورید. آنچه که این مدل کارت صدا را بر رقیبان خود برتری می‌دهد قیمت کمتر در مقابل ویژگی ‌های منحصر به فرد آن است...

کارت صدا UMC202HDنمایش محصول

خرید UMC204HD ، یک کارت صدا USB ارزان قیمت

خرید کارت صدا UMC204HD کارت صدا اکسترنال رومیزی Behringer UMC204HD مدل عالی دیگری از سری شگفت انگیز U-PHORIA بهرینگر است. این مدل خاص ویژگی های زیادی را با قیمت مناسبی ارائه می دهد که باعث کنار رفتن رقیبانش می شود.
خرید کارت صدا بهرینگر UMC204HD با خصوصیاتی که دارد برای بسیاری از افراد گزینه قابل قبول و مطلوبی است. این رابط صوتی یک کارت صدا حرفه ای برای کامپیوتر و استودیو خانگی است، از طرف دیگر اتصال USB ، پرتابل ، اکسترنال و رومیزی بودن آن برای کسانی که قصد دارند این دستگاه را همراه خود جابه‌جا کنند امتیاز خوبی محسوب می شود. ضمن اینکه قیمت خوبی داشته و خرید آن با توجه به کیفیتی که ارائه می دهد مقرون به صرفه است.
اگر شما هم برای ضبط و ساخت پادکست یا ضبط صوت نوازندگی و خوانندگی خود در منزل به دنبال یک رابط صوتی مطمئن ارزان قیمت هستید که کارایی بالایی داشته باشد، این مدل برایتان مناسب خواهد بود. چنانچه جهت خرید کارت صدا نیاز به مشاوره دارید با کارشناسان دیجی صدا گفتگو کنید.

USB 2.0
Desktop
24-bit/192kHz
2 x XLR/1/4" Mic
2 x XLR/TRS Combo, 2 x 1/4" (Insert)
2 x Stereo, 2 x 1/4", 1 x 1/4" (Headphones)
1 x TRS (Headphones)
USB

تاریخچه BEHRINGER

بهرینگر یک شرکت تجهیزات صوتی است که توسط مهندس سوییسی به نام اولی بهرینگر در سال 1989 در ویلیش آلمان آن را تاسیس کرد.
بهرینگر در سال 2007 در فهرست چهاردهمین کارخانه بزرگ آلات موسیقی قرار گرفت. بهرینگر گروهی متشکل از شرکت های بین المللی است که درحال حاضر مستقیما در 10 کشور بازار یابی می کند و شبکه فروش اینترنتی در 130 کشور دنیا را در اختیار دارد. این شرکت با آن که در اصل یک کارخانه آلمانی است، درحال حاضر محصولاتش در چین ساخته می شود.
مالک شرکت بهرینگر، شرکت Music Group، با ریاست اولی بهرینگر است که همچنین مالک شرکت های دیگری مانند مایداس، کلارک تکنیک، بوگرا و همچنین یوروتک (شرکت خدمات محصولات الکترونیکی) نیز هست. Music Group در ژوئن سال 2012 نیز مالک شرکت توربو ساند شد که سیستم های بلندگو حرفه ای را طراحی و تولید می کند و مالک آن قبلا شرکت Harman بود.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :