کارت صدا بهرینگر Behringer UMC202HD | قیمت فروش نقد و اقساط

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

BEHRINGER

رسانه تصویری

محصولات مشابه

بررسی کارت صدا Behringer U-Phoria UMC202HD

کارت صدا Behringer UMC202HD یکی از محبوب‌ ترین مدل‌های کارت صدا USB برای استودیو خانگی و کامپیوتر است که ضبط باکیفیت صدا را سریع و آسان کرده است.
امروزه ضبط صدا به یکی از ملزومات زندگی دیجیتال و تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. از پادکسترها گرفته تا نوازندگان و سازندگان محتوا با ضبط صدا و صوت سروکار دارند و به همین علت در سال های اخیر خرید تجهیزات ضبط صدا به خصوص ضبط صدای دیجیتالی رونق پیدا کرده است. یکی از این تجهیزات انواع کارت صدا و یا رابط صوتی است. همان طور که می دانید کارت صدا جهت متصل کردن میکروفن به کامپیوتر یا لپ تاپ مورد استفاده قرار می گیرد. خرید کارت صدای خوب برای ضبط خانگی که هم اکسترنال و رومیزی باشد و هم ارزان قیمت و مقرون به صرفه امروز به دغدغه ضبط کنندگان صدا تبدیل شده است.

آیا کارت صدا USB بهرینگر UMC202HD یک رابط مقرون به صرفه ایده‌آل است ؟

مدل های مختلفی از کارت صدا USB ارزان قیمت در بازار وجود دارند که برای جلب توجه شما، تمام تلاششان را می‌کنند. در میان آنها محصولات برند بهرینگر جایگاه برجسته ای دارند.
بهرینگر یکی از سازندگان محصولات و تجهیزات صوتی دارای اعتبار بین المللی است. تولیدات بهرینگر کیفیت حرفه ای و قیمت مقرون به صرفه ای دارند، از همین رو این برند از طرفداران زیادی برخوردار است. انواع کارت صدا بهرینگر نیز واجد خصوصیاتی هستند که می توان آنها را جزء بهترین مدل های کارت صدا برای ضبط خانگی قرار داد. محصولاتی که اغلب اکسترنال و رومیزی بوده و به ضبط صدا با کیفیتی بالا به شما کمک می کنند. در ادامه به بررسی یکی از بهترین مدل های کارت صدا برای استودیو خانگی و کامپیوتر یعنی رابط صوتی Behringer U-Phoria UMC202HD USB شرکت بهرینگر می پردازیم.

UMC202HD یک کارت صدا USB خوب برای کامپیوتر و استودیو

کارت صدا Behringer UMC202HD

کارت صدا بهرینگر U-PHORIA UMC202HD ، یک کارت صدا اکسترنال و پرتابل است که همچون یک استودیوی کوچک و جمع و جور فوق‌العاده سریع برای شما عمل می کند. Behringer UMC202HD که از طریق اتصال USB 2.0 به کامپیوتر یا لپ تاپ متصل می شود به شما امکان می دهد تنها در عرض چند دقیقه با تمام امکانات و اتصالات موردنیاز برای میکروفن‌ها، گیتارها، کیبوردها و ... آماده ضبط صدا و صوت آن هم در سطح حرفه ای شوید. بهرینگر برای نشان دادنِ مقاومت بدنۀ تمام فلزی این کارت صدا اکسترنال به آن لقب تانک داده است.

با نگاهی گذرا به مشخصات درج شده برای این کارت صدا USB رومیزی ، به دو نقطه قوت آن پی می‌بریم: یعنی نرخ بالای نمونه برداری 192 کیلوهرتزیِ 24 بیتی و تقویت کننده‌های سفارشی MIDAS. این رابط صوتی شامل ویژگی‌های دیگری نیز هست مانند: ورودی و خروجی 2x2، قابلیت شنیدن مستقیم صدا و فانتوم پاور 48+ ولتی که به این خصوصیات باید قیمت مناسب و مقرون به صرفه Behringer UMC202HD را نیز اضافه کرد. به لطف 2 ورودی پیش‌تقویت‌کننده یکدست کارت صدا اکسترنال بهرینگر UMC202HD که طراحی آن منطبق با کلاس جهانی شرکت مایداس است، می توانید صدا را با بهترین کیفیت ضبط کنید.

کارت صدا Behringer UMC202HD
کارت صدا UMC202HD

کارت صدا UMC202HD پرتابل که مناسب برای کامپیوتر و استودیو خانگی است دارای فانتوم 48+ ولت برای میکروفن‌های خازنی بوده و از طریق مبدل‌های 24 بیت/192 کیلوهرتز در کلاس استودیویی ضبط صدا با بالاترین کیفیت را برای شما رقم می زند.
خواه شما یک پادکستر باشید یا نوازنده ساز یا ترانه سرا و خواننده یا حتی یک تهیه کننده پرمشغله و یا فقط به یک کارت صدای حرفه ای و قابل اعتماد برای اجرای موسیقی پس زمینه در برنامه خود نیاز داشته باشید، کارت صدا بهرینگر UMC202HD ، به شما کمک می‌کند تا اثری قوی و تأثیرگذار بسازید.

کارت صدا UMC202HD بهرینگر در یک نگاه

  • استفاده از بدنه فلزی یکپارچه و رابط‌کاربری بسیارروان
  • به‌کارگیری سیستم نمونه برداری 192 کیلوهرتزیِ 24 بیتی پیشرفته
  • تأخیر خیلی کم و حذف سیگنال‌های ناخواسته با دامنه دینامیکی متناسب
  • دارای کانکتورهای ترکیبی ورودی XLR/¼اینچی TRS
  • کنترل میزان صدا به صورت جداگانه برای خروجی اصلی و هدفون
  • نرم افزار رایگان و ارزش خرید بالا

کارت صدا بهرینگر Behringer UMC404HD

کارت صدا اکسترنال UMC404HD شرکت بهرینگر با چهار تقویت کننده اختصاصی و پیکربندی 4 ورودی/ 4 خروجی، قدرت صوتی خوبی را به شما ارائه می‌دهد. کیفیت خوب صدای حاصل، طرفداران زیادی دارد. بسیاری از استفاده کنندگان، عملکرد این تقویت‌کننده را خیلی دقیق و شفاف توصیف کرده و برخی عملکرد آن را با رابط‌های گران قیمت ‌تر مقایسه می‌کنند...

کارت صدا بهرینگر Behringer UMC404HDنمایش محصول

کارت صدا بهرینگر Behringer UMC22

این کارت صدای رومیزی فوق العاده جمع و جور 2x2 از یک پیش تقویت کننده درجه یک میکروفن XENYX، ورودی ترکیبی XLR/TRS، ورودی مستقیم به ساز و ادوات موسیقی و یک ورودی اضافی ¼ اینچی برخوردار است. امکان ضبط صدا با نرخ نمونه‌برداری 48کیلوهرتزی را نیز فراهم می‌آورد. امکاناتی که این محصول در اختیارتان می‌گذارد، برای تولید هر قطعه‌ای به شما کمک می کند...

کارت صدا بهرینگر Behringer UMC22نمایش محصول

جعبه گشایی کارت صدا UMC202HD اکسترنال بهرینگر

کارت صدا UMC202HD تمامی موارد موردنیاز برای شروع کار را همراه خود دارد. یک کابل USB در جعبه این دستگاه برای تأمین برق از یکی از درگاه‌های USB کامپیوتر قرار داده شده است.

کارت صدا UMC202

طراحی ظاهر Behringer UMC202HD

بهرینگر برای تولید کارت صدا استودیو UMC202HD از یک مدل ساده سیاه و نقره‌ای استفاده کرده است که کاملا هوشمندانه و حرفه‌ای جلب توجه خواهد کرد. قسمت جلویی دستگاه دارای رنگ مشکی براق پیانویی با جزئیات نقره‌ای زیبا در اطراف کنترلرها و ورودی‌ها بوده و در قسمت‌های دیگر از رنگ مشکی مات استفاده شده است.

آیا کارت صدا USB بهرینگر UMC202HD مانند تانک است؟

بدنه تمام فلزی کارت صدا رومیزی UMC202HD اولین ویژگی برجسته آن است که پس از بازگشایی جعبه با آن مواجه می شوید. خوشبختانه، مانند زره تانک، ضخامت آنچنانی ندارد و برای حمل بسیار سبک است. از طرف دیگر بدنه آنقدر قوی کار شده که می تواند تجهیزات داخلی آن را از ضربه های احتمالی در امان نگاه دارد. لبه‌های این کارت صدا USB پرتابل نیز گرد و صیقلی کار شده و صفحه کنترل‌های چرخشی و دکمه‌های فشاری تعبیه شده در قسمت جلوی دستگاه، احساس خوشایندی را برای استفاده کننده به‌وجود می‌آورد.

کارت صدا Behringer U-Phoria UMC202HD USB 2.0

رابط کاربری کارت صدا UMC202HD

کارت صدا بهرینگر 202

بهرینگر در ساخت کارت صدا UMC202HD حرفه ای USB ، برای ایجاد رابط کاربری خوب تلاش زیادی کرده است. کنترل‌ها (سوئیچ‌ها) در جلوی دستگاه به صورت منطقی و کاربردی قرار گرفته اند تا استفاده از آنها بسیار آسان‌تر شود. نشانگرهای LED نیز به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بازخورد کافی را به کاربر ارائه خواهند داد.
بهرینگر برای هشدار پیرامون clipping صدا از چراغ‌های LED استفاده کرده است. آن‌ها به خوبی مراقب اضافه بار سیگنال در طول ضبط خواهند بود.

ویژگی‌های اصلی کارت صدا ارزان UMC202HD

هنگامی که خصوصیات کارت صدا UMC202HD را بررسی می کنیم، با مجموعه‌ای از ویژگی‌های شگفت آور روبه‌رو می شویم. بهرینگر توانسته است با وجود قیمت نسبتا ارزان این مدل، تمامیِ نیازهای یک صدابردار حرفه‌ای را برآورده کند. در اینجا خلاصه‌ای از ویژگی‌های اصلی این کارت صدای خوب برای کامپیوتر و استودیو خانگی را مرور می کنیم:

دو ورودی کومبو


از سوکت‌های XLR و TRS ¼ می‌توان برای متصل کردن میکروفن‌ها، دستگاه‌های لاین‌لول و سازهایی که قابلیت اتصال به کارت صدا دارند، استفاده کرد.

فانتوم پاور 48+

برای استفاده از میکروفن ‌های خازنی همراه این کارت صدا استودیو USB ، بهرینگر یک سوئیچ در قسمت عقب آن برای امکان فعال و غیرفعال کردن حالت فانتوم از طریق XLR ایجاد کرده است.

شنیدن صوت به‌طور مستقیم (Direct monitoring)

مانیتورینگ ورودی‌ها با تأخیر (Latency) نزدیک به صفر تنها با زدن یک دکمه امکان پذیر است.

تقویت کننده‌های پری آمپ MIDAS

کارت صدا UMC202HD

شرکت بهرینگر در ساخت کارت صدا استودیو UMC202HD، به جای بهره‌گیری از پری آمپ زنیکس (Xenyx) که در مدل‌های UM2 دیده شده، این‌بار از تقویت‌کننده‌های پری ‌آمپِ شرکت مایداس استفاده کرده است.

دکمه‌های Pad

با فعال کردن این دکمه، سیگنال‌های ورودی با کنترل بیشتری وارد کارت صدا UMC202HD خواهند شد تا از اعوجاج بیش از حد جلوگیری شود. یک ویژگی بسیار مطلوب برای مواقعی که نمی‌توان سیگنال‌ها را از منبع اصلی کم کرد.

نمونه برداری حرفه‌ای

دقت تبدیل سیگنال‌های آنالوگ به دیجیتال این کارت صدا حرفه ای برای کامپیوتر آنقدر بالاست که به نسبتِ قیمت ارزان آن یک موهبت واقعی به حساب می‌آید. با نرخ نمونه برداری 192 کیلوهرتزی و رزولوشن 24 بیتی می‌توان گفت تقریبا انجام هر پروژه‌ای، شدنی خواهد بود.

دکمه‌های لاین و Inst

هنگام استفاده از سوکت ¼ اینچی TRS کارت صدا UMC202HD، نوع منبع صوتی را می‌توان به راحتی انتخاب کرد؛ اینکه سطح سیگنال صدا لاین باشد یا مخصوص سازها و آلات موسیقی.

کارت صدا Behringer UMC202HD

اتصال و راه اندازی کارت صدا اکسترنال UMC202HD

کارت صدا UMC202 اتصال کارت صدا بهرینگر 202 کار ساده ای است. برای راه اندازی این کارت صدا در سیستم عامل‌های Mac OSX هیچ نیازی به نصب درایور نیست و می‌توان بعد از درآوردن از جعبه، به طور مستقیم از آن استفاده کرد. اما برای کاربران ویندوز، نرم‌‍ افزاری سازگار با UMC به صورت کاملا اختصاصی تهیه شده که به‌روزترین نسخه آن در سایت بهرینگر موجود است. برای استفاده از کارت صدا Behringer UMC202HD نیاز به دانلود و نصب برنامه موردنظر می‌باشد. همچنین با سر زدن به سایت بهرینگر می‌توانید از نرم‌افزارهای دیگر این شرکت نیز استفاده نمایید.
در ویندوز 10، درایور بدون هیچ نقصی نصب شده و بلافاصله دستگاه توسط سیستم شناسایی می شود. اما به یاد داشته باشید که حتما قبل از اتصال این کارت صدا USB به کامپیوتر، درایور موردنظر را به طور کامل نصب کنید، وگرنه ممکن است مجبور شوید یک بار دیگر آن را نصب نمایید.

ضبط و خروجی ‌ها در کارت صدا استودیو UMC202HD

کارت صدا Behringer U-Phoria UMC202HD USB 2.0به عنوان یک کارت صدا USB حرفه ای ارزان قیمت و مقرون به صرفه، Behringer UMC202HD از لحاظ کارآمدی در سطحی بالا عمل می کند. گرچه نمی‌توان آن‌ را با مدل‌های گران قیمت‌ تر از خودش مقایسه کرد اما کیفیت صداهای ضبط شده توسط این دستگاه واضح و شفاف و نرخ تأخیر (Latency) آن نیز بسیار پایین است.

ورودی‌های XLR


هنگامی که همراه کارت صدا Behringer U-Phoria UMC202HD از میکروفن‌ های خازنی (با فانتوم پاور 48+ ولت) استفاده شود، کیفیت گفتار کاملا واضح است و فاصله زیادی تا حداکثر توان تولید صدا خواهد داشت. این به آن معنا است که می‌توان صدا را تا حد مطلوبی باز هم بالا برد درحالی‌که صدا کلیپ نشده و دارای اعوجاج نگردد.
پری‌امپ‌های مایداس (MIDAS) از این جهت پرقدرت ظاهر شده اند. نویزِ تولید شده توسط این کارت صدا USB استودیو حتی هنگامی که آن را در بیشینه قدرت خود به کار می‌گیریم بسیار ناچیز است. این بدان معناست که صداهای ضبط شدۀ شما تا حد بالایی واضح خواهد بود.

ورودی‌های TRS


هنگامی که سازها و آلات موسیقی را به درگاه TRS وصل می‌کنید، صداهای ضبط شده از کیفیت و جزئیات خوبی هم در فرکانس‌های پایین و هم در فرکانس‌های بالا برخوردار هستند. در زمان نواختن انواع سازها در سطوح مختلف (خیلی زیر و یا خیلی بم) کارت صدا UMC202 عملکرد قابل توجهی از خود نشان خواهد داد. این کارت صدا اکسترنالِ پرتوان با داشتن دامنه دینامیکی خوبِ خود قابلیت ضبط کردن صداهای بسیار کم و یا بسیار بلند را دارد. همچنین کارت صدا بهرینگر 202 دارای یک سوئیچ پد برای مقابله با سیگنال‌های خیلی قوی که به آن‌ها Hot signal گفته می‌شود نیز هست. این ویژگی اکثرا در انواع کارت صدا حرفه ای گران قیمت با پری‌امپ‌های اکسترنال، دیده می‌شود.

خرید کارت صدا UMC202HD بهرینگر

کارت صدا UMC202HD

تلاش برای یافتن یک کارت صدای خوب برای کامپیوتر یا استودیو خانگی که ارزان قیمت و مقرون به صرفه بوده و دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های اصلی و مهم باشد، بسیار سخت و دشوار است.
کارت صدا بهرینگر UMC202HD با نرخ نمونه برداری تا 192 کیلوهرتز یکی از بالاترین کیفیت های ممکن در ضبط خانگی یا ضبط با کامپیوتر را برای شما فراهم می کند. این میزان وضوح به شما امکان می دهد تا با اطمینان خاطر و نهایت دقت با نرم افزارهای ضبط موردعلاقه خود کار کرده و نتایج حرفه ‌ای به دست آورید. البته این دستگاه بهترین رابط صوتی موجود برای ساخت آثار تخصصی در ایده‌آل‌ترین شکل ممکن نیست ، و طبیعی است که در بازار کارت های صدای قوی‌تری نیز وجود داشته باشند، مدل هایی که گران قیمت بوده و خرید آنها برای خیلی از افراد به صرفه نباشد.

نقطه قوت کارت صدا ارزان UMC202HD نیز همین است، آنچه که این مدل کارت صدا بهرینگر را بر رقیبان خود برتری می‌دهد قیمت کمتر در مقابل ویژگی ‌های منحصر به فرد و ضبط صدای با کیفیت آن است. تا زمانی که قصد ضبط کردن به صورت 2x2 را دارید، این دستگاه مناسب شما خواهد بود. همچنین با خرید این کارت صدا نرخ نمونه‌گیری 192 کیلوهرتزی با رزولوشن 24 بیتی، پری‌امپ‌های سفارشی MIDAS، انتخاب دستی سیگنال‌ها، همه و همه در این کارت صدا پرتابل رومیزی به صورت یک‌جا در اختیار شما قرار می گیرد. به‌طور کلی، کیفیت صدا هنگام ضبط از طریق میکروفن و لاین بیش از انتظارات شماست، قطعا پری‌امپ‌های MIDAS کمک شایان توجهی به تولید چنین صدای مطلوبی کرده است.

کارت صدا Behringer UMC202HD
کارت صدا بهرینگر 202

برخورداری از این ویژگی ها، صرف نظر کردن از خرید این کارت صدا اکسترنال ارزان برای کامپیوتر و استودیو خانگی را دشوار می‌کند. خرید کارت صدا UMC202 بهرینگر با ویژگی هایی که دارد برای بسیاری از افراد گزینه مناسب و مطلوبی است. این رابط صوتی یک کارت صدا حرفه ای برای استودیو است، از طرف دیگر اتصال USB ، پرتابل ، اکسترنال و رومیزی بودن آن برای افرادی که قصد دارند این دستگاه را همراه خود جابه‌جا کنند امتیاز خوبی محسوب می شود. ضمن اینکه قیمت کارت صدا Behringer UMC202HD منصفانه بوده و خرید آن با توجه به کیفیتی که ارائه می دهد مقرون به صرفه است.
اگر قیمت در انتخاب کارت صدا USB موردنظر شما، اهمیت زیادی دارد، پس خرید کارت صدا UMC202HD بهرینگر برای شما مفید خواهد بود و با انتخاب و خرید آن می‌توان گفت بهترین گزینه حال حاضر را انتخاب نموده‌اید.

Desktop
24-bit/192kHz
2 x XLR/1/4" Mic
2 x XLR/TRS Combo
2 x 1/4", 1 x 1/4" (Headphones)
1 x TRS (Headphones)
USB

تاریخچه BEHRINGER

بهرینگر یک شرکت تجهیزات صوتی است که توسط مهندس سوییسی به نام اولی بهرینگر در سال 1989 در ویلیش آلمان آن را تاسیس کرد.
بهرینگر در سال 2007 در فهرست چهاردهمین کارخانه بزرگ آلات موسیقی قرار گرفت. بهرینگر گروهی متشکل از شرکت های بین المللی است که درحال حاضر مستقیما در 10 کشور بازار یابی می کند و شبکه فروش اینترنتی در 130 کشور دنیا را در اختیار دارد. این شرکت با آن که در اصل یک کارخانه آلمانی است، درحال حاضر محصولاتش در چین ساخته می شود.
مالک شرکت بهرینگر، شرکت Music Group، با ریاست اولی بهرینگر است که همچنین مالک شرکت های دیگری مانند مایداس، کلارک تکنیک، بوگرا و همچنین یوروتک (شرکت خدمات محصولات الکترونیکی) نیز هست. Music Group در ژوئن سال 2012 نیز مالک شرکت توربو ساند شد که سیستم های بلندگو حرفه ای را طراحی و تولید می کند و مالک آن قبلا شرکت Harman بود.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :

1402/10/20

کالا آکبند هست؟

پاسخ دیجی صدا:
بله