کارت صدا بهرینگر Behringer UM2 | ارزان قیمت

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

BEHRINGER

رسانه تصویری

محصولات مشابه

کارت صدا UM2

کارت صدا Behringer U-Phoria UM2

کارت صدا UM2 بهرینگر یک رابط صوتی 2 در 2 حرفه ای کوچک و ارزان قیمت است که نیاز پادکسترها، نوازندگان و موزیسین ها به ضبط صدای دیجیتال را به خوبی برآورده می کند. اگر این روزها به دنبال یک کارت صدا USB حرفه ای و خوب برای استودیو یا کامپیوتر خود می گردید و از خود می پرسید چه کارت صدایی بخرم ؟ ما محصولات بهرینگر را به شما توصیه می کنیم. انواع کارت صدا بهرینگر از جمله بهترین مدل های کارت صدای اکسترنال USB هستند که هم کیفیت حرفه ای و قابل قبولی دارند و هم ارزان قیمت بوده و هزینه زیادی به شما تحمیل نمی کنند. زمانی که می‌خواهید آثاری ماندگار و به یادماندنی ضبط کنید، به یکی از بهترین نمونه های کارت صدا برای استودیو خانگی نیاز دارید، به خصوص اگر قصد داشته باشید با استفاده از کامپیوتر یا لپ تاپ پادکست یا صدای نوازندگی خود را در منزل ضبط نمایید.

کارت صدا Behringer UM2

رابط صوتی Audiophile 2x2 USB با پیش تقویت کننده میکروفن XENYX

در این موارد خرید یک کارت صدا پرتابل یا رومیزی که ارزان قیمت هم باشد کمک زیادی به شما می کند. یکی از مدل های کارت صدای خوب کارت صدا Behringer U-Phoria UM2 است. کارت صدا UM2 یکی از بهترین کارت های صدای USB حرفه ای برای استودیو خانگی است که می توان روی آن حساب کرد. این کارت صدای اکسترنال فوق العاده جمع و جور 2x2 از یک پیش تقویت کننده درجه یک میکروفن XENYX، ورودی ترکیبی XLR/TRS، ورودی مستقیم به ساز و ادوات موسیقی (بدون نیاز به DI) و یک ورودی اضافی ¼ اینچی برخوردار است. همچنین امکان ضبط صدا و صوت با نرخ نمونه برداری 48 کیلوهرتزی را فراهم می آورد.
جهت خرید تجهیزات تخصصی و مقرون به صرفه برای تولید محتوا در اینستاگرام یا سایر شبکه های اجتماعی توصیه می کنیم از محصولات بخش ضبط صدا یا ساخت پادکست بازدید نمایید.

کارت صدا Behringer U-Phoria UM2

امکانات خوبی که کارت صدا Behringer UM2 در اختیار شما می گذارد، برای تولید هر قطعه صوتی قدرتمندی به شما کمک می کند. همچنین یک خروجی خوب هدفون وجود دارد که امکان مانیتورینگ استودیو و فرایند ضبط را برای شما فراهم کرده است. ضمن اینکه وجود 2 خروجی اصلی و برخورداری از تغذیه USB کارت صدا  UM2 رومیزی بهرینگر را به یکی از بهترین و پرتابل ترین مدل های کارت صدا یا رابط ضبط در کلاس خود تبدیل کرده است، چرا که به راحتی می توان Behringer UM2 را به کامپیوتر یا لپ تاپ متصل کرده و به علت جمع و جور و پرتابل بودن، این رابط صوتی را به آسانی حمل و یا جابه‌جا نمود.

کارت صدا UM2 ، اکسترنال و رومیزی ارزان قیمت

هنگامی که نواهای برگرفته از خلاقیت‌ شما طنین انداز می‌شوند، یا ایده پادکستی جدید به ذهنتان می رسد به یک روش آسان و سریع نیاز دارید تا ایده‌های خود را وارد کامپیوتر نمایید؛ اینجاست که کارت صدا Behringer UM2 وارد صحنه می‌شود. برای دستیابی به نهایت انعطاف پذیری در استودیو حرفه ای یا استودیو خانگی خود تنها باید میکروفن، ساز یا سایر منابع را به ورودی ترکیبی XLR/TRS و ورودی اضافی ¼ اینچی این کارت صدا رومیزی متصل کنید. کارت صدا UM2 با ساده‌ترین روش عملکرد در هر جایی که باشید، همراه شماست و یک مسیر کاملا بی‌نقص را برای دستیابی به نتایج فوق‌العاده و ضبط باکیفیت صدا بر روی سیستم شما تضمین می‌کند؛ استفاده از این کارت صدا بهرینگر یک راهکار عالی برای نوازنده‌ای است که می‌خواهد آهنگ حرفه‌ ای بعدی را ضبط کند یا پادکستری که مخاطبانش در انتظار تولیدات جدید او هستند!

چنانچه قصد خرید یک کارت صدا اکسترنال ارزان قیمت برای لپ تاپ یا کامپیوترتان را دارید کارت صدا Behringer U-Phoria UM2 محصول شرکت آلمانی بهرینگر با قابلیت اتصال USB می تواند رضایت شما را به دست آورد. اگر برای انتخاب کارت صدا جهت ساخت پادکست، تولید محتوای صوتی یا ضبط نوازندگی خود نیاز به مشاوره دارید، کارشناسان ما در کنار شما هستند.

کارت صدا بهرینگر um2

کارت صدا UM2 با نرخ نمونه برداری 48 کیلوهرتز

نرخ نمونه برداری کارت صدا Behringer UM2 کارت صدا UM2 جهت ضبط صدا و صوت حرفه ای با استفاده از کامپیوتر و لپ تاپ در استودیو یا به صورت خانگی کارایی دارد. نرخ سمپل ریت (Sample Rate) و در واقع وضوحی که ارائه می دهد 48 کیلوهرتز است که منجر به ضبط با کیفیت جزئیات طبیعی صدا شده و تولید آثاری خوب را برای شما ممکن می سازد.

خرید پکیج پادکست

توصیه می کنیم برای تکمیل تجهیزات تولیدمحتوا یا ضبط پادکست خود پکیج های ساخت پادکست دیجی صدا را نیز بررسی نمایید. ما مدل های مختلفی از میکروفن و کارت صدا را که با یکدیگر سازگاری داشته و از نظر قیمت نیز متناسب هستند برایتان گلچین کرده ایم تا انتخاب رضایت بخشی را تجربه کنید.

کارت صدا بهرینگر Behringer UMC202HD

کارت صدا UMC202HD با نرخ نمونه برداری تا 192 کیلوهرتز یکی از بالاترین کیفیت های ممکن در ضبط با کامپیوتر را برای شما فراهم می کند و به شما امکان می دهد تا با اطمینان خاطر و نهایت دقت با نرم افزارهای ضبط موردعلاقه خود کار کرده و نتایج حرفه ‌ای به دست آورید. آنچه که این مدل کارت صدا را بر رقیبان خود برتری می‌دهد قیمت کمتر در مقابل ویژگی ‌های منحصر به فرد آن است...

کارت صدا بهرینگر Behringer UMC202HDنمایش محصول

کارت صدا بهرینگر Behringer UMC22

این کارت صدای رومیزی 2x2 از یک پیش تقویت کننده درجه یک میکروفن XENYX، ورودی ترکیبی XLR/TRS، ورودی مستقیم به ساز و ادوات موسیقی و یک ورودی اضافی ¼ اینچی برخوردار است. همچنین امکان ضبط صدا با نرخ نمونه برداری 48 کیلوهرتزی را فراهم می آورد. امکانات خوبی که این محصول در اختیارتان می گذارد، برای تولید هر قطعه صوتی قدرتمندی به شما کمک می کند...

کارت صدا بهرینگر Behringer UMC22نمایش محصول

USB
Desktop
24bit/48kHz
1 x XLR/1/4" Mic
1 x XLR/TRS Combo, 1 x 1/4"
2 x RCA, 1 x 1/4" (Headphones)
ندارد
ندارد
ندارد
1 x TRS (Headphones)
دارد
USB
ندارد

تاریخچه BEHRINGER

بهرینگر یک شرکت تجهیزات صوتی است که توسط مهندس سوییسی به نام اولی بهرینگر در سال 1989 در ویلیش آلمان آن را تاسیس کرد.
بهرینگر در سال 2007 در فهرست چهاردهمین کارخانه بزرگ آلات موسیقی قرار گرفت. بهرینگر گروهی متشکل از شرکت های بین المللی است که درحال حاضر مستقیما در 10 کشور بازار یابی می کند و شبکه فروش اینترنتی در 130 کشور دنیا را در اختیار دارد. این شرکت با آن که در اصل یک کارخانه آلمانی است، درحال حاضر محصولاتش در چین ساخته می شود.
مالک شرکت بهرینگر، شرکت Music Group، با ریاست اولی بهرینگر است که همچنین مالک شرکت های دیگری مانند مایداس، کلارک تکنیک، بوگرا و همچنین یوروتک (شرکت خدمات محصولات الکترونیکی) نیز هست. Music Group در ژوئن سال 2012 نیز مالک شرکت توربو ساند شد که سیستم های بلندگو حرفه ای را طراحی و تولید می کند و مالک آن قبلا شرکت Harman بود.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

کارت صدا چیست؟

کارت صدا فوکوسرایتکارت صدا یک رابط سخت افزاری است که سیگنال‌های آنالوگ و دیجیتال را به یکدیگر تبدیل می‌کند. سیگنال‌های آنالوگ صداهایی هستند که ما می‌شنویم، مانند صدای انسان، صدای سازها و غیره. سیگنال‌های دیجیتال صداهایی هستند که کامپیوترها می‌توانند پردازش کنند، مانند صداهای ضبط شده روی سیستم. به‌عبارت ساده‌تر، هنگامی که شما یک میکروفن را به کارت صدا وصل می‌کنید، میکروفن صدا را به سیگنال‌های آنالوگ تبدیل کرده و کارت صدا سیگنال‌های آنالوگ را به سیگنال‌های دیجیتال تبدیل می‌کند. در ادامه کامپیوتر سیگنال‌های دیجیتالی که از کارت صدا دریافت کرده است را پردازش نموده و برای مثال آنها را از طریق بلندگو پخش می‌کند.

ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :

1400/07/09 Taha Delshad

سلام برای ادیو تکنیکا at2020 خوب جواب میده؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام روز خوش
بله جواب میده اما پیشنهاد میکنم از مدل های بالاتر مثل umc22 و umc202 استفاده کنید.

1401/07/29 Amir ‌

ایا به گوشی هم وصل‌ میشه؟کار میکنه اگه وصل بشه؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام
خیر. از کارت صداهای سارامونیک میتوانید برای اتصال به گوشی استفاده منید.

1401/10/05 Abolfazl Abedini

سلام برای میکروفن Boya M 800 خوب جواب میده

پاسخ دیجی صدا:
سلام دوست عزیز
بله برای این میکروفن مناسب می باشد برای ارتقاء کیفیت میتوانید از مدل UMC22 استفاده کنید.

میشه برای خوانندگی هم استفاده کرد