کارت صدا بهرینگر Behringer UMC404HD | قیمت و فروش اقساط

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

BEHRINGER

رسانه تصویری

محصولات مشابه

بررسی کارت صدا بهرینگر U-PHORIA UMC404HD

امروزه ضبط صدا به یکی از ملزومات زندگی دیجیتال و تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. از پادکسترها گرفته تا نوازندگان و سازندگان محتوا با ضبط صدا و صوت سروکار دارند و به همین علت در سال های اخیر خرید تجهیزات ضبط صدا به خصوص ضبط صدای دیجیتالی رونق پیدا کرده است. یکی از این تجهیزات انواع کارت صدا و یا رابط صوتی است. همان طور که می دانید کارت صدا جهت متصل کردن میکروفن آنالوگ به کامپیوتر یا لپ تاپ مورد استفاده قرار می گیرد. خرید کارت صدای خوب برای استودیو خانگی که هم اکسترنال و رومیزی باشد و هم مقرون به صرفه امروز به دغدغه ضبط کنندگان صدا تبدیل شده است. 

رابط صوتی Audiophile 4x4, 24-Bit/192 kHz USB Audio/MIDI با پیش تقویت کننده‌های میکروفن میداس

بهرینگر یکی از سازندگان محصولات و تجهیزات صوتی و دارای اعتباری بین المللی است. تولیدات بهرینگر کیفیت حرفه ای و قیمت مناسبی دارند، از همین رو این برند از طرفداران زیادی برخوردار است. انواع کارت صدا بهرینگر نیز واجد خصوصیاتی هستند که می توان آنها را جزء بهترین مدل های کارت صدا برای کامپیوتر یا استودیو خانگی قرار داد. محصولاتی که اغلب اکسترنال و رومیزی بوده و به ضبط صدا در سطحی بالا به شما کمک می کنند. U-PHORIA UMC404HD یکی از بهترین نمونه های کارت صدا بهرینگر است که در ادامه به معرفی این رابط صوتی 4 کانال اقتصادی می پردازیم.

کارت صدا بهرینگر Behringer UMC404HD

Behringer UMC404HD یک کارت صدا USB خوب برای کامپیوتر و استودیو

کارت صدا USB بهرینگر UMC404HD

کارت صدا بهرینگر UPHORIA UMC404HD، یک کارت صدا اکسترنال و پرتابل است که همچون یک استودیوی کوچک و جمع و جور فوق‌العاده سریع برای شما عمل می کند. در این رابط صوتی حرفه ای چهار ورودی combo jack با تقویت‌کننده‌های طراحی شده توسط مایداس قرار دارد که امکان ضبط همزمان حداکثر از چهار منبع را فراهم می‌آورد.
کارت صدا Behringer UMC 404 که از طریق اتصال USB 2.0 به کامپیوتر یا لپ تاپ متصل می شود به شما امکان می دهد تنها در عرض چند دقیقه با تمام امکانات و اتصالات موردنیاز برای میکروفن‌ها، گیتارها، کیبوردها و حتی دستگاه‌های MIDI آماده ضبط صدا و صوت آن هم در سطحی بالا شوید.

به لطف 4 ورودی پیش‌تقویت‌کننده کاملا یکدست کارت صدا اکسترنال بهرینگر UMC404HD که طراحی آن منطبق با کلاس جهانی شرکت مایداس است، می توانید صدای خود را با بهترین کیفیت بر روی کامپیوتر و لپ تاپ ضبط کنید. هر کانال با کنترل‌ های اختصاصی شامل سوئیچ‌ های پد، سوئیچ‌ های لاین / ساز و ولوم های افزایش سطح صدا همراه است.
این کارت صدا پرتابل که مناسب کامپیوتر و استودیو خانگی است دارای فانتوم 48+ ولت برای میکروفن‌های خازنی بوده و از طریق مبدل‌های 24 بیت/192 کیلوهرتز در کلاس استودیویی ضبط صدا با بالاترین کیفیت ممکن را برای شما رقم می زند.
حتی برای نظارت راحت تر، بهرینگر UMC404HD را به تغییر مانیتور A و B، تغییر مانیتور استریو به مونو و monitor mix مجهز کرد که همه این‌ها برای کار با مانیتورهای مختلف استودیویی ایده آل هستند. خواه شما یک پادکستر باشید یا نوازنده یا ترانه سرا و خواننده یا حتی یک تهیه کننده پرمشغله و یا فقط به یک کارت صدا حرفه ای و قابل اعتماد برای اجرای موسیقی پس زمینه در برنامه خود نیاز داشته باشید، بهرینگر UMC 404 ، به شما کمک می‌کند تا اثری قوی و باکیفیت بسازید. دیجی صدا مدل های متنوعی از میکروفن، کارت صدا و رکوردر مناسب برای تولید محتوا یا ضبط پادکست را عرضه می کند. توصیه می کنیم مشاهده لوازم تولید محتوا و ساخت پادکست را فراموش نکنید.

میکروفن شور Beta58 اصلی و تقلبی را چطور تشخیص دهیم؟

آیا می دانستید تعداد قابل توجهی از مدل های محبوب Shure به صورت غیرقانونی تولید و به فروش می رسند؟ اگر نمی دانستید هم نگران نباشید، چون شما تنها نیستید. این معضل عموماً در میان موزیسین ها ناشناخته است. با بررسی 8 اختلاف میکروفون شور اصل و تقلبی می توانید آنها را از هم تشخیص دهید...

تشخیص میکروفون شور اصلی و تقلبیمطالعه مقاله

کارت صدا بهرینگر Behringer UMC204HD

کارت صدا بهرینگر UMC204HD، یک کارت صدا اکسترنال و پرتابل است که همچون یک استودیوی جمع و جور فوق‌العاده سریع برای شما عمل می کند. UMC204HD که از طریق اتصال USB 2.0 به کامپیوتر یا لپ تاپ متصل می شود به شما امکان می دهد تنها در عرض چند دقیقه با تمام امکانات و اتصالات موردنیاز برای میکروفن‌ها، گیتارها و کیبوردها آماده ضبط صدا با کیفیتی حرفه ای شوید...

کارت صدا Behringer UMC204HDنمایش محصول

کارت صدا بهرینگر Behringer UMC202HD

کارت صدا UMC202HD با نرخ نمونه برداری تا 192 کیلوهرتز یکی از بالاترین کیفیت های ممکن در ضبط با کامپیوتر را برای شما فراهم می کند و به شما امکان می دهد تا با اطمینان خاطر و نهایت دقت با نرم افزارهای ضبط موردعلاقه خود کار کرده و نتایج حرفه ‌ای به دست آورید. آنچه که این مدل کارت صدا را بر رقیبان خود برتری می‌دهد قیمت کمتر در مقابل ویژگی ‌های منحصر به فرد آن است...

کارت صدا UMC202HDنمایش محصول

کارت صدا UMC404HD ، حرفه ای اکسترنال و رومیزی

زمانی که می خواهید یک اثر ماندگار و حرفه ای ضبط کنید کافی است برای دستیابی به نهایت انعطاف پذیری در استودیو تنها میکروفن‌ها، سازها یا دیگر منابع را به 4 ورودی ترکیبی XLR/TRS کارت صدا Behringer UMC404HD متصل نمایید. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه آن می‌توان به چندین نشانگر LED و سازگاری با MIDI اشاره کرد. با اتصال دستگاه های MIDI به ورودی کارت صدا می توانید از مزیت های آنها در استودیو خود بهره مند شوید.
این مجموعه همراه با یک نرم افزار ضبط و پلاگین عرضه می شود که می‌توانید از آنها برای ضبط و میکس استفاده کنید.

کارت صدا UMC404HD اکسترنال و رومیزی

کارت صدا USB با نرخ نمونه برداری 192 کیلوهرتز

نرخ نمونه برداری کارت صدا UMC404HD

کارت صدا UMC404HD بهرینگر با نرخ نمونه برداری تا 192 کیلوهرتز یکی از بالاترین کیفیت های ممکن در ضبط خانگی یا ضبط با کامپیوتر را برای شما فراهم می کند. این میزان وضوح به شما امکان می دهد تا با اطمینان خاطر و نهایت دقت با نرم افزارهای ضبط موردعلاقه خود کار کرده و نتایج حرفه ‌ای به دست آورید.

مزایای خرید کارت صدا اکسترنال UMC404HD برای استودیو و کامپیوتر

خرید کارت صدا UMC404HD کارت صدا اکسترنال UMC404HD شرکت بهرینگر با چهار تقویت کننده اختصاصی و پیکربندی 4 ورودی/ 4 خروجی، قدرت صوتی خوبی را برای شما فراهم می‌کند. کیفیت بالای صدای حاصل، طرفداران زیادی دارد. استفاده کنندگان زیادی عملکرد این کارت صدا را خیلی دقیق و شفاف توصیف کرده و برخی عملکرد آن را با رابط‌ های صوتی گران قیمت ‌تر مقایسه می‌کنند.
خرید کارت صدا بهرینگر Behringer UMC404HD با ویژگی هایی که دارد برای بسیاری از افراد گزینه خوب و مطلوبی است. این رابط صوتی یک کارت صدا حرفه ای برای کامپیوتر و استودیو خانگی است، از طرف دیگر اتصال USB ، پرتابل ، اکسترنال و رومیزی بودن آن برای افرادی که قصد دارند این دستگاه را همراه خود جابه‌جا کنند امتیاز خوبی محسوب می شود. ضمن اینکه قیمت مناسبی داشته و خرید آن با توجه به کیفیتی که ارائه می دهد مقرون به صرفه است.
از جمله طرفداران این کارت صدای خوب برای استودیو می توان به تولیدکنندگان پادکست، هنرمندان، گیتاریست ها، نوازندگان بیس، نوازندگان کیبورد و ... اشاره کرد.
البته ممکن است برخی از کاربران قبل از اینکه درایور را با نرم افزار DAW خود اجرا کنند، لازم باشد آن را به‌روزرسانی نمایند، بنابراین توصیه می‌کنیم قبل از راه اندازی این کارت صدا ، جدیدترین درایورها را از وب سایت بهرینگر دانلود کنید.

جمع بندی

خرید کارت صدا USB بهرینگر Behringer UMC404HD با قابلیت ضبط همزمان در 4 کانال، انتخاب مناسب و هوشمندانه ای برای پادکسترها و نوازندگان است، چرا که این محصول یکی از بهترین مدل های کارت صدا اکسترنال حرفه ای برای استودیو یا ضبط خانگی به شمار می رود.

USB 2.0
Desktop
24-bit/192kHz
4 x XLR/1/4" Mic
4 x XLR/TRS Combo, 4 x 1/4" (Inserts)
6 x 1/4", 2 x XLR, 2 x Stereo, 1 x 1/4" (Headphones)
1 x TRS (Headphones)
Power Adapter

تاریخچه BEHRINGER

بهرینگر یک شرکت تجهیزات صوتی است که توسط مهندس سوییسی به نام اولی بهرینگر در سال 1989 در ویلیش آلمان آن را تاسیس کرد.
بهرینگر در سال 2007 در فهرست چهاردهمین کارخانه بزرگ آلات موسیقی قرار گرفت. بهرینگر گروهی متشکل از شرکت های بین المللی است که درحال حاضر مستقیما در 10 کشور بازار یابی می کند و شبکه فروش اینترنتی در 130 کشور دنیا را در اختیار دارد. این شرکت با آن که در اصل یک کارخانه آلمانی است، درحال حاضر محصولاتش در چین ساخته می شود.
مالک شرکت بهرینگر، شرکت Music Group، با ریاست اولی بهرینگر است که همچنین مالک شرکت های دیگری مانند مایداس، کلارک تکنیک، بوگرا و همچنین یوروتک (شرکت خدمات محصولات الکترونیکی) نیز هست. Music Group در ژوئن سال 2012 نیز مالک شرکت توربو ساند شد که سیستم های بلندگو حرفه ای را طراحی و تولید می کند و مالک آن قبلا شرکت Harman بود.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :