ملودیکا یاماها YAMAHA P32DSI

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

Yamaha

32
پلاستیک
پلاستیک
2.5 اکتاو
لوله‌ دمیدن هوا - قمیش - سافت کیس
656 گرم

تاریخچه YAMAHA

شرکت یاماها در اواخر دهه 80 میلادی در شیزویکا ژاپن تاسیس شد و در ابتدا به تولید آلات موسیقی پرداخت. یاماها به دلیل تولید آلات مختلف موسیقی از جمله انواع پیانو ، گیتار ، ویولن و دیگر آلات برنجی و چوبی به بزرگترین تولید کننده ابزار موسیقی تبدیل شده و بخش عمده ای از شهرت خود را مدیون همین بخش است.
کیفیت یکی از آن کلماتی است که مسائل مختلفی را پوشش می دهد و می تواند برای افراد مختلف در زمان های مختلف تفاوت داشته باشد. اما در یاماها به تمام مفاهیم معنی می شود که منجر به توسعه و ساخت محصول با کیفیت می شود.
کیفیت صوتی اگرچه اولین جنبه ای است که به ذهن می آید اما تنها آغاز این مسیر است. قابلیت اطمینان و دوام نیز به همان اندازه مهم هستند و در بسیاری از موارد سازگاری با هر سطحی دشوار است. به همین دلیل یاماها به دنبال تولید محصول با کیفیت و در سطح استاندارد جهانی است. مدیریت کیفیت باید حتی پس از فروش محصول به شکل پشتیبانی و خدمات، ادامه یابد.
برای رسیدن به نوع کیفیتی که تمام شراط را فراهم کند ، همیشه نیاز به توجه دقیق به جزئیات و کنترل محصول از ابتدای مسیر، از شروع طراحی تا تولید نهایی و بسته بندی و پشتیبانی پس از فروش از دیگر نکاتی است که از ابتدا سر لوحه شرکت یاماها بوده است و این کار اصلا ساده نیست و نیاز به یک سازمان و زیر ساخت اختصاصی دارد و این جایی است که رقبای شرکت یاماها به چالش کشیده می شوند.
نمایش تمام محصولات یاماها

ملودیکا یاماها

اگر به تازگی به دنیای موسیقی علاقمند شده یا عزمی جدی برای فراگیری سازهای مختلف پیدا کرده اید، حتما دوست دارید درباره برندهای شناخته شده این عرصه بیشتر بدانید. در واقع آشنایی با تاریخچه و روند شکل گیری برندها نه تنها برای فراگیران مبتدی بلکه حتی برای حرفه ای ها نیز جالب است. از این رو در این مقاله در دیجی صدا قصد داریم به معرفی برند یاماها و انواع ملودیکا یاماها به عنوان بخشی از محصولات این کمپانی بپردازیم.

کمپانی یاماها در اکتبر سال 1887 در شهر هاماماتسو پایه گذاری شد، شهری ساحلی در کشور ژاپن که بعدها کمپانی هایی چون سوزوکی موتور و هوندا موتور و کمپانی های معتبر سازنده سازها، تجهیزات و ابزارآلات موسیقی کاوایی (Kawai)، سوزوکی و توکای گککی (Tōkai Gakki) از آن سر برآوردند و کمپانی هایی چون رولند (Roland) نیز دفتر مرکزی خود را به آن منتقل کردند. موسس یاماها همچون بنیانگذار هوهنر، یک ساعت ساز بود. توراکوسو یاماها (Torakusu Yamaha) پس از بازسازی یک ارگ قدیمی به ساخت تجهیزات موسیقی علاقمند شده و شرکت تحت عنوان نیپپون (Nippon Gakki) را ایجاد کرد که بعدها به یاماها تغییر نام داد. این شرکت نوپا به درخواست وزیر آموزش و پرورش ژاپن در سال 1889 تعداد 250 ارگ را برای مدارس این کشور ساخت. در سال 1900 اولین پیانوی دیواری ساخت یاماها به بازار عرضه شد. در سال 1903 ساخت لوازم خانگی به تولیدات این شرکت اضافه شد، یک دهه بعد این شرکت نخستین سازدهنی تولید خود را ساخت. در سال های ابتدایی دهه 1920 یاماها وارد حوزه تجهیزات صوتی شد و از سال 1940 گیتار نیز به محصولات این کمپانی اضافه شد. در سال 1954 مدیرعامل وقت این شرکت تصمیم به راه اندازی یاماهاموتور جهت ساخت موتورسیکلت گرفت.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :