میکروفون رود وایرلس گو 2 RODE Wireless GO II گارانتی اصلی

ناموجود

  • فعال سازی گارانتی 2 ساله بین الملل
  • محصول پلمپ بدون کابل رابط
  • محصول پلمپ به همراه کابل رابط USB-C جهت اندروید بیشتر
  • محصول پلمپ به همراه کابل رابط لایتنینگ جهت IOS بیشتر
  • بدون لوازم جانبی
  • پایه بویا BOYA BY-C12 بیشتر

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

RODE

رسانه تصویری

محصولات مشابه

میکروفون rode wireless go ii

بررسی سیستم میکروفون بی سیم دو کانال RODE Wireless GO II

کوچکترین و اولین میکروفون کاملا بی سیم جهان از نو متولد شده و با چهره‌ای جدید بازگشته است. Wireless GO II یک سیستم میکروفون بی سیم بسیار جمع‌وجور و همه کاره است که شامل یک گیرنده دو کانال و دو فرستنده بوده و ماحصل ترکیب فرم منحصربه‌فرد و کیفت صدای حرفه‌ای میکروفون رود وایرلس گو با فناوری پیشگامانه، از RODE Wireless GO 2 میکروفونی عالی، چند کاره و مناسب برای طیف گسترده‌ای از کاربردهای تولید محتوا ساخته است.
میکروفون RODE Wireless GO II دارای ویژگی‌های برجسته زیادی است که از جمله مهمترین آنها باید به امکان ضبط هم‌زمان صدای دو منبع، سازگاری با اکثر دوربین ها، گوشی های موبایل اندروید و آیفون و کامپیوترها در سراسر جهان، برد افزایش‌یافته تا شعاع 200 متر، ثبات انتقال سیگنال و صدای بهبودیافته، قابلیت ضبط داخلی و... اشاره کرد. 

میکروفون یقه ای بیسیم rode wireless go ii

میکروفون بیسیم یقه ای رود وایرلس گو 2 برای ضبط ویدئو با گوشی و دوربین

به‌علت وجود این خصوصیات باید گفت میکروفون حرفه ای RODE Wireless GO II نسل آینده صدای بیسیم است. این میکروفن همه کاره بی‌نظیر هم برای شما یک میکروفون بی سیم دو کانال است، هم یک میکروفون مخصوص دوربین و موبایل و هم یک میکروفون یقه ای که در شرایط گوناگون صدا را با بهترین کیفیت ضبط کرده و خروجی مطلوبی برای پروژه‌های فیلمبرداری و صدابرداری شما فراهم می‌آورد. میکروفون بی سیم دوربین و موبایل RODE Wireless GO II شرکت رود قادر است نیازهای طیف متنوعی از استفاده‌کنندگان اعم از صدابرداران، بلاگرها، ولاگرها، پادکسترها، خبرنگاران، مستندسازان، مجریان، مربیان ورزشی، اینفلوئنسرها و تولیدکنندگان محتوا را پوشش دهد. اگر شما هم از علاقه‌مندان میکروفون های یقه ای یا بیسیم هستید، بدون شک رود وایرلس گو 2 را در صدر بهترین میکروفون‌های مدنظر خود قرار می‌دهید. 

مزایای خرید میکروفن یقه ای دوربین و موبایل رود RODE Wireless GO II

پیش از بررسی کامل میکروفون رود وایرلس گو 2 بهتر است نگاهی به مهمترین ویژگی‌های این سیستم بیسیم دو کانال جذاب داشته باشیم:

  • سیستم میکروفون بی سیم یقه ای دو کانال برای ضبط هم‌زمان صدای دو منبع صوتی
  • بهره‌گیری از سیستم انتقال دیجیتال 2.4 گیگاهرتزی سری IV با سیستم رمزگذاری 128 بیتی
  • صدایی شفاف تا برد 200 متری
  • بهینه‌شده برای عملکرد بسیار پایدار در محیط‌های با امواج رادیویی متراکم
  • قابل استفاده در محیط‌های شلوغ
  • دارای خروجی آنالوگ 3.5 میلی متری TRS
  • مجهز به خروجی دیجیتال تایپ‌سی (USB-C) و iOS
  • سازگاری جهانی با دوربین‌ها، گوشی‌های موبایل اندروید و آیفون و کامپیوترها
  • ضبط داخلی، با قابلیت ضبط بالغ بر 40 ساعت روی حافظه داخلی فرستنده‌ها
  • راه‌اندازی بسیار آسان و سینک شدن سریع گیرنده و فرستنده‌ها
  • امکان انتخاب ضبط هر کانال به‌طور جداگانه یا ترکیب آنها به‌منظور دستیابی به بالاترین انعطاف‌پذیری در پُست پروداکشن
  • برخوردار از کانال ضبط ایمن
  • کنترل gain منعطف (پد 3 مرحله‌ای، قابل افزایش به 10 مرحله)
  • باتری داخلی قابل شارژ لیتیوم –یونی با طول عمر 7 ساعت، زمان موردنیاز برای شارژ کامل: 2 ساعت
  • امکان بهره‌گیری از 4 سیستم در یک محیط و ضبط 8 کانال مجزا
  • امکان اعمال تنظیمات شخصی با استفاده از برنامه RØDE Central
  • دارای نمایشگر روی بدنه گیرنده برای نمایش وضعیت جاری ضبط
  • قابل استفاده به‌عنوان فرستنده کمری میکروفون یقه ای یا هدست
  • طراحی و ساخته شده در شرکت رود استرالیا
میکروفون رود وایرلس گو 2

همان طور که می‌دانید رود وایرلس گو RODE Wireless GO 2 یک میکروفون یقه ای ارزان قیمت نیست، در واقع با در نظر گرفتن این امکانات و ویژگی‌ها قیمت آن مقرون‌به‌صرفه نیز هست. اگر در استفاده از آن هوشمندی به خرج دهید، این میکروفن جمع‌وجور و همه کاره می‌تواند در بسیاری از موقعیت‌ها به یاری شما آمده و صدایی با کیفیت بالا برایتان ضبط کند.

سازگاری بالا و تطبیق‌پذیری بی‌نظیر میکروفون RODE Wireless GO II

میکروفن وایرلس رود wireless go ii

میکروفون رود Wireless GO 2 سطوح بالاتری از تطبیق‌پذیری و انعطاف را قابل‌دسترسی کرده است. این میکروفون یقه ای چند کاره دارای یک خروجی TRS آنالوگ 3.5 میلی‌متری جهت اتصال به دوربین، به‌علاوه یک خروجی صدای دیجیتال است که از طریق کانکتور تایپ‌سی به انواع کامپیوتر، تبلت و گوشی موبایل اندروید و آیفون وصل می‌شود.

این قابلیت برای تولید محتوا، فیلم و مستندسازی، ولاگینگ، یوتیوبینگ، ارائه‌های روی صحنه یا مبتنی بر دوربین، پخش‌زنده و... ارزنده و عالی به‌حساب می‌آید. به‌ویژه اینکه می‌توان با استفاده از دو فرستنده آن، صدای دو منبع مجزا را در مصاحبه‌ها، ولاگ‌ها، مستندها و ... به‌طور هم‌زمان ضبط کرد. ضبط داخلی این میکروفن وایرلس رود باعث می‌شود تا دیگر هرگز نگران قطع فرکانس یا سایر مشکلات صوتی نباشید، در حالی که کنترل gain منعطف آن به شما اجازه می‌دهد که خروجی را دقیقا با دستگاه خود متناسب کنید.
میکروفون بیسیم دیجیتال RODE Wireless GO 2 همچنین امکان انتخاب از بین ضبط جداگانه هر کانال یا ترکیب آنها (ضبط استریو یا مونو) را فراهم کرده است تا نهایت انعطاف‌پذیری در پست پروداکشن را تضمین کرده باشد.
در حالت ضبط مونو شما صدای یک منبع را به‌صورت کانال چپ و راست ذخیره کرده و در حالت ضبط استریو، دو صدای متفاوت را روی دو کانال مجزا ثبت می‌کنید. این قابلیت میکروفون RODE Wireless GO II فرایند میکس یا انجام اصلاحات لازم روی صدای خروجی را تسهیل می‌کند.

میکروفن بی سیم رود RODE GO II Single

میکروفن رود Wireless GO II Single یک میکروفن وایرلس کوچک و فوق‌العاده جمع‌و‌جور است که به‌خاطر قابلیت‌های منحصربه‌فردی مثل چند کاره بودن و فرم بسیار کم‌حجم شناخته شده است. خرید میکروفون بیسیم رود وایرلس گو 2 سینگل برای تولیدکنندگان محتوا در هر عرصه‌ای خوب و مناسب است. در واقع RODE GO II Single همه کاره‌ ترین سیستم میکروفن بی سیم دوربین و موبایل موجود در بازار است.

میکروفن بی سیم رود RODE GO II Singleنمایش محصول

معرفی و بررسی انواع میکروفون بیسیم

میکروفن های بی سیم سریع‌تر راه‌اندازی شده و به کم‌کردن تعداد کابل و پایه میکروفن و مانیتورهای صحنه که باعث شلوغی می‌شوند، کمک می‌کنند. با بهبود کیفیت صدا در میکروفن های بی سیم و اطمینان از پایداری آنها و مقرون‌به‌صرفه‌ بودن، خرید این میکروفن در سال‌های اخیر به‌طور چشم‌گیری افزایش داشته است. در این راهنما با انواع سیستم‌های میکروفن بی سیم و ویژگی‌های آشنا می‌شوید.

انواع میکروفون بیسیممطالعه مقاله

میکروفون RODE Wireless GO 2 یک سیستم بیسیم فوق‌العاده جمع‌وجور

میکروفون حرفه‌ای ضبط صدا RODE Wireless GO II از همان شکل جیبی میکروفون رود وایرلس گو برخوردار است. فرستنده‌ها و گیرنده کمتر از 32 گرم وزن دارند و تقریبا فضای قابل ملاحظه‌ای را داخل کیف کیت دوربین، کوله پشتی، کیف دستی یا هر کیف دیگری اشغال نمی‌کنند. این سیستم توسط یک کیسه حمل محافظت می‌شود تا همه‌چیز مرتب و ایمن باشد.
فرستنده‌های میکروفون وایرلس رود گو 2 دارای یک کپسول کاندنسر هستند و می‌توان آنها را به‌صورت میکروفون یقه ای با RØDE lavalier مورداستفاده قرار داد. همچنین از آنجایی که فرستنده‌ها از ورودی میکروفون نیز برخوردارند شما می‌توانید فرستنده‌ها را به‌عنوان میکروفون گیره‌ای و یا فرستنده کمری میکروفون یقه ای یا هدست رود به کار ببرید. طراحی منحصر‌به‌فرد گیره RODE Wireless GO ll سبب شده تا این میکروفون سریع و آسان به لباس، دوربین، پایه دوربین متحرک، دسته بوم یا هر کُلدشوی جانبی دیگری (cold shoe) متصل شود. به این ترتیب میکروفون دوربین و موبایل RODE Wireless GO II یک سیستم صوتی بی سیم دو کانال جمع‌وجور برای ضبط صدا و صوت در هر شرایط و موقعیتی است.

میکروفون rode wireless go 2

میکروفون بی سیم RODE Wireless GO II و صدایی حرفه‌ای و اتصال یکپارچه

rode wireless go 2 میکروفون بی سیم

میکروفون RODE Wireless GO 2 طراحی شده تا صدایی با کیفیت حرفه‌ای را در حالی ارائه دهد که استفاده از آن به‌طرزی باورنکردنی ساده و آسان باشد. گیرنده‌ها و فرستنده به‌طور خودکار جفت می‌شوند، که فرایند راه‌اندازی یکپارچه در هر بار استفاده را تضمین می‌کند. انتقال دیجیتال 2.4 گیگاهرتزی سری چهار (IV) رود با رمزگذاری 128 بیتی تا برد 200 متر (خط دید) را پوشش داده و برای عملکرد بسیار پایدار در مناطقی با میزان بالای امواج رادیویی مانند محیط‌های متراکم شهری، مراکز خرید، دانشگاه‌ها، سالن‌های همایش‌ها و کنفرانس، مراکز اداری – تجاری و... بهینه شده است.
هر فرستنده میکروفون RODE Wireless GO II از یک کپسول کاندنسر اومنی‌دایرکشنال (تمام‌جهتی) داخلی با کیفیت بالا جهت ضبط صدا و صوت کاملا بی سیم برخوردار است، به انضمام یک ورودی 3.5 میلی متری TRS برای اتصال یک میکروفون یقه ای. همچنین میکروفون بی سیم دو کانال رود وایرلس گو 2 همراه بادگیرهای خزدار به‌منظور ضبط مطمئن در باد یا شرایط جوی نامناسب عرضه می‌شود. در نتیجه صدا در هر شرایطی شفاف و حرفه‌ای خواهد بود.

ضبط داخلی یا آن‌بورد (On-board) در میکروفون رود RODE Wireless GO II

هر یک از فرستنده‌های میکروفون بیسیم یقه ای RODE Wireless GO II از قابلیت ضبط داخلی (بدون‌نیاز به هیچ نوع حافظه جانبی نظیر کارت SD) برخوردار بوده و میزان حافظه داخلی آن برای ضبط بیش از 40 ساعت صوت فشرده و حدود 7 ساعت صوت غیرفشرده کفایت می‌کند. زمانی که این قابلیت را فعال می‌کنید، فرایند ضبط به‌محض اتصال فرستنده‌ها به گیرنده آغاز می‌شود، بنابراین شما همیشه یک پشتیبان (بکاپ) از ضبط خود خواهید داشت که در صورت مواجهه با مشکلات صوتی مانند از دست‌ رفتن بخشی از ضبط و... به کارتان می‌آید.
زمانی که فایل‌های خود را در اپلیکیش RØDE Central باز می‌کنید، حتی می‌توانید دقیقا مشاهده نمایید که ازقلم‌افتادگی‌ها یا ازدست‌رفتگی‌ها کجا رخ داده است، سپس دقیقا مشخص کنید که به کدام قطعه صوتی نیاز دارید.

این چیزی است که با میکروفون RODE Wireless GO II تجربه خواهید کرد، یعنی تجربه ضبط صدا و صوت فارغ از هرگونه نگرانی. برای به‌رورزسانی فرم‌ور سیستم خود، آخرین نسخه برنامه RØDE Central را دانلود کرده و فرستنده‌ها و گیرنده را به آن متصل نمایید. سپس به‌روزرسانی فرم‌ور را فعال کنید. برای اطلاعات بیشتر یا دریافت آموزش‌های لازم به سایت شرکت رود مراجعه داشته باشید.میکروفون بی سیم رود مدل wireless go

میکروفون بی سیم rode wireless go ii

شخصی‌سازی میکروفون RODE Wireless GO II از طریق برنامه RØDE Central

ویژگی‌های پیشرفته میکروفون دوربین و موبایل رود RODE Wireless GO II از طریق برنامه RØDE Central قابل‌دسترسی است. این اپلیکشین با کاربرد آسانی که دارد به شما امکان می‌دهد بتوانید تنظیمات موردعلاقه خود را روی دستگاه پیاده کنید، به صداهای ضبط شده دسترسی پیدا کرده، آنها را بهینه یا استخراج نمایید، عمکردها را فعال یا غیرفعال کرده و فرم‌ور (firmware) آن را به‌روزرسانی کنید. دانلود این برنامه که برای سیستم عامل‌های ویندوز و مک عرضه شده، رایگان است.

سایر امکانات میکروفون دوربین و گوشی رود وایرلس گو 2

به‌واسطه متصل کردن میکروفون RODE Wireless GO 2 به برنامه RØDE Central می‌توانید به مجموعه‌ای از ویژگی‌های مفید دسترسی داشته باشید، که برخی از آنها عبارت است از: کانال ضبط ایمن، که دومین ترک را در 20dB- ضبط می‌کند تا در صورتی که صدای اصلی از دست رفت خیالتان راحت باشد، یک قفل‌صدا (mute) تا شما هیچ‌گاه به‌طور اتفاقی فرستنده‌هایتان را بی‌صدا نکنید و یک کنترل gain دقیق که پد 3 مرحله‌ای را به یک پد 10 مرحله‌ای توسعه می دهد.
خرید میکروفون بی سیم رود وایرلس گو 2 برای طیف گسترده‌ای از تولیدکنندگان محتوا راهگشاست. این میکروفون نه تنها برای دوربین و موبایل مناسب است، بلکه می‌توان آن را مانند یک میکروفون یقه ای نیز به کار گرفت. به عبارت بهتر شاید این طور به نظر برسد که قیمت میکروفن بی سیم رود مدل Wireless GO 2 در مقایسه با میکروفون هایی که قابلیت‌های پایین‌تری دارند، بالاتر است.

اما در عوض امکانات و ویژگی‌های بیشتری را در اختیار شما گذاشته و در شرایط گوناگون کارایی خود را به اثبات می‌رساند. این سیستم بی سیم دو کانال جمع‌وجور قابلیت دارد تا نه تنها به‌عنوان میکروفن دوربین و گوشی موبایل اندروید و آیفون برای فیلمبرداری یا صدابرداری استفاده شود، بلکه می‌توان از آن مانند میکروفون یقه ای برای کاربردهای خبرنگاری، بلاگری، یوتیوبری، مجری گری و سخنرانی، ضبط و ساخت پادکست، تدریس و معلمی، مربیگری و تولید محتوا و موارد مشابه سود برد. کیت میکروفن بی سیم رود مدل rode wireless go ii

مشخصات فنی میکروفون یقه ای رود وایرلس گو RODE Wireless GO 2

  • الگوی دریافت (قطبی): تمام‌جهتی (اومنی‌دایرکشنال)
  • پاسخ فرکانسی: 50 هرتز تا 20 کیلوهرتز
  • حداکثر SPL: حدود 100 دسی‌بل
  • بیشینه سطح ورودی (فاصله 3.5 میلی‌متری): -20dBV
  • بهره تقویت (gain) پری‌امپ میکروفون: 20dB
  • سطح نویز: 22dBA
  • حداکثر فاصله عملیاتی: 200 متر (خط دید)
  • ورودی و خروجی آنالوگ: 3.5 میلی‌متری TRS
  • منبع تغذیه: باتری داخلی لیتیوم-یونی قابل شارژ از طریق USB، 0.3A
  • میزان عمر باتری: 7 ساعت
  • اتصال به کامپیوتر: USB Type-C
  • سیستم‌عامل موردنیاز: ویندوز 10 به بالا، مک 10.11 به بالا
  • طراحی و ساخت: شرکت RODE استرالیا
  • ابعاد گیرنده و فرستنده: 4.4*4.6*1.85 سانتی‌متر
  • وزن: گیرنده: 32 گرم و فرستنده: 30 گرم
  • ابعاد: 18*45*44 میلی‌متر

لوازم جانبی سازگار با میکروفون بی سیم دو کانال رود RODE Wireless GO II

کابل تبدیل تایپ‌سی به لایتنینگ SC15

SC15 یک کابل لایتنینگ (Lightning) بسیار باکیفیت به طول 30 سانتی‌متر است که جهت اتصال میکروفون‌های تایپ‌سی به دستگاه‌های iOS طراحی شده است. با استفاده از این کابل به‌خوبی می‌توان میکروفون یقه ای RODE Wireless GO II را به انواع دستگاه‌های iPhones و iPads متصل کرد.

لوازم جانبی کیت میکروفن بی سیم رود مدل rode wireless go ii

کابل تایپ‌سی SC16

SC16 یک کابل رابط USB-C به USB-C با کیفیت بالا و طول 30 سانتی‌متر است. از این کابل تایپ‌سی می‌توان برای متصل کردن میکروفون بی سیم رود RODE Wireless GO II به انواع گوشی های هوشمند و تبلت های اندرویدی و یا سایر دستگاه‌های پشتیبانی کننده از USB-C استفاده کرد.

لوازم جانبی کیت میکروفن بی سیم رود مدل rode wireless go ii

Interview GO

پایه Interview GO هر یک از فرستنده‌های RODE Wireless GO II را به‌سرعت به یک میکروفون دستی بیسیم سبک‌وزن تبدیل می‌کند که برای گزارش گرفتن یا مصاحبه کردن در فضای باز مناسب است.

Lavalier GO

رود Lavalier GO یک میکروفون یقه ای در سطح حرفه‌ای است که طوری طراحی شده که به‌خوبی با سیستم بی سیم RODE Wireless GO II جفت شود و صدایی شفاف برای هر نوع کاربرد و استفاده‌ای ارائه دهد.

خرید میکروفون بی سیم یقه ای RODE Wireless GO II به چه کسانی توصیه می‌شود؟

میکروفون وایرلس برای موبایل wireless go ii

میکروفون یقه ای وایرلس رود مدل RODE Wireless GO II با توجه به قابلیت‌ها و امکانات زیادش از قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه‌ای برخوردار است به‌طوری که کارایی، کیفیت و وضوح صدای آن در مواقعی بیش از انتظار است. از همین رو کاربران مختلف می‌توانند به جای خرید میکروفون های گران قیمت از قابلیت‌های این میکروفن همه کاره بهره ببرند.

- میکروفون RODE Wireless GO II همانند یک میکروفن یقه ای بیسیم مناسب برای موبایل و گوشی نیز کارایی داشته و برای افرادی که از طریق موبایل فیلمسازی یا فیلمبرداری کرده و ویدئو ضبط می‌کنند، انتخاب خوبی است.
- خبرنگاران حرفه‌ای به‌خصوص خبرنگاران رسانه‌های بزرگ یا پرمخاطب به میکروفون چندکاره‌ای مانند رود وایرلس گو 2 نیاز دارند. این مدل می‌تواند یک میکروفون خبرنگاری حرفه‌ای بیسیم و یقه ای باشد و در شرایط و موقعیت‌های گوناگون به کار گرفته شود.
- اگرچه میکروفون بی سیم رود Wireless GO 2 یک میکروفون مخصوص پادکست نیست، اما افرادی که این میکروفن را دارند می‌توانند از آن برای ضبط و ساخت پادکست نیز بهره ببرند.

میکروفون rode wireless go ii

- اگر مستندساز هستید یا در شبکه‌های اجتماعی نماهنگ و گزارش های اجتماعی می‌سازید و در کل برای فیلم‌برداری یا صدابرداری به یک میکروفن حرفه‌ای نیاز دارید، RODE Wireless GO 2 به‌عنوان یک میکروفون بی سیم مخصوص دوربین یا یک میکروفون یقه ای برای رکورد فیلم و ویدئو با گوشی موبایل اندروید و آیفون برای شما عمل کرده و صدای مدنظرتان را ضبط می‌کند.

rode wireless go 2 میکروفون بی سیم

- این روزها مدل‌های مختلفی از میکروفن بلاگری یا یوتیوبری در بازار وجود دارد، در این میان میکروفون بی سیم یقه ای RODE Wireless GO II یکی از بهترین مدل‌هایی است که می‌توان آن را به‌عنوان میکروفون مناسب برای تولید محتوا جهت یوتیوب، آپارات و اینستاگرام و به عبارتی ولاگری مورداستفاده قرار داد. پس تا دیر نشده این محصول حرفه‌ای را به تجهیزات و وسایل تولید محتوای خود اضافه کنید.

rode wireless go 2 میکروفون بی سیم دوربین و موبایل

- سخنرانان حرفه‌ای نمی‌توانند میکروفن Wireless GO 2 شرکت رود را نادیده بگیرند. این میکروفن کوچک و کم‌وزن جزء بهترین مدل‌های میکروفن مناسب برای سخنرانی، مجری گری و اجرای لایو و برنامه زنده است. ضمن آنکه اساتید دانشگاه یا مدرسانی که به کیفیت تجهیزات تولید محتوا اهمیت می‌دهند نیز می‌توانند از این میکروفن یقه ای بی سیم برای تدریس، معلمی و ضبط فیلم آموزشی بهره ببرند.

rode wireless go 2 میکروفون یقه ای دوربین و موبایل

بنابراین مهم نیست شما در چه حوزه‌ای فعالیت می‌کنید، خرید میکروفون Rode Wireless GO 2 مزایای متعددی را برای شما به دنبال داشته و در موقعیت‌های مختلف بهترین خروجی و کیفیت را برایتان فراهم می‌آورد.

سوالات متداول پیرامون نحوه استفاده از میکروفون RODE Wireless GO II:

سوال: آیا می‌توانم میکروفون بی سیم دو کانال RODE Wireless GO II را به دستگاه‌هایی که ورودی XLR دارند، متصل کنم؟

پاسخ: بله. این امر با استفاده از یک کابل SC5 یا هر کابل TRS به TRS دیگری به‌همراه یک مبدل VXLR+ یا VXLR Pro جهت تبدیل سیگنال امکان‌پذیر است. شما همچنین می‌توانید از یک کابل جداکننده SC11 و دو تبدیل برای ارسال دو کانال میکروفون RODE Wireless GO II به جک‌های خروجی مجزا جهت ضبط دو کاناله نیز بهره بگیرید.

سوال: بادگیرهای میکروفون یقه ای RODE Wireless GO 2 را چطور وصل کنم؟

پاسخ: بادگیرهای Wireless GO 2 از کانکتورهایی که با پیچاندن قفل می‌شوند، برخوردارند. این نوع کانکتور یک اتصال قوی را تضمین می‌کند. برای استفاده از آنها کافی است که دو نقطه سفید روی بادگیر را با نقطه سیاه روی گیرنده هم تراز کنید.

سپس آن را رو به داخل فشار داده و بپیچانید تا در جای خود قفل شود. برای جدا کردن بادگیرها برعکس عمل کنید.

سوال: کنترل gain دقیق RODE Wireless GO II چطور کار می‌کند؟

پاسخ: کنترل gain دقیق میکروفون دوربین و گوشی موبایل Wireless GO II از طریق برنامه RØDE Central فعال یا غیرفعال می‌شود. برای فعال‌کردن آن، RØDE Central را باز کرده، گیرنده را متصل نمایید. سپس به صفحه تنظیمات رفته و سوئیچ دکمه Gain Mode را به Fine تغییر دهید. با این کار پد 3 مرحله‌ای میکروفون Wireless GO 2 به پد 10 مرحله‌ای توسعه می‌یابد که به‌صورت پلکانی (به میزان 3dB) از 0dB تا -30dB می‌رود.
این کار همچنین دسترسی شما به 6dB کاهش gain اضافی‌تر میکروفون RODE Wireless GO II را فراهم می‌کند که به‌خصوص زمانی که از دوربین یا دستگاه‌های ضبط صدای حساس استفاده می‌کنید، برایتان مفید خواهد بود.

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM3D

به عنوان میکروفون ایده آل و مناسب برای خبرنگاران، تولیدکنندگان محتوا در یوتیوب و اینستاگرام، ولاگرها، سخنران‌ها و... BOYA WM3D یک سیستم میکروفون کاملا بی سیم دیجیتال با کاربرد آسان است. این میکروفون وایرلس با این هدف طراحی شده تا صدای شما را به صورت شفاف و واضح بر روی آیفون، آیپد، دوربین‌های DSLR/mirrorless یا هر گوشی موبایل هوشمند و تبلت مجهز به جک هدفون ضبط کند.

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM3Dنمایش محصول

میکروفن یقه ای سیم بلند بویا BOYA BY-M1 Pro

میکروفون یقه ای بویا M1 Pro مدل ارتقا یافته میکروفون M1 محبوب این شرکت است. هر سخنران، گوینده، بلاگر، ولاگر، استریمر یا بازیگری که از گوشی موبایل یا دوربین های حرفه ای و نیمه حرفه ای برای ضبط ویدئو و تولید محتوا استفاده می کند، امکان استفاده از میکروفون یقه ای سیمی بویا M1 Pro را دارد. به واسطه الگوی برداشت اومنی دایرکشنال این میکروفون به خوبی تمام صداهای اطراف خود را ثبت می کند.

میکروفن یقه ای سیم بلند بویا BOYA BY-M1 Proنمایش محصول

سوال: انتقال دیجیتال سری IV میکروفون بی سیم RODE Wireless GO 2 چه تفاوتی با نوع استفاده شده در Wireless GO یعنی سری III دارد؟

پاسخ: انتقال دیجیتال سری IV شرکت رود برد مخابره را تا 200 متر افزایش داده و نیز ثبات انتقال را بهبود بخشیده است، به‌ویژه برای محیط‌هایی که تعداد زیادی فرکانس رادیویی وجود دارد (نواحی شهری متراکم، مراکز خرید، دانشگاه‌ها، سالن‌های همایش و مراکز گردهمایی).

سوال: RØDE Central چیست؟

پاسخ: RØDE Central یک برنامه عرضه شده همراه میکروفون یقه ای بی سیم RODE Wireless GO II است که به شما امکان می‌دهد بتوانید عملکرد فرستنده‌ها و گیرنده را کنترل کنید، فرم‌ور را به‌روزرسانی نموده و به ویژگی‌هایی مانند ضبط داخلی، کنترل دقیق gain و کانال ضبط ایمن دسترسی داشته باشید.

سوال: Wireless GO 2 با Wireless GO سازگار است؟

پاسخ: خیر. در حال حاضر RODE Wireless GO II با میکروفون Wireless GO سازگار نیست.

میکروفون بی سیم رود مدل wireless go برای دوربین و موبایل

سوال: میزان حافظه داخلی میکروفون دو کانال RODE Wireless GO II برای ضبط داخلی چقدر است؟

پاسخ: هر یک از فرستنده‌های میکروفون RODE Wireless GO II از قابلیت ضبط 24 ساعت صدای فشرده و 7 ساعت صدای غیرفشرده برخوردارند. زمانی که فضای ذخیره‌سازی روی دستگاه به پایان رسید، ضبط های جدید جایگزین موارد قدیمی می‌شود.
صداهای ضبط‌شده از طریق برنامه RØDE Central قابل دسترسی، بهینه‌سازی، خروجی گرفتن و یا حذف کردن هستند.

سوال: چه تفاوتی بین میکروفون های Wireless GO 2 و Wireless GO وجود دارد؟

پاسخ: هر دو میکروفون بی سیم رود مدل Wireless GO و Wireless GO 2 ساختار و شکل یکسان، گیره کُلدشو (cold shoe) منحصربه‌فرد، میکروفون داخلی و طراحی کاربرپسندی که استفاده از آنها را آسان کرده است، دارند. با این حال، RODE Wireless GO II یک سیستم میکروفون بیسیم دو کانال است که شامل دو فرستنده و یک گیرنده می‌شود.
میکروفن RODE Wireless GO II همچنین مجموعه بزرگی از ویژگی‌ها را ارائه می‌دهد که از آن یک میکروفون یقه ای همه کاره با قابلیت‌های متنوع ساخته‌اند. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:
برخورداری از هر دو نوع خروجی 3.5 میلی‌متری TRS آنالوگ برای اتصال به دوربین ها و خروجی صوتی دیجیتال برای متصل شدن از طریق USB به گوشی های موبایل اندروید و آیفون، تبلت ها و کامپیوترها، ضبط داخلی، دامنه 200 متری با ثبات انتقال بهبودیافته، کنترل gain منعطف، کانال ضبط ایمن، کنترل کامل روی تمام ویژگی‌ها و عملکردها از طریق برنامه RØDE Central و... .

میکروفون یقه ای دوربین و موبایل rode wireless go 2

سوال: حالت‌های ضبط Merged و Split میکروفون RODE Wireless GO 2 چه تفاوتی با هم دارند؟

پاسخ: میکروفون بیسیم یقه ای RODE Wireless GO II به شما امکان می‌دهد بتوانید ضبط صدا و صوت خود را در یکی از حالت‌های Merged یا Split انجام دهید (برای انتخاب آنها 3 ثانیه دکمه‌های pair و gain گیرنده را فشار داده و نگهدارید. همچنین می‌توانید از برنامه RØDE Central استفاده کنید.)

در حالت Split صدای هر فرستنده در خروجی روی کانالی جداگانه ضبط می‌شود و در حالت Merged صداهای هر دو فرستنده برای داشتن یک خروجی با هم ترکیب می‌شوند. زمانی که دستگاه روی حالت Split باشد، دو سطح خروجی و در حالت Merged تنها یک مورد وجود دارد.

سوال: طرز کار کانال ضبط ایمن میکروفون یقه ای رود RODE Wireless GO II به چه صورت است؟

پاسخ: زمانی که حالت ضبط ایمن فعال باشد، یک ترک صوتی دوم در 20dB- به عنوان پشتیبان ضبط می‌شود تا چنانچه صدای منبع به‌طور ناگهانی قطع، زیاد و یا نابهنجار شد، فرایند ضبط دچار اختلال نگردد. جهت فعال‌کردن کانال ضبط ایمن برنامه RØDE Central را باز کرده و گیرنده را به آن متصل نمایید.
سپس به صفحه تنظیمات رفته و روی سوئیچ Safety Channel کلیک کنید.
به‌خاطر داشته باشید که این کار تنها در زمان فعال بودن حالت ضبط Merged امکان‌پذیر است.

سوال: میکروفون یقه ای بیسیم رود RODE Wireless GO II برای چه کاربردهایی مناسب است؟

پاسخ: شما می‌توانید از میکروفون دو کانال حرفه‌ای رود وایرلس گو 2 برای ساخت فیلم، مستند، کلیپ و نماهنگ، گرفتن گزارش و مصاحبه، ضبط پادکست و... بهره ببرید. ممکن است هنگام جستجو برای خرید میکروفون مخصوص ضبط صدا با ده‌ها مدل میکروفن یقه ای ، میکروفون بیسیم و وایرلس ، میکروفون دوربین و میکروفون مناسب برای موبایل و گوشی مواجه شده باشید و انتخاب از میان آنها برایتان دشوار باشد.
اگر نمی‌خواهید یک میکروفون ارزان قیمت که تنها در یک یا چند حوزه قابل‌استفاده است خریداری کنید، میکروفون رود مدل RODE Wireless GO 2 به‌عنوان یکی از بهترین میکروفون های بی سیم موجود چند کاره در بازار می‌تواند گزینه مطلوب و موردرضایت شما باشد.
به‌راحتی می‌توانید آن را مانند میکروفون یقه ای یا همراه رود Lavalier به کار برده یا به‌سادگی آن را به دوربین ، تبلت یا موبایل خود متصل نمایید.

سوال: میکروفون RODE Wireless GO II را چطور به گوشی هوشمند، تبلت یا کامپیوتر متصل کنم؟

پاسخ: سیستم بیسیم دو کانال رود Wireless GO II امکان گرفتن خروجی صوتی دیجیتال از طریق کانکتور تایپ‌سی را فراهم کرده است، به این ترتیب شما می‌توانید بدون‌نیاز به هیچ‌گونه تبدیل یا رابط صوتی دیگر به‌طور مستقیم صدا را روی گوشی موبایل اندروید و آیفون، تبلت یا کامپیوتر ضبط نمایید. میکروفون بیسیم RODE Wireless GO ll به‌همراه 3 کابل تایپ‌سی (USB-C) به USB-A عرضه می‌شود که برای شارژ کردن و اتصال به کامپیوترها از طریق ورودی USB-A مورداستفاده قرار می‌گیرند. به‌منظور متصل‌ شدن به کامپیوتر، گوشی موبایل اندرویدی، تبلت یا هر دستگاه دیگری که از ورودی USB-C برخوردار است، شما به یک کابل USB-C به USB-C مانند RØDE SC16 نیاز خواهید داشت.
برای اتصال به یک دستگاه iOS همچون آیفون و آیپد لازم است از یک کابل لایتنینگ (تایپ‌سی به لایتنینگ) نظیر RØDE SC15 بهره بگیرید. میکروفون دوربین و موبایل رود RODE Wireless GO II دارای گواهی‌نامه MFi است، به این معنی که بدون هیچ مشکلی با تمام دستگاه‌های iOS ارتباط برقرار خواهد کرد.

سوال: در حال حاضر برای استفاده از برنامه RØDE Central به چه سیستم‌عاملی نیاز است؟

پاسخ: برای استفاده از برنامه روی دستگاه‌های مک به سیستم عامل نسخه 10.13 یا بالاتر نیاز دارید.

اگر برنامه RØDE Central را روی دستگاه‌های ویندوزی به کار می‌برید به ویندوز 10 نسخه 1803 یا بالاتر نیاز خواهید داشت.

سوال: چگونه ضبط داخلی را روی میکروفون رود وایرلس گو 2 فعال کنم؟

پاسخ: عملکرد ضبط داخلی میکروفون یقه ای رود RODE Wireless GO 2 از طریق برنامه RØDE Central فعال یا غیرفعال می‌شود. برای فعال کردن آن، یک یا هر دو فرستنده را به برنامه وصل کرده و به صفحه تنظیمات بروید، سپس از بین دو حالت Always یا Backup که برای دکمه Record وجود دارد، یکی را انتخاب کنید.
در حالت ضبط Always، فرستنده به‌محض روشن شدن شروع به ضبط صدا کرده و صرف‌نظر از اینکه به گیرنده متصل باشد یا خیر، تا زمانی که خاموش شود، کار ضبط را انجام می‌دهد.
در حالت ضبط Backup فرستنده تنها زمانی که به گیرنده متصل باشد کار ضبط صدا و صوت را انجام می‌دهد. زمانی که گیرنده خاموش شود، ضبط نیز متوقف می‌شود.
زمانی که ضبط داخلی میکروفون RODE Wireless GO II فعال باشد، آیکون REC قرمز رنگ برای کانال فرستنده‌ها روی نمایشگر گیرنده، ظاهر می‌شود. صوت‌های ضبط‌شده به‌وسیله قابلیت ضبط داخلی با استفاده از برنامه RØDE Central قابل دسترسی، بهینه‌سازی، خروجی گرفتن یا حذف کردن هستند.

سوال: چطور می‌توانم RODE Wireless GO 2 را به دستگاه خودم متصل کنم؟ من یک کابل لایتنینگ به تایپ‌سی دارای گواهی‌نامه MFi دارم اما کار نمی‌کند.

پاسخ: شما برای متصل کردن میکروفون بیسیم رود Wireless GO 2 به دستگاه خود، به یک کابل لایتنینگ (Lightning) دارای گواهی‌نامه MFi نیاز دارید. این کابل مخصوص با کابل شارژ و سینک عرضه‌شده همراه دستگاه اپل شما یا سایر کابل‌های استاندارد USB-C (تایپ‌سی) به لایتنینگ تفاوت دارد. در واقع باید گفت کابل RØDE SC15 یک کابل لایتنینگ دارای گواهی‌نامه MFi است که برای استفاده همراه RODE Wireless GO ll جهت داشتن بهترین کارایی توصیه می‌شود.

میکروفون rode wireless go 2

کاندنسر
تمام جهتی (اومنی‌دایرکشنال)
50 هرتز تا 20 کیلوهرتز
حدود 100 دسی‌بل
باتری داخلی لیتیوم یونی قابل شارژ از طریق USB
1.8*4.5*4.4 سانتی‌متر
وزن گیرنده 32 و وزن فرستنده 30 گرم
سه کابل شارژ SC20، یک کابل 3.‌5 میلی‌متری SC5، سه خز بادگیر، کیف حمل

به دنیای میکروفن های رود خوش آمدید

شرکت میکروفون های RODE در شهر سیدنی، در 20 کیلومتری غربی از مرکز سیدنی و در نزدیکی خانه المپیک 2000 سیدنی واقع شده است.
کارخانه پیشرفته RODE که شامل سه انبار با مساحت بیش از 110،000 فوت مربع است، بیش از 60 میلیون دلار ماشین آلات و یک تیم بین المللی متشکل از بالغ بر 250 نفر در رشته های سطح بالا دارد: مهندسی الکترونیک، طراحی صنعتی، مهندسی فنی، رباتیک، مهندسی صدا و آکوستیک، تولیدات فلزی، ساخت ابزار، فناوری قالب گیری، تدارکات، مونتاژ، کنترل کیفی، امور مالی، بازاریابی و فروش.
این برند علاوه بر دفتر اصلی در سیدنی، دفاتری در لس آنجلس، نیویورک، لندن، هنگ کنگ، شنژن و سئول دارد. توزیع گسترده و شبکۀ فروشگاهی 6000 واحدی این شرکت امکان فروش میکروفون های RODE را در 117 کشور فراهم ساخته اند – که این رقم در حال افزایش است - و RODE را به یک شرکت بین المللی واقعی تبدیل کرده اند.
سال 2017 پنجاهمین سالگرد تأسیس شرکت مادر یعنی Freedman Electronics بود، که نقطۀ عطف قابل توجهی در تجارت مدرن به حساب می آید. در حال حاضر گروه Freedman میزبان میکروفون های RODE ،Aphex ،Event Electronics و SoundField است.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :

1401/01/29 قاسم تورجی

سلام

منزل من نزدیک شرکت شما است آیا میتونم مراجعه حضوری برای خرید داشته باشم.

پاسخ دیجی صدا:
سلام روز خوش
بله مشکلی نیست.

1401/01/30 رضا حاجیانی

سلام
من این میکروفون RODE Wireless GO 2 رو چندجا قیمت کردم اما قیمت اینجا از همه مناسبتر بود. حتی یه رابط هم هدیه روش داشت. راستش اول خیلی خوش بین نبودم :) اما وقتی زنگ زدم و گفتم میام خرید حضوری و گفتن که مشکلی نیست کمی بیشتر اطمینان پیدا کردم. البته که اینماد هم داشتن. خلاصه وقتی خریدم خیلی سریع و به موقع به دستم رسید. و همه چیز عالی بود.
پاسخگویی و مشاوره خوبی هم داشتن. و البته که مطالب کاملی هم درباره این محصول نوشته بودن و توضیحات خیلی کامل بود.
ممنون از خدمات خوبتون

پاسخ دیجی صدا:
سلام دوست عزیز روز خوش
خوشحالیم که از خریدتون راضی هستید.

1401/09/02 بهراد شمس

سلام میکروفون RODE Wireless GO II مناسب چه کسانی هست؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام
میکروفون رود وایرلس گو یک میکروفون بی سیم همه کاره است که برای طیف گسترده ای از کاربران گزینه ای مناسب به شمار می رود. بلاگرها، برنامه سازان، مستندسازان، خبرنگاران، مدرسان و گروه های دیگر کاربران می توانند از این مدل برای تولید محتوا بهره ببرند.

1401/09/19 امیرحسین رستگار

برای نصب فیزیکی ریسیور باید چیکار کنم؟

پاسخ دیجی صدا:
برای نصب فیزیکی آن توصیه می کنیم مدل های BOYA SK-PSC1 و BOYA SK-PSC3 را تهیه کنید که خیلی مناسب هستند و دو قسمت برای نصب میکروفون دارند به علاوه امکاناتی دیگر.
همچنین می توانید مدل های BOYA BY-C12 و BOYA BY-C01 را تهیه بفرمائید که خیلی ارزان قیمت هستند. همچنین BOYA BY-VG300 هم گزینه مناسبی برای این منظور می باشد.

1401/10/11 مهران مددی

میشه بگین صدا تو فرستنده ضبط میشه یا گیرنده؟
فعال سازی ریکوردش چجوری باید انجام بشه؟

پاسخ دیجی صدا:
در صورت فعال کردن ضبط داخلی، ضبط صدا روی فرستنده انجام می شود. هر فرستنده برای خودش حافظه داخلی دارد و به تنهایی و به صورت مستقل از فرستنده دیگر صدا را ضبط می کند. گیرنده صدا را دریافت کرده و به دستگاه ثانویه انتقال می دهد تا صدا روی دستگاه ثانویه هم ضبط شود.
برای فعال کردن قابلیت ضبط داخلی، باید وارد برنامه Rode Central شوید و آن را فعال نمائید.

1401/10/26 ALI J

اپلیکیشنش رو از کجا دانلود کنم؟

پاسخ دیجی صدا:
اپلیکیشن را می توانید در سایت RODE پیدا کنید. بهتر است برای دستیابی به آخرین و به‌روزترین نسخه برنامه و همچنین پیشگیری از آسیب احتمالی به دستگاه خود، حتما برنامه را از سایت اصلی شرکت RODE دانلود نمائید.

1402/02/29 سعید دارنده

سلام ببخشید گین صدا رو روی چقدر باید بگذاریم،؟؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
تنظیم گین بستگی به آکوستیک محیط شما و نویزهای محیطی اطراف دارد. اگی در محیط شلوغ استفاده میکنید گین را کمتر کنید.

1402/03/19 mehdi behzadi

سلام. از این مدل میتونم برای تهیه فیلم کوتاه استفاده کنم؟ میشه میکروفون شاتگان و وصل کنم و ریکورد کنم؟

پاسخ دیجی صدا:
با سلام
برای فیلم، شاتگان بهتره چون بیرون کادر هست و دیده نمیشه. این رو باید حتما روی یقه یا جایی نزدیم به دهان نصب کرد و دیده میشه

امکانات و کیفیت بی نظیره و شایسته برند RODE