ملودیکا سوزوکی SUZUKI M32c

4,900,000 تومان
اطلاعیه: با توجه به نوسانات قیمت و موجودی لطفا قبل از خرید نهایی جهت تایید موجودی و قیمت کالا با همکاران ما در فروشگاه دیجی صدا تماس حاصل نمایید.
تماس برای خرید - 18 5000 88 021

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

SUZUKI

32
پلاستیک
پلاستیک
2.5 اکتاو
هارد کیس- شلنگ هوا - قمیش

ملودیکا سوزوکی

ملودیکا سوزوکی از جمله ملودیکاهای با کیفیت بازار است که آشنایی با آن در انتخاب و خرید بهترین گزینه برای علاقمندان مفید خواهد بود. از آنجا که دیجی صدا در مراحل مختلف انتخاب و خرید ساز مخاطبان خود را تنها نمی گذارد، در این مقاله به معرفی ملودیکا سوزوکی می پردازیم.

اولین نمونه های مدرن ملودیکا در نیمه قرن گذشته ساخته شد و مورد استفاده قرار گرفت. تا همین یک دهه قبل تصور بسیاری از افراد از ملودیکا، یک اسباب بازی کودکانه بود، اما امروز جای خود را در عرصه موسیقی باز کرده و نواختن آن به عنوان یک ساز اصلی در آموزشگاه ها و کلاس های موسیقی تدریس می شود. به خصوص برای کسانی که به دنبال فراگیری سازهای بادی یا کلاویه ای هستند، فراگیری ملودیکا از سنین کودکی می تواند نقش موثری در ارتقای مهارت هایشان داشته باشد. ملودیکا را جزء سازهای هواصدای آزاد زبانه دار در نظر می گیرند، در واقع ملودیکا ترکیبی از سازهای بادی (ساز دهنی) و پیانو (صفحه کلید) است، از همین رو به آن پیانیکا، ویند پیانو، هارمونیکای کلیدی و ... نیز می گویند. این ساز دارای یک دهانه و یک صفحه کلید است، نوازنده از طریق دمیدن مستقیم در دهانه یا با استفاده از لوله همراه، هوا را به داخل ساز فرستاده و همزمان با فشردن کلیدهای روی صفحه، مسیر عبور هوا را باز می کند. در نتیجه زبانه به ارتعاش درآمده و اصوات و نت های گوناگون تولید می شود.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :