میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM4 Pro k2⚡ قیمت و مشاوره رایگان

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

BOYA

میکروفون بویا WM4 K2

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM4 Pro-k2

بررسی میکروفن بی سیم دیجیتال 2.4 گیگاهرتزی بویا BOYA WM4 K2

میکروفن بی سیم بویا BOYA WM4 Pro-K2 یک سیستم وایرلس جمع و جور مناسب تازه کاران و مبتدیان است که از دو میکروفون یقه ای برخوردار بوده و راه حلی جامع، مقرون به صرفه و ساده و آسان برای ضبط هم زمان صدای دو نفر بر روی دوربین، کم کوردر فیلمبرداری (camcorder) و دستگاه موبایل به شمار می رود. این سیستم بیسیم در مقایسه با میکروفون داخلی دوربین ها و گوشی های موبایل، صدا را با کیفیت بالاتر ثبت می کند که همین موضوع باعث می شود گفتار و کلام شفاف و واضح باشد. خبرنگاران، گزارشگران، یوتیوبرها، سازندگان محتوا در اینستاگرام، اینفلوئنسرها و بلاگرها می توانند از میکروفون BOYA WM4 Pro K2 برای ضبط های دو نفره خود بهره ببرند.
سیستم میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM4 Pro-K2 در کارخانه از پیش آماده شده و تنها باید آن را روشن کرده، گیرنده را به دوربین یا گوشی موبایل خود متصل نموده و کارتان را شروع کنید.

میکروفون بی سیم بویا مدل BY WM4 PRO K2

سیستم میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM4 Pro-K2

میکروفن بی سیم بویا BOYA Dual BY-WM4 PRO-K2 Wireless Microphone

پکیج میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM4 Pro K2 دارای دو میکروفون یقه ای اومنی دایرکشنال و دو فرستنده کمری به همراه گیره های کمربند است که به فرد اجازه می‌دهد بتواند در هنگام اجرا، نمایش، سخنرانی، ارائه و مصاحبه آزادانه در برابر دوربین حرکت کند. گیرنده جمع و جور میکروفن بیسیم دو کاناله بویا مدل K2 در صورت عدم وجود مانع صدا را از محدوده ای به شعاع 60 متر دریافت می کند، همچنین دارای گیره و آداپتور نصب روی دوربین است تا سوار کردن آن بر روی انواع دستگاه ها انعطاف پذیر باشد.
کابل های اتصال به دوربین و موبایل هم به همراه میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM4 Pro-K2 عرضه می شوند. جک 3.5 میلی متری روی گیرنده اتصال هدفون به جهت مانیتورینگ صدا در حین ضبط را ممکن می سازد. گیرنده و فرستنده ها با دو باتری AAA تغذیه می شوند که انرژی موردنیاز برای 11.5 ساعت فعالیت را فراهم می آورند.

مشخصات میکروفون BOYA WM4 PRO K2 اصل مخصوص گوشی و دوربین

- قابل استفاده برای ضبط ویدئوهای دو نفره و مصاحبه ها
- دارای دو فرستنده کمری و دو میکروفون یقه ای اومنی دایرکشنال
- گیرنده جمع و جور دو کانال
- کاربری آسان و راه اندازی سریع


- Gain قابل تنظیم و هدفون مانیتورینگ
- کابل های 3.5 میلی متری برای دوربین ها و دستگاه های موبایل
- قابل به کارگیری تا 11.5 ساعت به واسطه باتری های AAA
- امکان استفاده از حداکثر 8 سیستم هم زمان
- محدوده عملیاتی تا 60 متر

ویژگی های میکروفون بیسیم یقه ای بویا مدل BOYA WM4 Pro K2

میکروفن بیسیم دیجیتال دو کانال

میکروفون BOYA WM4 Pro K2 یک سیستم میکروفون وایرلس 2.4 گیگاهرتزی است که شامل یک گیرنده دو کانال و دو فرستنده کمری می شود که با مدل های مختلف موبایل، دوربین DSLR و دوربین فیلمبرداری camcorder، کامپیوتر و لپ تاپ سازگار هستند.

گیرنده بیسیم دو کانال و ضبط هم زمان دو منبع

به واسطه مجهز بودن به گیرنده کمری وایرلس دو کانال، میکروفون یقه ای BOYA WM4 K2 قادر است صدای دو منبع صوتی را ثبت کرده و هر دو را به طور هم زمان به دستگاه های ضبط شما تحویل دهد. به عبارت دیگر گیرنده دو کانال این میکروفون حرفه ای امکان می دهد هم زمان از دو فرستنده استفاده شود. اگر بلاگر، خبرنگار یا پادکستر هستید، با خرید میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM4 Pro-K2 دیگر نگران ضبط مصاحبه ها و گفتگوهای دو نفره خود نخواهید بود.

تعبیه ورودی لاین بر روی فرستنده، اقدامی مبتکرانه

فرستنده میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM4 Pro-K2 به همراه یک جک ورودی لاین عرضه می شود که به سبب آن می تواند صداهایی مانند موسیقی پس زمینه را از دستگاه های دیگر بپذیرد. اگر فرایند ضبط صدا از طریق میکروفن بویا BOYA WM4 K2 همراه با ورودی لاین مناسبی انجام بگیرد، تا حدود کمی برای پست پروداکشن (post-production) مفید است.

میکروفن بیسیم بویا مدل BY-WM4 PRO-K2

دارای جک 3.5 میلی متری و جک هدفون

دو نوع خروجی متفاوت در بالای گیرنده میکروفون BOYA WM4 Pro K2 شرکت بویا وجود دارد: خروجی صوتی و خروجی هدفون مانیتورینگ. شما می توانید صدا را از طریق کابل 3.5 میلی متری TRS به TRS به دوربین ها و یا به وسیله کابل 3.5 میلی متری TRS به TRRS به گوشی های موبایل ارسال نمایید. ضمن اینکه مانیتورینگ بدون تأخیر صدا با استفاده از گیرنده نیز پس از اتصال یک هدست به جک هدفون میکروفون BOYA WM4 Pro K2 امکان پذیر است.

بدنه جمع و جور همراه با توانایی قدرتمند

هر دو فرستنده و همچنین گیرنده این سیستم حرفه‌ای بی سیم یقه ای سبک هستند، هر کدام از آنها تنها 47 گرم وزن دارد.، بنابراین حمل و جابه‌جا کردن آنها آسان و بی دردسر است. میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM4 Pro-K2 اصل تا حدود 6 ساعت کار می کند و محدوده عملیاتی سیستم در صورت عدم وجود مانع تا 60 متر نیز می رسد.

طرز استفاده از میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM4 Pro-K2

گیرنده و فرستنده های میکروفون BOYA WM4 Pro K2 را روشن نمایید، کابل ها را به دوربین یا گوشی موبایل خود متصل کنید. در ادامه جهت جفت شدن تجهیزات دکمه مربوطه را فشار دهید. همه مراحلی که برای راه اندازی و استفاده از این سیستم بی سیم باید بگذرانید، همین است.
- هر دو میکروفون یقه ای گیره دار BOYA BY-WM4 Pro-K2 از الگوی برداشت تمام جهتی برخوردارند که سطوح صدا را در زمانی که گوینده سر خود را به اطراف می چرخاند باثبات نگه می‌دارد.
- میکروفون های یقه ای به فرستنده های کمری سبک وزنی متصل می شوند که تغذیه آنها از طریق دو باتری AAA صورت می گیرد.
- یک چراغ LED بر روی بدنه میکروفون بویا BOYA WM4 Pro K2 پاور و سطح پایین باتری را نشان می دهد.
- به جهت دسترسی سریع به عمکرد صوتی بی سیم قابل اعتماد گیرنده و فرستنده BY-WM4 K2 به سادگی روشن می‌شوند.

امکانات میکروفون BOYA WM4 PRO K2 مناسب موبایل و دوربین

- گیرنده میکروفون BOYA WM4 Pro K2 از یک گیره قابل جداسازی برخوردار است که می توان پس از جدا کردن آن، از آداپتور نصب روی دوربین جهت قراردادن گیرنده بر روی انواع دوربین سود برد.
- سطح صدای ورودی گیرنده قابل تنظیم است و امکان تطبیق دادن آن برای گویندگانی با سطوح متفاوتی از صدا وجود دارد.
- یک کابل 3.5 میلی متری TRS برای متصل کردن به دوربین یا کم کوردر (camcorder) و یک کابل 3.5 میلی متری TRRS جهت اتصال به گوشی موبایل یا تبلت مجهز به جک هدفون نیز همراه این محصول عرضه می شود.
- گیرنده دارای یک جک هدفون 3.5 میلی متری برای مانیتورینگ است.
- RX4 Pro یک گیرنده بی سیم دو کانال است بنابراین قادر است هم زمان دو فرستنده وایرلس TX4 Pro را مدیریت کرده و آنها را در قالب یک خروجی به دوربین یا موبایل شما تحویل دهد.

- در یک مکان حداکثر 8 میکروفن بویا WM4 K2 را به طور هم زمان می توان به کار گرفت، اما به منظور جلوگیری از ایجاد تداخل هر سیستم باید حداقل 5 متر از دیگر سیستم ها فاصله داشته باشد.
- گزینه هایی به عنوان گیرنده اضافی که به صورت مستقیم روی گوشی های موبایل سوار شده و به ورودی دیجیتال آنها متصل می شوند نیز وجود دارد که شامل BY-WM4 PRO RXD برای دستگاه های دارای لایتنینگ و BY-WM4 PRO RXU برای مدل‌های دارای تایپ سی (USB Type-C) می باشد. میکروفن بویا WM4 K2

تنوع کاربردهای میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM4 Pro-K2

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM4 Pro-K2 به عنوان میکروفون حرفه ای ضبط صدا مخصوص دوربین و گوشی موبایل طراحی شده و با اتصال به این دستگاه ها نیازهای متنوعی از کاربران را پوشش می دهند.
به خصوص کسانی که تمایل ندارند میکروفون یا کابل‌های مربوطه در تصویر نمایان بوده یا دست و پاگیر شود و می خواهند آزادانه در صحنه حرکت کنند، از میکروفون های بی سیم ارزان قیمت مانند میکروفون BOYA WM4 Pro K2 استقبال می کنند.
قیمت مناسب BY-WM4 Pro K2 باعث می‌شود اغلب علاقه مندان به ضبط فیلم و ویدئو بتوانند آن را در بین گزینه های خرید خود قرار داده و ناچار به پرداخت هزینه برای سیستم های بیسیم گران قیمت نباشند. سازندگان فیلم، مستند و سایر اقسام محتوای ویدئویی می توانند بدون نگرانی نسبت به افت کیفیت صدا، از میکروفون های یقه ای BOYA WM4 K2 بهره ببرند.

به طور کلی این میکروفون مناسب برای گوشی و دوربین همچون یک میکروفون مخصوص تولید محتوای ویدئویی عمل کرده و برای ضبط و ساخت فیلم، مستند، برنامه زنده استودیوی، مصاحبه و گفتگو، گزارش گیری، کلیپ و موارد مشابه قابل استفاده است.
اگرچه میکروفن بیسیم دو کاناله بویا مدل BOYA BY-WM4 Pro K2 با هدف انجام ضبط های دو نفره ساخته شده اما مانند میکروفون های بیسیم تک کانال برای ضبط سخنرانی، تدریس و پادکست نیز می شود آن را به کار گرفت.
ضمن آنکه اتصال این سیستم بی سیم به کامپیوتر و لپ تاپ را نیز نباید فراموش کرد. نتیجه آنکه دامنه کاربرد میکروفن بی سیم ارزان BY-WM4 Pro K2 شرکت بویا گسترده بوده و امکان استفاده از آن در استودیو خانگی یا فضای باز و موقعیت های مختلف وجود دارد.
اگر تردید دارید که انتخاب و خرید میکروفون BOYA BY-WM4 Pro K2 برای شما مناسب است یا نه، روی مشاوره رایگان کارشناسان دیجی صدا حساب کنید و سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM4 Pro

میکروفن یقه ای بی سیم بویا مدل BY WM4 Pro K1 یک سیستم وایرلس مناسب تازه کاران است که راه حلی جامع، آسان و ارزان قیمت برای ضبط صدا روی دوربین، کم کوردر فیلمبرداری و موبایل ارائه می دهد. این سیستم در مقایسه با میکروفون های داخلی دوربین ها و گوشی های موبایل صدا را با کیفیت بهتری ضبط کرده و گفتاری شفاف در اختیار خبرنگاران، بلاگرها و سایر کاربران می گذارد.

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM4 Proنمایش محصول

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM3U

میکروفون بویا WM3U یک سیستم بی سیم 2.4 گیگاهرتزی پیشرفته است که صدایی درخشان با کیفیت Broadcast را برای گوشی های موبایل اندرویدی و iOS، تبلت ها و کامپیوترهای دارای پورت تایپ سی، دوربین های DSLR ، دوربین های فیلمبرداری کم کوردر و رکوردرها و... فراهم می کند. این میکروفون بیسیم یقه ای بویا برای مجریان و گویندگان، پادکسترها، بلاگرها، استریمرها و سازندگان محتوا ایده آل است. استفاده از میکروفون یقه ای WM3U برای هر فردی با هر سطحی از تجربه و مهارت آسان است.

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM3Uنمایش محصول
میکروفون یقه ای بیسیم بویا مدل BY WM4 PRO

مزیت های خرید میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM4 Pro-K2

- سازگار با گوشی های موبایل ، دوربین های DSLR، دوربین های فیلمبرداری کم‌کوردر (camcorder)، کامپیوتر شخصی، لپ تاپ و...
- مناسب برای ساخت ویدئو، فیلم، مصاحبه، گفتگو، پادکست، گزارش، خبرنگاری و...
- فناوری انتقال دیجیتال 2.4 گیگاهرتزی
- دارای دو فرستنده و یک گیرنده دو کانال
- جک ورودی لاین بر روی فرستنده به جهت ورودی صوتی دیجیتال
- جک هدفون بر روی گیرنده برای مانیتورینگ بدون تأخیر
- محدوده عملیاتی تا 60 متر (بدون مانع)
- تغذیه شده توسط باتری های AAA
- میکروفن یقه ای اومنی دایرکشنال (تمام جهتی)
- دارای آداپتور نصب روی دوربین و گیره های دوربین استاندارد و محکم
- عرضه شده همراه با کیف زیپ دار

قیمت میکروفون BOYA WM4 Pro K2 مخصوص گوشی و دوربین

قیمت میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM4 Pro-K2 به عنوان یک سیستم بی سیم دو کانال که برای ضبط صدای هم زمان دو نفر مورد استفاده قرار می گیرد، ارزان و مقرون به صرفه است. از همین رو افراد، گروه ها و مجموعه هایی که علاقه مند به انجام برنامه ها و گفتگوهای دو نفره هستند هزینه بالایی جهت تهیه میکروفون حرفه ای پرداخت نمی کنند.
بلاگرها، پادکسترها، تولیدکنندگان محتوا در شبکه های اجتماعی و خبرنگاران نیز با خرید میکروفون BOYA WM4 Pro K2 دوراندیشی کرده و در آینده چنانچه قصد ضبط برنامه های دو نفره با حضور دوستان و مهمانان خود را داشته باشند دیگر نگران تهیه میکروفون اضافی نخواهد شد.
کیفیت صدا و امکانات میکروفون BOYA WM4 K2 اگرچه از مدل های گران قیمت میکروفون بی سیم یقه ای پایین تر است اما برای استفاده های عمومی کافی بوده و با توجه به دو کاناله بودن، در این رنج قیمت مناسب است.میکروفن بی سیم بویا مدل WM4 PRO K2

میکروفن بیسیم دو کاناله بویا مدل BOYA BY WM4 PRO K2

خرید میکروفون بویا BOYA WM4 Pro K2 اصل به چه کسانی توصیه می شود؟

خرید میکروفن BOYA WM4 Pro K2 که مخصوص دوربین و موبایل طراحی شده برای کاربرانی که معمولا با این دستگاه ها ویدئو ضبط می کنند مفید است. به ویژه افراد و گروه هایی که در حوزه ساخت برنامه های زنده گفتگومحور در تلویزیون اینترنتی، مصاحبه، گزارش، مناظره و موارد مشابه فعالیت می کنند، برای تکمیل تجهیزات تولید محتوای خود می توانند روی این سیستم حساب کنند. این میکروفون یقه ای بیسیم بویا انتظارات آنها را برآورده خواهد کرد. 

ضمن آنکه میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM4 Pro-K2 به جز کاربری های اختصاصی خود که همان ضبط های دو نفره یا ضبط هم زمان صدای دو منبع صوتی است برای استفاده های دیگر مانند ضبط و ساخت فیلم، مستند، کلیپ، ویدئو، سخنرانی، تدریس و... نیز قابل استفاده است.
به جز افراد و گروه هایی که در زمینه ضبط برنامه‌های گفتگو محور یا مصاحبه و گزارش فعالیت دارند، تنها آن دسته از کاربرانی که در آینده قصد انجام ضبط‌‌های دو نفره دارند بهتر است سراغ میکروفن بویا BY-WM4 K2 بروند.
به عبارت دیگر بلاگرها، پادکسترها یا اینفلوئنسرهایی که در برنامه های خود جایی برای گفتگوهای دونفره ندارند، می توانند مدل های تک کانال ارزان قیمت تر را خریداری نمایند.
با توجه به اینکه برخی گوشی های جدید فاقد جک 3.5 میلی متری هستند، برای اتصال BOYA WM4 Pro-K2 به این دستگاه ها امکان استفاده از کابل های رابط شرکت بویا وجود دارد.

نگران نباشید، تنوع مدل های میکروفون بی سیم فروشگاه دیجی صدا بالا بوده و کاربران مختلف با بودجه و دستگاه های متفاوت می توانند مدلی مطلوب در آن پیدا کنند. بنابراین اگر میکروفن بی سیم بویا BOYA WM4 Pro-K2 با نیازهای شما متناسب نیست، مدل‌های دیگر را بررسی نمایید.

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM4 Pro k6

میکروفون بیسیم یقه ای دو کانال بویا BOYA BY-WM4 Pro k6 مخصوص گوشی های موبایل و تبلت های اندروید که مجهز به پورت تایپ سی هستند، طراحی شده است. این سیستم بیسیم در مقایسه با میکروفون داخلی دستگاه‌ ها کیفیت صدایی بهتری ارائه می‌ دهد، خرید میکروفون بی سیم یقه ای بویا WM4 Pro k6 برای هر خبرنگار، بلاگر، گزارشگر، سخنران، مستندساز، اینفلوئنسر و سازنده محتوایی که از موبایل اندروید استفاده می کند، مناسب است.

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM4 Pro k6نمایش محصول

لوازم جانبی میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM4 Pro-K2

به همراه سیستم بیسیم بویا مدل BY-WM4 Pro-K2 تعداد دو میکروفن یقه ای اومنی دایرکشنال، کیف زیپ دار، آداپتور نصب روی دوربین استاندارد، کابل های خروجی صوتی، بادگیرهای فومی و گیره عرضه می شود.
- گیرنده RX4 Pro
- دو فرستنده کمری TX4 Pro


- دو میکروفون یقه ای اومنی دایرکشنال
- دو گیره میکروفن یقه ای
- دو بادگیر فومی
- آداپتور نصب روی دوربین
- کابل 3.5 میلی متری TRS برای اتصال به دوربین ها
- کابل 3.5 میلی متری TRRS برای اتصال به گوشی های موبایل

نمایندگی بویا BOYA در ایران

میکروفن بویا را فقط از نمایندگی های معتبر بخرید

دیجی صدا نمایندگی بویا BOYA در ایران است و محصولات مختلف این شرکت را با گارانتی معتبر یک ساله، هولوگرام اصل و کد رجیستری معتبر عرضه می‌کند. از این رو تصمیم گرفتیم مخاطبان خود را با شرکت BOYA و محصولات آن بیشتر آشنا کنیم. توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :

1401/09/21 عارف پور ابراهیمی

میبخشید میخواستم بدونم این میکروفون چه معایب یا مزایایی نسبت به rode go2 داره؟

پاسخ دیجی صدا:
مزیت قابل توجهی نسبت به رود وایرلس گو 2 ندارد. البته از قیمت مناسب تر و مقرون به صرفه تری برخوردار است.

1401/10/18 Ali Hamedi

میشه این میکروفون رو به گوشی وصل کنم؟ میتونم ازش برای ضبط ویدئو با گوشی استفاده کرد؟

پاسخ دیجی صدا:
بله، می توانید از این میکروفون استفاده نمائید و بسته به مدل گوشی ممکن است نیاز به تهیه تبدیل داشته باشید. البته توصیه ما استفاده از مدل هایی مثل xm6 است که برای این کار مناسب تر هستند.

1401/10/29 FARZAM B

سلام خسته نباشید
برای کارهای حرفه ای مناسبه؟

پاسخ دیجی صدا:
با سلام و سپاس
این میکروفون برای کارهای ساده است. برای کار حرفه ای بهتر است از مدل های سارامونیک Saramonic UWMIC استفاده نمائید.