میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM4 Pro k6 ⚡ قیمت و مشاوره رایگان

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

BOYA

میکروفون BOYA BY-WM4 Pro-K6

میکروفون بی سیم بویا مدل BOYA BY-WM4 Pro K6

میکروفون BOYA BY-WM4 Pro-K6 یک میکروفون یقه ای بیسیم دو کاناله برای گوشی اندروید است. شما برای ضبط برنامه ها و گفتگوهای دو نفره از چه میکروفونی استفاده می کنید؟ یک راه این است که از میکروفون هایی با الگوی برداشت صدای فیگور 8 (دو جهتی) استفاده کنیم، اما این روش یک ایراد کوچک دارد و آن هم اینکه در تمام طول برنامه هر دو نفر باید در مکان ثابتی بنشینند و با جابه‌جا شدن یا خارج شدن آنها از محدوده دریافت میکروفون، کیفیت صدا افت می کند. به عبارت بهتر این روش تنها برای مصاحبه یا گفتگوهای دو نفره ای که افراد پشت یک میز و روبه‌روی هم می نشینند مناسب است اما برای ضبط ارائه های دو نفره یا شرایطی که دو منبع صوتی از هم فاصله دارند، چندان کارایی ندارد.

میکروفون بی سیم بویا مدل BY WM4 Pro K6

میکروفون یقه ای بی سیم برای گوشی موبایل اندروید

راه بهتر استفاده از میکروفن های یقه ای است، به خصوص سیستم های بیسیم دو کانال که از دو میکروفون یقه ای پشتیبانی می کنند. ضبط صدا به وسیله این سیستم‌ها آزادی عمل و راحتی مطلوبی را فراهم می کند، مهم نیست افراد یا منابع صوتی حاضر در صحنه در چه موقعیت و یا چه فاصله ای از هم قرار گرفته باشند، ایستاده باشند یا نشسته، در حرکت بوده یا حتی مشغول انجام فعالیت های مختلف باشند. میکروفن بی سیم بویا BY-WM4 Pro-K6 اصل از جمله میکروفن های بی سیم یقه ای دو کانال ارزان قیمت موجود در بازار است که راه حلی جامع، ساده و آسان برای ضبط هم زمان صدای دو منبع صوتی بر روی گوشی های موبایل اندروید و تبلت ها و سایر دستگاه های تایپ سی به شمار می رود.

سیستم میکروفن بیسیم یقه ای دوتایی بویا برای ضبط های دو نفره روی موبایل و تبلت تایپ سی

میکروفون BOYA BY-WM4 PRO-K6 مخصوص گوشی های موبایل و تبلت های اندروید و سایر دستگاه های مجهز به پورت تایپ سی طراحی شده است. این سیستم بی سیم در مقایسه با میکروفون داخلی گوشی ها و تبلت ها کیفیت صدایی بهتری ارائه می دهد، به ویژه آنکه بهره مندی از میکروفن یقه ای باعث می شود گفتار و کلام گویندگان با وضوح و شفافیت بیشتری ثبت شود. خرید میکروفون BOYA BY-WM4 Pro-K6 برای خبرنگاری، بلاگری، گزارشگری، سخنرانی، فیلمسازی، مستندسازی، ولاگری، اینفلوئنسری و در کل برای هر سازنده محتوایی که از موبایل اندروید استفاده می‌کند، انتخاب هوشمندانه ای است، چرا که آنها را از دردسرهای تهیه میکروفن اضافی در آینده بی نیاز می‌سازد. طرز استفاده از این میکروفن یقه ای موبایل بویا نیز آسان و ساده است، کافی است فرستنده و گیرنده را روشن نموده، گیرنده را به گوشی موبایل خود متصل کرده و کارتان را شروع کنید.

میکروفن بیسیم بویا مدل BY-WM4 Pro-K6

کار با میکروفن بی سیم بویا BY-WM4 Pro-K6 آنقدر ساده است که حتی کسانی که تجربه ضبط صدا ندارند نیز می توانند آن را به کار بگیرند. پکیج میکروفون BOYA BY-WM4 PRO-K6 شامل یک گیرنده دو کانال، دو میکروفون یقه ای اومنی (تمام جهتی) و دو فرستنده کمری می شود که به افراد اجازه می دهد در هنگام اجرا، نمایش، سخنرانی، ارائه، مصاحبه و گزارش آزادانه در برابر دوربین موبایل حرکت کنند.

مشخصات و مزیت های خرید میکروفون BOYA BY-WM4 PRO-K6 اصل

- میکروفون موبایل مناسب و ایده آل برای ضبط برنامه های گفتگور محور، مصاحبه، گزارش، دیالوگ مستند و فیلم، پادکست، ولاگینگ، خبرنگاری موبایلی و کاربردهای مشابه
- گیرنده بیسیم دو کانال بسیار جمع و جور و کوچک
- دارای دو میکروفون یقه ای و دو فرستنده کمری
- سازگار با گوشی های موبایل اندروید و دستگاه های دارای پورت تایپ سی (USB-C)
- ضبط صدایی شفاف و با کیفیت
- Gain قابل تنظیم
- جک 3.5 میلی متری هدفون جهت مانیتورینگ بدون تأخیر صدا
- حالت های قابل انتخاب مونو و استریو
- ولوم کنترل مستر
- کاربری آسان و Plug & Play
- برد عملیاتی تا فاصله 60 متری
- امکان به کارگیری هم زمان حداکثر 8 سیستم
- پشتیبانی از 11.5 ساعت ضبط پیوسته

میکروفون بیسیم بویا مدل BY WM4 Pro K6

بررسی میکروفن بی سیم BOYA BY-WM4 Pro-K6 مخصوص گوشی ها و تبلت های اندروید

سیستم وایرلس دو کاناله 2.4 گیگاهرتزی نوآورانه

درون جعبه میکروفون وایرلس بویا BY-WM4 Pro-K6 دو فرستنده و یک گیرنده بیسیم دو کاناله قرار دارد. این سیستم حاصل ادغام طراحی حرفه ای و فناوری پیشرفته انتقال 2.4 گیگاهرتزی است که صدایی درخشان و با کیفیت Broadcast برای شما فراهم می کند. به علت برخورداری از انتقال دیجیتال 2.4 گیگاهرتزی، میکروفون BOYA BY-WM4 Pro-K6 اصل در تمام کشورها قابل استفاده بوده و از بابت محدودیت باند نگرانی وجود ندارد.

میکروفون موبایل تایپ سی بویا، حرفه ای و چند کاره

فرستنده کمری بی سیم میکروفون BOYA BY-WM4 Pro-K6 به همراه یک میکروفن یقه ای تمام جهتی (اومنی دایرکشنال) عرضه می شود که وجود این میکروفن دریافت صدایی شفاف و واضح در حین فرایند ضبط را تضمین می کند.
یک خروجی هدفون 3.5 میلی متری روی گیرنده میکروفن بی سیم بویا BY-WM4 Pro-K6 تعبیه شده که دارای ولوم کنترل بوده و از طریق آن قادر خواهید بود روی صدا مانیتورینگ بدون تأخیر داشته باشید، حتی اگر دستگاه ضبط شما فاقد خروجی هدفون باشد.
همچنین یک ورودی لاین روی فرستنده قرار دارد که امکان بهره مندی از بیش از یک منبع صوتی را برای کاربران فراهم می آورد. ضمن اینکه گیرنده بیسیم دو کاناله میکروفون BOYA BY-WM4 Pro-K6 از تنظیمات خروجی قابل انتخاب مونو یا استریو برخوردار است که شما را قادر می سازد صدای هر میکروفن یقه ای را روی کانال های ورودی جداگانه ضبط کنید.

کانکتور تایپ سی (USB Type-C) گیرنده میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM4 Pro K6 باعث شده بتوان این سیستم حرفه ای و جمع و جور را به اکثر گوشی های موبایل اندروید و یا سایر دستگاه های مجهز به پورت تایپ سی متصل کرد.
برد عملیاتی میکروفون BOYA BY-WM4 Pro-K6 اصل در محیط های بدون مانع تا 60 متر نیز می رسد، از همین رو خرید میکروفن موبایل بویا WM4 Pro-K6 برای بسیاری از کاربران نظیر مجری و سخنران، گوینده، پادکستر، بلاگر، استریمر، یوتیوبر، خبرنگاران و گزارشگر و... انتخابی ایده آل و مناسب به شمار می رود.
برای آشنایی بیشتر با انواع میکروفون موبایل بیسیم یا مدل های مختلف میکروفن یقه ای بویا برای گوشی اندروید یا آیفون به صفحه این محصولات در فروشگاه دیجی صدا مراجعه نمایید. چنانچه درباره تشخیص میکروفون بویا اصل و تقلبی سوالی داشتید نیز می توانید با کارشناسان ما مشورت کنید. کارشناسان ما خوشحال می شوند بتوانند به شما در داشتن انتخابی هوشمندانه کمک کنند.

طرز استفاده از میکروفون یقه ای بیسیم بویا مدل BY-WM4 Pro K6

جهت ضبط صدا به وسیله میکروفن BOYA WM4 Pro K6 کافی است دکمه روی فرستنده را روشن کرده، گیرنده را به گوشی موبایل خود متصل نمایید و سپس یک بار دیگر روی دکمه بزنید تا فرستنده و گیرنده جفت شوند. این تمام کاری است که برای راه اندازی و استفاده از این سیستم باید انجام دهید. وزن گیرنده و فرستنده میکروفون BOYA BY-WM4 PRO-K6 بسیار کم است، از همین رو جابه‌جاکردن و حمل آن نیز به سادگی انجام می‌گیرد.

- میکروفون های یقه ای این سیستم بی سیم از الگوی قطبی اومنی دایرکشنال بهره می برند، بنابراین حتی با وجود چرخیدن سر گویندگان سطح صدا با ثبات باقی می ماند.
- میکروفون های یقه ای به فرستنده های کمری سبک وزن این میکروفون موبایل بویا متصل می‌شوند که تغذیه آنها توسط باتری های AAA صورت می گیرد.
- یک چراغ LED بر روی گیرنده و فرستنده میکروفون BOYA BY-WM4 PRO-K6 قرار دارد که پاور و سطح پایین باتری را نشان می دهد.

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM4 Pro

Boya BY-WM4 Pro K1 یک سیستم میکروفن یقه ای بی سیم مناسب تازه کاران و مبتدیان است که راه حلی جامع، آسان و ارزان برای ضبط صدا روی دوربین، کم کوردر فیلمبرداری و دستگاه های موبایل ارائه می دهد. این سیستم در مقایسه با میکروفن داخلی دوربین ها و گوشی های موبایل صدا را با کیفیت بهتری ضبط کرده و بنابراین گفتاری شفاف و قابل فهم در اختیار خبرنگاران، سازندگان محتوا در یوتیوب و اینستاگرام، بلاگرها و سایر کاربران می‌گذارد.

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM4 Proنمایش محصول

گیرنده بی سیم دو کانال تایپ سی BY-WM4 PRO RXU برای موبایل و تبلت اندروید

میکروفون یقه ای بیسیم بویا مدل BY-WM4 Pro K6 - گیرنده دو کانال سبک وزن و جمع و جور این میکروفن بی سیم و یقه ای ارزان قیمت شرکت بویا بدون نیاز به هیچ کابلی و به طور مستقیم به گوشی موبایل و تبلت تایپ سی شما وصل می شود.
- سطح gain ورودی گیرنده را می توان برای هر گوینده یا منبع صوتی تنظیم کرد.
- برخورداری میکروفون BOYA BY-WM4 PRO-K6 از جک 3.5 میلی متری هدفون، امکان مانیتورینگ بدون تأخیر صدا از طریق گیرنده را فراهم کرده است.
- این گیرنده دو کاناله برای ضبط برنامه های گفتگور محور، مصاحبه و گزارش، دیالوگ فیلم و مستند و سایر ضبط های دو نفره انتخابی مناسب است.
- در یک مکان و به طور هم زمان تا حداکثر 8 سیستم میکروفون یقه ای بیسیم بویا مدل BY-WM4 Pro K6 اصل قابل استفاده بوده، به این شرط که بین هر دو سیستم حداقل 5 متر فاصله وجود داشته باشد تا تداخلی بین سیگنال های آنها ایجاد نشده و فرایند ضبط سیستم ها با مشکل مواجه نگردد.

میکروفن بی سیم BOYA BY-WM4 Pro-K6

از میکروفون بی سیم دو کانال بویا BY-WM4 Pro-K6 کجاها می توان استفاده کرد؟

میکروفون BOYA WM4 Pro K6 یک سیستم بیسیم دو کانال است که مخصوص ضبط صدای دو نفر یا دو منبع بر روی گوشی های موبایل و تبلت های دارای پورت تایپ سی طراحی شده است. بنابراین عمده استفاده و کاربرد این میکروفون حرفه ای ضبط صدا موقعیت هایی است که دو گوینده وجود داشته باشد، مانند برنامه گفتگو محور، مصاحبه، گزارش، دیالوگ فیلم، نمایش، ارائه های دو نفره و... .

بویا از جمله برندهایی که مدل های متنوعی از میکروفن بی سیم یقه ای ارزان قیمت را روانه بازار می‌کند، سیستم هایی که کارایی، امکانات و کیفیت صدای آنها برای کاربران معمولی و استفاده های عمومی مناسب بوده و افراد عادی و گروه های کوچک را از خرید سیستم های بیسیم گران قیمت بی نیاز کرده است. میکروفون BOYA BY-WM4 PRO-K6 یکی از میکروفون های خوب، حرفه ای و ارزان قیمت برای تولید انواع محتوای صوتی و ویدئویی در فضای مجازی است. سیستم بیسیم یقه ای WM4 Pro K6 مخصوص گوشی های موبایل و تبلت اندروید طراحی شده است.
در حال حاضر خبرنگاران، بلاگرها، ولاگرها، مستندسازان و تولید کنندگان محتوا علاقه دارند در هر موقعیت و مکان و زمانی امکان ضبط ویدئو و فیلم با گوشی موبایل را داشته باشند. این افراد با خرید میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM4 Pro-K6 میکروفنی سبک وزن و جمع و جور خواهند داشت که هر زمان بخواهند می توانند آن را به موبایل یا تبلت خود متصل کرده و فیلم، مصاحبه، برنامه زنده استودیویی، لایو و استریم، پادکست، تدریس، سخنرانی و گزارش ضبط کنند.

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM4 PRO-K5

میکروفن بیسیم یقه ای BOYA BY-WM4 PRO-K5 از میکروفن های سبک و ارزان قیمت بازار است که می‌توان آن را به انواع موبایل ها و تبلت های دارای پورت تایپ سی متصل کرد. میکروفن بیسیم بویا WM4 PRO K5 دارای یک میکروفن یقه ای اومنی است که به افراد اجازه می دهد آزادانه در صحنه حرکت کنند. گیرنده آن ضبط صدا تا 60 متر برد عملیاتی را پوشش می دهد، البته در صورتی که مانعی بر سر راه ارسال سیگنال ها نباشد.

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM4 PRO-K5نمایش محصول

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM3D

به عنوان میکروفون ایده آل و مناسب برای خبرنگاران، تولیدکنندگان محتوا در یوتیوب و اینستاگرام، ولاگرها، سخنران‌ها و... BOYA WM3D یک سیستم میکروفون کاملا بی سیم دیجیتال با کاربرد آسان است. این میکروفون وایرلس با این هدف طراحی شده تا صدای شما را به صورت شفاف و واضح بر روی آیفون، آیپد، دوربین‌های DSLR/mirrorless یا هر گوشی موبایل هوشمند و تبلت مجهز به جک هدفون ضبط کند.

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM3Dنمایش محصول

قیمت میکروفون BOYA BY-WM4 PRO-K6 اصل

میکروفون بی سیم بویا مدل BY WM4 Pro K6 بویا از جمله برندهایی است که سعی کرده بین کارایی و قیمت انواع میکروفن تعادل ایجاد کند. محصولات این برند جزء میکروفن های ارزان قیمت بازار قرار می گیرند، در حالی که امکانات و کیفیت آنها اگرچه قابل مقایسه با مدل های گران قیمت نیست اما متناسب با نیازهای کاربران عادی است.
اگر قیمت انواع میکروفن بیسیم را در فروشگاه دیجی صدا بررسی کرده باشید، حتما می دانید که BOYA BY-WM4 Pro K6 یک میکروفون بی سیم یقه ای ارزان قیمت است که شرکت بویا آن را مختص گوشی های موبایل اندروید و تبلت ها و سایر دستگاه های تایپ سی طراحی کرده است.
خرید میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM4 Pro-K6 به افراد و گروه هایی که با استفاده از موبایل در شبکه های اجتماعی تولید محتوا می کنند توصیه می شود، چرا که نیازهای آنها را برآورده می سازد بدون اینکه هزینه بالایی به ایشان تحمیل کند.

خرید میکروفون BOYA BY-WM4 PRO-K6 برای من مناسب است؟

اگر شما خبرنگار و گزارشگری هستید که به طور مدام با مصاحبه یا گرفتن گزارش سروکار دارید و برنامه‌های خود را با موبایل اندروید ضبط می کنید، یا بلاگر، ولاگر و پادکستری هستید که هر از چندگاهی به برنامه خود مهمان دعوت کرده یا برنامه های دو نفره ترتیب می دهید یا حتی مستندساز و فیلم سازی هستید که ترجیح می دهید یک میکروفون حرفه ای مخصوص ضبط صدا با گوشی موبایل همواره همراهتان باشد، خرید میکروفون BOYA BY-WM4 PRO-K6 انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. برای افراد یا گروه هایی که به دنبال میکروفون بی سیم دو کانال یا میکروفون یقه ای دوتایی با قابلیت plug and play و صدای خوب هستند اما از نظر بودجه محدودیت دارند، میکروفن بویا WM4 Pro-K6 گزینه مطلوبی است. 

هر مستندساز، خبرنگار، گزارشگر، اینفلوئنسر، بلاگر، استریمر، ولاگر، یوتیوبر یا سخنرانی که از گوشی موبایل، تبلت یا سایر تجهیزات مجهز به پورت تایپ سی (USB Type C) استفاده می کند، هنگام خرید میکروفون حرفه ای ضبط صدا، بهتر است میکروفون BOYA BY-WM4 Pro-K6 اصل را به عنوان یک میکروفن یقه ای بیسیم دو کاناله و ارزان قیمت در لیست بررسی های خود قرار دهد. حتی اگر حوزه فعالیت شما نیازمند میکروفنی با مشخصات خاص است، می توانید مدل های متنوع میکروفون بی سیم دو کانال یا میکروفون یقه ای موبایل  عرضه شده در فروشگاه دیجی صدا را مقایسه کرده یا با کارشناسان ما مشورت نمایید. ضمن اینکه اگر نگران خرید میکروفون بویا تقلبی و فیک هستید نیز می توانید درباره تشخیص اصلی و تقلبی بودن میکروفن بویا یا محصولات سایر برندهای معتبر مانند شور، رود و ... با کارشناسان ما گفتگو کنید.

لوازم جانبی همراه میکروفون بی سیم یقه ای اندروید بویا BY-WM4 Pro K6

از آنجایی که میکروفون یقه ای دوتایی بویا مدل BOYA BY-WM4 Pro K6 برای اتصال به گوشی موبایل و تبلت های دارای پورت تایپ سی نیاز به هیچ کابل مبدلی نداشته و به طور مستقیم به این دستگاه ها وصل می شود، پکیج آن نیز جمع و جور بوده و کابل رابطی در آن وجود ندارد.
- گیرنده تایپ سی BY-WM4 PRO RXU
- دو فرستنده کمری TX4 Pro
- دو میکروفن یقه ای اومنی دایرکشنال
- دو گیره میکروفن یقه ای سوسماری
- دو بادگیر فومی

نمایندگی بویا BOYA در ایران

میکروفن بویا را فقط از نمایندگی های معتبر بخرید

دیجی صدا نمایندگی بویا BOYA در ایران است و محصولات مختلف این شرکت را با گارانتی معتبر یک ساله، هولوگرام اصل و کد رجیستری معتبر عرضه می‌کند. از این رو تصمیم گرفتیم مخاطبان خود را با شرکت BOYA و محصولات آن بیشتر آشنا کنیم. توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :