سازدهنی کروماتیک سوزوکی SUZUKI S64

36,000,000 تومان
اطلاعیه: با توجه به نوسانات قیمت و موجودی لطفا قبل از خرید نهایی جهت تایید موجودی و قیمت کالا با همکاران ما در فروشگاه دیجی صدا تماس حاصل نمایید.
تماس برای خرید - 18 5000 88 021

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

SUZUKI

افسانه Sirius

شرکت سوزوکی از تجربه و دانش خود برای ایجاد مجموعه ای افسانه ای استفاده کرده است که با بررسی و تحقیقات گسترده سری Sirius را روانه بازار کرده است.

سری Sirius تلفیقی از تولید صدای عالی و طراحی ظریف است که مخاطبان و نوازندگان را تحت تاثیر قرار می دهد.
در طراحی این مجموعه، تک تک جزئیات برای شرکت سوزوکی مهم بود که منجر به یک استاندارد جدید در تولید سازدهنی شد. این مدل منحصر به فرد تجربه ای جدید از نواختن سازدهنی را در اختیار شما می گذارد.

سری Sirius در سه مدل مختلف 12، 14 و 16 سوراخ تولید می شود و طیف وسیعی از نیازهای نوازندگان را پوشش می دهد.

195 میلی متر
31 میلی متر
کروماتيک
64 عدد
16 عدد
دو
برنج با لعاب ورق کروم مات
ABS سنگین شده با برنج
نقره‌ ای

سازدهنی سوزوکی از جمله سازدهنی های باکیفیت موجود در بازار است و کسانی که به دنبال بهترین سازدهنی برای یادگیری هستند اما علاقه یا امکان هزینه برای خرید سازدهنی های گران قیمت را ندارند، با توجه به مناسب بودن قیمت سازدهنی سوزوکی، محصولات این برند را در میان گزینه های خرید خود قرار می دهند.

سازدهنی یک سازبادی زبانه آزاد است که با عنوان هارمونیکا نیز شناخته می شود. گرچه سازدهنی از گذشته های دور وجود داشته است، اما قدمت نمونه های مدرن آن که مبتنی بر ساز و کارهای سازهای زبانه آزاد ساخته شدند، به اوایل قرن نوزدهم میلادی باز می گردد. در این مدت سازدهنی همواره یک ساز پرطرفدار و محبوب بوده است، چرا که علاوه بر وزن کم و قابلیت حمل بسیار آسان، یادگیری آن ساده بوده و همچنین از قیمت مناسبی برخوردار است، به طوری که با صرف هزینه های پایین هم می توان سازدهنی تهیه کرد. دیجی صدا درباره سازدهنی مقالات و مطالب متنوع و سودمندی را منتشر کرده است که برای آشنایی با این ساز می توانید به مطالعه آنها بپردازید.  

 


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :