میکروفون گان بویا مدل BY BM3031

میکروفن گان بویا BOYA BY-BM3031

میکروفن گان بویا مدل BY-BM3031 به عنوان میکروفون دوربین های فیلمبرداری حرفه ای و نیمه حرفه ای کاربرد دارد. این میکروفن سوپر کاردیود مخصوص دوربین از یک کنترل gain سه مرحله ای برخوردار است که پدهای 20+، 0 و 20- دسی بل را فراهم کرده و از بروز اعوجاج در صدای ضبط شده جلوگیری می‌کند. یک فیلتر high-pass نیز در فرکانس 80 هرتز در نظر گرفته شده تا نویزهای فرکانس پایین و صداهای بم ناهنجار را از بین برده و غنا و کیفیت صدا را بهبود ببخشد. کانکتور خروجی مینی جک 3.5 متری میکروفن BOYA BM3031 اتصال به انواع دوربین های DSLR، دوربین های کم کوردر فیلم برداری، رکوردرهای صدا و سایر دستگاه های سازگار با این کانکتور را امکان پذیر کرده است.

میکروفن BOYA BM3031

میکروفن BOYA BM3031 مخصوص ضبط ویدئو با دوربین

تغذیه میکروفن گان بویا BY-BM3031 توسط دو باتری AA صورت می گیرد که تا 120 ساعت ضبط را پشتیبانی می کنند. جهت مانیتورینگ بدون تأخیر صدا نیز می‌توانید از خروجی هدفون میکروفن بهره ببرید. شاک مانت یکپارچه ای که در میکروفون گان بویا BOYA BY-BM3031 به کار رفته هنگام نصب روی دوربین یا دسته بوم (boompole) مانع از انتقال ارتعاشات نویزها و لرزش ها به میکروفن می گردد. ضمن اینکه همراه این میکروفن بادگیر فومی و خز بادگیر عرضه می شود که صداهای انفجاری و نویزهای محیطی را کاهش داده و وضوح و شفافیت صدا را ارتقاء می بخشد. میکروفون BOYA BM3031 به عنوان میکروفون بلاگری، ولاگری، خبرنگاری، سخنرانی، تدریس و موارد مشابه قابل استفاده است.

مزیت های خرید میکروفن کاردیود بویا BOYA BY-BM3031 اصل

میکروفن گان با کیفیت ضبط broadcast برای ثبت صدایی شفاف و دقیق
- مناسب برای دوربین های DSLR، دوربین های فیلمبرداری camcorder، رکوردرهای صوتی و دستگاه های مشابه
- الگوی برداشت قطبی سوپر کاردیود
- دارای شاک مانت یکپارچه و آداپتور نصب روی دوربین


- سوئیچینگ دیجیتال شامل فیلتر high-pass در فرکانس 80 هرتز و کنترل Gain سه مرحله ای
- ساختار ABS بادوام
- جک هدفون مانیتورینگ داخلی
- تغذیه شده توسط دو باتری AA (همراه محصول عرضه نمی شوند)
- برخوردار از بادگیر فومی و خروجی 3.5 میلی متری

میکروفون گان بویا مدل BY-BM3031

بررسی میکروفن BOYA BM3031 مخصوص دوربین

میکروفن فیلمبرداری با کیفیت ضبط broadcast

میکروفن BOYA BM3031 اصل که تنها 133 گرم وزن دارد، یک میکروفن گان با کپسول کاندنسر سوپر کاردیود است که امکان ضبط صدایی با کیفیت را برای دوربین های DSLR، دوربین های camcorder، رکوردرهای صوتی و سایر دستگاه ها ارائه می دهد.

استفاده از الگوی قطبی جهتی سوپر کاردیود در میکروفون گان بویا BOYA BM3031 باعث می‌شود تا ناحیه برداشت صدا تنها به قسمت جلوی میکروفن محدود شده و صداهای اطراف توسط کپسول میکروفن دریافت نشوند، به این ترتیب صدای گوینده اصلی با نویزهای پس زمینه ترکیب نشده و شفاف تر ضبط خواهد شد.

استفاده از ABS بادوام، شاک مانت یکپارچه و آداپتور نصب روی دوربین

به کار گیری پلاستیک ABS تقویت شده در ساختار میکروفون BOYA BY-BM3031 اصل سبب شده تا این میکروفن سبک باشد. وزن سبک از یک طرف حمل و جابه‌جایی محصول را آسان ساخته و از طرف دیگر موجب می شود میکروفون بویا ۳۰۳۱ به سهولت روی هر دوربین مجهز به جک میکروفن 3.5 میلی متری یا دسته بومی سوار گردد. شاک مانت یکپارچه نیز لرزش های ناخواستۀ حاصل از نویزهای بیش از حد پس زمینه را دریافت کرده و از اثرگذاری آنها بر کیفیت صدای میکروفن BOYA BM3031 جلوگیری می کند.

میکروفن بی سیم رود RODE GO II Single

میکروفن رود Wireless GO II Single یک میکروفن وایرلس کوچک و فوق العاده جمع و جور است که به خاطر قابلیت‌های منحصربه‌فردی مثل چند کاره بودن و فرم بسیار کم حجم شناخته شده است. خرید میکروفن بیسیم رود وایرلس گو 2 سینگل برای تولیدکنندگان محتوا در هر عرصه‌ای خوب و مناسب است. در واقع RODE GO II Single همه کاره ترین سیستم میکروفن بی سیم دوربین و موبایل موجود در بازار است.

نمایش محصول

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM4 Pro

Boya BY-WM4 Pro K1 یک سیستم میکروفن یقه ای بی سیم جمع و جور و مناسب مبتدیان است که راه‌حلی جامع، آسان و ارزان برای ضبط صدا روی دوربین، کم کوردر فیلمبرداری و دستگاه های موبایل ارائه می دهد. این سیستم در مقایسه با میکروفن داخلی دوربین و گوشی موبایل صدا را با کیفیت بهتری ضبط کرده و گفتاری شفاف در اختیار خبرنگاران، سازندگان محتوا در آپارات و یوتیوب، بلاگرها و سایر کاربران می‌گذارد.

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM4 Proنمایش محصول
میکروفن کاردیود بویا BOYA BY-BM3031

سایر ویژگی های میکروفون BOYA BM3031 مناسب دوربین فیلمبرداری

میکروفون گان بویا مدل BY-BM3031 میکروفون سبک وزنی است که جک هدفون داخلی آن نیز امکان مانیتورینگ بدون تأخیر صدای منبع را برای شما مهیا ساخته است. از دیگر ویژگی های این مدل، سوئیچینگ دیجیتال است که نویز پایین تر و حساسیت بالاتر را به دنبال دارد.

میکروفن BOYA BM3031 از سوئیچ فیلتر high-pass در 80 هرتز جهت به حداقل رساندن نویزهای پس زمینه و صداهای ناهنجار فرکانس پایین بهره می برد.
به علاوه یک کنترل Gain سه مرحله ای (10dB- و 0 و 20dB+) نیز در نظر گرفته شده تا کیفیت صدا را بهبود ببخشد. یکی دیگر از محاسن میکروفون گان بویا BM3031 اصلی فعالیت بسیار طولانی آن است. دو باتری AA که تا 120 ساعت فعالیت را پشتیبانی می کنند میکروفون بویا 3031 را قادر ساخته اند تا ضبط های طولانی مدت را تحمل کند. بنابراین بدون نگرانی از شارژ کم باتری می توانید تا ساعت ها از میکروفون استفاده نمایید.
چنانچه برای خرید میکروفون دوربین فیلمبرداری به دنبال مدلی با مشخصات خاص هستید یا تردید دارید که میکروفون گان مناسب شماست یا مینی گان، می توانید از مشورت کارشناسان دیجی صدا بهره ببرید. پیش از آن توصیه می کنیم سایر مدل‌های گان و مینی گان بویا را نیز ببینید.

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM3D

به عنوان میکروفون ایده آل و مناسب برای خبرنگاران، تولیدکنندگان محتوا در یوتیوب و اینستاگرام، ولاگرها، سخنران‌ها و... BOYA WM3D یک سیستم میکروفون کاملا بی سیم دیجیتال با کاربرد آسان است. این میکروفون وایرلس با این هدف طراحی شده تا صدای شما را به صورت شفاف و واضح بر روی آیفون، آیپد، دوربین‌های DSLR/mirrorless یا هر گوشی موبایل هوشمند و تبلت مجهز به جک هدفون ضبط کند.

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM3Dنمایش محصول

معرفی و بررسی انواع میکروفون بیسیم

میکروفن های بی سیم سریع‌تر راه‌اندازی شده و به کم کردن تعداد کابل و پایه میکروفن و مانیتورهای صحنه که باعث شلوغی می شوند، کمک می‌کنند. با بهبود کیفیت صدا و ارزان تر شدن قیمت میکروفن های بیسیم، خرید آنها در سال های اخیر به‌طور چشمگیری افزایش داشته است. در این راهنما با انواع سیستم های بیسیم و ویژگی های آشنا می شوید.

راهنمای خرید میکروفون بی سیممطالعه مقاله

خرید میکروفن BOYA BM3031 به چه افرادی کمک می کند؟

میکروفن BOYA BY-BM3031 از جمله میکروفن های شاتگان اقتصادی است که برای فیلمبرداری با دوربین یا ضبط ویدئو و فیلم با گوشی موبایل تولید شده است. الگوی قطبی سوپر کاردیود در کنار شاک مانت یکپارچه، سوئیچ high-pass، کنترل gain، ساختار ABS و قیمت مقرون به صرفه از میکروفن BOYA BM3031 محصولی مناسب برای کاربران عادی و مبتدیان ساخته است. تفاوتی ندارد خبرنگار و گزارشگر باشید یا بلاگر و استریمر، برای مستندسازی به دنبال میکروفون گان می گردید یا جهت سخنرانی و تدریس، در هر حال این میکروفون نیازهای شما را برآورده می کند بدون اینکه لازم باشد هزینه بالایی پرداخت نمایید. با استفاده از میکروفن گان بویا BOYA BM3031 و اتصال آن به انواع دوربین و گوشی موبایل قادر خواهید بود در محیط های بسته یا فضاهای باز ویدئو، فیلم، کلیپ و تیزر، تمرینات ورزشی، فیلم های آموزشی یا تبلیغاتی، سخنرانی، مصاحبه و گزارش میدانی ضبط کنید. میکروفون BOYA BY-BM3031

کاندنسر
سوپر کاردیود
40 هرتز تا 20 کیلوهرتز
200 اهم
38±3- دسی‌بل
80 دسی‌بل
3.5 میلی‌متری
تغذیه‌شده توسط دو باتری AA (همراه محصول عرضه نمی‌شوند)
5*10.33*21 سانتی‌متر
132 گرم
دفترچه راهنما، بادگیر فومی، خز بادگیر، کیف
نمایندگی بویا BOYA در ایران

میکروفن بویا را فقط از نمایندگی های معتبر بخرید

دیجی صدا نمایندگی بویا BOYA در ایران است و محصولات مختلف این شرکت را با گارانتی معتبر یک ساله، هولوگرام اصل و کد رجیستری معتبر عرضه می‌کند. از این رو تصمیم گرفتیم مخاطبان خود را با شرکت BOYA و محصولات آن بیشتر آشنا کنیم. توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :