میکروفن RODE PodMic | میکروفون حرفه ای تولید محتوا و پادکست

8,450,000 تومان
ناموجود
  • گارانتی 1 ساله دیجی صدا + بین الملل بیشتر
  • فعال سازی گارانتی 2 ساله بین الملل

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

RODE

رسانه تصویری

این روزها بازار پادکست حسابی داغ است، پادکست ها طرفداران زیادی دارند و از این رو پادکسترها نیز مدام در حال ارتقای کیفیت کارشان هستند. بی شک یکی از موارد اثرگذار بر ضبط پادکست استفاده از میکروفون مخصوص و مناسب برای پادکست است. به همین دلیل شاهد عرضه مدل های متنوعی از میکروفون پادکست در بازار هستیم. اگر شما نیز به دنبال خرید میکروفن برای ساخت پادکست های حرفه ای هستید، این مطلب برای شما تدوین شده است.

میکروفون RODE PodMic

معرفی میکروفون RODE PodMic

میکروفون PodMic

میکروفون PodMic یک میکروفون استودیویی داینامیک باکیفیتی در حد محصولات مورداستفاده برای پخش صوتی است که به طور ویژه برای ضبط و ساخت پادکست طراحی شده است. این میکروفون استودیویی با پاپ فیلتر داخلی و صدایی باکیفیت به تولید پادکست ‌هایی حرفه‌ ای کمک می‌کند. می‌توان RODE Pod Mic را با هر اینترفیس XLR استفاده کرد اما این میکروفن مخصوص پادکست به طور ویژه برای استفاده با RØDECaster Pro™ طراحی شده است.

سازگاری با کنسول پادکست RØDECaster Pro

میکروفون RODE Pod Mic

خروجی میکروفون RODE PodMic مخصوص پادکست با هر اینترفیس XRL قابل استفاده است اما این میکروفن برای کار با کنسول تولید و ساخت پادکست RØDECaster Pro بهینه سازی شده است. کافی است با استفاده از صفحه لمسی RØDECaster Pro، میکروفون PodMic را به عنوان میکروفون موردنظرتان انتخاب کنید تا این کنسول به صورت خودکار تنظیمات مناسب برای ایجاد بهترین صدا را انجام دهد – برای هر نوع صدایی که انتخاب می‌کنید.

میکروفون PodMic ، مخصوص ضبط پادکست

میکروفن استودیویی رود RODE PodMic

هدف از ساختن میکروفون RODE PodMic طراحی یک میکروفون داینامیک مناسب برای تولید پادکست بوده که از ویژگی‌هایی مثل دوام بالا، صدای فوق العاده، راحتی استفاده و انعطاف پذیری برخوردار باشد. خرید میکروفن PodMic رود به تولیدکنندگان پادکست در هر حوزه ای از نقد و بررسی مسابقات ورزشی گرفته تا خواندن شعر و داستان، کمک می‌کند تا پادکست هایی حرفه‌ ای تولید کنند که رضایت مخاطبان را به دست می آورد.

ساختار بادوام میکروفون استودیویی رود PodMic

میکروفون استودیویی داینامیک رود RODE PodMic

میکروفون RODE PodMic یک میکروفون استودیویی داینامیک حرفه ای مناسب برای پادکست از شرکت استرالیایی رود است که با قطعات تماماً فلزی طوری ساخته شده که ماندگاری و دوام زیادی داشته باشد. بازوی چرخان میکروفون PodMic به خوبی و راحتی با بوم RØDE PSA1 قابل استفاده است.

حذف صداهای ناخوشایند در میکروفن PodMic

میکروفون RODE Pod Mic با یک شبکه فلزی استیل پوشیده شده و یک پاپ شیلد داخل آن نصب شده تا گوینده یا مجری بتواند کاملاً به میکروفون نزدیک شده و کیفیت صدایی در حد تولیدات رادیویی ایجاد کند.

میکروفون پادکست رود RODE PodMic

خرید پکیج ضبط و ساخت پادکست

توصیه می کنیم برای تکمیل تجهیزات تولید محتوای خود پکیج های ساخت پادکست دیجی صدا را نیز بررسی نمایید. ما مدل های مختلفی از میکروفن و کارت صدا را که با یکدیگر سازگاری داشته و از نظر قیمت نیز متناسب هستند برایتان گلچین کرده ایم تا انتخاب رضایت بخشی را تجربه کنید.

میکروفن استودیویی رود Rode NT-USB Mini

میکروفن NT-USB Mini یکی از پرفروش‌ترین میکروفن ‌های USB موجود در بازار است که بین تولیدکنندگان پادکست، یوتیوبرها و گیمرهای سراسر جهان محبوبیت زیادی دارد. این میکروفون برای ضبط صدا در محیط اتاق بسیار مناسب است. طراحی میکروفون حرفه ای ضبط صدا Rode NT-USB Mini شیک و جذاب است و ساختار بسیار بادوامی دارد. ضبط صدا با میکروفون رومیزی Rode NT-USB Mini به سادگی و راحتی انجام می‌شود.

نمایش محصول

داینامیک
کاردیود
20 هرتز تا 20 کیلوهرتز
320 اهم
57- دسی‌بل
ندارد
ندارد
ندارد
کنون/XLR
6.2*10.9*17.2 سانتی‌متر
937 گرم

به دنیای میکروفن های رود خوش آمدید

شرکت میکروفون های RODE در شهر سیدنی، در 20 کیلومتری غربی از مرکز سیدنی و در نزدیکی خانه المپیک 2000 سیدنی واقع شده است.
کارخانه پیشرفته RODE که شامل سه انبار با مساحت بیش از 110،000 فوت مربع است، بیش از 60 میلیون دلار ماشین آلات و یک تیم بین المللی متشکل از بالغ بر 250 نفر در رشته های سطح بالا دارد: مهندسی الکترونیک، طراحی صنعتی، مهندسی فنی، رباتیک، مهندسی صدا و آکوستیک، تولیدات فلزی، ساخت ابزار، فناوری قالب گیری، تدارکات، مونتاژ، کنترل کیفی، امور مالی، بازاریابی و فروش.
این برند علاوه بر دفتر اصلی در سیدنی، دفاتری در لس آنجلس، نیویورک، لندن، هنگ کنگ، شنژن و سئول دارد. توزیع گسترده و شبکۀ فروشگاهی 6000 واحدی این شرکت امکان فروش میکروفون های RODE را در 117 کشور فراهم ساخته اند – که این رقم در حال افزایش است - و RODE را به یک شرکت بین المللی واقعی تبدیل کرده اند.
سال 2017 پنجاهمین سالگرد تأسیس شرکت مادر یعنی Freedman Electronics بود، که نقطۀ عطف قابل توجهی در تجارت مدرن به حساب می آید. در حال حاضر گروه Freedman میزبان میکروفون های RODE ،Aphex ،Event Electronics و SoundField است.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :