میکروفن RODE NT-USB ⚡قیمت خرید نقد و اقساط + مشاوره رایگان

11,375,000 تومان
ناموجود
  • گارانتی 1 ساله دیجی صدا + بین الملل بیشتر
  • فعال سازی گارانتی 2 ساله بین الملل

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

RODE

رسانه تصویری

انواع میکروفون USB یا یو اس بی دار

بررسی میکروفون Rode NT-USB

میکروفون رود Rode NT-USB یک میکروفون یو اس بی کاندنسر استودیویی با کیفیت بالا و کمترین میزان نویز (fuss) است که می تواند بهترین همراه برای کامپیوتر شما جهت ضبط وکال و صدای سازهای آکوستیک باشد.
این روزها میکروفون های USB زیادی در بازار وجود دارد که به شما امکان می دهد به راحتی با اتصال مستقیم آنها به کامپیوتر، بدون نیاز به پری‌ امپ یا کارت صدای اکسترنال به ضبط صدا بپردازید. در طراحی همه مدل‌های میکروفون USB یک پایه داخلی در نظر گرفته می شود تا بتوان آنها را همیشه روی یک میز یا صفحه آماده به کار نگهداشت. میکروفون های یو اس بی جزء بهترین میکروفن های حرفه ای برای کامپیوتر و لپ تاپ هستند چرا که استفاده از آنها آسان است و به تجهیزات جانبی دیگری نیاز ندارند. همچنین برای زمانی که ایده ای موزیکال در ذهن دارید و لازم است به سرعت آن را ضبط کنید تا فراموش نشود، استفاده از یک میکروفون USB به شما کمک می کند تا بدون دردسر ضبط موردنظرتان را انجام دهید.

میکروفون rode nt-usb

میکروفون های یو اس بی در حوزه های متنوعی کاربرد دارند. آنها برای ضبط پادکست عالی هستند، همان طور که می توان از میکروفون های USB برای تولید محتوای الکترونیکی یا تدریس و ساخت فیلم آموزشی استفاده کرده یا از آنها به عنوان میکروفون استریم ، یوتیوبری ، گیمینگ ، خوانندگی ، نریشن و گویندگی ، دوبله و نیز ضبط صدای ساز بهره برد.
محبوبیت میکروفون های USB رومیزی به طور روزافزون رشد یافته و قیمت آنها نیز مقرون به صرفه تر می شود. اما باید توجه داشت که دامنه کیفیت این مدل میکروفون ها گسترده بوده و نمی توان به هر مدل میکروفون USB برای کامپیوتر و لپ تاپ اعتماد کرد یا انتظار کیفیت و کارایی بالا داشت. با این حال برند رود RODE یکی از شرکت هایی است که به واسطه کیفیت مهندسی و صدای محصولاتش سطح قابل قبولی از اعتماد و اعتبار بازار میکروفون ها را به خود اختصاص داده است. میکروفون NT-USB یک میکروفون استودیویی USB پرطرفدار و حرفه ای از شرکت RODE است.

میکروفون رود rode nt-usb

میکروفون رود NT-USB استودیویی و حرفه ای

میکروفون رود Rode NT-USB جزء محبوب ترین و بهترین مدل های میکروفون USB است که طراحی یکپارچه آن شامل یک سه پایه زیبا و پاپ شیلد نیز می شود.
شرکت استرالیایی رود میکروفون NT-USB را بیش از یک میکروفون پادکست می داند، چرا که کپسول کاندنسر آن از همان کیفیتی برخوردار است که میکروفون های تخصصی کلاس استودیویی این شرکت دارند.
از همین روست که میکروفن حرفه ای Rode NT-USB از پرفروش‌ترین میکروفن ‌های یو اس بی بازار بوده و طرفداران زیادی بین پادکسترها، یوتیوبرها و گیمرهای سراسر جهان دارد.

همچون اغلب میکروفون های استودیویی USB این مدل نیز مانند یک رابط صوتی USB عمومی برای کامپیوتر و لپ تاپ عمل می کند (مبدل 16 بیتی که می تواند تا 48 کیلوهرتز را نیز اداره کند) و برای اتصال به دستگاه های دارای سیستم عامل ویندوز، OSX یا iOS و نسخه های مختلف اندروید نیاز به هیچ درایور خاصی ندارد، البته NT-USB برای متصل شدن به آیپد نیازمند یک کیت اتصال دوربین اپل است.

Rode NT USB میکروفن ضبط صدای چند کاره

امروز ضبط صدا در حوزه های گوناگونی کاربرد دارد و کاربران به دنبال خرید میکروفن هایی هستند که نیاز آنها را در زمینه های مختلف برطرف نماید. به همین دلیل یک میکروفن ضبط صدای حرفه ای باید بتواند در موقعیت های متفاوت کارایی قابل قبول و تحسین برانگیزی داشته باشد.
شما قصد دارید از میکروفن ضبط صدا در چه حوزه ای استفاده کنید؟
برای ضبط وکال ، ادکست و استریم یا برای گویندگی ، نریشن و دوبله؟
برای ساخت فیلم تبلیغاتی و سرگرمی یا ویدئوی آموزشی یا برای ضبط صدای پیانو، گیتار و سایر سازها؟ یا در جستجوی میکروفونی هستید که هم برای ضبط صدای استودیویی به کار بیاید هم ضبط صدا در خانه؟

میکروفون رود مدل RODE NT-USB

در هر حال میکروفون استودیویی Rode NT-USB از جمله میکروفون های چند کاره ای است که قادر است انتظارات شما را در شرایط گوناگون برآورده سازد. این میکروفن USB حرفه ای مناسب برای کامپیوتر و لپ تاپ نیازهای متنوعی را از شما بر طرف می کند. هم می توانید از آن به عنوان میکروفون گیمینگ استفاده کنید، هم یک میکروفون استریمر، هم آن را برای ساخت پادکست حرفه ای به کار بگیرید، هم به عنوان میکروفون تولید محتوا برای آپارات و اینستاگرام یا میکروفون معلم ، سخنرانی و گویندگی. شاید میکروفون Rode NT-USB یک میکروفون USB ارزان قیمت نباشد، اما با کارایی قابل قبول و کیفیت صدایی که ارائه می دهد قیمت آن منصفانه بوده و ارزش صرف هزینه را دارد.

طراحی و ساختار میکروفن کاندنسر رود NT-USB

میکروفون Rode NT1 Kitمیکروفون Rode NT-USB کاملا محکم ساخته شده و ظاهری شیک دارد. در واقعیت میکروفون بزرگتر و حجیم تر از چیزی است که در عکس ها به نظر می رسد و ساختار فلزی آن مانند سایر میکروفون های استودیویی رود کیفیت بالایی دارد. کپسول میکروفون که به صورت پیکربندی side-address تنظیم شده است، حدود 1 اینچ قطر دارد، از الگوی قطبی کاردیود بهره می برد و از نوع back-electret است.
میکروفون NT-USB از طریق پورت USB کامپیوتر میزبان تغذیه شده و به منبع انرژی دیگری احتیاج ندارد. روشن بودن دستگاه نیز به وسیله چراغ LED آبی رنگی که داخل شاک مانت (shock mount) یا همان لرزه گیر است، مشخص می گردد. همان طور که گفتیم اگر بخواهید این میکروفون کاندنسر استودیویی رود را به یک دستگاه مک یا ویندوز یا یک آیپد وصل کنید، نیاز به نصب هیچ درایور اضافه ای وجود ندارد اما جهت متصل شدن به آیپد به یک کیت اتصال به دوربین اپل یا موارد مشابه به عنوان واسط میان USB و آیپد نیاز پیدا می کنید.

اتصالات و لوازم جانبی میکروفون رود NT USB

میکروفون رود Rode NT USB

کنترل ها و اتصالات شامل یک پورت USB، یک مینی جک هدفون استریو برای مانیتورینگ، یک ناب جهت کنترل سراسری صدا و یک ناب جهت تنظیم خروجی DAW با سیگنال پیش مبدل ورودی میکروفون به منظور مانیتورینگ با تأخیر صفر (بدون تأخیر) است. داخل کیت میکروفون استودیویی NT-USB علاوه بر میکروفون، یک کابل بلند USB، یک کیف محافظ، یک پاپ شیلد بسیار بزرگ منحنی خمیده و یک سه پایه رومیزی قرار دارد.

پاپ شیلد برای ایستادن از طریق حلقه ای بر روی پایه میکروفون قفل می شود. همچنین امکان متصل کردن پایه میکروفون به یک استند معمولی به جای سه پایه وجود دارد. میکروفون رومیزی Rode NT-USB همراه Cradle Holder عرضه نمی شود، اما در عوض دارای یک پایه استاندارد است که به خوبی طراحی شده و اجازه می دهد تا میکروفون در هر جای آن تا قوس 180 درجه قرار گرفته و یا به یک پایه میکروفون یا سه پایه پلاستیکی باثبات عرضه شده، برای قرار گرفتن روی میز متصل شود. شما همچنین یک پاپ شیلد منحنی خمیده خواهید داشت که در فاصله یک اینچی از مقابل گریل کپسول قرار گرفته و بین انتهای میکروفون و حلقه پایه آن سفت می شود.
محل اتصال USB دقیقا همان جایی است که کابل XLR را روی میکروفون های معمولی متصل می کنید. ضمن اینکه یک خروجی مینی جک استریو هدفون در کنار بدنه میکروفون Rode NT-USB و زیر یک جفت ناب با اندازه مناسب قرار گرفته است. یک ناب برای کنترل صدای خروجی مینی جک و دیگری برای تنظیم توازن میان صدای خام منبع و صدایی که از کامپیوتر بر می گردد به کار می رود.

میکروفن استودیویی بهرینگر Behringer C-1U

میکروفن استودیویی USB بهرینگر C-1U مخصوص ضبط صدا تولید شده است و از این رو برای ضبط انواع صدا و صوت کارایی داشته و به خوبی ضبط وکال استودیویی را پشتیبانی می کند. این میکروفون USB ارزان قیمت یک میکروفن حرفه ای ضبط صدا با کیفیت قابل قبول است که می توان از آن برای ساخت پادکست ، ضبط استریم ، گویندگی و نریشن و نیز تولید محتوا بهره برد...

میکروفن استودیویی بهرینگر Behringer C-1Uنمایش محصول

میکروفن استودیویی رود Rode NT-USB Mini

میکروفن NT-USB Mini یکی از پرفروش‌ترین میکروفن ‌های USB موجود در بازار است که بین تولیدکنندگان پادکست، یوتیوبرها و گیمرهای سراسر جهان محبوبیت زیادی دارد. این میکروفون برای ضبط صدا در محیط اتاق بسیار مناسب است. طراحی میکروفون حرفه ای ضبط صدا Rode NT-USB Mini شیک و جذاب است و ساختار بسیار بادوامی دارد. ضبط صدا با میکروفون رومیزی Rode NT-USB Mini به سادگی و راحتی انجام می‌شود.

نمایش محصول

کیفیت ضبط صدای استودیویی در میکروفون NT-USB

ضبط صدای استودیویی با میکروفون Rode NT-USB نحوه استفاده از میکروفون Rode NT-USB بسیار راحت و آسان است و افراد مختلف با هر سطحی از اطلاعات از پس آن بر می آیند. برای شروع کافی است آن را به کامپیوتر یا لپ تاپ خود متصل کرده و ضبط را آغاز کنید. این میکروفن یو اس بی از الگوی قطبی کاردیود بهره می برد و فاقد پد و سوئیچ رول آف فرکانس پایین است اما شما می توانید این قابلیت ها را به صورت نرم افزاری به کار بگیرید. تنظیمات صدا جهت ضبط، مانیتورینگ و میکس از طریق دستگاه متصل شده صورت می گیرد و برای این منظور گزینه ای روی Rode NT-USB وجود ندارد.
اولین نکته ای که هنگام کار با میکروفون NT-USB شرکت رود متوجه می شویم این است که نویز داخلی کمی دارد و آمپ هدفون داخلی صدای بلند و واضحی ایجاد می کند. این میکروفون USB حرفه ای رومیزی برای ضبط وکال مانند آوازخوانی ، نریشن و گویندگی بدون اینکه گرمای فرکانس های پایین از دست برود، بهترین شفافیت را ارائه می دهد، در حالی که تونالیته غیرمتعارف آشکاری نیز حس نمی شود.

زمانی که میکروفون Rode NT USB برای ضبط سخنرانی و نریشن استفاده می‌شود خروجی قابل قبولی دارد، در حالی که هنوز مقدار زیادی از هدروم (headroom) برای خوانندگانی که بلند آواز خواندن را دوست دارند، باقی می‌گذارد. برای ضبط صدای ادوات و سازهای آکوستیک مانند صدای گیتار نیز گزینه مناسبی است. پاپ شیلد نیز به خوبی کار می کند و به شما امکان می دهد تا نزدیک میکروفون شده و از سطح پایین اثر مجاورت بهره ببرید. وقتی در فاصله نسبتا نزدیک استفاده شود، صدا بدون بالا بردن زیاد باس، کامل و صاف بوده و مانیتورینگ به واسطه تحت کنترل گرفتن تمام سطوح درجه یک است.
کسانی که نگران نتایج استفاده از مبدل های 16 بیتی به جای 24 بیتی هستند، اینجا دچار دغدغه نمی شوند چرا که با وجود گفتار نسبتا ساکت، عدم وجود نویز قابل شنیدن و لرزش های طبیعی که همواره رخ می دهند، به سبب مقدار بسیار کمی از نویز هیس مدار که در عمل وجود دارد، میکروفون Rode NT-USB تضمین می کند صدا هموار و با داینامیک گسترده باقی بماند.

میکروفون رود NT USB - ضبط صدای ساز - ضبط صدای گیتار پیانو

امکانات و قابلیت های میکروفون یو اس بی رود مدل NT-USB

همانند اکثر میکروفون های سالید استیت (solid-state) این مدل نیز در بخش امپدانس بالای مدار داخلی خود از FET استفاده می کند. پورت USB در پایین میکروفون قرار داشته و خروجی آنالوگی مانند برخی دستگاه های مشابه در نظر گرفته نشده است، بنابراین شما تنها از طریق اتصال USB امکان به کارگیری میکروفون Rode NT-USB را دارید. با وجود اینکه در قسمت مشخصات، نمودار نویز میکروفون درج نشده اما زمانی که از آن برای کاربردهای از پیش تعیین شده ای مانند ضبط close-miking صداهای وکال یا سازها و ادوات موسیقی استفاده می شود، بسیار ساکت است و از نظر کیفیت صدا می توان آن را با میکروفون های سیمی در این رنج قیمت مقایسه کرد. از آنجایی که پد یا سوئیچ رول آفی وجود ندارد، چنانچه در زمان کار با میکروفون NT-USB به low-cut نیاز داشته باشید می توانید یک پلاگین اکولایزر روی DAW خود نصب نمایید.

خروجی آمپلی فایر (تقویت کننده) هدفون داخلی بلند و واضح است و اگر بخواهید می توانید از یک کابل تطبیق دهنده (آداپتور) برای مدیریت یک جفت مانیتور فعال بهره ببرید. یک modest presence peak در حدود 4.5 کیلوهرتز به وضوح و شفافیت صدا کمک کرده و Rode NT-USB قادر است تا 110 دسی بل فشار صوتی (SPL) را تحمل کند که اگرچه ممکن است برای ضبط صدای کیک درامز چندان بالا نباشد اما بیشتر از مقدار مورد نیاز برای ضبط گفتار، آواز و صدای گیتار آکوستیک و... است، بنابراین ضبط این موارد با کیفیت خوب و مطلوبی انجام می گیرد. میکروفون رود NT USB با سیستم عامل های ویندوز و مک و iOS سازگار بوده و با اکثر برنامه هایی که برای ضبط صدا بر بستر آنها مورداستفاده قرار می گیرد نیز هماهنگ است. اگر قرار بود میکروفون Rode NT-USB تنها برای تولید دموها استفاده شود با این هدف که صداها بعدا جایگزین گردند، تولید آن توجیهی نداشت.

این میکروفن USB شرکت رود برای رقابت با ترکیب های گران قیمتی مثل U47/Neve ساخته نشده است، اما از نظر کیفیت صدا نتایجی در سطح میکروفون های کاندنسر دیافراگم بزرگ متداول که فاقد USB و ارزان قیمت تر هستند، ارائه می دهد.

میکروفون رود مدل RODE NT-USB

آیا قیمت میکروفن رود Rode NT USB منصفانه است؟

قیمت میکروفن رود Rode NT-USB

شاید تصور کنید برای دستگاهی که شامل میکروفون، پیش تقویت کننده و مبدل داخلی آنالوگ به دیجیتال در کنار یکدیگر است، با چنین قیمتی نباید انتظار کارایی بسیار بالایی داشته باشید، اما میکروفون Rode NT-USB ارزش خرید فوق العاده ای دارد. این میکروفن USB یک میکروفون قدرتمند چند کاره بوده و استفاده از آن بسیار ساده است به طوری که کمتر میکروفونی می توان پیدا کرد که کار با آن تا این حد ساده باشد، و از همه مهمتر برای شما صداهایی با کیفیت مطلوب ضبط می کند.

میکروفون رومیزی Rode NT-USB با قیمت مقرون به صرفه ای که دارد و ویژگی هایی که ارائه می دهد عالی به نظر رسیده و نیز لوازم جانبی زیبایی همراه آن عرضه می شود. در پکیج این میکروفون استودیویی رود یک پاپ شیلد حرفه ای به همراه کابل یو اس بی ، سه پایه و کیف محافظ نیز دریافت می کنید، بنابراین همه چیز برای ضبط باکیفیت صدا برایتان فراهم است. اگر در حال حاضر در بین تجهیزات ضبط صدای خود یک میکروفون کاندنسر استودیویی دیافراگم بزرگ و رابط مجهز به XLR ندارید، یکی از بهترین مدل های میکروفون USB که می توانید جهت ضبط صدا روی کامپیوتر خود انتخاب کنید، میکروفن NT-USB رود است. میکروفون رومیزی Rode NT-USB

خرید میکروفون حرفه ای رود NT-USB به چه کسانی توصیه می شود؟

میکروفون Rode NT-USB از محبوب ترین میکروفون های USB در سراسر جهان است. اگر شما به دنبال یک میکروفون خوب برای تولید محتوا و بلاگری در شبکه های اجتماعی مانند آپارات ، اینستاگرام یا یوتیوب می گردید یا در جستجوی یک میکروفون ضبط صدا برای ساخت پادکست و تدریس مجازی هستید ، این میکروفن رومیزی چند کاره به راحتی با سیستم عامل کامپیوتر و لپ تاپ شما مرتبط شده و فرایند ضبط صدا را برایتان تسهیل می کند.
همچنین در صورتی که هدفتان ضبط استریم و صدای سازهای آکوستیک مانند پیانو و گیتار و ضبط نوازندگی در استودیوی خانگی یا حرفه ای و یا کاربردهایی مانند گویندگی و نریشن، دوبله و گیمینگ است باز هم میکروفون رود NT-USB قادر است رضایت شما را تأمین کند.
در کل میکروفون استودیویی Rode NT-USB برای اغلب سناریوهای ضبط صدای دیجیتال با استفاده از کامپیوتر و لپ تاپ کارایی داشته و می تواند صدایی با کیفیت تحویل شما دهد.

مزایای خرید میکروفون استودیویی کاندنسر رود مدل NT-USB:


  • صدایی با کیفیت حرفه ای و استودیویی
  • استفاده آسان و ساده
  • بهره گیری از اتصال USB و تبدیل داخلی سیگنال آنالوگ به دیجیتال
  • عدم نیاز به کارت صدا
  • دارای خروجی هدفون استریو جهت مانتیورینگ با تأخیر صفر (بدون تأخیر)
  • سازگار با سیستم عامل های ویندوز 8، مک OS X و iOS
  • برخوردار از پاپ شیلد الحاقی

کاندنسر
کاردیود
20 هرتز تا 20 کیلوهرتز
110 دسی‌بل
ندارد
ندارد
ندارد
USB
USB
5*6.2*18.4 سانتی‌متر
520 گرم

به دنیای میکروفن های رود خوش آمدید

شرکت میکروفون های RODE در شهر سیدنی، در 20 کیلومتری غربی از مرکز سیدنی و در نزدیکی خانه المپیک 2000 سیدنی واقع شده است.
کارخانه پیشرفته RODE که شامل سه انبار با مساحت بیش از 110،000 فوت مربع است، بیش از 60 میلیون دلار ماشین آلات و یک تیم بین المللی متشکل از بالغ بر 250 نفر در رشته های سطح بالا دارد: مهندسی الکترونیک، طراحی صنعتی، مهندسی فنی، رباتیک، مهندسی صدا و آکوستیک، تولیدات فلزی، ساخت ابزار، فناوری قالب گیری، تدارکات، مونتاژ، کنترل کیفی، امور مالی، بازاریابی و فروش.
این برند علاوه بر دفتر اصلی در سیدنی، دفاتری در لس آنجلس، نیویورک، لندن، هنگ کنگ، شنژن و سئول دارد. توزیع گسترده و شبکۀ فروشگاهی 6000 واحدی این شرکت امکان فروش میکروفون های RODE را در 117 کشور فراهم ساخته اند – که این رقم در حال افزایش است - و RODE را به یک شرکت بین المللی واقعی تبدیل کرده اند.
سال 2017 پنجاهمین سالگرد تأسیس شرکت مادر یعنی Freedman Electronics بود، که نقطۀ عطف قابل توجهی در تجارت مدرن به حساب می آید. در حال حاضر گروه Freedman میزبان میکروفون های RODE ،Aphex ،Event Electronics و SoundField است.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :

1401/09/03 بهنام شایگان

آیا میشه از این میکروفون برای ریکورد و ضبط صدای ساز استفاده کرد؟

پاسخ دیجی صدا:
برای ضبط ساز نسبتا مناسب است. این میکروفون جزو میکروفون هایusb خیلی خوبی است که توسط شرکت های تولید کننده ی میکروفون در کل دنیا ارائه شده است. در این میکروفون از پرده ممبران دیافراگم بزرگی استفاده شده است که این میکروفون را بیشتر به سمت میکروفون های استودیویی سوق می دهد با این تفاوت که می توان از آن به عنوانusb بهره برد و آن سختی ها و مشقات استفاده از یک میکروفون استودیویی حرفه ای را ندارد. بسته به نوع کارت صدایی که از آن استفاده می شود ممکن است آن کیفیت را ندهد ولی برای ضبط ساز و کارهای آماتور و نیمه حرفه ای مناسب است.

1401/09/20 کیهان رستمی

سلام این میکروفون پاپ فیلتر هم همراهش هست؟

پاسخ دیجی صدا:
با سلام
بله، پاپ فیلتر همراه میکروفون است. ولی این پاپ فیلتر مخصوص همین میکروفون می باشد. در واقع همان طور که در تصاویر مشاهده می کنید، پاپ فیلتر صفحه فلزی مشبکی است که جلوی میکروفن قرار می گیرد.

1401/10/14 نوید کیانی

سلام ببخشید این میکروفون و میشه برای ضبط صدا با دوربین Nikonاستفاده کرد؟

پاسخ دیجی صدا:
با سلام
خیر به دوربین Nikon وصل نمی شود چون دوربین نیکون ورودی دیجیتال ندارد. اگر قصد استفاده از این مدل را دارید، باید صدا را با میکروفون به صورت جداگانه ضبط کرده و تصویر را هم جدا بگیرید و در نهایت خروجی آنها را تدوین نمائید.

1401/10/28 شریفیان

به گوشی اندروید وصل کردم اما با میکروفون گوشی صدا ضبط شد باید چیکار کنم؟

پاسخ دیجی صدا:
از تبدیل otg استفاده نمائید. اگر مشکل برطرف نشد، تنظیمات گوشی خود را بررسی کنید.

1402/03/29 majid najafi

برای رکورد وکال و ساز تو خونه این میکروفون و توصیه میکنید؟
به گوشی آیفون میخوره؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
بله به آیفون متصل میشوذ اما برای ضبط حرفه ای باید از کامپیوتر و نر افزارهای خوب استفاده کنید

1402/05/14 سعید عبدی نیا

سلام برای رکورد ویس های چند نفره
کدام میکروفن ها را پیشنهاد می دهید
می‌خوام رو میز بذارم و صدای ۲ سه نفر با کیفیت ضبط کنه برام
بین این مدل و بویا ۷۰۰ یکم شکم دارم
در نهایت ویس روی ویدیو تدوین میشه
ممنون میشم راهنمایی کنید سپاس

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
مدل PM700 به دلیل الگوی قطبی فیگور 8 نسبت به این مدل رود با توجه به کاربری شما مناسب تر است.

1402/06/19 بهرام سیف الدین

سلام. آیا این میکروفون قابلیت اتصال به گوشی اندرویدی را هم دارد؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
اگر گوشی شما درگاه تایپ سی داشته باشد متصل میشود.