میکروفون یقه ای بویا BOYA M1 (کد رجیستری اصلی)

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

BOYA

محصولات مشابه

میکروفون بویا M1 اصل برای گوشی، دوربین و کامپیوتر

میکروفون بویا M1 اصل برای گوشی، دوربین و کامپیوتر

میکروفون بویا مدل BOYA BY-M1 اصل یکی از بهترین میکروفون‌ های یقه‌ ای ارزان قیمت است که کارایی، کیفیت و قیمت مناسب را با هم دارد. برای کاربرانی که قصد دارند به آسان‌ترین و ارزان‌ترین روش صدایی با کیفیت بر روی دوربین حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای، گوشی موبایل یا لپ تاپ خود ضبط کنند، خرید میکروفون بویا M1 اصل انتخابی مناسب و مطلوب است. 
در واقع میکروفون BOYA M1 پرفروش‌ترین محصول بویا محسوب می‌شود. میکروفون یقه‌ ای اورجینال BOYA BY-M1 یک میکروفن قابل اعتماد است که قادر است خواسته‌ها و نیازهای کاربران را به‌خوبی برآورده کند.

مزایای خرید میکروفون BOYA M1

میکروفون BOYA M1
  • برخورداری از الگوی قطبی اومنی‌دایرکشنال
  • دارای پاسخ فرکانسی خطی
  • ضبط صدایی با کیفیت بالا
  • نویز داخلی پایین و نسبت سیگنال به نویز 74 دسی‌بل
  • میکروفون یقه‌ ای ارزان قیمت مناسب برای انواع گوشی موبایل و تبلت اندروید و آیفون، دوربین، لپ تاپ و کامپیوتر و رکوردر صدا
  • دارای دکمه‌ای جهت سوئیچ بین حالت دوربین و موبایل
  • دارای سیم بلند 6 متری و مبدل 3.5 به 6.3 میلی‌متری
  • عرضه شده به‌همراه بادگیر فومی و گیره یقه‌ ای
  • تغذیه شده توسط باتری LR44
ساختار میکروفن BOYA M1
ویژگی های میکروفون بویا ام وان

سازگاری بالای BOYA M1 با دستگاه‌های مختلف

میکروفن BOYA M1 برای ضبط صدا با گوشی ، تبلت و دوربین

میکروفون بویا M1 با طیف گسترده‌ای از دستگاه‌های ضبط صدا و ویدئو سازگار است و به‌طور مستقیم یا از طریق کابل رابط می‌توان این میکروفون حرفه‌ای را به اغلب دوربین‌ های DSLR، گوشی‌ های موبایل اندروید و آیفون، دوربین‌ های فیلمبرداری Camcorder، انواع رکوردر صدا، کامپیوتر و لپ تاپ‌های مک و ویندوز، تبلت‌ها و موارد مشابه متصل کرد. در پکیج میکروفون یقه‌ ای بویا ام وان یک کابل 6 متری وجود دارد که انتهای آن یک کانکتور 3.5 میلی‌متری TRRS طلااندود قرار گرفته است. طول کابل برای بسیاری از استفاده‌ها مانند مصاحبه، لایو، ولاگ، پادکست، سخنرانی، ارائه، گزارش، تدریس، نمایش و... مناسب و کافی است.

میکروفون یقه‌ای سیم بلند کاندنسر

میکروفون یقه‌ای سیم بلند بویا

میکروفن یقه‌ ای BOYA مدل BY-M1 یک میکروفن یقه‌ ای سیم دار ارزان قیمت است که برای تولید محتوا گزینه‌ای خوب و مناسب محسوب می‌شود. این میکروفون کاندنسر اومنی‌دایرکشنال صدا را با کیفیت، شفافیت و وضوح قابل قبولی ضبط می‌کند که برای بسیاری از کاربری‌ها مناسب است. اگرچه انواع میکروفن‌ یقه‌ ای بی‌سیم آزادی عمل بیشتر و بالاتری را فراهم می‌کنند اما قیمت میکروفون BOYA M1 در مقایسه با آنها بسیار پایین‌تر است و اغلب کاربران قادر به خرید آن هستند. سیم بلند 6 متری میکروفن بویا M1 به افراد اجازه می‌دهد به راحتی در برابر گوشی موبایل یا دوربین حرکت کنند و نگران فاصله خود با دستگاه ضبط صدا نباشند.

صدایی با کیفیت قابل قبول

کیفیت صدای میکروفن بویا BOYA BY-M1

به واسطه برخورداری از یک کپسول اومنی دایرکشنال، میکروفون BOYA M1 اصلی صدا را در سطح کیفیت Broadcast از یک محدوده 360 درجه‌ای جمع آوری کرده و از طریق سیم بلند خود به دستگاه ضبط شما که می‌تواند دوربین باشد یا موبایل و تبلت و یا کامپیوتر، تحویل می‌دهد. حساسیت صوتی بهبود یافته 30 دسی‌بل، نسبت سیگنال به نویز 74 دسی‌بل و پاسخ فرکانسی خطی میکروفون یقه‌ ای اورجینال BOYA BY-M1 به شما امکان می‌دهد تمام جزئیات صدا را با نویز داخلی پایین‌تر ضبط کنید. وجود الگوی اومنی تضمین می‌کند که حتی در صورت حرکت گوینده، سطح صدا با ثبات و بدون تغییر باقی بماند.

طرز استفاده از میکروفن بویا ام وان

طرز استفاده و نحوه اتصال میکروفون بویا M1 به گوشی، دوربین و کامپیوتر

میکروفون BOYA M1 در دو حالت به دستگاه‌های شما وصل می‌شود که سوئیچ کردن بین این حالت‌ها از طریق دکمه‌ای که روی بدنه میکروفون تعبیه شده انجام می‌گیرد. با وجود کانکتور خروجی 3.5 میلی‌متری TRRS، شما می‌توانید تحت حالت «camera» میکروفون BOYA M1 را به دوربین DSLR یا کم کوردر فیلمبرداری متصل نموده و تحت حالت «Smartphone» آن را به گوشی موبایل اندروید و آیفون خود وصل کنید.
البته برای کاربردهای بیشتر امکان اتصال میکروفون بویا مدل BY-M1 به کامپیوتر و لپ تاپ و رکوردرهای صوتی نیز وجود دارد. در این صورت کافی است یکی از این دستگاه‌ها همراهتان باشد تا به راحتی متصل کردن گیره میکروفن بویا M1 به لباستان بتوانید در هر مکان و زمانی صدا ضبط کنید.

نحوه استفاده از میکروفون BOYA M1

برای گوشی موبایل و تبلت

جهت وصل کردن میکروفون BOYA M1 به گوشی موبایل اندروید و آیفون، سوئیچ «ON/OFF» میکروفن را روی حالت «OFF/Smartphone» قرار دهید. در این حالت پاور خاموش می‌شود و میکروفن از باتری استفاده نمی‌کند. به عبارت دیگر انرژی لازم به‌وسیله موبایل تأمین می‌شود.

برای دوربین و کامپیوتر

جهت اتصال میکروفون بویا M1 به دوربین DSLR، دوربین فیلمبرداری کم‌کوردر، رکوردرهای صوتی، کامپیوتر شخصی و... سوئیچ «ON/OFF» را روی حالت «ON» قرار دهید. در این حالت استفاده از باتری فعال شده و باتری انرژی میکروفون را تأمین می‌کند.

آیا بویا ام وان با گوشی های شیائومی ناسازگار است؟

حتما شما هم کاربرانی را دیده‌اید که در استفاده از میکروفن‌ های بویا همراه با گوشی های شیائومی دچار مشکل بوده‌اند، یا در سایت‌های مختلف خوانده باشید که محصولات بویا و شیائومی با یکدیگر سازگار نیستند.
اگر نگران ناسازگار بودن میکروفن بویا M1 و گوشی شیائومی خود هستید، به این نکات دقت نمایید. به‌طورکلی شرکت‌های تولیدکننده میکروفن‌ های یقه‌ ای، محصولات خود را طوری طراحی می‌کنند که با اکثر گوشی‌های رایج بازار سازگار باشند.
محصولات بویا مانند میکروفن BOYA M1 نیز با گوشی‌های اغلب برندها سازگار هستند. نکته‌ای که وجود دارد این است که در برخی مدل‌های شیائومی، به‌روزسانی نرم افزاری و در واقع ارتقای MIUI گوشی سبب ایجاد مشکل شده و در شناسایی میکروفن‌ های اکسترنال مانند بویا M1 اختلال ایجاد می‌کند.

به این ترتیب که ممکن است روی بعضی گوشی‌های شیائومی، هنگام ضبط صدا میکروفن BOYA M1 به‌درستی کار کند ولی در زمان تصویربرداری عمل نکرده و صدایی برداشت نکند. بروز چنین مشکلاتی مختص شیائومی نیست، برای مثال در بعضی مدل‌های قدیمی سامسونگ یا برندهای دیگر هم موارد مشابهی دیده می‌شود. پس با توجه به اینکه عامل ایجاد مشکل، نرم افزاری است، لزوما تغییر میکروفن یا انصراف از خرید میکروفن‌ های بویا چاره مناسبی نیست. بلکه راه حل درست، نصب نرم افزارهایی است که بتوانند این ایراد نرم افزاری را پوشش دهند.حل مشکل سازگاری میکروفون بویا با گوشی شیائومی

نرم افزارهای متنوعی وجود دارند که به شناسایی میکروفن خارجی (اکسترنال) کمک کرده و از طریق آنها می‌توان در گوشی‌هایی مانند محصولات شیائومی مشکلاتی از این دست را برطرف نمود. از جمله نرم افزارهایی که به برطرف کردن مشکل ناسازگاری بین گوشی‌های شیائومی و میکروفن هایی مانند بویا BY-M1 کمک می‌کنند، می‌توان به برنامه اندرویدی Open Camera اشاره کرد. کافی است پس از نصب برنامه، از قسمت (video settings)، اقدام به انتخاب نوع منبع صدا (Audio source) نموده و میکروفن خارجی (external mic) را انتخاب کنید. حل مشکل اتصالی میکروفون بویا به گوشی شیائومی

اما بهترین و مطمئن‌ترین کاری که می‌توان انجام داد، تست حضوری میکروفن یا خرید از فروشگاه‌های معتبر است. نه تنها برای میکروفن‌ های بویا، بلکه قصد خرید محصولات یقه‌ ای یا بی سیم هر برند دیگری را هم داشته باشید، بهتر است به‌طور حضوری اقدام به خرید میکروفن و بررسی سازگاری آن با دستگاه ضبط صدای خود نمایید. اگر قصد خرید غیر حضوری دارید، فروشگاه هایی را انتخاب کنید که دارای کارشناسان متخصص بوده و بتوانند شما را در برطرف کردن مشکلات احتمالی یاری دهند.

قیمت میکروفون بویا M1

شرکت بویا از جمله سازندگان تجهیزات صوتی ارزان قیمت است که کیفیت محصولات آن برای کاربران عادی مناسب است.
به عبارت دیگر محصولات بویا اگرچه کیفیت و کارایی تجهیزات گران قیمت برندهای مشهور را ندارند، اما در عوض قیمت آنها برای اکثر کاربران به صرفه بوده و به خصوص تازه کاران به راحتی می‌توانند با خرید میکروفن‌ های بویا فعالیت خود را آغاز کنند.
قیمت میکروفون BOYA M1 نیز در مقایسه با مدل‌های مشابه از برندهای مشهور ارزان‌تر است، به طوری که هر خبرنگار، بلاگر، سخنران، اینفلوئنسر، معلم، مربی و تولید کننده محتوایی به سادگی می‌تواند با کمترین هزینه میکروفن BOYA M1 را خریداری کرده و از آن بهره ببرد.
دیجی صدا برای جلب رضایت مخاطبان خود اقدام به عرضه محصولات بویا کرده است. شما می‌توانید با بررسی قیمت میکروفون BOYA M1 و سایر میکروفون یقه‌ ای از بویا و برندهای معتبر جهانی بهترین گزینه را با توجه به بودجه و حوزه فعالیت خود پیدا کنید.

میکروفون بویا BOYA M1 مناسب ضبط صدا با گوشی و دوربین

مرحله 1: ابتدا وارد حساب کاربری خود در سایت رسمی BOYA شوید. اگر در این سایت حساب کاربری ندارید، ابتدا در آن ثبت نام کنید.
مرحله 2: پس از ورود به حساب کاربری، به https://www.boya-mic.com/serialNumberQuery رفته و داخل کادر نمایش داده شده، سریال 13 رقمی محصول را وارد کنید. توجه داشته باشید که کد سریال نامبر (SN code) با کلمه "BY" شروع شده و در پایین جعبه میکروفون چاپ شده است. شما می‌توانید به جای وارد کردن دستی سریال، برای بررسی اصالت محصولات بویا کد QR موجود روی محصول را اسکن نمایید. هر دو نوع کد (سریال نامبر و کد QR) در سیستم شرکت بویا وجود داشته و تفاوتی ندارد از کدام یک برای بررسی اصالت و تأیید صحت میکروفون های اصل BOYA استفاده می‌کنید.

مرحله 3: لوگوی شرکت BOYA به‌طور رسمی در سال 2022 به روز شده و تغییر کرده است، اما هنوز تعدادی از محصولات با لوگوی قدیمی بویا در بازار وجود دارد. جای نگرانی نیست، چون میکروفون های دارای لوگوی جدید و یا قدیمی هر دو در سایت بویا قابل تأیید هستند. لوگوی جدید و قبلی بویا BOYA

اگر محصولی با لوگوی جدید خریداری کرده‌اید، به‌سادگی دستورالعمل مرحله 2 را برای بررسی اصالت آن دنبال نمایید. اگر محصولی با لوگوی قبلی خریداری نموده‌اید، از روش‌های قدیمی تشخیص میکروفون اصل و تقلبی بویا استفاده نمایید. برای آشنایی با آنها اینجا را مطالعه نمایید.
مرحله 4: به یاد داشته باشید که از تکرار درخواست‌ها با استفاده از سریال عددی روی بسته‌بندی محصول و یا کد QR آن خودداری کنید. نتیجه اولین درخواست خود را به‌عنوان نتیجه نهایی در نظر بگیرید. تکرار بیش از حد درخواست ها موجب می‌شود بویا آن محصول را به عنوان یک کالای مشکوک یا تقلبی معرفی کند. اگر درباره اصالت میکروفون های بویا نگرانی دارید، سؤالات خود را با بخش خدمات پس از فروش BOYA در میان بگذارید:
support@boya-mic.com

میکروفون BOYA مدل BY-M1

خرید میکروفون BOYA M1 به چه کسانی توصیه می‌شود؟

میکروفون BOYA مدل BY-M1 اصل یک میکروفون یقه ای کاندنسر است که صدا را با کیفیت خوبی ضبط می‌کند. وجود جک 3.5 میلی متری نیز امکان اتصال آن به دستگاه‌های مختلف را فراهم کرده است. میکروفون BOYA M1 کم حجم، سبک وزن و ارزان قیمت است و می‌توان آن را در هر مکانی به همراه داشت. افرادی که به‌طور مداوم با ضبط صدا و ویدئو سروکار دارند، به‌سادگی می‌توانند با این میکروفون یقه ای ارزان قیمت در هر موقعیتی اقدام به ضبط مصاحبه، گفتگو، گزارش، سخنرانی، ارائه، تدریس و... نمایند، بدون اینکه نگران سازگاری میکروفون BOYA M1 اصلی با دستگاه‌های موجود باشند. یکی از نکاتی که قبل از خرید میکروفون بویا M1 باید در نظر بگیریم این است که نباید انتظار داشته باشیم استفاده از آن مانند میکروفون های بیسیم یقه ای باشد. 

میکروفون بویا M1

با توجه به نکات فوق خرید میکروفن BOYA M1 به افرادی توصیه می شود که نیاز به سیستم یقه ای کاملا بی سیم ندارند، برای مثال یک مربی ورزشی ممکن است با وجود کابل برای انجام برخی حرکات دچار مشکل شود. در غیر این صورت کاربرانی که تحرک زیادی در هنگام ضبط ویدئو ندارند به راحتی می توانند از میکروفون یقه ای BOYA BY-M1 بهره ببرند. به خصوص مبتدیان و افراد و گروه هایی که در ابتدای فعالیت خود هستند و تمایلی به صرف هزینه های بالا برای خرید تجهیزات ضبط تولید محتوا ندارند. به‌عبارت بهتر به‌کارگیری این میکروفن یقه ای سریع و راحت است و کافی است میکروفون را به دوربین، گوشی موبایل اندروید و آیفون یا لپ تاپ خود متصل کنید، حتی مانند میکروفن های بی سیم یقه ای نیازی به تنظیم گیرنده و فرستنده نیست اما آزادی عمل و تحرک آنها در این مدل وجود ندارد، چرا که به هر حال وجود کابل برای برخی فعالیت‌ها محدودیت را ایجاد می‌کند.

همچنین نباید فراموش کرد که میکروفن بویا ام وان قیمت بسیار ارزان تری در مقایسه با انواع میکروفن بیسیم یقه ای دارد. طول کابل نیز تا حد کافی بلند بوده و برای بسیاری از کاربردها مانند سخنرانی، آموزش، گزارش و ارائه قابل قبول است. وزن کم و اتصال راحت میکروفون بویا M1 برای خبرنگاران، بلاگرها و اینفلوئنسرها قابلیت مطلوبی است. خرید میکروفون BOYA M1 برای افرادی مناسب است که دارای دستگاه های مجهز به جک 3.5 میلی متری هستند.

چنانچه گوشی موبایل شما تنها از کانکتورهای تایپ سی یا لایتنینگ پشتیبانی می‌کند، می توانید کابل رابط مناسب خریداری نموده یا از بین مدل های مشابهی که بویا عرضه کرده است، مدلی سازگار با گوشی خود پیدا کنید.
به یاد داشته باشید اگر طی فرایند انتخاب و خرید میکروفون بویا M1 سوالی بی پاسخ یا نیاز به مشاوره بیشتر داشتید، دیجی صدا همراه و در کنار شماست.

لوازم جانبی و محتویات پکیج میکروفون بویا BOYA M1

محتویات پکیج و لوازم جانبی میکروفون بویا M1

با خرید میکروفون بویا M1 اصلی شما گیره یقه ای، بادگیر فومی، یک باتری LR44 برای زمانی که میکروفون بویا M1 را همراه دوربین و کامپیوتر به کار می برید، یک مبدل صوتی 3.5 میلی متری به 6.3 میلی متری برای سازگاری با دستگاه های بیشتر و یک کیف حمل نیز دریافت خواهید کرد.

- میکروفون یقه ای کاندنسر
- کابل 6 متری
- بادگیر فومی
- مبدل 3.5 به 6.3 میلی متری
- گیره میکروفون
- باتری LR44
- کیف

کاندنسر
اومنی‌دایرکشنال
65 هرتز تا 18 کیلوهرتز
1000 اهم
30±3- دسی‌بل
74 دسی‌بل
3.5 میلی‌متری TRRS
باتری LR44
دفترچه راهنما، مبدل 3.5 به 6.5 میلی‌متری، بادگیر فومی، گیره یقه‌ای، باتری LR44، کیف
نمایندگی بویا BOYA در ایران

میکروفن بویا را فقط از نمایندگی های معتبر بخرید

دیجی صدا نمایندگی بویا BOYA در ایران است و محصولات مختلف این شرکت را با گارانتی معتبر یک ساله، هولوگرام اصل و کد رجیستری معتبر عرضه می‌کند. از این رو تصمیم گرفتیم مخاطبان خود را با شرکت BOYA و محصولات آن بیشتر آشنا کنیم. توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

میکروفون یقه ای بویا – آشنایی با انواع مدل‌ها + راهنمای خرید

به نظر شما بهترین میکروفون یقه ای بویا کدام مدل است؟ میکروفون بویا M1؟ اما این پاسخ کاملی نیست. آیا می‌دانستید مدل M1S همانند ام وان بوده اما به باتری نیاز ندارد و راحتی بیشتری را برای شما فراهم می‌کند؟ آیا با انواع میکروفون یقه ای سیمی BOYA آشنایی دارید و می توانید بهترین مدل را از میان آنها با توجه به هدف و نیازهایتان برای خود انتخاب کنید؟


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :

1400/09/06 محمد ملامحمدی

سلام ممنونم از دیجی صدا بسته یکی دو روزه به دستم رسید و همه چیش هم عالی و کامل بود و اصل هم بود ممنون

پاسخ دیجی صدا:
سلام روز خوش
خواهش میکنم سلامت باشید.

1400/12/26 Hossein Mohamadi

سلام آیا اصل است یا های کپی؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام روز خوش
تمام محصولات عرضه شده در دیجی صدا اصلی است.

1401/01/02 حسین داوودیان

سلام درود
عیدتان مبارک
ببخشید ما که استان ایلام هستیم وقتی میکروفون رو سفارش دادیم چند روزه به دستمون میرسه ؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام روز خوش وتبریک سال نو
بعد از ارسال بین 48 تا 72 ساعت بعد خواهد رسید.

1401/01/05 علی محمدی

سلام درود
ببخشید من شهرستان ابدانان در استان ایلام زندگی میکنم چند روزه بسته به دستم میرسه؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام روز خوش
با پست ارسال میشه و بین 48 تا 72 ساعت بعد از ارسال خواهد رسید.

1401/09/01 علی قهرمانی

چطور بفهمیم محصول اصل هست و فیک نیست؟

پاسخ دیجی صدا:
روی تمام محصولات اصلی بویا یک هولوگرام وجود دارد که زیر آن یک کد امنیتی قرار گرفته است. می توانید یک بار به صورت منحصر به فرد این کد را از سایت بویا استعلام کنید تا از اصالت کالا مطمئن شوید. توجه داشته باشید که حتما برای رجیستر کردن کالا از سایت اصلی بویا استفاده کنید. ضمنا دیجی صدا نمایندگی بویا BOYA در ایران است و محصولات مختلف این شرکت را با گارانتی معتبر یک ساله، هولوگرام اصل و کد رجیستری معتبر عرضه می‌کند.

1401/09/19 امیر خسرو شاهی

سلام می بخشید یه سوال داشتم میخواستم بدونم این میکروفون مدل بی سیم هم داره؟

پاسخ دیجی صدا:
با سلام. این میکروفون با سیم است و شما می توانید از بین محصولات برند بویا از دو دسته میکروفون استفاده نمایید.
دسته اول، میکروفون های بی سیمی که مجهز به میکروفون یقه ای هستند مانند سری wm4 ، wm8 و wm6
و دسته دوم، میکروفون های بی سیمی که میکروفون داخل فرستنده جاسازی شده است، مثل wm3 و xm6.

1401/10/08 کیوان حیاتی

میبخشید این میکروفون کیفیتش چطوره؟ نویز بک گراند محیط رو به طورکامل میتونه بگیره؟

پاسخ دیجی صدا:
میکروفون بویا M1 صدا را با زاویه 360 درجه برداشت می کند و نویز های بک گراند را تا حدی می گیرد اما نه 100 درصد. در واقع هیچ میکروفونی نمی تواند نویز محیط را به طور کامل بگیرد. میکروفون M1 صدایی با کیفیت ارائه می دهد که در این رنج قیمت بی نظیر است اما اگر کیفیت بالاتری مدنظر داشته باشید، طبیعتا میکروفون های بهتر با قیمتی بالاتر هم وجود دارند.

1401/10/10 محسن ارجمند

سلام
ببخشید اگه بخوام این میکروفون رو به دوربین وصلش کنم، طول 4، 5 متری کابلش پارازیت ایجاد نمیکنه؟

پاسخ دیجی صدا:
با سلام
کابلی که شیلد مناسب داشته باشد مشکلی از جهت پارازیت پیدا نمی کند. نویز زمانی ایجاد می شود که یک میدان مغناطیسی ایجاد شود مانند آداپتورها یا موتورهای الکتریکی و... در هر صورت انتقال صدا دچار تغییر نمی شود و مشکلی ندارد.

1401/10/20

این میکروفن و به دوربین تصویربرداری هم میشه وصل کرد؟

پاسخ دیجی صدا:
بله کافیست سوئیچ «camera/smart phone» را روی حالت «camera» قرار دهید که در این حالت استفاده از باتری فعال شده و باتری انرژی میکروفون را تأمین می کند.

1401/10/24 M J

این میکروفون قبلا با باتری رو گوشی صدا ضبط می کرد اما الان رو گوشی کار نمی کنه علتش چی میتونه باشه؟

پاسخ دیجی صدا:
mode میکروفون را روی حالت smartphone قرار بدید. اگر مشکل برطرف نشد، باید از سالم بودن باتری اطمینان حاصل نمائید. چرا که باتری باید سالم باشد و حالت رسانایی خود را از دست نداده باشد. در صورتی که باتری حالت رسانایی خود را از دست داده باشد و یا خراب باشد، ممکن است با قرار دادن روی حالت smartphone، کار نکند.

1401/10/24 محسن اعلائی

این میکروفون برای خواندن خوبه؟ صدا خش دار نمیشه؟

پاسخ دیجی صدا:
این میکروفون صدا را با کیفیت خوبی ضبط می کند که برای مصاحبه، گفتگو، تهیه گزارش، سخنرانی، ارائه، تدریس و... مناسب است ولی این میکروفون برای خواندن مناسب نیست. برای این کار توصیه می شود از میکروفون های large diaphragm یعنی میکروفون هایی با دیافراگم بزرگ استفاده نمائید که هم نوع USB و هم نوع حرفه ای دارند و نوع usb آنها مقرون به صرفه تر است.

1402/03/17 مصطفی مرادخانی

سلام خسته نباشید
میشه با این میکروفون ساز و موسیقی ضبط کرد؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
نه اینکه نشه اما توقع ضبط بسیار با کیفیتی هم نمیتوانید داشته باشید.

1402/04/08 مجتبی

درود
آیا قابل استفاده با گوشی شیائومی هست؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
با تمام گوشی هایی که ورودی جک 3.5 میلی متری دارند قابل استفاده است.

1402/04/10 علی عباسی

سلام وقت بخیر من این میکروفون رو برای محیط شلوغ مثل پارک میخوام ،صدای گوینده رو خوب ضبط پیکنه؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
پیشنهاد ما به شما تهیه میکروفن M1 PRO است.

1402/04/19 حامی

سلام
من چند سوال دارم
من یک میکروفن یقه ای گرفتم بر دخترم که یو ای بی وصل میشه ته گوشی و ... وموقعی که استفاده میکنیم و کلیپی گه ظبط کردیم صدا یه جوری هست که طبیعی بنظر نمی رسد
حالا آیا میشه شما محصولی معرفی کنید که هم بدون سسیم باشد و هم صدا را عین صدای اصلی پخش کند و همچنین صدای اطراف نیز دریافت نکند

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
ابتدا نوع کاربری خود را ذقیق تر مشخص کنید و جهت مشاوره بهتر با بخش فروش دیجی صدا تماس بگیرید. همچنین برای تست میکروفن های مختلف می توانید به فروشگاه دیجی صدا مراجعه کنید.

1402/04/26 ترانه

سلام
من این میکروفون بویا m1 رو میخام گوشیم شیائومی نوت 9s هست ایا جواب میده رو این گوشی؟ رابط میخاد یا نه

1402/05/01 حسین ظهوری

چرا بقیه ساتها 550 گذاشتن

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
دیجی صدا نمایندگی محصولات بویا در ایران است و تمام قیمت ها دست اول و بدون واسطه میباشد.

1402/06/25 امید مرادی

سلام امکان پرداخت نقدی درب منزل هم هست؟ من کارتم به مشکل خورده هرچی تلاش میکنم امکان پرداخت انلاین میسر نمیشه لطفا راهنمای بفرمایید با سپاس

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
اگر در شهر تهران هستین بله این امکان فراهم است.

1402/06/27 بهروز .

سلام من تماس گرفتم ولی جوابی ندادین
این محصول اورجیناله؟چون قیمت مناسبی زدین
و لطفا این سوالو جواب بدین،من تبریز هستم و شرایط پرداخت اینترنتی ندارم میخام بدونم امکانش هست از طریق کارت به کارت هزینه رو پرداخت کنم؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام وثت بخیر
تمام محصولات ارائه شده در دیجی صدا اصلی است و برای شهرستان هم با پست پیشتاز ارسال میشود و امکان واریز به حساب هم دارید.

1402/07/14 زینب رحیمی

سلام،وقت بخیر.این میکروفون برای تولید ویدئو های asmrمناسبه؟اگه نیست میتونید یه میکروفون قیمت مناسب معرفی کنید بهم؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
در این رنج قیمت میکروفن بهتری نمیتوانید تهیه کنید و همین میکروفن پاسخگو نیاز شما است.

1402/08/29 هادی محمدی

باتشکر از شما میکروفون عالی هست تو این قیمت

1402/10/04 فاطمه بهرامی

سلام میکروفون تهیه شده از سایت دیجی صدا اصلی و بسیار با کیفیت بود.من با گوشی شیائومیNote 8 Pro ازش استفاده کردم و هیچ مشکلی نداشت.توی این رنج قیمت عالیه.

1402/11/30 محمد

بسیار سریع به دستم رسید و قیمتش خیلی پایین تر از فروشگاهای دیگه بود، پلمپ بود و اصل بودنش رو هم چک کردم داخل سایت و اصل بود. واقعا از جاهای دیگه خرید نکنید مطمئن هست این سایت

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
ممنون از حسن انتخاب شما و خوشحالیم که راضی بودید.

قیمت این سایت از همه جا پایین تر هست. هزینه پست کاملا منصفانه و برای این کالا شد 20 هزار تومن. میکروفن اصل بود. وارد سایت شدم و هولوگرام رو چک کردم. اما در مورد خود میکروفن: نسبت به قیمت عالی هست کیفیت اگر یک سری نکات رو رعایت کنید. خیلی به دهان تون نزدیک نباشه و بهترین جاش همون قسمت یقه لباس هست. اگر بعضی از ثسمت های صدا، تیز ضبط شد، میکروفن رو برعکس، یعنی طوری که سیمش بالا باشه و سرش پایین وصل کنید. به موقعیت کلید دقت کنید و حتما در استفاده با گوشی موبایل، در حالت off قرار بدید. این میکروفن ممکن هست که به بعضی از لپ تاپ ها وصل نشه. توضیه میکنم وصل هم نکنید، چون اکثر لپ تاپ ها روی میکروفت نویز میندازن. بهترین راه استفاده فقط همون گوشی هستش. ممنونم از سایت دیجی صدا که انقدر قیمت کالاهاشون منصفانه ست.

باسلام ممنون از فروشگاه حرفه ای دیجی صدا با کمترین قیمت کالای اصلی ارسال کردند واقعا خرید رضایتمندانه ای بود ممنون از تیم حرفه ای تون

امروز به دستم رسید کالا اصل بود تو سایت بویا چک کردم ممنون از شما

جنس اصل، تحویل سریع، قیمت عالی، پشتیبانی بی نظیر، گارانتی معتبر، ارسال رایگان
واقعا یه مشتری دیگه چی میتونه بخواد
تجربه ی بی نظیری بود، ممنونم از دست‌اندرکاران دیجی صدا
حتما پیشنهاد میکنم

با درود و احترام
ممنون از بچه های دیجی صدا. من از شهرستان این میکروفون رو سفارش دادم و دوستان با پست پیشتاز برای من ارسال کردند و حدودا بعد از سه روز بدست من رسید. هولوگرام رو هم با سایت بویا چک کردم و کالا اصل بود.

فوق العاده بود خیلی سریع به دستم رسید کالا کاملا اورجینال دمتون گرم تجربه فوق العاده ای که همیشه یادم میمونه

من این میکروفون را از خیلیا پرسیدم و تو خیلی سایتا گشتم بهترین قیمت با کیفیت اصلیو اینجا تونستم پیدا کنم عالی بود. ممنوت از سایت دیجی صدا.

با تشکر از سایت عالی دیجی صدا جنس اصلی با بسته بندی مرتب و تر و تمیز و هلوگرام دار ارسال کردن و چیزی ک واقعا برام عجیب بود و لذت بردم سرعت بالای بسته بندی و ارسالشون بود دقیقا ۲ ساعت بعد ثبت سفارش پیامک کد رهگیری اداره پست اومد

زنگ زدم سریع برام ارسال کردن

خیلی خیلی ممنون از ارسال کالای اصلی و گارانتی دار

با سلام و سپاس از دیجی صدا برای ارسال کالا با بسته بندی مرتب ، همچنین کالای اصلی با بارکد ثبت شده در سایت بویا.

کارتون خیلی درسته ممنون به فکر مشتری هستین.

نوشته بود نتیجه ی ارزیابی رو به دیجی صدا اعلام کنید اگه جای دیگه ای باید اعلام کنم بگید
ممنون
خیلی عالی بود قیمت بسته هم دو روزه اومد تشکر واقعا از دیجی صدا.

امروز با یه بسته بندی عالی صحیح و سالم به دستم رسید و شماره سریال هم چک کردم و اصلی بود و روی کالا برچسب گارانتی 12 ماهه دیجی صدا هم بود. خرید اینترنتی با خیال راحت یعنی همین. ممنون از تیم خوب و با حوصله و حرفه ایتون.

باسلام و تشکر از عوامل دیجی صدا، میکروفون به دستم رسید(البته با یکم تاخیر که به علت شلوغی آخرساله) و کاملا سالم و پلمپ بود، جنس اصل بود با هولوگرام، کاملا پلمپ با بسته بندی عالی و ایمن، فاکتور خرید و ...
ممنون که به فکر مشتری هستید.

لذت بردم از خرید کالای اصل و آکبند. سپاس ویژه از پشتیبانی تیم حرفه ایتون و خصوصا آقای محمدی

ممنون از ارسال کالای اصلی با نهایت سرعت

توضیحات‌و‌اطلاعاتتون کامل و عالی بود مرسی

ممنون از سایت خوبتون برای ارائه کالای اصلی

واقعا ممنون از شما , واقعا این که جنس اصل خریداری بشه یکی از دقدقه های من بود . بعد از خرید هم سریال رو چک کردم و اصل بود . بهترین کیفیت , بهترین قیمت , ارسال سریع و رایگان , حتما به سایر دوستان هم معرفی خواهم کرد و یک میکروفون بی سیم هم ازتون میگیرم . واقعا ممنون ازتون

سلام و عرض ادب
من برای ضبط صدا برای کلاس های درسیم دنبال میکروفون یقه ایی خوب بودم که با مشاور دیجی صدا به صورت تلفنی صحبت کردم و ایشون همین میکروفون بویا M1 رو به من پیشنهاد دادند. امروز به دستم رسید و واقعا ممنونم از اینکه کالای با اصالت و اصل رو به دست مشتری می رسونند.
من کالا رو تو خود سایت بویا چک کردم و اصل بود. زیر برچسب کدی هست که می بایست وارد کنید http://www.boya-mic.com/securitycode.html
این کالا خیلی جنس مشابه داره و تقلبی اون زیاد هست. لذا لازمه کالا های تخصصی رو از سایت های تخصصی خریداری کنیم. ممنونم از دیجی صدا
حتما برای خرید های آینده هم بهتون سر می زنم
عزت زیاد

واقعا روند سفارش گیری بسیار سریع بود و از زمان ثبت سفارش و تحویل به پست 10 دقیقه بیشتر زمان سپری نشد
و قسمت پشتیبانی آنلاین بسیار با حوصله و کامل راهنمایی و پیگیری میکنند
تشکر از حرفه ای بودن شما

بسیار عالی