میکروفون بویا BOYA M1S (هولوگرام اصل و قابل استعلام)

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

BOYA

میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M1S

میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M1S مناسب تولید محتوا

میکروفون BOYA M1S مدل ارتقایافته میکروفون محبوب BOYA M1 است. اغلب افرادی که در حوزه تولید محتوا کار می‌کنند میکروفون بویا M1 را به‌عنوان یکی از پرفروش ترین و در عین حال ارزان ترین میکروفون های یقه ای سیمی موجود در بازار می‌شناسند. این میکروفون یقه ای ارزان قیمت مناسب و خوبی داشته و برای مبتدیان و تازه‌کاران از جمله گزینه‌های ایده‌آل محسوب می‌شود. میکروفون بویا M1S همان M1 است که توسط شرکت بویا به‌روزرسانی شده و با کیفیت صدای بالاتر جهت ضبط ولاگ، سخنرانی، پادکست، لایو، استریم، گزارش و... قابل استفاده است.

میکروفن بویا M1S

سازگاری میکروفن بویا M1S با انواع گوشی، دوربین و کامپیوتر

کانکتور 3.5 میلی متری TRRS طلااندود به‌کاررفته در میکروفون BOYA M1S به شما امکان می‌دهد بتوانید آن را به‌همراه انواع گوشی موبایل اندروید و آیفون، دوربین حرفه ای و نیمه حرفه ای، کامپیوتر، کم کوردر و رکوردر صدا مورد استفاده قرار دهید. به‌عبارت دیگر مدل BY-M1S با طیف گسترده‌ای از دستگاه‌های ضبط صدا سازگار بوده و در موقعیت‌های مختلف می‌توان از آن بهره برد. سوئیچ داخلی میکروفون BOYA M1S جهت رسیدن به حداکثر سازگاری تعبیه شده تا قادر باشید از بین حالت‌های Camera و Smartphone حالت مدنظر خود را انتخاب نمایید.

ویژگی‌ها و مزیت‌های خرید میکروفن BOYA M1S اصل

- میکروفون یقه ای سیم بلند سازگار با گوشی های موبایل، دوربین ها، کم کوردرهای فیلمبرداری، رکوردرهای صوتی، کامپیوترها و سایر دستگاه‌های ضبط صدا و ویدئو
- میکروفون یقه ای مناسب برای خبرنگاری، ولاگینگ، تولید محتوا، بلاگری، تدریس آنلاین، سخنرانی، ارائه، لایو، ضبط پادکست و...
- دارای کپسول کاندنسر با کیفیت بالا، ایده آل برای ضبط صدا و ویدئو
- الگوی قطبی اومنی دایرکشنال (تمام جهتی)

- نویز داخلی (handling noise) پایین
- نسبت سیگنال به نویز 78 دسی بل
- دارای پاسخ فرکانسی خطی 50 هرتز تا 20 کیلوهرتز
- برخوردار از دو حالت قابل سوئیچ برای دوربین و موبایل
- بی‌نیاز به باتری، تغذیه شده توسط دستگاه ضبط صدا
- کابل بلند 6 متری
- نصب راحت و ساده
- به‌همراه گیره و بادگیر فومی
- وزن 68 گرم

میکروفن یقه ای اورجینال BOYA BY-M1S

بررسی میکروفن یقه ای اورجینال BOYA BY-M1S

میکروفن یقه ای کاندنسر با سیم بلند

برای ضبط صدا معمولا میکروفون های کاندنسر گزینه‌های بهتری هستند. میکروفون BOYA M1S نیز مانند سایر میکروفون های مخصوص ضبط صدا مجهز به کپسول کاندنسر با کیفیت است. این کپسول کارایی خوبی داشته و صدا را با شفافیت و وضوح قابل‌قبولی ثبت می‌کند. کیفیت صدای ضبط شده به‌وسیله میکروفون بویا M1S برای ساخت پادکست یا ولاگ، گزارش و مصاحبه، تدریس و معلمی و دیگر کاربردهای مشابه مناسب است.

میکروفن یقه ای بویا BY-M1S

طول سیم میکروفون نیز به اندازه کافی بلند بوده و برای حرکت در صحنه یا فاصله گرفتن از دستگاه ضبط محدودیت زیادی ایجاد نمی کند. بنابراین کاربرانی که در ابتدای فعالیت حرفه ای هستند از خرید میکروفون BOYA BY-M1S اصل به‌عنوان میکروفون یقه ای ارزان قیمت راضی خواهند بود.

الگوی برداشت صدای اومنی دایرکشنال

در طراحی میکروفن یقه ای بویا M1S یک کپسول داخلی ارتقایافتۀ تمام جهتی (omni directional) به‌کاررفته که صدا را در سطح کیفیت broadcast از محدوده 360 درجه‌ای اطراف خود جمع آورده می‌کند.

میکروفن یقه ای بویا BY-M1S

در ادامه، این صدای با کیفیت از طریق کابل 6 متری روکش‌دار به دستگاه ضبط شما تحویل داده می‌شود. در اغلب میکروفون‌های یقه ای از الگوی اومنی دایرکشنال استفاده می‌شود، به این دلیل که نصب و جایگذاری میکروفون با دردسر کمتری همراه باشد.
در میکروفون های جهتی اگر میکروفون به‌درستی نصب نشود، صدای ضبط شده ضعیف یا همراه با نویز خواهد بود.
اما در میکروفون هایی با الگوی قطبی اومنی دایرکشنال مانند BOYA BY-M1S این نگرانی وجود ندارد و به‌سادگی می‌توان محل و زاویه مناسبی برای متصل کردن میکروفون به لباس پیدا کرد.

میکروفن یقه ای بویا BY-M1S

دو حالت ضبط برای سناریوها و شرایط مختلف

میکروفون BOYA M1S تنها از یک کانکتور خروجی 3.5 میلی متری TRRS بهره می‌برد، پس با دوربین، گوشی و تجهیزاتی سازگاری دارد که از این کانکتور پشتیبانی کنند. البته شما می‌توانید از کابل‌های تبدیل عرضه شده توسط بویا برای اتصال به دستگاه‌هایی که فاقد این کانکتور هستند، بهره ببرید. بر روی بدنه میکروفون بویا M1S یک سوئیچ تعبیه شده که از طریق آن می‌توان بین دو حالت «camera» و «Smartphone» جابه‌جا شد. به این صورت که هنگام ضبط صدا از طریق دوربین یا کم کوردر لازم است سوئیچ را بر روی حالت «camera» قرار دهید. همچنین هنگامی که از میکروفون BOYA M1S برای ضبط صدا با گوشی موبایل استفاده می‌کنید، سوئیچ را روی حالت «Smartphone» بگذارید.

میکروفن یقه ای بویا BY-M1S

 تفاوت میکروفن های BOYA M1 و M1S

میکروفون BOYA BY-M1S به باتری نیاز ندارد و به‌طور مستقیم توسط دستگاه ضبط صدا یا ویدئوی شما تغذیه می‌شود. این مهمترین تفاوت میکروفون BOYA M1S با مدل محبوب BY-M1 است. میکروفون بویا M1 هنگام ضبط با دوربین یا کامپیوتر نیاز به استفاده از باتری داشت. عدم نیاز به باتری باعث شده تا استفاده از BOYA M1S ساده تر بوده و راحتی بیشتری برای کاربران به‌دنبال داشته باشد.
البته این دو مدل میکروفون شرکت بویا تفاوت‌های دیگری هم دارند. پاسخ فرکانسی، نسبت سیگنال به نویز و امپدانس خروجی، سایر مشخصه‌هایی هستند که در میکروفون بویا M1S اصلی در مقایسه با میکروفون BOYA M1 ارتقا پیدا کرده و بهتر شده‌اند.

میکروفن یقه ای سیم بلند بویا BOYA BY-M1

میکروفون یقه ای سیمی بویا مدل BOYA BY-M1 اصل یکی از این میکروفون های کاندنسر یقه ای محبوب ارزان است که کارایی، کیفیت و قیمت مناسب را با هم دارد. برای کاربرانی که قصد دارند به آسان ترین روش صدایی با کیفیت بر روی دوربین، موبایل یا لپ‌تاپ خود ضبط کنند، میکروفون یقه‌ای بویا M1 اصل انتخابی مناسب و مطلوب است. این میکروفون سیگنال را از محدوده 360 درجه ای جمع آوری کرده و از طریق سیم بلند 6 متری خود به دستگاه ضبط تحویل می دهد.

میکروفن یقه ای سیم بلند بویا BOYA BY-M1نمایش محصول

میکروفن یقه ای سیم بلند بویا BOYA BY-M1 Pro

میکروفون یقه ای بویا M1 Pro مدل ارتقا یافته میکروفون M1 محبوب این شرکت است. هر سخنران، گوینده، بلاگر، ولاگر، استریمر یا بازیگری که از گوشی موبایل یا دوربین های حرفه ای و نیمه حرفه ای برای ضبط ویدئو و تولید محتوا استفاده می کند، امکان استفاده از میکروفون یقه ای سیمی بویا M1 Pro را دارد. به واسطه الگوی برداشت اومنی دایرکشنال این میکروفون به خوبی تمام صداهای اطراف خود را ثبت می کند.

میکروفن یقه ای سیم بلند بویا BOYA BY-M1 Proنمایش محصول
میکروفن یقه ای BOYA M1S

طرز استفاده از میکروفن BOYA M1S

کانکتور 3.5 میلی متری TRRS میکروفون BOYA M1S با انواع گوشی موبایل اندروید و آیفون، دوربین DSLR و دوربین فیلمبرداری Camcorder، رکوردر صدا و کامپیوتر سازگار است. اما برای استفاده از هر یک از این دستگاه‌ها لازم است سوئیچی که روی بدنه وجود دارد را بر روی حالت مناسب قرار دهید.

میکروفن یقه ای BOYA M1S

برای گوشی های موبایل، تبلت ها و...
میکروفون بویا M1S را Off کنید، یعنی دکمه را روی حالت «Smartphone» قرار دهید.
برای دوربین های DSLR، دوربین های Camcorder، رکوردرها، کامپیوترها و...
میکروفون بویا M1S را On کنید، یعنی سوئیچ را از حالت «Smartphone» خارج کرده و روی حالت «Camera» قرار دهید.

قیمت میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M1S

محصولات شرکت بویا به کیفیت قابل‌قبول و قیمت ارزان و خوب شناخته می‌شوند. به‌بیان بهتر اگرچه کیفیت و کارایی میکروفون های بویا در سطح تولیدات گران قیمت برندهای مشهور نیست، اما برای کارهای عمومی کافی بوده و نیاز کاربران را برآورده می‌سازد. به‌ویژه آنکه قیمت انواع میکروفن بویا در مقایسه با رقبای خود پایین تر است و افراد برای خرید آنها با مشکل زیادی از نظر بودجه مواجه نمی شوند.

درباره قیمت میکروفون یقه ای با سیم BOYA M1S نیز همین موضوع صادق است. تفاوتی ندارد شما مدرس باشید یا معلم، خبرنگار یا بلاگر، سخنران باشید یا اینفلوئنسر، در هر حال اگر برای تولید محتوا در فضای مجازی به‌دنبال یک میکروفون یقه ای ارزان قیمت با کیفیت قابل‌قبول هستید، می‌توانید با صرف هزینه کم نسبت به خرید میکروفون بویا M1S اقدام نمایید.

میکروفن یقه ای سیمی بویا BOYA BY-M1DM

میکروفون یقه ای سیم دار بویا BY-M1DM در بین مدل های ارزان قیمت بازار قرار دارد و در مقایسه با میکروفون داخلی موبایل و دوربین، صدا را بهتر ضبط می کند. افراد و گروه هایی که جهت شروع تولید محتوا به دنبال یک میکروفون حرفه ای مقرون به صرفه هستند، می توانند روی این میکروفون یقه ای ارزان حساب کنند. میکروفون بویا M1DM یک کاندنسر با الگوی اومنی است که کارایی، کیفیت و قیمت مناسب را کنار هم جمع کرده است.

میکروفن یقه ای سیمی بویا BOYA BY-M1DMنمایش محصول

خرید میکروفن BOYA M1S به چه کسانی توصیه می‌شود؟

میکروفون BOYA BY-M1S یک میکروفون یقه ای با سیم سبک وزن و ارزان قیمت است که صدا را با کیفیت مطلوب و خوبی ثبت می‌کند. وزن کم آن باعث شده بتوان به‌راحتی BY-M1S را در هر جایی به همراه داشت. پس اگر شما جزء افرادی هستید که با ضبط صدا و ویدئو سروکار دارید، با خرید میکروفون بویا M1S در هر موقعیتی قادر به ضبط صدا برای مصاحبه، گزارش، بلاگینگ و لایو خواهید بود.
 به‌دلیل اینکه میزان حساسیت، نسبت سیگنال به نویز و پاسخ فرکانسی خطی میکروفون BOYA BY-M1S در مقایسه با مدل M1 به‌روزرسانی شده است، ضبط صدا با استفاده از میکروفون بویا M1S به شما امکان می‌دهد جزئیات صدا را با نویز داخلی پایین تر نسبت به بویا ام وان ثبت کرده و ضبط صدایی باکیفیت‌تر را تجربه نمایید. انرژی موردنیاز میکروفون نیز از طریق اتصال به دستگاه ضبط شما تأمین می‌شود. طول سیم بلند این میکروفون یقه ای به شما اجازه می‌دهد بتوانید تا حد دلخواه از دوربین یا گوشی خود فاصله گرفته یا در صحنه حرکت کنید.

میکروفن BOYA M1S

از طرف دیگر کانکتور 3.5 میلی‌متری میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M1S اتصال به طیف متنوعی از دستگاه‌ها را از جمله دوربین، گوشی موبایل اندروید و آیفون یا کامپیوتر ممکن کرده است. اگر دستگاه شما از این کانکتور پشتیبانی نمی کند می‌توانید از تبدیل‌های عرضه شده توسط بویا استفاده کنید. کابل های رابط بویا در اینجا قابل مشاهده هستند.

همچنین در صورت نیاز به میکروفنی مشابه BOYA M1 اما دارای کانکتورهای اختصاصی تایپ سی یا لایتنینگ، مدل‌های BOYA M2 یا BOYA M3 را بررسی نمایید. اما به یاد داشته باشید که این مدل‌ها مشابه بویا ام وان هستند و با M1S تفاوت دارند.
خرید میکروفون BOYA M1S به افرادی توصیه می‌شود که مانند یک مربی ورزشی تحرک زیادی در هنگام ضبط صوت یا ویدئو ندارند. کسانی که در ابتدای فعالیت خود هستند و تمایلی به صرف هزینه بالا برای خرید تجهیزات ضبط صدا ندارند با خرید مدل‌هایی مانند BY-M1S نگران کیفیت صدا نخواهند بود. همچنین اگر شما قصد خرید میکروفون پر فروش BOYA M1 را دارید بهتر است BOYA M1S را انتخاب کنید که کیفیت صدای بالاتری نسبت به مدل ام وان دارد.
فراموش نکنید اگر طی فرایند انتخاب و خرید میکروفون یقه ای اورجینال BOYA BY-M1S سوالی بی پاسخ یا نیاز به مشاوره بیشتر داشتید، کارشناسان دیجی صدا در کنار شما هستند.

خرید میکروفن BOYA BY-M1S اصل فقط از فروشگاه‌های معتبر

به‌علت وجود نمونه‌های تقلبی و فیک از محصولات بویا در بازار، خرید میکروفون BOYA M1S اصل از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر و شناخته شده را جدی بگیرید و برای خرید کالای اصلی زمان صرف کنید. همچنین پیش از خرید حتما درباره روش‌های تشخیص میکروفن بویا اصل و تقلبی تحقیق نمایید. دیجی صدا نمایندگی فروش میکروفن بویا در ایران است و محصولات اصل بویا را به‌همراه سریال معتبر و قابل پیگیری از سایت رسمی بویا و نیز 1 سال گارانتی به مشتریان خود عرضه می‌کند.

میکروفون BOYA BY-M1S

کاندنسر
اومنی‌دایرکشنال
50 هرتز تا 20 کیلوهرتز
600 اهم
30±3- دسی‌بل
78 دسی‌بل
3.5 میلی‌متری TRRS
تغذیه شده توسط دستگاه ضبط صدا
68 گرم
بادگیر فومی، گیره یقه‌ای
نمایندگی بویا BOYA در ایران

میکروفن بویا را فقط از نمایندگی های معتبر بخرید

دیجی صدا نمایندگی بویا BOYA در ایران است و محصولات مختلف این شرکت را با گارانتی معتبر یک ساله، هولوگرام اصل و کد رجیستری معتبر عرضه می‌کند. از این رو تصمیم گرفتیم مخاطبان خود را با شرکت BOYA و محصولات آن بیشتر آشنا کنیم. توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

میکروفون یقه ای بویا – آشنایی با انواع مدل‌ها + راهنمای خرید

به نظر شما بهترین میکروفون یقه ای بویا کدام مدل است؟ میکروفون بویا M1؟ اما این پاسخ کاملی نیست. آیا می‌دانستید مدل M1S همانند ام وان بوده اما به باتری نیاز ندارد و راحتی بیشتری را برای شما فراهم می‌کند؟ آیا با انواع میکروفون یقه ای سیمی BOYA آشنایی دارید و می توانید بهترین مدل را از میان آنها با توجه به هدف و نیازهایتان برای خود انتخاب کنید؟


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :

1401/09/01 امیر گنجی

سلام، فرق میکروفون M1 با M1S در چیه؟

پاسخ دیجی صدا:
با سلام
میکروفون یقه ای بویا BOYA M1 S نیاز به باتری ندارد و حساسیت میکروفون هم به گفته شرکت تولید کننده متفاوت است.

1401/09/03 دانیال صدیقی

با سلام میخواستم بدونم که آیا اصالت محصول تضمین میشه؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام
بله اصالت محصول تضمین می شود. روی کالا بارکد تضمین اصالت کالا وجود دارد.

1401/09/19 آرش پور حسینی

سلام
ببخشید این میکروفون نیاز به کارت صدا داره؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام
کارت صدا لازم ندارد. همان کارت صدای داخلی لپ تاپ کافی است. اگر کارت صدای لپ تاپ شما ضعیف است و کیفیت خوبی ندارد، می توانید از یک کارت صدای اکسترنال مثل BOYA BY-EA2L استفاده کنید که قیمت مناسبی دارد.

1401/10/08 فرهاد مصباح

سلام من میکروفون m1s خریدم و برای گوشی آیفون که سوکت یا جک AUX نداره، کابل تبدیل AUX به لایتنینگ خریدم .هندزفری رو به رابط وصل کردم صدا رو گوش میتونم بدم اما ضبط نمیکنه صدا رو چکار کنم؟

پاسخ دیجی صدا:
با سلام
لزوما تمام تبدیل هایی که با هدفون سازگار هستند با میکروفون سازگار نیستند و ممکن است خیلی از اوقات مشکل ایجاد شود. اما رابط های بویا، همگی استاندارد ساخته شده و با میکروفون ها سازگار هستند. احتمالا تبدیلی خریداری کرده اید که مخصوص این کار نیست. توصیه ما این است که برای وصل کردن این میکروفون به گوشی آیفون خود از رابط عرضه شده توسط بویا استفاده نمائید که کاملا سازگار است.

1401/10/10 نیما طاهری

سلام
میشه برای خوانندگی از این میکروفون استفاده کرد؟ مناسب خوانندگی هست یا خیر؟
نیاز به وسیله دیگه ای هم داره؟

پاسخ دیجی صدا:
با سلام
این میکروفون برای کار خوانندگی توصیه نمی شود. برای ضبط ماکت می توانید از این مدل استفاده کنید، گرچه توصیه ما این است که حداقل از میکروفون های USB استفاده شود.
به وسیله ی دیگری نیاز ندارید.

1401/10/24 B Mahmoodian

گارانتی داره این محصول؟

پاسخ دیجی صدا:
تمام محصولات بویا که در سایت دیجی صدا عرضه می شوند ضمانت و گارانتی معتبر دارند. می توانید پس از انتخاب محصول و اضافه کردن به سبد خرید، از گارانتی مربوطه و مدت زمان آن مطلع شوید. البته گارانتی محصولات در کنار عنوان و تصویر آنها نیز قابل مشاهده است.

1401/11/08 جوادیان

این میکروفون محصول 2020 هست یا 2021؟

پاسخ دیجی صدا:
گاها دیده شده است که برخی فروشندگان یا سایت ها ادعا می کنند کالای خاصی مدل 2021 یا مدل 2020 است. این صرفا یک ترفند فروش است. چنین ادعاهایی کاملا بی اساس و غیرواقعی محسوب می شوند و صحت ندارند. M1S مدل جدید M1 است و در سال 2021 معرفی شد اما این طور نیست که روی کالا تاریخ یا سال تولید درج شده باشد. میکروفون های یقه ای با سیم بویا تحت عناوین M1 ،M1S ،M1DM و M1 pro عرضه شده اند و هیچ گونه دسته بندی تحت عنوان سال تولید ندارند.

1401/11/08 S . H

سلام این میکروفون با گوشی شیائومی مدل poco x3 pro سازگاره؟ رو این گوشی کار میکنه؟

پاسخ دیجی صدا:
با سلام
این میکروفون به صورت سخت افزاری با این گوشی سازگار است و مشکلی ندارد. در صورت لزوم می توانید از مبدل تایپ سی استفاده نمائید. ولی ممکن است نرم افزاری که روی گوشی نصب شده است به دلایلی مانند نیاز به به‌روزرسانی و یا دلایل دیگر به‌درستی کار نکند، که در این صورت با نصب نرم افزار مناسب مشکل برطرف می گردد. برای اطلاعات بیشتر در این مورد به صفحه https://digiseda.ir/2507-boya-m1.html مراجعه نمایید.

1401/11/21 mm

سلام این میکروفون رو نمیشه برای کامپیوتر استفاده کرد چون کارت صدا نداره؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام
از این میکروفن به راحتی میتوانید با کامپیوتر استفاده کنید و نیاز به هیچ دستگاه دیگری نیست.

1402/01/12 Mohammad Tehrani

سلام و درود خدمت شما . آستانه دیستورشن این مایک ظاهرا خیلی پایینه . نمیشه با صدای خیلی بلند داخلش صحبت کرد یا آواز خوند یا خیلی به دهان نزدیکش کرد . درسته ؟؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
این میکروفن برای خواندن آواز مناسب نیست و برای این کار و یا تولید صدای بلند میکروفن را از دهان فاصله دهید.

1402/03/17 M E

شرایط مرجوع کردن کالا چیه؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
در صورت خرابی اولیه کالا میتوانید آن را مرجوع کنید.

1402/03/17 م. میرزاده

وقت بخیر من میخوام میکروفون بگیرم ولی مطمئن نیستم اینو بگیرم یا پرو این مدل رو ! میشه راهنمایی کنید تفاوت شون چیه؟ ممنون

پاسخ دیجی صدا:
با سلام و سپاس
مدل پرو مقدار نویز کمتری نسبت به مدل معمولی دارد و یک ورودی صدا و یک کلید برای کاهش نویز تا 10 دسیبل را هم دارد

1402/03/20 امیر دیناروند

سلام، ایا برای کامپیوتر تبدیل trrs به trs هست؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
برای اتصال به کامپیوتر نیاز به تبدیل ندارید و مستقیم وصل میشود.

1402/04/05 مومنیان

سلام وقت بخیر این میکروفن روی گوشی سامسونگ جی سون کار میکنه برای تولید محتوا مناسبه

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
بله مشکلی ندارد و در رنج قیمتی خود میکروفن بسیار با کیفیتی است.

1402/04/22 امیر اکرم بهرامی

سلام آیا این مدل m1sبرای نصب روی ویلن اکوستیک واستفاده از آمپلی فایر مناسب است اگر نیست چه مدل میکروفن بویا مناسب ساز ویلن هست.؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
پیشنهاد ما به شما استفاده از پیکاپ آکاجی مدل c411 است.

1402/05/14 محمد شریفی

با درود و خسته نباشید خدمت گروه دیجی صدا
تشکر ویژه ای دارم از این وبسایت معتبر و حرفه ای که
هم ارسال سریع بود هم پشتیبانی عالی بود و هم اینکه کالای اصل ارسال کردند و جواب اعتماد مشتریان را با پاسخگویی عالی و ارسال کالای اصل میدهند
من داخل سایت خود بویا کد اصالت زدم و اصل و مورد تایید سایت خود بویا بود.
در ضمن اولین خریدم از دیجی صدا بود و اولی رو با ترس خرید کردم

1402/05/17 امیر فتاح پسند

کدوم صدای بهتری ضبط میکنه؟
M1 pro
یا M1s
برای تولید محتوا در یوتیوب میخام

پاسخ دیجی صدا:
هر دو مدل برای تولید محتوا در یوتیوب و یوتیوبری قابل استفاده هستند. میکروفون BY-M1 Pro دارای یک سوئیچ پد 10db- و جک هدفون است.

1402/05/21 حمید رضا یحیایی

با درود میخواستم بپرسم که آیا این میکروفون برای ضبط ویدیویی با موبایل جهت اجرای نوازندگی سازهای مختلف مثل گیتار مناسبه؟

1402/06/19 محمدرضا فتاحی

سلام
من میخوام سفارش Boya m1s بدم
کی موجود میشه؟؟؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
برای استعلام قیمت و موجودی با بخش فروش دیجی صدا تماس بگیرید.02188500018

1402/07/17 وحید

لطفا موجود کنید میخوام بخرم.

1402/08/19 احمدرضا

سلام
لطفا میکروفون boya m1s رو موجود کنید
من میخوام محصول رو از فروشگاه شما بخرم

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
در حال حاضر موجود است.

1402/09/22 امیرحسین عالی نیا

میکروفون به دستم رسید و باوجود استرسی که برای اصالت کالا داشتم، بعد از چک کردن اون توی وبسایت بویا، کالا کاملا اصل بود. ممنون از دیجی صدا برای موجود داشتن این کالا چون مابقی سایت ها این کالا رو درحال حاضر موجود ندارن.

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
ممنون از حسن انتخاب شما. بله تمام محصولات بویا عرضه شده در دیجی صدا اصلی است.

1403/01/07 پوریا کرمانی

سلام
چه زمانی کالا رو موجود میکنین؟ من چند دفعه ست سر میزنم اما موجود نشده
میشه اطلاع رسانی کنین تا بتونم خریدم از مرکز معتبر انجام بدم

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
برای اطلاع از موجودی با بخش فروش دیجی صدا تماس بگیرید. 02188500018

من اولین باری هست که برای تولید محتوا میکروفون میخرم و زیاد از این چیزا سر در نمیارم. اول بگم که از دیجی صدا ممنونم که ظرف چهار روز جنس رو تحویل داد. اصل بودنشم تایید می کنم ، تو سایتش و با روش های گوناگون امتحان کردم. از کیفیت این میکروفون بگم که براحتی میشه فهمید که صدای عجیب غریب و کیفیت آنچنانی نداره، اما برای کسایی که کارشون فقط با صدا و نیازمند صدای باکیفیت(مثل پادکسترا)نیست،خوب و کافیه. دیگه بیشتر از این میشه وسواس فکری.سیم شش متری واقعا بلندی داره که دستتونو خیلی باز گذاشته ولی باید انظباط داشته باشید و مراقب باشید تا پاره نشه و گره نخوره و تو دست و پا نباشه.
خلاصه اگه زیاد اهل وبلاگ های بیرون خونه و ورج و وورجه نباشید و فقط یک صدای خالص خودتون رو میخواید این میکروفون عالیه.

اولین بارم بود از دیجی صدا خرید میکردم هم قیمت نسبت به بقیه سایت ها مناسب تر بود هم ارسال بسیار سریعی داشتند هم بسته بندی کالا مطلوب بود و هم اینکه با استعلام از سایت بویا کالای ارسالی اصل بود و اصالتش مورد تایید بویا بود فقط ارسال رایگان زده بودند ک بعد از سفارش هزینه ارسال هم واریز کردم

از دیجی صدا خیلی ممنونم یک بسته بندی واقعا خوبی داشتن وقتی کالا رسید خوب و سالم بود دوم اصل بودن کالا رو هم چک کردم و کالایه اصل هم برام فرستاده بودن که خیلی خوبه و قیمتشون هم تو این زمان از جاهایه دیگه بهتر بودش دستتون درد نکنه

حدود سه هفته قبل خریدم سه روزه دستم رسید،،،پک بسته بندی ش کاملا با سلیقه بالا پایینش ضربه گیر گذاشته بودن موقع حمل آسیب نبینه،اصل و اوریجینال بود قبل ارسال تست سلامت شده بود ،همین مدل رو‌ دیجی کالا داره صد تومن گرون تر میده،کیفیت ضبط صداش واقعا نسبت ب قیمت فراتر از انتظارتونه ارزش خرید داره نمونه ویدیو هم با همین میکروفون ضبط کردم پست اینستاگرام موجوده میتونید ملاحظه کنید

https://www.instagram.com/reel/CoedXivgQ68/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

کیفیت از m1 بالاتره و صداهای اطراف رو کمتر میگیره. ممنون از ارسال کالای اصلی

جا داره تشکر کنم به دو دلیل اصالت کالا وکف قیمت بازار .
محصول به دستم رسید، عالی بود.نظر رو ثبت کردم که بقیه هم استفاده کنن