بلندگو اکتیو یاماها YAMAHA STAGEPAS 1K

92,900,000 تومان
اطلاعیه: با توجه به نوسانات نرخ ارز لطفا قبل از خرید نهایی جهت تایید موجودی و قیمت کالا با همکاران ما در فروشگاه دیجی صدا تماس حاصل نمایید.
تماس برای خرید - 18 5000 88 021

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

Yamaha

پاور آمپلی فایر پرتابل STAGEPAS 1K یاماها

اسپیکر یاماها STAGEPAS 1K از یک ساب ووفر 12 اینچ و یک اسپیکر اَرِی با یک آمپلی فایر 1000 وات تشکیل شده است. همچنین به یک میکسر داخلی 5 کانال با پلی بک بلوتوث نیز مجهز شده است.
به گفته‌ی یاماها، اسپیکر اری شامل 10 درایور 1.5 اینچ است که از مجموعه ی VXL همین کمپانی شهرت یافته بودند، و برای تطابق با بلندگو اکتیو یاماها STAGEPAS 1K کمی تغییر داده شده اند. این اسپیکر ظاهری براق دارد و روی ساب ووفر سوار می شود. دو عدد فاصله نگهدار در نظر گرفته شده است تا بتوانید ارتفاع را تنظیم کنید. طبق ادعای یاماها تا 170 درجه را پوشش می دهد. اسپیکر اری برای اتصال به ساب ووفر نیاز به هیچ گونه کابلی ندارد.
ساب ووفر 12 اینچی به تکنولوژی Twisted Flare Port مجهز است، که به گفته‌ی یاماها، نویز باد را در پورت رفلکس بیس کاهش می دهد. همچنین یک آمپلی فایر 1000 وات کلاس D در آن تعبیه شده است که فشار صدای 119 دسی بل را منتقل می کند. یاماها ادعاء می کند که این آمپلی «حتی در خروجی های بالا نیز پایداری و کیفیت صدایی استثنایی دارد.»

چنانچه به دنبال خرید اسپیکر هستید، بهتر است ابتدا به مطالعه راهنمای خرید اسپیکر دیجی صدا - اطلاعاتی که پیش از خرید هر نوع باند و بلندگوی اکتیو و پسیو نیاز دارید ، بپردازید.

میکسر یاماها 5 کانال با پلی بک بلوتوث

میکسر 5 کاناله، سه کانال مونو میکروفن/لاین (که دو تا از آنها می توانند سیگنال های Hi-Z را نیز دریافت کنند) و یک ورودی استریو دارد. سیگنال استریو می تواند از طریق یک مینی جک استریو 8/1 اینچ، یا از طریق بلوتوث دریافت شود. همه‌ی کانال ها اکولایزر ساده‌ی تک دکمه ای دارند. ورودی های مونو دارای reverb send نیز هستند، که پردازنده‌ی داخلی reverb و delay را با چهار نوع افکت تغذیه می کند. در بخش مستر، یک دکمه‌ی mode قرار دارد که به شما اجازه می دهد حالت های سخنرانی، موسیقی یا کلاب را انتخاب کنید. یاماها می گوید این ها «تنظیمات فشرده‌ی بهینه شده» برای کاربردهای مختلف هستند.
تنظیمات ولوم و اکولایزر را می توان از طریق اپلیکیشن ادیتور اسپیکر یاماها STAGEPASS برای اندروید و iOS به صورت ریموت کنترل کرد. همچنین این اپلیکیشن به شما امکان ذخیره و فراخوانی تنظیمات را نیز می دهد.

اتصال دو سیستم به یکدیگر

اگر به محدوده پوشش وسیع تر، یا یک ستاپ استریو نیاز دارید، می توانید دو سیستم STAGEPAS 1K را در حالت استریو یا مونو به هم وصل کنید. در حالت مونو، می توان از هر دو دستگاه استفاده کرد، که به شما اجازه می دهد تا 6 سیگنال مونو و 2 سیگنال استریو به کل سیستم متصل کنید.
اسپیکر یاماها STAGEPAS 1K شامل یک کاور غبارگیر اختصاصی است. هنگام بسته بندی آن، اندازه ی کل سیستم چندان بزرگتر از خود ساب ووفر به نظر نمی رسد. با اینکه این موضوع باعث می شود STAGEPAS 1K به اندازه‌ی سایر گزینه های بلوتوث دار مثل Alto Professional UBER FX یا Samson XP100w پرتابل نباشد، اما توان بسیار بالاتری دارد و برای فضاهای بزرگتر انتخاب مناسب تری به نظر می رسد.

مانند همیشه می توانید سوالات خود را با ما در میان بگذارید و از مشاوره کارشناسان دیجی صدا برای انتخاب محصول یا سیستم متناسب با نیاز و بودجه خود بهره ببرید.

اکتیو
دارد
1000
کنون/XLR
170
30

تاریخچه YAMAHA

شرکت یاماها در اواخر دهه 80 میلادی در شیزویکا ژاپن تاسیس شد و در ابتدا به تولید آلات موسیقی پرداخت. یاماها به دلیل تولید آلات مختلف موسیقی از جمله انواع پیانو ، گیتار ، ویولن و دیگر آلات برنجی و چوبی به بزرگترین تولید کننده ابزار موسیقی تبدیل شده و بخش عمده ای از شهرت خود را مدیون همین بخش است.
کیفیت یکی از آن کلماتی است که مسائل مختلفی را پوشش می دهد و می تواند برای افراد مختلف در زمان های مختلف تفاوت داشته باشد. اما در یاماها به تمام مفاهیم معنی می شود که منجر به توسعه و ساخت محصول با کیفیت می شود.
کیفیت صوتی اگرچه اولین جنبه ای است که به ذهن می آید اما تنها آغاز این مسیر است. قابلیت اطمینان و دوام نیز به همان اندازه مهم هستند و در بسیاری از موارد سازگاری با هر سطحی دشوار است. به همین دلیل یاماها به دنبال تولید محصول با کیفیت و در سطح استاندارد جهانی است. مدیریت کیفیت باید حتی پس از فروش محصول به شکل پشتیبانی و خدمات، ادامه یابد.
برای رسیدن به نوع کیفیتی که تمام شراط را فراهم کند ، همیشه نیاز به توجه دقیق به جزئیات و کنترل محصول از ابتدای مسیر، از شروع طراحی تا تولید نهایی و بسته بندی و پشتیبانی پس از فروش از دیگر نکاتی است که از ابتدا سر لوحه شرکت یاماها بوده است و این کار اصلا ساده نیست و نیاز به یک سازمان و زیر ساخت اختصاصی دارد و این جایی است که رقبای شرکت یاماها به چالش کشیده می شوند.
نمایش تمام محصولات یاماها

خرید باند و اسپیکر اکتیو برای چه کسانی مناسب است؟

انواع باند از نظر طراحی و ساختار داخلی به باند اکتیو و پسیو، ساب ووفر و مانیتور روی صحنه تقسیم می شوند. اگرچه شما هنگام جستجو برای خرید باند و اسپیکر با اصطلاحاتی چون باند بزرگ، اسپیکر کوچک، باند شارژی فلش خور، باند اکتیو بلوتوثی، بلندگوی خانگی، باند بلوتوثی رم و فلش خور، اسپیکر پرتابل فلش خور، باند پرتابل بلوتوثی، اسپیکر بی سیم و مانند اینها مواجه می شوید، اما به طورکلی باندهایی که برای اجرای زنده و برگزاری مراسم جهت استفاده های مختلف تجاری، اداری، خانگی به کار می روند، به دو دسته کلی اکتیو و پسیو تقسیم شده و برای انتخاب و خرید باند مناسب نیاز است شناخت دقیقی از این دو نوع داشته باشیم. در این مطلب به معرفی باند اکتیو، ویژگی ها، مزایا، کاربردها، انواع و برندهای معروف سازندۀ آن می پردازیم.باند و ساب ووفر اکتیو


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :