میکسر دیجیتال بهرینگر BEHRINGER X AIR XR18

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

BEHRINGER

محصولات مشابه

بهرینگر مدل XR18 خود را یک میکسر دیجیتال با 12 باس برای آیپد/تبلت های اندرویدی، با 16 پری آمپلی قابل برنامه ریزی مایداس، همراه با ماژول وای فای و رابط صوتی چند کانال USB توصیف می کند. اما وقتی این مقاله را می خوانید، به نظر می رسد میکسر بهرینگر XR18 همان چیزی است که به دنبال آن هستید: یک سیستم بسیار جمع و جور برای اجرای زنده. در سال های اخیر فرمت استیج باکس/میکسر محبوبیت زیادی پیدا کرده است. آیا این میکسر بهرینگر ارزان‌قیمت می‌تواند در این زمینه موفق عمل کند؟
برای آشنایی با اصطلاحات تخصصی مورد نیاز در هنگام خرید میکسر، توصیه می کنیم پیش از هر چیز خرید میکسر – برای داشتن یک انتخاب موفق به چه اطلاعاتی نیاز دارید؟ را در وبلاگ دیجی صدا مطالعه نمایید.

نکات اصلی درباره میکسر بهرینگر XR18

با اینکه هیچ یک از کنترل های متداول برای میکس روی خود دستگاه وجود ندارند – همه چیز به صورت ریموت کنترل می شود – اما یک خروجی هدفون روی آن تعبیه شده است که در صورت لزوم برای مانیتورینگ روی استیج مفید خواهد بود. از طریق کانکتورهای combi که با رابط XLR یا جک استاندارد 6.3 میلیمتری کار می کنند می توان به 16 ورودی میکروفن دسترسی داشت، و می توان ورودی های لاین مربوط به تجهیزات دارای جک را مستقیماً به آن وصل کرد.
ورودی های 1 و 2 می توانند سیگنال های سازهایی مثل گیتار الکتریک و بیس را، که به امپدانس بسیار بالا نیاز دارند، دریافت کنند. به همین خاطر میکسر بهرینگر XR18 تمام نیازهای یک گروه کوچک روی استیج را تأمین می کند، چرا که می توانید همه چیز – میکروفن ها، گیتارها، کیبوردها، پلی بک – را مستقیماً به آن وصل کنید. ورودی های 17 و 18 فقط لاین لول هستند و به اندازه‌ی 16 کانال اول توانایی پردازشی ندارند؛ این ورودی ها روی جک های استاندارد TRS هستند.

بهرینگر XR18 با هشت خروجی آنالوگ

میکس چپ و راست اصلی به علاوه‌ی 6 خروجی اضافی – همگی روی کانکتورهای XLR بالانس قرار دارند و کل ورودی و خروجی های آنالوگ آن دارای این قابلیت هستند.
سایر کانکتورهای بالای پنل مربوط به ورودی و خروجی کنترل و دیجیتال هستند. در قسمت پورت اترنت کابل کنترل LAN یا روتر وایرلس خارجی متصل می شود، و سوئیچ ریموت مربوطه بین گزینه های LAN، وای فای کلاینت یا اکسس پوینت، یکی را انتخاب می کند.

در ادامه می رسیم به پورت های کنترل MIDI، یک پورت اولترانت برای استفاده با سیستم مانیتورینگ P16 بهرینگر، و یک پورت USB که امکان ترافیک 18 کانال دو جهتی برای ضبط و پلی بک روی اپلیکیشن DAW جانبی را فراهم می سازد. در نهایت، یک دکمه‌ی ریست get out of jail تعبیه شده است که اگر آن را به مدت 10 ثانیه فشار دهید، میکسر را ریست کرده و به تنظیمات پیشفرض کارخانه برمی‌گرداند. همه‌ی این امکانات متنوع در یک استیج باکس خوش ترکیب و محکم گنجانده شده است که در دو طرف خود ضربه گیرهایی لاستیکی برای استفاده‌ دارد، و می توان آن را با استفاده از دسته هایی روی یک جعبه یا رک سوار کرد.
اگر این میکسر بهرینگر را داخل یک جعبه رک کم عمق 3U نصب کنید – با توجه به کوچک بودن دستگاه – فضای زیادی در داخل جعبه برای سیم ها، کابل های CAT 5 و روتر خارجی، در صورتی که قصد استفاده داشته باشید، باقی می ماند. یک کلید on/off در کنار کانکتور IEC روی پنل جانبی قرار دارد.
هنگامی که میکسر بهرینگر XR18 را داخل رک قرار دهید این کلید دیگر از جلو قابل دسترس نیست – یا باید دستتان را از عقب به داخل ببرید یا همیشه آن را روی وضعیت روشن قرار دهید. 

ایده‌ی چنین میکسرهایی این است که بخش «استیج باکس» نزدیک اجراکننده باشد، و دستگاه کنترل در موقعیت میکس کار کند. کنترلر، رابط بین اپراتور و سیستم است، و در مورد میکسر بهرینگر XR18 کنترل فیزیکی «واقعی» وجود ندارد – همه چیز روی یک صفحه‌ی لمسی یا از طریق ماوس و کیبورد انجام می شود. کار با یک سطح کنترل فیزیکی از راه دور اتفاق بزرگی است. طراحی اپلیکیشن ها و سیستم ریسپانسیو میکسر بهرینگر XR18 در مجموع تجربه‌ی مثبتی را برای شما رقم خواهد زد، و برای کسانی که به میکسر آنالوگ عادت کرده اند سازگاری با این تغییر ساده تر خواهد بود.

طرز استفاده از اپلیکیشن میکسر دیجیتال بهرینگر XR18

میکسر بهرینگر XR18 بدون دستگاهی که روی آن اپلیکیشن کنترل X-Air نصب شده است کار نمی کند، اپلیکیشنی که به صورت رایگان برای دستگاه های ویندوزی، OS X، آیپد و دستگاه های اندرویدی قابل دانلود است (هرچند اگر حین اجرا قطع شود، در همان وضعیت جاری کار می کند و صدا قطع نخواهد شد).
می توان از میکسر بهرینگر XR18 با کابل CAT 5 و یک لپتاپ به عنوان ستاپ «زنده» اصلی استفاده کرد، و از قابلیت بی سیم آن هنگام ستاپ و ساندچک بهره گرفت – ترکیب مطمئنی از امکانات مورد نیاز، با استفاده‌ی بهینه از هر دو حالت عملکردی.

در اینجا به طور خلاصه عملکردهای میکسر را که روی نرم افزار کامپیوتر آن در دسترس هستند توضیح خواهیم داد، گرچه نسخه های تبلت نیز تقریباً کارکرد مشابهی دارند.
بعد از دانلود برنامه، نصب آن روی لپتاپ کاملاً سرراست و سریع است، سپس میکسر بهرینگر XR18 را از طریق LAN متصل کنید (البته می توانید از اتصال بی سیم هم استفاده نمایید). ظاهر اپلیکیشن بسیار خوب و چیدمان صفحه بسیار ساده است – بعد از اجرای نرم افزار، اولین چیزی که می بینید همان صفحه‌ی میکسر است! حتی اگر میکسر بهرینگر XR18 را ندارید باز هم می توانید اپلیکیشن را دانلود کرده و با برخی از امکانات آن کار کنید تا با آن آشنا شوید.

صفحه‌ی اصلی کاملاً واضح و بدون ابهام است، و هرکس با یکی از میکسرهای دیجیتال آشنایی داشته باشد به راحتی با آن کار خواهد کرد. تمام کانال های ورودی، افکت ها و فیدرهای خروجی اصلی به طور همزمان روی صفحه نمایش داده می شوند، بنابراین برای دیدن و کنترل چیزهایی که لازم دارید نیازی به رفتن به صفحات دیگر نیست. همه چیز یک جا روی صفحه نمایش است – شگفت آور است! در بالای صفحه نمایش یک ردیف از تب ها وجود دارد و نمای فعلی از میان آنها انتخاب شده است. تب سمت چپ با نام «میکسر» همیشه موقع بالا آمدن نرم افزار باز می شود و می توان آن را صفحه‌ی خانگی (home screen) در نظر گرفت؛ در این صفحه، نمای کاملی از همه‌ی کانال ها نمایش داده می شود و می توانید عملکرد همه‌ی کانال ها را یکجا ببینید.

سایر تب ها امکان دسترسی بیشتر به بخش های مختلف میکسر را فراهم می سازند: تب «کانال» جزئیات بیشتر و نمای بزرگتری از عملکردهای ورودی اصلی مثل تنظیمات ورودی (سورس، لول، فانتوم پاور، قطبیت معکوس، انتخاب افکت و...) نشان می دهد. اگر به تب «ورودی» بروید، می توانید جزئیات پارامترها را ویرایش کنید. وقتی در نمایی که اجازه‌ی ویرایش پارامتر را نمی دهد کلیک کنید، بلافاصله شما را به صفحه ای می برد که امکان ویرایش وجود دارد، و این ویژگی واقعاً خوبی است.

تب های گیت، اکولایزر و کمپرسور شما را مستقیماً به پنجره‌ی جزئیات مربوط به هرکدام هدایت می کنند، و چه برای تغییر و چه وارد کردن مقادیر، یا کشیدن منحنی ها در قسمت های مربوطه، گرافیک عالی و شفاف و تنظیم های روان دارند.
وقتی نشانگر ماوس روی نوار شاخص صفحات گیت و کمپرسور قرار می گیرد یک اسلایدر ظاهر می شود.
اسلایدرها را می توانید با بالا و پایین بردن ماوس یا چرخاندن غلتک آن جابجا کنید و در اینجا نیز حرکات بسیار نرم و روان است.
دو تب آخر پیش نمایشی از رک افکت های چهار اسلات ارائه می کنند، و یک نمای سنجه ای (meter view) که میزان صدای تمام ورودی ها، باس ها و سِندها را نمایش می دهد، تا بتوانید همه چیز را روی همان صفحه ببینید.
اگر برای انتخاب یا خرید میکسر بهرینگر XR18 یا هر مدل دیگری دارای تردید، ابهام یا سوال هستید، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و با استفاده از مشاوره آنها، بهترین گزینه را متناسب با بودجه و نوع استفاده خود انتخاب کنید.

میکروفن مینی گان بویا BOYA BM2021

میکروفون مینی گان بویا BOYA BY-BM2021 یک میکروفن دوربین و موبایل جمع و جور و سبک است که جهت بهبود بخشیدن صدای ولاگ ها، کلیپ های تبلیغاتی، مصاحبه ها و سایر انواع محتوای ویدئویی تولید شده است. این میکروفن از طریق جک 3.5 میلی متری دستگاه هایی مانند دوربین، کم کوردر فیلمبرداری، گوشی موبایل و تبلت و رکوردر صدا به آنها متصل می شود. میکروفون مینی گان بویا BY-BM2021 نیاز به باتری نداشته و به طور مستقیم به دوربین یا گوشی شما وصل می شود.

نمایش محصول

برای خرید میکسر به چه اطلاعاتی نیاز دارید؟

زمانی که قصد خرید میکسر دارید، ممکن است با اصطلاحاتی مواجه ­شوید که برایتان ناآشنا باشند. جهت فهم بهتر مشخصات و ویژگی هایی که با آنها رو به رو خواهید شد، استفاده از واژه­ نامه زیر را به شما پیشنهاد می کنیم تا به کمک آن بتوانید اطلاعات مورد نظر خود جهت خرید میکسر را بدست آورید.

مطالعه مقاله

پردازش صدا در میکسر بهرینگر X AIR XR18

اگر پردازنده های افکت در میکسر بهرینگر مدل X32 را می پسندید، در XR18 نیز مورد تأیید شما خواهند بود. چهل و یک نوع پردازنده وجود دارد و می توانید آنها را در رک افکت مجازی 4 اسلات بارگذاری کنید.
توضیحات زیادی درباره‌ی دستگاه های کلاسیک مشهوری که الهام بخش برخی از افکت های بهرینگر بوده اند ارائه شده است – فقط کافی است بدانیم صدای میکسر بهرینگر XR18 هم به همان اندازه X32 خوب است.
شگفت انگیزتر از کیفیت صدایی که این افکت ها دارند، ساده بودن بارگذاری و استفاده از آنها است؛ این فرآیند بیش از آنچه تصور می کنید ساده و سرراست است، و همه چیز روی همان صفحه اتفاق می افتد.
افکت ها را می توانید به عنوان اینسرت روی هر ورودی (1 تا 16) یا باس خروجی از جمله خروجی اصلی چپ/راست تنظیم کنید. با دو کلیک ماوس، همه‌ی کارها انجام می شود. با کلیک روی هر افکت (که مثل میکسر بهرینگر مدل X32 به زیبایی روی پنل جلویی نمایش داده می شوند) یک نمای بزرگتر از «سخت افزار» ظاهر شده و امکان تنظیم تمام دکمه های پنل را با کشیدن نشانگر یا چرخاندن غلتک ماوس فراهم می سازد.

Route Master

یکی از چیزهایی که اغلب اوقات باعث سردرگمی تازه کارها می شود، تنظیمات سِندهای اضافی است – به ویژه برای کسانی که به روش «sends on faders» عادت ندارند. شاید شاهد این شرایط نسبتاً آشفته بوده اید که کسی روی استیج (البته در کمال احترام) می خواهد کمی تنظیمات عوض شود، مقداری reverb به اینجا اضافه شود یا از آنجا کم شود، از صدای گیتار ناراضی است و … و شخصی که پشت میز میکس است، سراسیمه سعی دارد بفهمد چرا میکس اصلی اینقدر مشکل دارد و افسوس که خیلی دیر متوجه می شود دکمه‌ی sends on faders با خوشحالی در حال چشمک زدن است.
اپلیکیشن کنترل میکسر بهرینگر XR18 امکان کنترل سِندهای aux را توسط دکمه‌ی sends on faders یا تنظیم مستقیم پری کانال را با استفاده از تب sends فراهم می سازد، و به هر روشی که عادت داشته باشید می توانید بدون هیچ گونه نگرانی از آن استفاده کنید. این هم یکی دیگر از مزایای نداشتن سطح کنترل فیزیکی است: برای برخی افراد احتمال پیچیدن یک دکمه‌ی اشتباه یا فشار داد دکمه‌ی اشتباه بیشتر از کلیک یا درگ کردن اشتباه یک بخش روی صفحه نمایش است، پس شاید این صرفاً یک علاقه‌ی دیرینه به تکان دادن شست و بیزاری از کلیک کردن باشد.

سایر نکات مثبت میکسر دیجیتال BEHRINGER X AIR XR18

میکسر بهرینگر مدل XR18 به عنوان یک میکسر صدای زنده‌ی بسیار جمع و جور و کاملاً مجهز، بسیار خوب عمل می کند، اما پیشتر به یک پورت USB روی پنل جلویی اشاره کردیم، استفاده از این پورت، انتخاب های جدیدی برای کار و ضبط زنده در اختیار ما قرار می دهد. میکسر XR18 یک رابط USB دو جهتی 18 کانال دارد، که می توان از آن برای ضبط تمام کانال های ورودی – به صورت جداگانه – روی یک DAW خارجی که نرم افزار مربوطه را اجرا می کند استفاده کرد، و به عنوان یک ورودی پلی بک مالتی ترک نیز عمل می کند.
علاوه بر امکانات ضبط زنده، قابلیت های پایه ای برای کاربردهای استودیویی نیز در نظر گرفته شده است، و البته به شما امکان اجرای «ساندچک مجازی» را نیز می دهد که در آن، می توانید تمام سورس های استیج گروه را جداگانه و حین اجرای زنده ضبط کنید و اجازه دهید آنها از صحنه خارج شده و لذت اتاق سبز را تجربه کنند، و سیستم صوتی خودتان را با استفاده از ضبط مالتی ترک چیزی که نواخته اند، دقیق تنظیم کنید.
سیستم های مانیتورینگ شخصی به ویژه در سالن های نمایش و مکان های مذهبی در حال محبوب شدن هستند، و میکسر بهرینگر XR18 یک پورت اولترانت برای اتصال مستقیم به میکسرهای مانیتور شخصی بهرینگر یا هاب P16 دارد.

زمان راه اندازی میکسر بهرینگر XR18

راه اندازی میکسر بهرینگر XR18 کار چندان زیادی احتیاج ندارد، اما این فرآیند بستگی به این دارد که چطور بخواهید آن را کنترل کنید، بی سیم یا با استفاده از کابل Cat 5. روتر داخلی را می توان با یکی از سه حالتی که روی ریموت کنترل وجود دارد راه انداخت: از طریق کابل LAN اترنت، به عنوان کلاینت وای فای یا به عنوان اکسس پوینت.
حالت مورد نظر را می توان توسط سوئیچ اسلایدی پنل جلویی انتخاب کرد و سپس تنظیمات و گزینه های بیشتر (از جمله اینکه می خواهید از IP ثابت استفاده کنید یا خیر، رمز عبور تنظیم کنید و…) از طریق اپلیکیشن کنترل انجام می گیرد.
توجه داشته باشید که در صورت استفاده از LAN رمز عبوری تنظیم نمی شود و هر دستگاهی که متصل شود می تواند میکسر بهرینگر XR18 را کنترل کند.
صرف نظر از اینکه کدام حالت وایرلس را انتخاب کنید، برخی محل های اجرا و کاربری ها با عملکرد استاندارد وایرلس مشکل دارند.

می توان یک روتر خارجی 5 گیگاهرتز به آن متصل کرد تا آپشن dual-band یا 5 گیگاهرتز را که در برخی شرایط لازم است، و احتمالاً توصیه می شود در اختیار داشته باشید – کسانی که با این مسائل آشنا هستند توصیه می کنند از یک روتر 5 گیگاهرتز با کیفیت استفاده کنید و با کمی هزینه‌ی بیشتر برای این موضوع، اجرای بدون دردسری را تجربه کنید. استفاده از میکسر XR18 در یک اجرای زنده جوابگوی بسیاری از مشکلاتی است که با آنها مواجه بوده ایم.

دیگر لازم نیست میز پیدا کنیم و بعد به دنبال جایی برای قرار دادن آن باشیم؛ دیگر نگران نصب و اتصال کابل ها به مالتی کور در اجرا نیستم؛ دیگر مدیریت محل اجرا تذکر نمی دهد که نمی توانیم کابل ها را از درها یا مسیرهای خروج اضطراری آتش سوزی عبور دهیم … این جنبه به تنهایی می تواند دلیل اصلی شما برای خرید XR18 باشد.
اولین بار برای یک گروه زنده از XR18 با کابل LAN استفاده کردیم، و حدود 15 متر کابل Cat 5 را از استیج، که فقط یک میز کوچک و لپتاپ روی آن قرار داشت، برگردانده بودیم. یکی از عیب های جزئی در چنین شرایطی این است که ما به طور معمول یک سی دی/MP3 پلیر کنار میکسر قرار می دهیم تا بتوانیم موسیقی ابتدای کار یا ترک های پس زمینه ای را که مورد نیاز است پخش کنیم.
از آنجایی که همه‌ی ورودی های فیزیکی روی خود رک قرار دارند، دستگاه پلی بک یا باید کنار XR18 باشد، یا به یک کابل تغذیه‌ی استریو بلند (و احتمالاً غیر بالانس) نیاز خواهید داشت که به نوعی، کل هدف این نوع ستاپ را زیر سوال می برد.

یک راه دیگر می تواند اتصال کابل USB به میکس و اجرای اپلیکیشن DAW روی لپتاپ باشد، اما در نهایت یک آیپاد را به ورودی های 17 و 18 دستگاه روی استیج وصل کردیم و لول ها را فقط از طریق اپلیکیشن X-Air کنترل کردیم.
اجرا خوب پیش رفت، راه اندازی و کنترل کاملاً خوب و آسان انجام شد، و آخر شب کاملاً به XR18 به عنوان یک راهکار عالی برای گروه های کوچک این چنینی باور پیدا کردیم.
چند بار دیگر به همان صورت از آن استفاده کردیم، اما در یک مورد، در اجرایی بزرگتر و در فضای باز، کانال های روی X32 و استیج باکس S16 کم آمد.
از آنجایی که نمی توانستیم از کابل اضافی برای میکس استفاده کنیم، XR18 را به عنوان ساب-میکسر ریموت برای تعدادی از سورس ها (در این مورد برای درام کیت) قرار دادیم و آن را توسط لپتاپ در کنار کنسول اصلی کنترل کردیم، و بازگشت XR18 را به دو ورودی روی استیج باکس اصلی انتقال دادیم.
این کار برای زیرگروه درام به خوبی انجام شد، چرا که کل فولد بک فقط به مانیتور استیج درامر می رفت.

جمع بندی

همانطور که در ابتدا گفتیم، این فقط یک بررسی سطحی از میکسر بهرینگر XR18 بود، و اگر فکر می کنید این محصول مناسب شماست، اپلیکیشن X-Air را از سایت دانلود کرده و با آن کار کنید – اطلاعات بسیار بیشتری در آن موجود است، و می توانید از طریق صفحه‌ی «Wiki manual» بهرینگر نگاهی به دفترچه راهنمای کاربران بیندازید.
تجربه‌ی شما از میکسر بهرینگر XR18 چیزی فراتر از مثبت خواهد بود. این دستگاه یک محصول کوچک و عالی است که تمام کارهایی را که از دستگاهی با این اندازه و قیمت انتظار دارید انجام می دهد، و بسیار خوب هم از پس آن بر می آید.

به طور خاص از طراحی اپلیکیشن کنترل شگفت زده می شوید؛ هیچ چیزی در آن نیست که بخواهید آن را تغییر دهید و هر بار از آن استفاده کنید، به این فکر می کنید که «خیلی خوب است» یا «دقیقاً به همان شکلی که باید، طراحی شده است».

خرید میکسر بهرینگر XR18

به طور خلاصه می توان گفت میکسر دیجیتال بهرینگر BEHRINGER X AIR XR18 یک دستگاه زیبا، با کاربری آسان، با دوام و کاملاً مجهز است.
فراموش نکنید که شما در هر زمان این امکان را دارید تا از طریق مشورت با کارشناسان دیجی صدا اطلاعات بیشتری درباره این میکسر دیجیتال و همخوانی آن با نیازهای خود به دست آورید. همچنین به جهت آگاهی از رِنج قیمت میکسر دیجیتال بهرینگر می توانید به صفحه این برند مراجعه کرده و سایر تولیدات آن را نیز بررسی و ارزیابی نمایید.

18
میکسر دیجیتال
16
2
6
دارد
دارد
6
6
ندارد
دارد
دارد
3.2

تاریخچه BEHRINGER

بهرینگر یک شرکت تجهیزات صوتی است که توسط مهندس سوییسی به نام اولی بهرینگر در سال 1989 در ویلیش آلمان آن را تاسیس کرد.
بهرینگر در سال 2007 در فهرست چهاردهمین کارخانه بزرگ آلات موسیقی قرار گرفت. بهرینگر گروهی متشکل از شرکت های بین المللی است که درحال حاضر مستقیما در 10 کشور بازار یابی می کند و شبکه فروش اینترنتی در 130 کشور دنیا را در اختیار دارد. این شرکت با آن که در اصل یک کارخانه آلمانی است، درحال حاضر محصولاتش در چین ساخته می شود.
مالک شرکت بهرینگر، شرکت Music Group، با ریاست اولی بهرینگر است که همچنین مالک شرکت های دیگری مانند مایداس، کلارک تکنیک، بوگرا و همچنین یوروتک (شرکت خدمات محصولات الکترونیکی) نیز هست. Music Group در ژوئن سال 2012 نیز مالک شرکت توربو ساند شد که سیستم های بلندگو حرفه ای را طراحی و تولید می کند و مالک آن قبلا شرکت Harman بود.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

میکسر دیجیتال - Digital Mixer

میکسر دیجیتال از دهه 1990 میلادی پا به عرصه صدا و موسیقی گذاشت و روز به روز بر طرفداران آن افزوده شد، به خصوص آنکه با رشد فناوری های دیجیتال، قابلیت ها و امکانات میکسرهای دیجیتال نیز دچار تحولات و پیشرفت های زیادی شده است.
در میکسر دیجیتال میکس صوت مبتنی بر فناوری پردازش سیگنال دیجیتال صورت می گیرد و طی آن سیگنال ورودی و همچنین حجم و تن صدا پردازش و تنظیم می شود. در میکسر دیجیتال برخلاف میکسر آنالوگ محدودیتی برای انواع مختلف تن صدا وجود ندارد. ضمن آنکه این امکان وجود دارد که موقعیت فیدر و ناب ها را طی یک لحظه تغییر داد و یا با وجود ورودی های متعدد آنها را تک تک کنترل نمود. برای آشنایی با انواع میکسر و یا آگاهی از نکاتی که لازم است هنگام خرید میکسر دیجیتال مورد بررسی قرار دهید، پیشنهاد می کنیم راهنمای خرید میکسر وبلاگ دیجی صدا را مطالعه نمایید.

می توان گفت میکسرهای دیجیتال مناسب شرایطی هستند که در آن نیاز به تغییر لحظه ای در مسیر سیگنال، دینامیک های منعطف و فراگیر و یا امکان گذاشتن افکت های خلاقانه وجود دارد. به طور کلی این نوع میکسرها از لحاظ برنامه ریزی، کنترل و پیکربندی بسیار انعطاف پذیر هستند. برای مثال دست شما در مسیردهی سیگنال باز است و می توانید در هر لحظه و در هر بخش از مسیری که سیگنال از ورودی تا کانال و بعد تا باس و خروجی طی می کند را تغییر دهید. برخی از مدل های میکسر دیجیتال با پلاگین های نرم افزاری سازگار هستند. پلاگین هایی که با استفاده از آنها می توان صداهای مزاحم و اضافی را حتی پیش از آغاز پردازش صدا حذف نمود.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :

1402/01/24 محمد محمدی

سلام و درود
یکی سوال که برای پخش پلی بک یا آهنگ باید چکار کنیم و اینکه قابلیت ضبط مولتی ترک داره؟!

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
لاین 17 و 18 ورودی استریو است که میتوانید به وسیله کابل 2 به 1 برای پلی بک استفاده کنید و همچنین قابلیت ضبط مولتی ترک هم دارد.