رسانه تصویری

محصولات مشابه

ملودیکا، محبوب و کارآمد

ملودیکا یک ساز فوق العاده و همه کاره است. شما احتمالا آهنگ های بسیار معروفی از موسیقی های پاپ، راک و جاز را از سراسر جهان شنیده اید. آهنگ های Tomorrow Comes و Clint Eastwood را به خاطر می آورید؟ بله، در این آهنگ ها از ساز ملودیکا استفاده شده است.
این ساز در دهه 1950 اختراع شد. ملودیکا ترکیبی از یک ساز بادی و تطبیق آن با کلیدهای پیانو می باشد. به همین دلیل است که باعث می شود این ساز فقط یک ابزار محبوب برای افراد مبتدی نباشد، بلکه انتخاب هنرمندان معروف در تمام ژانرها است.
ملودیکا این امکان را به شما می دهد که بتوانید با هر دو دست و یا با کمک گرفتن از یک دست چه در حالت ایستاده و یا نشسته، آن را بنوازید و به همین دلیل می توان از این ساز بر روی استیج موسیقی زنده نیز استفاده کرد.
شرکت هوهنر با طراحی و تولید انواع ملودیکا در مدل ها و ابعاد مختلف، از پیشتازان این صنعت در جهان به شمار می رود و بهترین پیشنهاد ها را برای افراد مبتدی و متخصص دارد.

37
پلاستیک
پلاستیک
3 اکتاو
مشکی
هارد کیس - لوله‌ هوا - قمیش

ملودیکا ارزان قیمت، باکیفیت سوان

این روزها ملودیکا در آموزشگاه ها و کلاس های موسیقی بیش از گذشته مورد توجه قرار می گیرد. نواختن این ساز از فلوت ریکوردر راحت تر بوده و فراگیری آن برای کودکان آسان تر است. ضمن اینکه استفاده از سازهای استاندارد به فهم بهتر مفاهیم پایه ای موسیقی و شناخت دقیق و صحیح نت ها برای مبتدیان کمک می کند. از طرف دیگر با افزایش اقبال به آموختن کار با ملودیکا، بسیاری از افراد به دنبال ملودیکا ارزان قیمت هستند، چرا که قصد ندارند ملودیکا را به عنوان ساز تخصصی دنبال کنند. در واقع برای کودکان یا فراگیران مبتدی که هدفشان آشنایی با مفاهیم عمومی موسیقی و نحوه کار با سازهای کلاویه ای یا سازهای بادی است، در هنگام انتخاب قیمت ملودیکا ارزان بودن ارجحیت دارد. البته این به معنای نادیده گرفتن کیفیت نیست، بلکه به معنای ایجاد تناسب و تعادل بین هدف و هزینه کرد است.

دلیل موجهی وجود ندارد که فردی مبتدی که قصد پیگیری جدی موسیقی را ندارد، برای شروع کار با ملودیکا، یک مدل گران قیمت را خریداری کند چرا که به احتمال زیاد پس از چندماه آن را بلا استفاده به کناری خواهد گذاشت. برای مثال خرید ملودیکا ارزان قیمت اما با کیفیت مانند ملودیکا سوان می تواند برای بسیاری از افراد گزینه مناسبی باشد، به خصوص برای والدینی که می خواهند تنها اوقات فراغت کودکشان با موسیقی پر شود یا افرادی که موسیقی را به قصد تفنن فرا می گیرند. جهت آشنایی بیشتر با ملودیکا مطالعه مقالات وبلاگ دیجی صدا برای شما مفید خواهد بود.

مقرون به صرفه بودن قیمت ملودیکا سوان باعث شده تا این ساز به عنوان یکی از گزینه های مناسب خرید ملودیکا ارزان در بازار مطرح باشد و افرادی که به دنبال خرید ملودیکا ارزان قیمت هستند بتوانند سازی با کیفیت متناسب با بودجه خود پیدا کنند.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :

بهترین کیفیت با توجه به قیمت و نفس زیاد هم برای صدای زیاد نمیخاد

با چینی های دیگه که در بازار هست مخصوصا در دیجی کالا اصلا قابل مقایسه نیست و از همه اونا بهتره

عالی عالی عالی -بدون فالشی و خرابی

خیلی ساز خوب و با کیفیتیه و کاملا هم استاندارد و صدای عالی

سپاس از بسته بندی و ارسال به موقعتون.

با توجه به قیمت های محصولات هوهنر این ساز عالیه

نسبت به چینی های دیگه و حتی از بعضی مدل های هونر هم بهتره و بسته بندی و صدای خیلی خوبی داره و بسیار راضی هستم

همه چی عالی و مرتب. ممنون از دیجی صدا

با توجه به پولی که دادم کاملا راضیم.صداش قشنگه

keyli zood ba hadiye be dastam resid.mamnon az karkonan digiseda