پیانو دیجیتال یاماها YAMAHA YDP144R

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

Yamaha

رسانه تصویری

تجربه ای بی نظیر با YDP144

اگر این پیانو را صرفا به عنوان یک ساز برای سرگرمی و یا برای شروع نوازندگی حرفه ای می خواهید، شک نکنید که در صدای بی نظیر آن غوطه ور خواهید شد. این پیانو دیجیتال یک ساز دقیق و مرتب است که بر اساس تجربه 100 ساله شرکت یاماها و تکنولوژی بی نظیر آن ساخته شده است. این پیانو دیجیتال برای افراد مبتدی و علاقه مندان به داشتن یک پیانو جذاب در خانه ساخته شده است.

صدای بر گرفته شده از سری CFX

برای نمونه برداری صدا های پیانو برای YDP144، از گرند پیانوی بزرگ و کنسرتی CFX شرکت یاماها استفاده شده است که توان تولید اوج های درخشان و باس قدرتمند و ارائه یک صدای ترکیبی کامل را دارد. از پیانو CFX در هر سالن کنسرت بزرگ و معتبری استفاده می شود. این پیانو برنده جایزه بین المللی بک رقابت معتبر در سال 2010 در کشور چین شد و از آن زمان به بعد به عنوان بزرگ ترین پیانو کنسرتی جهان برای دوران مدرن شناخته شد.

حس نواختن پیانوی دیواری با استفاده از اکشن GHS

از همان اولین باری که انگشتان خود را روی کلیدهای YDP144 قرار دهید، متوجه خواهید شد که چرا یاماها به داشتن کلاویه‌هایی با حس بسیار خوب مشهور شده است. مدل YDP144 به 88 کلاویه‌ی چکشی درجه‌بندی‌شده‌ی استاندارد یاماها مجهز است. این کلاویه‌ها دقیقا شبیه به یک پیانوی آکوستیک در سمت نت‌های زیر، تاچی سبک‌تر دارند و به‌تدریج با حرکت به سمت نت‌های بم‌تر بر سنگینی اکشن آن‌ها افزوده می‌شود.
برای تمرین و بهره وری بیشتر، پیانوی دیجیتال YDP144 یک Sequencer دو ترکه با ظرفیت یک آهنگ دارد تا حتی بتوانید به‌سادگی اجرا و موسیقی خود را ضبط کنید. حساسیت لمسی این کلاویه‌ها در چهار درجه‌ی مختلف قابل‌تنظیم است تا بتوانید آن‌ها را به‌خوبی با سبک و تکنیک نوازندگی خود هماهنگ کنید.

طراحی شده برای لذت شخصی نوازنده

پیانو دیجیتال YDP144، آپشن هایی برای زمانی که نمی توانید با حجم صدای زیاد بنوازید در اختیار شما می گذارد. کنترل صوتی هوشمند (IAC) صدا را به طور خودکار تنظیم می کند تا نوازنده پیانو بتواند با صدایی معتدل در هر سطحی، از نواختن خود لذت ببرد.
بهینه ساز Stereophonic اجازه می دهد تا نوازنده از صدای بلند و طبیعی پیانو هنگامی که پشت آن نشسته است لذت ببرد، اگر چه حتی از هدفون استفاده کند. هنگام استفاده از این بهینه ساز، این طور به نظر می آید که صدای پیانو از داخل خود ساز می آید نه از هدفون و این ارائه یک تجربه راحت و طبیعی از نواختن پیانو است.

Smart Pianist

لذت بیشتر از نواختن پیانو با پیانیست هوشمند که یک برنامه اختصاصی است و دارای رابط گرافیکی زیبایی است و انواع ویژگی های متفاوت پیانو های مختلف شرکت یاماها را دارد.
می توانید آهنگ های مورد علاقه خود را در آن بارگذاری کرده و نت های آنها را بر روی صفحه نمایش دستگاه هوشمند خود مشاهده کنید و به این ترتیب روند پیشرفت را سریع تر طی کنید. هم چنین به کمک این نرم افزار امکان ضبط قطعات نواخته شده را دارید و تنظیم صداهای مختلف به کمک مترونوم را در اختیار شما می گذارد.

135
42
81
38
7
GHS keyboard with matte black key tops
88
4 حالت
3 عدد پدال
Soft , Sostenuto , Sustain
پدال Sustain از عملکرد نیم‌پدال پشتیبانی می‌کند
-6 – 0 – +6
دارد
دارد
دارد
ندارد
2 عدد
2 عدد
8W x 2
صندلی
Yamaha CFX
192
10

تاریخچه YAMAHA

شرکت یاماها در اواخر دهه 80 میلادی در شیزویکا ژاپن تاسیس شد و در ابتدا به تولید آلات موسیقی پرداخت. یاماها به دلیل تولید آلات مختلف موسیقی از جمله انواع پیانو ، گیتار ، ویولن و دیگر آلات برنجی و چوبی به بزرگترین تولید کننده ابزار موسیقی تبدیل شده و بخش عمده ای از شهرت خود را مدیون همین بخش است.
کیفیت یکی از آن کلماتی است که مسائل مختلفی را پوشش می دهد و می تواند برای افراد مختلف در زمان های مختلف تفاوت داشته باشد. اما در یاماها به تمام مفاهیم معنی می شود که منجر به توسعه و ساخت محصول با کیفیت می شود.
کیفیت صوتی اگرچه اولین جنبه ای است که به ذهن می آید اما تنها آغاز این مسیر است. قابلیت اطمینان و دوام نیز به همان اندازه مهم هستند و در بسیاری از موارد سازگاری با هر سطحی دشوار است. به همین دلیل یاماها به دنبال تولید محصول با کیفیت و در سطح استاندارد جهانی است. مدیریت کیفیت باید حتی پس از فروش محصول به شکل پشتیبانی و خدمات، ادامه یابد.
برای رسیدن به نوع کیفیتی که تمام شراط را فراهم کند ، همیشه نیاز به توجه دقیق به جزئیات و کنترل محصول از ابتدای مسیر، از شروع طراحی تا تولید نهایی و بسته بندی و پشتیبانی پس از فروش از دیگر نکاتی است که از ابتدا سر لوحه شرکت یاماها بوده است و این کار اصلا ساده نیست و نیاز به یک سازمان و زیر ساخت اختصاصی دارد و این جایی است که رقبای شرکت یاماها به چالش کشیده می شوند.
نمایش تمام محصولات یاماها

بخش سوال و جواب درباره محصول :

1401/09/15 رویا

تفاوت ydp 144 با ydp144R ؟؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام دوست عزیز
پسوند R در انتهای اسم کالا مخفف کلمه ROSE WOOD است که به رنگ قهوه ای سوخته پیانو اشاره دارد و تفاوتی با هم ندارند.