ملودیکا سوزوکی SUZUKI STUDY32

4,000,000 تومان
اطلاعیه: با توجه به نوسانات قیمت و موجودی لطفا قبل از خرید نهایی جهت تایید موجودی و قیمت کالا با همکاران ما در فروشگاه دیجی صدا تماس حاصل نمایید.
تماس برای خرید - 18 5000 88 021

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

SUZUKI

ملودیکا، محبوب و کارآمد

ملودیکا یک ساز فوق العاده و همه کاره است. شما احتمالا آهنگ های بسیار معروفی از موسیقی های پاپ، راک و جاز را از سراسر جهان شنیده اید. آهنگ های Tomorrow Comes و Clint Eastwood را به خاطر می آورید؟ بله، در این آهنگ ها از ساز ملودیکا استفاده شده است.
این ساز در دهه 1950 اختراع شد. ملودیکا ترکیبی از یک ساز بادی و تطبیق آن با کلیدهای پیانو می باشد. به همین دلیل است که باعث می شود این ساز فقط یک ابزار محبوب برای افراد مبتدی نباشد، بلکه انتخاب هنرمندان معروف در تمام ژانرها است.
ملودیکا این امکان را به شما می دهد که بتوانید با هر دو دست و یا با کمک گرفتن از یک دست چه در حالت ایستاده و یا نشسته، آن را بنوازید و به همین دلیل می توان از این ساز بر روی استیج موسیقی زنده نیز استفاده کرد.
شرکت هوهنر با طراحی و تولید انواع ملودیکا در مدل ها و ابعاد مختلف، از پیشتازان این صنعت در جهان به شمار می رود و بهترین پیشنهاد ها را برای افراد مبتدی و متخصص دارد.

32
4 × 11 × 43 سانتی‌متر
600 گرم
پلاستیک
پلاستیک
2.5 اکتاو
لوله دمیدن هوا - قمیش - جعبه نگه دارنده ساز

ملودیکا

ملودیکا یک ساز قابل حمل دستی و از خانواده سازهای «آزاد زبانه» است که آن را با نام های گوناگونی چون ملودیا، ویند پیانو، پیانیکا، هارمونیکای کلیدی و ... نیز می شناسند. گفته می شود این ساز را نخستین بار یک نوازنده ایتالیایی تحت عنوان «کلاویتا» ابداع کرده است اما نوع مدرن آن از نیمه قرن بیستم و توسط شرکت آلمانی هوهنر ایجاد و به بازار عرضه شد. در واقع «ملودیکا» نام تجاری و انحصاری به کار گرفته شده از سوی شرکت هوهنر بود. امروز ملودیکا جزء ارزان ترین سازهای موجود در بازار است و یادگیری نواختن آن می تواند مقدمه ای برای کار با دیگر سازهای کلاویه ای باشد.

قیمت خرید میکسر صدا
ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :