کلارینت یاماها YAMAHA YCL-CXE

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

Yamaha

مشخصات فني

  • جنس بدنه چوب سیاه آفریقایی (Grendille)
  • جنس کليد ورشو (نقره‌‌ی نیکلی)
  • روکش کليد نقره
  • کوک سی بمل
  • قلاب انگشت شست دارد
  • نوع قلاب انگشت شست ثابت
  • مدل لبي CL4CM
  • کليد برجسته بالا دارد
  • اقلام همراه کیف، روغن و تنظیف نظافت

کلارینت «یاماها» مدل «YCL-CXE» با بهره‌مندی از مواد اولیه‌ی بسیار مرغوب و درجه‌یک، سازی برای حرفه‌ای‌ها محسوب می‌شود.

چوب به‌کاررفته در بدنه‌ی این کلارینت چوب سیاه آفریقایی  (Grendille)است.

چوب گرنادیل مستحکم و ضدآب بوده، دربرابر رطوبت بسیار مقاوم و همچنین محکم، جذاب و متراکم (دارای چگالی بالا) و درعین‌حال ظریف است.

اساسا این چوب مشکی است؛ اما زیر نور شدید می‌شود رگه‌های خاکستری و قهوه‌ای در آن مشاهده کرد. کلیدها بسیار نرم و حساس طراحی ‌شده‌اند. جنس کلیدها ورشو یا همان نقره‌ی نیکلی با روکشی از نقره است.

آلیاژی سه‌تایی از مس - نیکل - روی است و حاوی نقره نیست. نام‌گذاری آلیاژهای ورشو بیشتر براساس رنگ نقره‌ای آن‌هاست تا داشتن نقره. کوک این کلارینت در سی بمل است؛ یعنی یک‌فاصله دوم بم‌تر از نت ‌نوشته‌شده صدا می‌دهد و از سیستم انگشت‌گذاری بوهم پیروی می‌کند. این ساز با قیمتی بسیار مناسب کیفیتی بسیار مناسب را در اختیار شما می‌گذارد.

صدادهی در تمامی محدوده‌های فرکانسی از شالمو تا محدوده‌های بسیار بالا مرتب و تنظیم است.

این ساز مناسب هنرمندانی است که می‌خواهند با صدایی غنی، تاچی منحصربه‌فرد را تجربه کنند. حرکت به مناطق مختلف صدایی در سرعت ‌بالا بسیار روان و لذت‌بخش است.

کلارینت سازی انتقالی است و انواع مختلفی دارد. کلارینت از دسته سازهای تک‌زبانه و متشکل از یک لوله استوانه‌ای بوده که انتهای آن کمی مخروطی شده است. کلارینت‌های مرغوب معمولا از چوب سیاه آفریقایی ساخته می‌شوند. نوعی کلارینت که توانایی تولید فاصله‌های موسیقی شرقی را دارد، به قره‌نی به معنی چوب سیاه معروف است.

تاریخچه YAMAHA

شرکت یاماها در اواخر دهه 80 میلادی در شیزویکا ژاپن تاسیس شد و در ابتدا به تولید آلات موسیقی پرداخت. یاماها به دلیل تولید آلات مختلف موسیقی از جمله انواع پیانو ، گیتار ، ویولن و دیگر آلات برنجی و چوبی به بزرگترین تولید کننده ابزار موسیقی تبدیل شده و بخش عمده ای از شهرت خود را مدیون همین بخش است.
کیفیت یکی از آن کلماتی است که مسائل مختلفی را پوشش می دهد و می تواند برای افراد مختلف در زمان های مختلف تفاوت داشته باشد. اما در یاماها به تمام مفاهیم معنی می شود که منجر به توسعه و ساخت محصول با کیفیت می شود.
کیفیت صوتی اگرچه اولین جنبه ای است که به ذهن می آید اما تنها آغاز این مسیر است. قابلیت اطمینان و دوام نیز به همان اندازه مهم هستند و در بسیاری از موارد سازگاری با هر سطحی دشوار است. به همین دلیل یاماها به دنبال تولید محصول با کیفیت و در سطح استاندارد جهانی است. مدیریت کیفیت باید حتی پس از فروش محصول به شکل پشتیبانی و خدمات، ادامه یابد.
برای رسیدن به نوع کیفیتی که تمام شراط را فراهم کند ، همیشه نیاز به توجه دقیق به جزئیات و کنترل محصول از ابتدای مسیر، از شروع طراحی تا تولید نهایی و بسته بندی و پشتیبانی پس از فروش از دیگر نکاتی است که از ابتدا سر لوحه شرکت یاماها بوده است و این کار اصلا ساده نیست و نیاز به یک سازمان و زیر ساخت اختصاصی دارد و این جایی است که رقبای شرکت یاماها به چالش کشیده می شوند.
نمایش تمام محصولات یاماها

بخش سوال و جواب درباره محصول :