ترومپت یاماها YAMAHA YTR8310Z

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

Yamaha

ترومپت‌های سری Z کمپانی «یاماها» (Yamaha) با همکاری طولانی‌مدت و نزدیک نوازنده‌ی افسانه‌ای ترومپت «Bobby Shew» ساخته شده‌اند.

ترومپت سری Z با این رویکرد ساخته‌شده که توانایی اجرای همه‌ی حالت‌های این ساز از تکنوازی‌های قدرت‌مند تا بالادهای آرام را داشته‌باشد.

به‌این‌ترتیب ترومپت سری Z یاماها پاسخگوی نیاز تمامی نوازندگان از سبک‌های مختلف خواهد‌بود.

شیپوریِ دست‌ساز این ترومپت یکی از بزرگ‌ترین شیپوری‌های ساخت یاماها است و ضخامت مخروطی آن به نوازنده امکان واکنش گسترده و راحت را همراه با طنین بهتر عرضه می‌کند.

لبه‌ی تخت شیپوری، به نوازنده برای تولید رنگ صدای دلخواه خود کمک می‌کند. یاماها با حفظ اصول اولیه‌ی طراحی در ساخت ترومپت سری Z توانسته‌است ترومپتی برای استفاده‌ی عموم نوازندگان ارائه‌کند. با این وجود یاماها تلاش کرده در کنار سادگی طراحی، نکاتی را از تکنیک‌های تجربه‌شده در ترومپت‌های سنگین سری Xeno خود در سری Z هم به‌کار گیرد. در نتیجه ترومپت سری Z غنا و عمق صدای جذاب یک ترومپت سنگین را پیداکرده و به نوازنده عرضه می‌کند.

«آنتون وایدینگر» (Anton Weidinger) در سال1790 اولین ترومپتی که قادر به اجرای فواصل کروماتیک در محدوده‌ی صدای خود بود را تولید کرد. هایدن در سال 1796 کنسرتو ترومپت خود را برای او ساخت که اجرای آن به‌ دلیل امکان اجرای نت‌های پشت‌ سرهم شنوندگانش را شگفت‌زده‌کرد.

از آن روز تا‌کنون تغییرات بسیاری در ساختمان این ساز رخ‌داده‌است و یاماها نیز به‌عنوان یکی از تولید‌کنندگان این ساز تلاش دارد با به‌کارگیری آخرین تکنولوژی‌های طراحی و ساخت ترومپت‌های باکیفیت، یکی از پیشتازان این مسیر باشد.

  قطعاتی که برای ترومپت ساخته شده‌اند بسیار زیاد و گسترده هستند و آهنگسازانی مانند مونته وردی، باخ و ویوالدی در آثار خود از این ساز استفاده کرده‌اند. لوئی آرمسترانگ و مایلز دیویس را می‌توان از نوازندگان برجسته‌ی این ساز در سبک جز دانست. 

امروزه این ساز در آثار آهنگسازان تمامی سبک‌های موسیقی دیده و به‌کار گرفته ‌می‌شود تا با صدای جذاب، رسا و اغلب گرفته‌ی خود رنگ و اثر منحصربه‌فردی به موسیقی ببخشد.

هاردکیس
One piece, Yellow brass
127mm (5")
Step bore 11.3mm (0.445")
Gold lacquer
Light
SHEW-JAZZ

تاریخچه YAMAHA

شرکت یاماها در اواخر دهه 80 میلادی در شیزویکا ژاپن تاسیس شد و در ابتدا به تولید آلات موسیقی پرداخت. یاماها به دلیل تولید آلات مختلف موسیقی از جمله انواع پیانو ، گیتار ، ویولن و دیگر آلات برنجی و چوبی به بزرگترین تولید کننده ابزار موسیقی تبدیل شده و بخش عمده ای از شهرت خود را مدیون همین بخش است.
کیفیت یکی از آن کلماتی است که مسائل مختلفی را پوشش می دهد و می تواند برای افراد مختلف در زمان های مختلف تفاوت داشته باشد. اما در یاماها به تمام مفاهیم معنی می شود که منجر به توسعه و ساخت محصول با کیفیت می شود.
کیفیت صوتی اگرچه اولین جنبه ای است که به ذهن می آید اما تنها آغاز این مسیر است. قابلیت اطمینان و دوام نیز به همان اندازه مهم هستند و در بسیاری از موارد سازگاری با هر سطحی دشوار است. به همین دلیل یاماها به دنبال تولید محصول با کیفیت و در سطح استاندارد جهانی است. مدیریت کیفیت باید حتی پس از فروش محصول به شکل پشتیبانی و خدمات، ادامه یابد.
برای رسیدن به نوع کیفیتی که تمام شراط را فراهم کند ، همیشه نیاز به توجه دقیق به جزئیات و کنترل محصول از ابتدای مسیر، از شروع طراحی تا تولید نهایی و بسته بندی و پشتیبانی پس از فروش از دیگر نکاتی است که از ابتدا سر لوحه شرکت یاماها بوده است و این کار اصلا ساده نیست و نیاز به یک سازمان و زیر ساخت اختصاصی دارد و این جایی است که رقبای شرکت یاماها به چالش کشیده می شوند.
نمایش تمام محصولات یاماها

بخش سوال و جواب درباره محصول :