پیانو دیجیتال یاماها YAMAHA CLP-635R

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

Yamaha

رسانه تصویری

پیانوی دیجیتال «یاماها» مدل CLP635 دقیقا مثل برادر بزرگتر خود، پیانوی دیجیتال یاماها مدل CLP645 تولید و عرضه شده است. این دو پیانو از نظر ساخت و امکانات کاملا شبیه به هم طراحی شده است. تمام امکانات در این دو پیانو یکسان و با یک کیفیت در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. تنها تفاوت CLP635 با CLP645 در وزن این دوپیانو و قابلیت اتصال از طریق بلوتوث در پیانو CLP645 است.

YAMAHA CLP635

پیانوی دیجیتال CLP635 را باید سازی همه‌کاره معرفی کرد. در این سری، CLP635 صدای سه پیانوی گرند فول کنسرت جهانی را در خود جای‌داده است.
صدای این پیانو حاصل سمپلینگ قدرتمندی از گرند پیانوی کنسرتی برتر یاماها یعنی مدل CFX و گرند پیانوی افسانه‌ای بوزندورفر و یکی دیگر از پیانو‌های یاماها بنام CFX Binaural است. سه فاکتور کلیدی پیانو یعنی صدا، تاچ و پدال‌ها در این ساز به‌گونه‌ای با هم هماهنگ شده‌اند که از همان اولین نتی که اجرا می‌کنید، حس نواختن با یک پیانوی گرند کنسرتی به شما منتقل شود.
CLP635 از 88 کلاویه‌ با جنس چوب مصنوعی آبنوس باروکش عاج مصنوعی و مکانیسم Escapement بهره می‌برد. یاماهاCLP را به کلاویه‌هایی چکشی با وزن درجه‌بندی‌شده‌ی خطی مجهز کرده است؛ بدین ترتیب دقیقاً همانند یک پیانوی آکوستیک واقعی، هرکدام از کلاویه‌های CLP635 وزن مختص به خود رادارند که از سمت نت‌های زیر به سمت نت‌های بم رفته‌رفته سنگین‌تر می‌شوند.
با دراختیارداشتن CLP635 قادر خواهید بود صدای ساز دلخواه خود را از میان 36 صدای فوق طبیعی مختلف انتخاب کنید. آهنگ‌های محبوب را به کمک آکومپانیمان‌هایی (ریتم همراهی‌کننده) با تنظیم حرفه‌ای تمرین و اجرا کنید.
ریتم‌های همراهی‌کننده با افزودن دسته‌هایی از نوازندگان مجازی در گستره‌ی متنوعی از سبک‌ها، اجرای شمارا بارها زیباتر می‌کنند.

حس نواختن یک گرند پیانو

صدها آکومپانیمان و افکت آماده از ویژگی‌های خوب این مدل است. با استفاده از ضبط کننده‌ی دیجیتال 16 ترکه به ساخت و تنظیم 256 آهنگ بپردازید یا اجرای خود را به‌صورت یک فایل صوتی با فرمت Wave مستقیماً روی یک فلش‌مموری USB ضبط کنید. همچنین می‌توانید آیفون، آیپد یا آیپاد تاچ خود را به‌صورت بی‌سیم یا باسیم به CLP635 متصل کرده و به‌سادگی موسیقی‌هایی را که می‌سازید با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
(باید دانگل وایرلس یا کابل متناسب جداگانه تهیه شود) حساسیت لمسی این کلاویه‌ها در 6 درجه‌ی مختلف قابل تنظیم است تا بتوانید آن‌ها را به‌خوبی با سبک و تکنیک نوازندگی خود هماهنگ کنید.
بدنه‌ی این پیانو به‌گونه‌ای کالیبره شده است که همانند پیانوهای آکوستیک یاماها به‌طور کامل رزونانس داشته باشد. پیانو دیجیتال CLP635 درمجموع 34 صدای مختلف شامل گرند پیانو، پیانو الکتریک، ارگ و سازهای زهی دارد. حافظه‌ی 1.5 مگابایتی داخلی CLP635 قادر است تا حداکثر 250 آهنگ شمارا در خود جای دهد و علاوه بر آن امکان استفاده از فلش مموری خارجی USB هم وجود دارد.
شما حتی قادر هستید اجرای خود را با فرمت Wav بر روی فلش مموری USB ذخیره کنید. امکان تنظیم بلندی صدا به‌ویژه در منزل بسیار مفید است. ولی شاید برای شما اتفاق افتاده باشد که هنگام نواختن یک پیانوی دیجیتال باکم کردن ولوم صدا دیگر قادر به شنیدن درست صداهای باس و تریبل نبودید، اما در CLP635 با کنترل هوشمند آکوستیک IAC این مشکل مرتفع شده و در تمامی ولوم‌ها صدایی باکیفیت و رسا به گوش شما خواهد رسید.

طنینی دل انگیز

تمام رزونانس‌ها برای این پیانو شبیه‌سازی‌شده و با پولیفونی 256 این ساز قادر است پیچیده‌ترین قطعات را نیز به‌خوبی اجرا کند. همچنین افکت‌های Reverb، Brilliance، Chorus و 12 نوع Master Effect بر روی این پیانو قابل‌استفاده هستند.
یاماها هنرجویان تازه‌کار را هم فراموش نکرده و303 قطعه‌ی آموزشی برای آن‌ها در نظر گرفته که به کمک راهنمایی ‌های این پیانو قادر به فراگیری و نواختن آن‌ها خواهند شد.
سیستم صدای بسیار قوی CLP635 شامل چهار آمپلی‌فایر 25 وات به همراه دو اسپیکر 16 سانتی‌متری و دو اسپیکر 8 سانتی‌متری است. علاوه بر این افکت جدید Stereophonic Optimizer یاماها موجب می‌شود که حتی هنگام استفاده از هدفون حس نواختن در یک فضای بزرگ برای شما بازسازی شود. با این‌همه امکانات و قابلیت‌ها CLP635 قادر است هر خانه، آموزشگاه یا استودیویی را سرشار از لذت موسیقایی کند.

146.1
45.9
92.7
56
7 اکتاو
GH3X (Graded Hammer 3X) keyboard: synthetic ebony and ivory keytops, escapement
88 عدد
6 حالت
3 پدال
Sustain (Switch), Sustain Contin uously, Sostenuto, Soft, Expression, Pitch Bend Up, Pitch Bend Down, Rotary Speed, Vibe Rotor, Song Play/Pause
نیم پدال
+12 تا 12-
Full Dots LCD
2 عدد
2 عدد
2 عدد 30 وات
صندلی و آداپتور
Yamaha CFX, Bösendorfer Imperial, CFX Binaural Sampling
256 پلی فونی
36 عدد
آداپتور، صداي AUX، ورودي MIDI، فلش مموري USB، ورودي MIDI Thru
دارای 20 ریتم کاربردی - قابلیت اتصال USB - قابیلت خاموش شدن خودکار در صورت عدم استفاده - کلاویه‌های عاج مصنوعی - دامنه‌ی تمپوی مترونوم: 5 تا 500 - مجهز به تکنولوژی سیستم بهینه‌ساز آکوستیکی صدا (Acoustic Optimizer) - دارای 303 آهنگ آموزشی

تاریخچه YAMAHA

شرکت یاماها در اواخر دهه 80 میلادی در شیزویکا ژاپن تاسیس شد و در ابتدا به تولید آلات موسیقی پرداخت. یاماها به دلیل تولید آلات مختلف موسیقی از جمله انواع پیانو ، گیتار ، ویولن و دیگر آلات برنجی و چوبی به بزرگترین تولید کننده ابزار موسیقی تبدیل شده و بخش عمده ای از شهرت خود را مدیون همین بخش است.
کیفیت یکی از آن کلماتی است که مسائل مختلفی را پوشش می دهد و می تواند برای افراد مختلف در زمان های مختلف تفاوت داشته باشد. اما در یاماها به تمام مفاهیم معنی می شود که منجر به توسعه و ساخت محصول با کیفیت می شود.
کیفیت صوتی اگرچه اولین جنبه ای است که به ذهن می آید اما تنها آغاز این مسیر است. قابلیت اطمینان و دوام نیز به همان اندازه مهم هستند و در بسیاری از موارد سازگاری با هر سطحی دشوار است. به همین دلیل یاماها به دنبال تولید محصول با کیفیت و در سطح استاندارد جهانی است. مدیریت کیفیت باید حتی پس از فروش محصول به شکل پشتیبانی و خدمات، ادامه یابد.
برای رسیدن به نوع کیفیتی که تمام شراط را فراهم کند ، همیشه نیاز به توجه دقیق به جزئیات و کنترل محصول از ابتدای مسیر، از شروع طراحی تا تولید نهایی و بسته بندی و پشتیبانی پس از فروش از دیگر نکاتی است که از ابتدا سر لوحه شرکت یاماها بوده است و این کار اصلا ساده نیست و نیاز به یک سازمان و زیر ساخت اختصاصی دارد و این جایی است که رقبای شرکت یاماها به چالش کشیده می شوند.
نمایش تمام محصولات یاماها

بخش سوال و جواب درباره محصول :