پیانو دیجیتال یاماها YAMAHA CLP-625R

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

Yamaha

رسانه تصویری

پیانوی دیجیتال یاماها مدل CLP625 لذت نوازندگی با سری 600 یاهاما را باقیمتی اقتصادی‌تر در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. سریCLP625 اولین عضو از خانواده سری 600 یاماها است. با بهره ‌مندی از نمونه‌برداری دقیق از سه پیانو آکوستیک برتر یاماها یعنی مدل CFX و گرند پیانوی افسانه‌ای بوزندورفر و یکی دیگر از پیانو‌های یاماها بنام CFX Binaural صدایی غنی و باورنکردنی در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

Graded Hammer 3X

کلاویه‌های چکشی Graded Hammer 3X با وزن درجه ‌بندی‌شده‌ی طبیعی و رویه‌ی عاج مصنوعی برای تاچی کاملاً مشابه یک پیانوی آکوستیک، عملکرد فوق‌العاده بالایی از خود بروز می‌دهد. بدین ترتیب دقیقاً همانند یک پیانوی آکوستیک واقعی، هرکدام از کلاویه‌های CLP625 وزن مختص به خود رادارند که از سمت نت‌های زیر به سمت نت‌های بم رفته‌رفته سنگین‌تر می‌شوند.
حساسیت لمسی این کلاویه‌ها در 4 درجه‌ی مختلف قابل تنظیم است تا بتوانید آن‌ها را به‌خوبی با سبک و تکنیک نوازندگی خود هماهنگ کنید. بدنه‌ی این پیانو به‌گونه‌ای کالیبره شده است که همانند پیانوهای آکوستیک یاماها به‌طور کامل رزونانس داشته باشد.
پیانو دیجیتال CLP625 درمجموع 10 صدای مختلف شامل گرند پیانو، پیانو الکتریک و ارگ دارد. CLP625 ظرفیت ضبط یک آهنگ را دارد و می‌توانید 2 ترک را جداگانه برای آن ضبط کنید. آهنگ شما با فرمت دیجیتال استاندارد MIDI ضبط خواهد شد.

کنترل همه چیز در دستان شماست

امکان تنظیم بلندی صدا به‌ویژه در منزل بسیار مفید است. ولی شاید برای شما اتفاق افتاده باشد که هنگام نواختن یک پیانوی دیجیتال باکم کردن ولوم صدا دیگر قادر به شنیدن درست صداهای باس و تریبل نبودید. اما در CLP625 با کنترل هوشمند آکوستیک IAC این مشکل مرتفع شده و در تمامی ولوم‌ها صدایی باکیفیت و رسا به گوش شما خواهد رسید.
تمام رزونانس‌ها برای این پیانو شبیه‌سازی‌شده و با پولیفونی 256 این ساز قادر است پیچیده‌ترین قطعات را نیز به‌خوبی اجرا کند. همچنین 4 گونه افکت Reverb یا طنین بر روی این پیانو قابل‌استفاده است. سیستم صدای قوی CLP-625 شامل دو آمپلی‌فایر 30 وات به همراه دو اسپیکر بیضی 12 سانتی‌متری است.
CLP625 با برخورداری از دو پردازنده‌ی افکت و جلوه‌های محیطی قادر است ترکیب‌های غنی و پیچیده‌ای از افکت‌های طنین (Reverb) و هم‌سرایی (Chorus) را به صدای سازها اضافه کند.
اگر علاوه بر تاچ و صدای کاملاً طبیعی، قدرت بالای سیستم صوتی و امکانات گسترده‌ی موسیقیایی، به فکر پیانویی زیبا و اقتصادی هستید، پیانوی دیجیتال یاماها مدل CLP625 دقیقاً برای شما طراحی‌شده است.

135
41.4
83.1
43
7 اکتاو
GH3X (Graded Hammer 3X) keyboard: synthetic ebony and ivory keytops, escapement
88 عدد
4 حالت
3 عدد پدال
Soft , Sostenuto , Sustain
پدال Sustain از عملکرد نیم‌پدال پشتیبانی می‌کند
+6 تا 6-
دارد
دارد
دارد
ندارد
2 عدد
2 عدد
2 عدد 20 وات
صندلی و آداپتور
Yamaha CFX, Bösendorfer Imperial, CFX Binaural Sampling
256 پلی فونی
10 عدد
قابیلت خاموش شدن خودکار در صورت عدم استفاده - کلاویه‌های عاج مصنوعی - دامنه‌ی تمپوی مترونوم: 5 تا 280 - مجهز به تکنولوژی سیستم بهینه‌ساز آکوستیکی صدا (Acoustic Optimizer)

تاریخچه YAMAHA

شرکت یاماها در اواخر دهه 80 میلادی در شیزویکا ژاپن تاسیس شد و در ابتدا به تولید آلات موسیقی پرداخت. یاماها به دلیل تولید آلات مختلف موسیقی از جمله انواع پیانو ، گیتار ، ویولن و دیگر آلات برنجی و چوبی به بزرگترین تولید کننده ابزار موسیقی تبدیل شده و بخش عمده ای از شهرت خود را مدیون همین بخش است.
کیفیت یکی از آن کلماتی است که مسائل مختلفی را پوشش می دهد و می تواند برای افراد مختلف در زمان های مختلف تفاوت داشته باشد. اما در یاماها به تمام مفاهیم معنی می شود که منجر به توسعه و ساخت محصول با کیفیت می شود.
کیفیت صوتی اگرچه اولین جنبه ای است که به ذهن می آید اما تنها آغاز این مسیر است. قابلیت اطمینان و دوام نیز به همان اندازه مهم هستند و در بسیاری از موارد سازگاری با هر سطحی دشوار است. به همین دلیل یاماها به دنبال تولید محصول با کیفیت و در سطح استاندارد جهانی است. مدیریت کیفیت باید حتی پس از فروش محصول به شکل پشتیبانی و خدمات، ادامه یابد.
برای رسیدن به نوع کیفیتی که تمام شراط را فراهم کند ، همیشه نیاز به توجه دقیق به جزئیات و کنترل محصول از ابتدای مسیر، از شروع طراحی تا تولید نهایی و بسته بندی و پشتیبانی پس از فروش از دیگر نکاتی است که از ابتدا سر لوحه شرکت یاماها بوده است و این کار اصلا ساده نیست و نیاز به یک سازمان و زیر ساخت اختصاصی دارد و این جایی است که رقبای شرکت یاماها به چالش کشیده می شوند.
نمایش تمام محصولات یاماها

بخش سوال و جواب درباره محصول :