میکروفون یقه ای هالی لند Hollyland LARK M2 for Camera

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

HollyLand

محصولات مشابه

میکروفون هالی لند Hollyland Lark M2 for Camera نسخه دوربین

میکروفون یقه ای هالی لند Hollyland LARK M2

شما برای ضبط برنامه‌های دو نفره خود از چه میکروفونی استفاده می‌کنید؟ اغلب افرادی که در حوزه تولیدمحتوا، استریمینگ، بلاگری، گزارشگری، تدریس و... در فضای مجازی فعالیت دارند ترجیح می‌دهند سراغ خرید میکروفونی بروند که از وزن سبک و کاربری ساده و آسانی برخوردار باشد و امکان ضبط صدا در هر زمان و مکانی را فراهم کند. Hollyland LARK M2 یکی از بهترین میکروفون های یقه ای بی سیم جدید است که فراتر از انتظارات شما ظاهر می شود. این مدل با وزن تنها 9 گرم، سبک‌ترین مینی میکروفون موجود در بازار است که به‌راحتی روی لباس‌های مختلف نصب می‌شود.

میکروفون هالی لند M2 نسخه دوربین برای ضبط فیلم و ویدئو

بازتولید صدا بدون افت کیفیت در کنار قابلیت‌های درجه یک موجب شده تا میکروفون هالی لند M2 عملکرد بی‌نظیری را از خود به نمایش بگذارد که به شما کمک می‌کند از ضبط خود بیشترین بهره را ببرید. می‌توانید با اطمینان تا 10 ساعت بی‌وقفه از آن استفاده کرده و هر بار انتظار بهترین نتایج را داشته باشید.
میکروفون یقه ای هالی لند LARK M2 به هر فردی با هر سطحی از تجربه و مهارت امکان می‌دهد تا بلافاصله پس از باز کردن جعبه، کار خود را آغاز کند. به محض خارج کردن از محفظه شارژ، کافی است آن را متصل و روشن کنید. سیستم تنظیم شده و آماده است، بنابراین شما تنها باید روی تولید محتوا تمرکز نمایید.

ویژگی‌های میکروفون هالی لند LARK M2

- سیستم یقه ای بی سیم دو کانال
- فناوری انتقال سیگنال 2.4 گیگاهرتزی
- سایز دکمه‌ای و بسیار کوچک
- ایده‌آل برای فیلمسازی، تولید محتوا، بلاگری، گفتگو و مصاحبه
- کیفیت صدای استودیویی 48 کیلوهرتز/24 بیت Hi-Fi

- میکروفون داخلی با الگوی برداشت اومنی‌دایرکشنال
- نسبت سیگنال به نویز 70 دسی‌بل
- حداکثر سطح فشار صوتی 115 دسی‌بل (SPL)
- پاسخ فرکانسی 20 تا 20 کیلوهرتز
- قابلیت حذف نویز محیطی (ENC)
- طراحی شیک، به‌روز، ارگونومیک و کاربرپسند
- مجهز به فناوری پرش فکانس تطبیقی (AFH)
- همراه با کیس شارژ

- دارای نشانگرهای LED
- دارای ناب کنترل
- طول عمر بالای باتری
- برد عملیاتی بالا
- نصب آسان و راحت
- بسیار سبک، فرستنده: 9 گرم / گیرنده: 14.8 گرم
- دمای عملیاتی از 10- تا 45 درجه سانتی گراد

میکروفون بیسیم دو کانال هالی لند LARK M2 نسخه دوربین

سری میکروفون بی سیم هالی لند LARK M2

در سال‌های اخیر مدل‌های متنوعی از سیستم‌ یقه ای بی‌سیم با اندازه کوچک به بازار عرضه شده است، اما همه آنها طراحی مربعی یا مستطیلی داشته‌اند. LARK M2 این روند را تغییر داده و Hollyland موفق شده یک فرستنده بی‌سیم بسیار کوچک و گرد با میکروفون داخلی بسازد.
 Hollyland LARK M2 با طراحی مدرن و مینیمالیستی، ظاهر زیبا و شیک، اندازه جمع‌وجور و رابط کاربری ساده، یک ابزار ضبط جذاب و کاربردی برای یوتیوبرها و بلاگرها بوده و به‌خوبی با هر نوع لباسی ست می‌شود.

میکروفن یقه ای بیسیم هالی لند Hollyland Lark M2

طراحی و ساختار منحصربه‌فرد، کیفیت صدای بالا، سیستم حذف نویز هوشمند، انتقال بی سیم 2.4 گیگاهرتزی، برد بالا و طرز کار ساده از جمله قابلیت‌های این میکروفون یقه ای بی سیم جدید است.
آزادی حرکت در حین ضبط ویدئو برای بلاگرهای پر جنب‌وجوش، تماس‌های تصویری و جلسات آنلاین با کیفیت، تدریس آنلاین با صدایی واضح و رسا، گفتگو و مصاحبه‌ با نصب بی‌دردسر، زیبایی بصری بیشتر برای ویدئوهای اینستاگرام و یوتیوب از جمله مزایای خرید میکروفن بیسیم هالی لند LARK M2 است.

میکروفن بی سیم هالی لند Lark M2 برای تولید محتوا

سیستم یقه ای LARK M2 با هدف پوشش دادن نیازهای کاربران گوناگون در 4 مدل مختلف عرضه می‌شود. شما می‌توانید بسته به دستگاه ضبط و نیازهای خود مدل مناسب را انتخاب نمایید.

  • نسخه ترکیبی (Combo) برای اتصال به انواع دستگاه‌های ضبط صدا
  • نسخه دوربین برای دوربین‌ها و دستگاه‌های دارای جک 3.5 میلی‌متری
  • نسخه موبایل (USB-C) برای گوشی های اندروید، گوشی های آیفون 15 و کامپیوترها
  • نسخه موبایل (Lightning) برای گوشی های آیفون 14 و پایین‌تر و تبلت‌های iOS
کیس شارژ میکروفون یقه ای هالی لند M2

بررسی میکروفون یقه ای بی سیم هالی لند LARK M2

اگر به‌دنبال یک سیستم صوتی یقه ای بی سیم 2.4 گیگاهرتزی مقرون‌به‌صرفه هستید که استفاده از آن نسبتاً آسان باشد و کیفیت صدای مناسبی ارائه دهد، طراحی و ساختار Hollyland Lark M2 به‌تنهایی کافی است تا شما را مجاب کند نگاه دقیق‌تری به آن داشته باشید. به عنوان میکروفون ایده‌آل و مناسب برای تولیدکنندگان محتوا در یوتیوب و اینستاگرام، اینفلوئنسرها، ولاگرها، سخنران‌ها، مدرسان و... میکروفون هالی لند LARK M2 یک سیستم کاملا بی سیم دیجیتال با کاربری آسان است.
سایز و وزن بسیار کم در کنار طراحی دایره‌ای شکل، فرستنده میکروفون هالی لند M2 را متمایز از فرستنده‌های مربعی یا مستطیل شکل متداول کرده است.
گیرنده کوچک Hollyland Lark M2 for Camera نیز به‌طور مستقیم به دوربین متصل ‌شده و به‌خوبی روی آن سوار می‌شود. البته کابل‌هایی برای اتصال گیرنده به کامپیوتر و دیگر دستگاه‌های ضبط صدا وجود دارد که سازگاری این مدل را بالا می‌برد. میکروفون هالی لند LARK M2 را نه تنها برای تولید محتوا، فیلمسازی، ولاگینگ، مستندسازی، مصاحبه و گفتگو بلکه می‌توان برای سایر کاربردها مانند لایو و پخش زنده، یوتیوبری، آموزش از راه دور، عروسی، ارائه، استریمینگ و غیره نیز مورد استفاده قرار داد.

کیس شارژ میکروفون یقه ای بی سیم LARK M2

فوق‌العاده کوچک

فرستنده (TX) سیستم یقه ای بیسیم هالی لند LARK M2 تنها 9 گرم وزن دارد، بنابراین به اندازه کافی کوچک است که بدون هیچ‌گونه شل شدن یا افتادگی روی هر نوع لباس نصب شده و تا پایان ضبط ثابت باقی بماند. طراحی بسیار کوچک این میکروفون که در اندازه یک دکمه است کاربردی و راحت بوده و کیفیت صدا را به خطر نمی‌اندازد. وزن گیرنده نیز در نسخه موبایل تنها 6 گرم و در نسخه دوربین 14.8 گرم است. بنابراین همراه داشتن میکروفون Lark M2 در مکان‌های مختلف هیچ زحمتی ندارد. البته سایز کوچک موجب ایجاد محدودیت‌هایی برای فرستنده شده است. برای مثال وصل کردن میکروفون یقه ای با سیم امکان‌پذیر نیست چون فرستنده‌ها فاقد جک 3.5 میلی‌متری هستند. این در حالی است که اغلب میکروفون های بی سیم از اتصال میکروفون یقه ای با سیم پشتیبانی می‌کنند.

گیرنده دو کانال میکروفن بی سیم هالی لند Lark M2

ضمن اینکه فرستنده‌های Lark M2 از قابلیت ضبط داخلی برخوردار نیستند چون اندازه کوچک آنها مانع چنین کاری است. به‌جای نمایشگر، اطلاعات لازم درباره وضعیت جاری سیستم از طریق LED‌ های رنگی روی فرستنده و گیرنده در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

کیفیت صدای استودیویی با میکروفون Lark M2

میکروفون هالی لند LARK M2 که با همکاری مهندسان صدای حرفه‌ای طراحی شده، دارای بهترین اجزا و قطعات و الگوریتم‌های صوتی پیشرفته‌ای است که به‌طور یکپارچه کار می‌کنند تا صدایی طبیعی و با کیفیت را با حداقل افت و هدررفت ارائه دهند. میکروفون Hollyland Lark M2 for Camera به شما امکان می دهد تا ویدئوهای آموزشی، مصاحبه ها، گزارش‌ها و هر نوع محتوای دیگری را با صدایی شفاف و واضح ضبط کنید.

فرستنده دایره ای میکروفون Hollyland Lark M2

کیفیت صدای میکروفون Lark M2 Camera برای طیف وسیعی از کاربران از جمله مستندسازان، یوتیوبرها، بلاگرها و حتی برای استفاده در کلاس‌های آنلاین و جلسات کاری مناسب است. الگوی برداشت همه‌جهتی (اومنی‌دایرکشنال) کپسول کاندنسر داخلی، حتی اگر نحوه قرارگیری فرستنده ایده‌آل نباشد، موجب دریافت قابل اطمینان صدا می‌شود. با نسبت سیگنال به نویز 70 دسی‌بل، سیگنال‌های صوتی شفاف‌تری با حداقل نویز پس‌زمینه ضبط می‌شوند. میکروفون هالی لند LARK M2 می‌تواند سطوح فشار صوتی تا 115 دسی‌بل را کنترل کند که این قابلیت برای ضبط در محیط‌های شلوغ حتی با صداهای بلند مناسب است.
میکروفن بی سیم هالی لند M2 صدا را با کیفیت 48 کیلوهرتز/24 بیت ضبط می‌کند که برای اغلب کاربردها مطلوب است و به آن امکان می‌دهد صداها را با دقتی باورنکردنی ضبط کند، درست همان‌طور که با گوش خود می‌شنوید.

میکروفن یقه ای بیسیم برای بلاگری

تنوع روش‌های نصب و برچسب‌های جالب فرستنده

سه راه برای نصب کردن میکروفون یقه ای هالی لند LARK M2 روی لباس وجود دارد که تطبیق‌پذیری آن با شرایط گوناگون را بالا می‌برد: اتصال مغناطیسی، استفاده از گیره و آویختن مانند گردنبند. در روش اول یک آهنربا از پشت لباس، فرستنده را ثابت نگه می‌دارد. در این حالت به‌راحتی می‌توان فرستنده را روی لباس جابه‌جا کرد و موقعیت آن را تغییر داد. نصب فرستنده با استفاده از گیره نیز امکان‌پذیر است. البته گیره هم خاصیت مغناطیسی داشته و فرستنده به آهنربای آن می‌چسبد. در روش آویختن می‌توان میکروفون را از طریق بند عرضه شده همراه آن، مانند گردنبند آویزان کرد. در واقع فرستنده Lark M2 به آهنربای حلقه وسط گردنبند می‌چسبد.

فرستنده دایره ای میکروفن یقه ای بیسیم هالی لند M2

اگرچه ترجیح این است که فرستنده به یقه لباس متصل شود اما می‌توان آن را به لبه کلاه نیز متصل کرد. همچنین می‌توان با استفاده از گردنبند یا آهنربا فرستنده را داخل لباس قرار داد که در این صورت از کیفیت صدای آن قدری کاسته می‌شود. افرادی که تمایل ندارند میکروفون در ویدئو دیده شود به‌راحتی می‌توانند فرستنده را به یکی از اشیای نزدیک داخل صحنه بچسبانند.
روی فرستنده اغلب میکروفون های بیسیم لوگوی شرکت سازنده به چشم می‌خورد. ممکن است برخی کاربران از این موضوع رضایت نداشته باشند. به همین دلیل تعدادی برچسب (استیکر) تک رنگ یا با طرح ایموجی‌های جالب برای چسباندن روی فرستنده میکروفون هالی لند M2 در نظر گرفته شده است. افراد می‌توانند بسته به سلیقه شخصی خود از این برچسب‌ها استفاده نمایند.

نویز کنسلینگ یا حذف نویز هوشمند در میکروفون هالی لند M2

کنترل هوشمند حذف نویز

میکروفن یقه ای بی سیم LARK M2 از قابلیت نویز کنسلینگ برخوردار است. در نسخه دوربین فشار دادن دکمه زرد رنگ کنار فرستنده باعث فعال یا غیر فعال شدن عملکرد حذف نویزهای محیطی (Environmental Noise Cancellation - ENC) می‌شود.
برنامه LarkSound یک راه‌حل بسیار کارآمد و کاربرپسند برای کار با هالی لند LARK M2 است. رابط بصری این برنامه به شما امکان می‌دهد به‌راحتی سطوح حذف نویز شامل قوی (Strong) یا ضعیف (Weak) را متناسب با نیازهای خاص خود تنظیم نمایید. توجه داشته باشید این تنظیمات پس از فعال کردن عملکرد حذف نویز (ENC) قابل مشاهده هستند.
firmware (سفت‌افزار) و الگوریتم‌های صوتی میکروفون هالی لند Lark M2 با هم کار می‌کنند تا حذف نویز را بهبود ببخشند. در نتیجه صدای منابع صوتی حتی در محیط‌های پر سر و صدا، شفاف، غنی و بدون اعوجاج ثبت می‌شود.
این ویژگی شگفت‌انگیز به شما امکان می‌دهد که بدون هیچ‌گونه نگرانی و حواس‌پرتی روی محتوای خود متمرکز بمانید.

طول عمر بالای باتری تا 40 ساعت

با مدیریت انرژی و کارایی بهینه میکروفون Hollyland Lark M2، می‌توانید تا 10 ساعت با یک فرستنده کار کنید، به شرط خاموش بودن نویزکنسلینگ (ENC). گیرنده نیز تا 9 ساعت ضبط را پشتیبانی می کند. کیس شارژ جمع‌وجور و قابل‌حمل این سیستم می‌تواند کل مجموعه را سه بار به‌طور کامل شارژ کند. هر بار شارژ کمتر از 1.5 ساعت طول می‌کشد. به این ترتیب کل عمر باتری تقریباً 40 ساعت می‌شود، پس می‌توانید با خیالی آسوده و بدون نگرانی نسبت به تمام شدن شارژ، تولید محتوا کرده و به ضبط خود ادامه دهید.

انتقال پایدار صدا تا فاصله 300 متری

به گفته شرکت سازنده LARK M2 مجهز به فناوری پرش فرکانسی (frequency hopping) بی سیم 2.4 گیگاهرتزی و آنتن LDS (Laser Direct Structuring) است که انسداد سیگنال ناشی از بدن انسان را حذف کرده و انتقال صوتی پایدار و بدون وقفه تا 300 متر را ارائه می‌دهد. توجه داشته باشید که در نسخه دوربین یا همان Lark M2 for Camera، انتقال سیگنال بی سیم می‌تواند تا 300 متر در محیط‌های بدون مانع و تا 40 متر در محیط‌های دارای موانع را پوشش دهد.

جعبه شارژ جمع‌وجور میکروفون هالی لند M2

سیستم بی سیم Hollyland LARK M2 در یک جعبه شارژ جمع‌وجور و قابل‌حمل عرضه می‌شود. کیس شارژ نه تنها فرستنده‌ها و گیرنده را به‌محض قرار دادن داخل آن به‌طور خودکار شارژ می‌کند، بلکه یک راه‌حل عالی برای محافظت و نگهداری از سیستم نیز هست. کیس شارژ اجزای سیستم را در کمتر از 1.5 ساعت به‌طور کامل شارژ می‌کند. یک کابل تایپ‌سی نیز برای شارژ جعبه وجود دارد. فرستنده‌ها و گیرنده میکروفون هالی لند Lark M2 بلافاصله پس از خارج کردن از جعبه روشن شده و آماده استفاده می‌شوند.

گیره آهنریایی و مغناطیسی میکروفون یقه ای هالی لند Lark M2

مدار ضد تداخل دوگانه برای ضبط پایدار و بدون نویز

میکروفون هالی لند Lark M2 برای ارائه بهترین تجربه ضبط صدا طراحی شده است. طراحی نوآورانه مدار الکترونیکی ضد تداخل RF آن به‌طور مؤثر تداخل‌های بی سیم را حذف کرده و عملکرد صوتی واضح و پایدار را حتی در محیط‌های چالش برانگیز تضمین می‌کند. طراحی منحصربه‌فرد مش یا توری فلزی ضد گرد و غبار نه تنها محافظی در برابر گرد و غبار است، بلکه قابلیت‌های ضد تداخل را افزایش داده، و از تداخل‌های مختلف از جمله تداخل بی سیم 2.4 گیگاهرتزی، مادون قرمز و فرکانس‌های رادیویی محافظت می‌کند. این قابلیت‌ها باعث می‌شود تا ضبط‌های شما عاری از هرگونه نویز و وزوزهای ناخواسته باشد.

جعبه شارژ میکروفون هالی لند Hollyland Lark M2 نسخه دوربین

برنامه هوشمند LarkSound

میکروفون هالی لند M2 از برنامه کاربرپسند LarkSound پشتیبانی می‌کند که امکان به‌روزرسانی firmware (سیستم‌افزار)، تنظیمات صدا و حذف نویز و بررسی وضعیت لحظه‌ای صدا را فراهم می‌کند. این برنامه با گوشی های اندروید و آیفون سازگار است.
* در محیط‌های ساکت از حذف نویز قوی استفاده نکنید زیرا ممکن است صدای منبع صوتی نیز به دلیل از بین رفتن جزئیات آن ضعیف و غیر شفاف شود.
* تنظیمات داخل این برنامه فقط باید یک بار برای هر دستگاه پیکربندی شود و استفاده بعدی از دستگاه نیازی به پیکربندی دوباره ندارد.

ناب بصری برای تنظیم سریع صدا

با استفاده از یک ناب دارای LED می‌توانید به‌سادگی سطح صدا را در گیرنده نسخه دوربین Hollyland Lark M2 تنظیم نمایید. در واقع نسخه دوربین از تنظیمات صدا در 3 سطح پشتیبانی می‌کند: زیاد، متوسط و کم. سه LED به‌طور واضح سطوح صدا را نمایش داده و اطلاع از شرایط جاری را آسان می‌کنند: یک LED روشن برای کم، دو برای متوسط و سه برای بالا.

پشتیبانی از حالت مونو و استریو

گیرنده نسخه دوربین از دو حالت ضبط پشتیبانی می‌کند: مونو و استریو.
می‌توان با فشار دادن دکمه Mode Switching & Pairing روی گیرنده میکروفون Lark M2 بین آنها جابه‌جا شوید. گیرنده نسخه دوربین تنها زمانی که از طریق جک 3.5 میلی‌متری صدا به دوربین وصل است از تغییر حالت مونو و استریو پشتیبانی می‌کند. در گیرنده نسخه موبایل میکروفون هالی لند LARK M2 این قابلیت وجود ندارد.

اتصال مستقیم به کامپیوتر با عملکرد UAC

به واسطه عملکرد UAC (USB Audio Class) میکروفون هالی لند LARK M2 می‌توانید بدون نیاز به کارت صدای اکسترنال گیرنده را به کامپیوتر خود متصل نمایید.

میکروفن بی سیم هالی لند M2 نسخه دوربین

سینک شدن سریع پس از جعبه گشایی

فرستنده‌ها و گیرنده میکروفون هالی لند M2 از قبل در کارخانه سینک شده است، بنابراین خیالتان راحت باشد، نیازی به طی کردن مراحل پیچیده وجود ندارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که سیستم را از جعبه خارج کنید، عایق محافظ را بردارید و دوباره اجزای سیستم را در جعبه شارژ قرار دهید. فرستنده و گیرنده به‌طور خودکار با یکدیگر جفت شده و به شما امکان می‌دهند بلافاصله ضبط را شروع کنید.

گیرنده نسخه دوربین Hollyland Lark M2 for Camera

گیرنده نسخه دوربین میکروفون Lark M2 زیبا و کوچک است و دارای یک گیره کلدشو (cold shoe) داخلی است تا بتوانید به‌راحتی آن را بالای دوربین وصل کنید. یک کابل خروجی 3.5 به 3.5 میلی‌متری برای متصل کردن گیرنده به دوربین یا ضبط کننده صوتی نیز وجود دارد. سوئیچ روی گیرنده به شما امکان می‌دهد بین حالت‌های استریو و مونو جابه‌جا شوید. از طریق ناب کنترلی نیز میزان صدای ضبط خود را تنظیم نمایید. نشانگرهای LED وضعیت هر واحد فرستنده را نشان می دهند. این گیرنده با استفاده از کابل تایپ‌سی به USB به کامپیوترها نیز قابل اتصال است و می‌توان از آن برای تماس‌های ویدئویی با استفاده از زوم، اسکایپ و... بهره برد. نسخه دوربین میکروفن بی سیم هالی لند Lark M2

کیت ضبط کامل با میکروفون هالی لند M2 for Camera

میکروفون Hollyland Lark M2 همراه با تعدادی از لوازم جانبی مفید، از جمله خزهای بادگیر برای ضبط در فضای باز، کابل برای اتصال آسان، و یک گردنبند برای هر فرستنده ارائه می‌شود. با استفاده از این لوازم جانبی، برای راه‌اندازی و آغاز ضبط صدا با میکروفون هالی لند Lark M2 به چیز دیگری نیاز نخواهید داشت.

محتویات پکیج نسخه دوربین شامل این موارد است:
- دو فرستنده
- یک گیرنده قابل نصب روی دوربین
- یک جعبه شارژ نسخه دوربین
- یک کابل USB-A به USB-C
- یک کابل USB-C به USB-C
- یک کابل USB-C به لایتنینگ

- یک کابل 3.5 میلی‌متری TRS به 3.5 میلی‌متری TRS
- چهار گیره مغناطیسی
- دو گردنبند سیلیکونی
- دو گیره پشتی
- دو خز بادگیر
- یک پک استیکر
- دفترچه راهنما
- یک کیسه

آشنایی با برند هالی لند Hollyland و محصولات آن

خرید از نمایندگی رسمی هالی لند در ایرانهالی لند (Hollyland) نامی است که این روزها در حوزه تجهیزات بی سیم زیاد شنیده می‌شود. اگر شما هم به‌تازگی با محصولات هالی لند آشنا شده‌اید شاید کنجکاو باشید اطلاعات بیشتری درباره آن به دست آورید. هالی لند تکنولوژی (Hollyland Technology) یک برند فعال در حوزه فناوری بی سیم با رشد سریع در بازار جهانی است. این شرکت یک دهه پس از شروع به کار، خود را به‌عنوان یک ارائه دهنده پیشرو در زمینه تولید تجهیزات بی سیم حرفه‌ای مطرح کرده است.
می‌توان گفت هالی لند پس از سالها تحقیق و توسعه اختصاصی و کسب تجربیات در حوزه فناوری‌های بی سیم و پیگیری مداوم برای دستیابی به کیفیت بالاتر، مورد توجه و اعتماد مشتریان جهانی قرار گرفته است. Hollyland طیف گسترده‌ای از راه‌حل‌های بی سیم با کارایی بالا را طراحی کرده، تولید نموده و در سراسر جهان توزیع می‌کند. محصولات هالی لند شامل سیستم‌های انتقال تصویر، دوربین، مانیتور، میکروفون بی‌سیم و سیستم‌های اینترکام بی‌سیم می‌شود که از طراحی جمع‌وجور، کیفیت بالا، عملکرد قابل اعتماد و قیمت مقرون به‌صرفه برخوردارند.
دیجی صدا به عنوان نمایندگی رسمی هالی لند در ایران مفتخر است عرضه محصولات با کیفیت این شرکت به کاربران ایرانی را برعهده داشته باشد.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

میکروفون هالی لند پیشرو در طراحی و کیفیت

میکروفون هالی لنداگر هنوز میکروفون دلخواه خود را پیدا نکرده‌اید، طراحی و کیفیت انواع میکروفون هالی لند به‌تنهایی کافی است تا شما را مجاب کند نگاه دقیق‌تری به آنها داشته باشید. این میکروفون‌ها با وجود اینکه به‌تازگی مهمان بازار ایران شده‌اند اما خیلی زود توانسته‌اند نظر مثبت کاربران را جلب کنند. 
میکروفون های بی سیم هالی لند به کیفیت صدای خوب، طراحی و ساختار حرفه‌ای، کیفیت بالا و قابل اعتماد، وزن کم و اندازه کوچک شناخته می‌شوند.
همان‌طور که می‌دانید همواره خرید از نمایندگی رسمی و معتبر خریدی مطمئن، ایمن و رضایت‌بخش است. درباره میکروفون هالی لند نیز همین‌طور هست. اما از کجا بفهمیم میکروفون هالی لند را از کدام شرکت یا فروشگاه ایرانی خرید کنیم بهتر است؟ پاسخ این سوال ساده است. اطلاعات لازم به‌طور شفاف در سایت هالی لند قابل دسترسی است. کافی است به سایت Hollyland یعنی https://www.hollyland.com مراجعه نموده و وارد قسمت توزیع کنندگان رسمی شوید. حال مشاهده خواهید کرد که دیجی صدا نمایندگی رسمی فروش میکروفون هالی لند در ایران را بر عهده دارد.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :