میکروفن یقه ای هالی لند Hollyland LARK M2 USB-C

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

HollyLand

محصولات مشابه

میکروفون هالی لند LARK M2

هالی لند LARK M2 usb-c - سبک‌ترین مینی میکروفون بازار

برای ضبط فیلم و ویدئو با گوشی اندروید به دنبال یک میکروفون خاص و چشمگیر هستید؟ نگرانید میکروفون با لباس یا تجهیزات شما هماهنگ نباشد؟ اما جای نگرانی نیست! میکروفون هالی لند LARK M2 با طراحی و ساختار ابتکاری و نوآورانه و برچسب‌های رنگی برای پوشاندن فرستنده، خواسته‌های شما را برآورده می‌کند. LARK M2 یکی از بهترین میکروفون های بی سیم جدید است که فراتر از انتظارات شما ظاهر می شود. این مدل با وزن تنها 9 گرم، سبک‌ترین مینی میکروفون موجود در بازار است و پس از نصب شدن روی یقه لباس، آن را نمی کشد. بازتولید صدا بدون افت کیفیت در کنار قابلیت‌های درجه یک موجب شده تا میکروفون یقه ای هالی لند LARK M2 عملکرد بی‌نظیری را از خود به نمایش بگذارد که به شما کمک می‌کند از ضبط خود بیشترین بهره را ببرید.

میکروفون lark m2

میکروفون یقه ای برای گوشی اندروید و آیفون 15 

میکروفون هالی لند LARK M2 یک سیستم یقه ای بی سیم حرفه‌ای کوچک و سبک است که به‌خوبی نصب شده و برای افرادی که هنگام ضبط تحرک زیادی دارند، ایده‌آل است. Hollyland LARK M2 به عنوان میکروفون موبایل اکسترنال با اکثر گوشی های موبایل و تبلت اندرویدی و کامپیوترهایی که دارای پورت تایپ سی هستند، سازگار است.
می‌توانید با اطمینان تا 10 ساعت بی‌وقفه از آن استفاده کرده و هر بار انتظار بهترین نتایج را داشته باشید.
البته زمان عملیاتی سیستم به واسطه وجود کیس شارژ تا 30 ساعت نیز قابل افزایش است. میکروفون هالی لند LARK M2 انتخابی مناسب برای مستندسازان، بلاگرها و تولیدکنندگان محتوا در شبکه‌های اجتماعی به‌شمار می‌رود.

ویژگی‌های میکروفون هالی لند Lark M2

- سیستم یقه ای بی سیم دو کانال برای گوشی های اندروید و آیفون 15
- فناوری انتقال سیگنال 2.4 گیگاهرتزی
- سایز دکمه‌ای و بسیار کوچک
- ایده‌آل برای فیلمسازی، بلاگری، گفتگو و مصاحبه
- کیفیت صدای استودیویی با رزولوشن 48 کیلوهرتز/24 بیت Hi-Fi

- میکروفون داخلی با الگوی برداشت اومنی‌دایرکشنال
- نسبت سیگنال به نویز 70 دسی‌بل
- حداکثر سطح فشار صوتی 115 دسی‌بل (SPL)
- پاسخ فرکانسی 20 تا 20 کیلوهرتز
- قابلیت حذف نویز محیطی (ENC)
- طراحی شیک، به‌روز، ارگونومیک و کاربرپسند
- مجهز به فناوری پرش فکانس تطبیقی (AFH)
- همراه با کیس شارژ

- دارای نشانگرهای LED
- طول عمر بالای باتری تا 30 ساعت
- برد عملیاتی بالا
- نصب آسان و راحت
- بسیار سبک، فرستنده: 9 گرم / گیرنده: 6 گرم
- دمای عملیاتی از 10- تا 45 درجه سانتی گراد
- بدون نیاز به درایور و Plug and Play
- قابل کنترل از طریق برنامه

میکروفون Hollyland Lark M2

آشنایی با سری میکروفون هالی لند LARK M2

در سال‌های اخیر مدل‌های متنوعی از سیستم‌ یقه ای بی‌سیم با اندازه کوچک به بازار عرضه شده است، اما همه آنها طراحی مربعی یا مستطیلی داشته‌اند. LARK M2 این روند را تغییر داده و Hollyland موفق شده یک فرستنده بی‌سیم بسیار کوچک و گرد با میکروفون داخلی بسازد.
میکروفون یقه ای هالی لند LARK M2 با طراحی مدرن و مینیمالیستی، ظاهر زیبا و شیک، اندازه جمع‌وجور و رابط کاربری ساده، یک ابزار ضبط جذاب و کاربردی برای یوتیوبرها و بلاگرها بوده و به‌خوبی با هر نوع لباسی ست می‌شود.

گیرنده میکروفن هالی لند m2

طراحی و ساختار منحصربه‌فرد، کیفیت صدای بالا، سیستم حذف نویز هوشمند، انتقال بی سیم 2.4 گیگاهرتزی، برد بالا و طرز کار ساده از جمله قابلیت‌های این میکروفون یقه ای بی سیم جدید است.
آزادی حرکت در حین ضبط ویدئو برای بلاگرهای پر جنب‌وجوش، تماس‌های تصویری و جلسات آنلاین با کیفیت، تدریس آنلاین با صدایی واضح و رسا، گفتگو و مصاحبه‌ای با نصب بی‌دردسر، زیبایی بصری بیشتر برای ویدئوهای اینستاگرام و یوتیوب از جمله مزایای خرید میکروفون یقه ای بیسیم Hollyland LARK M2 است.

میکروفون بی‌سیم hollyland lark m2

هالی لند LARK M2 با هدف پوشش دادن نیازهای کاربران گوناگون در 4 مدل مختلف عرضه می‌شود. شما می‌توانید بسته به دستگاه ضبط و نیازهای خود مدل مناسب را انتخاب نمایید.

  • نسخه ترکیبی (Combo) برای اتصال به انواع دستگاه‌های ضبط صدا
  • نسخه دوربین برای دوربین‌ها و دستگاه‌های دارای جک 3.5 میلی‌متری
  • نسخه موبایل (USB-C) برای گوشی های اندروید، گوشی های آیفون 15 و کامپیوترها
  • نسخه موبایل (Lightning) برای گوشی های آیفون 14 و پایین‌تر و تبلت‌های iOS
ضبط صدا با گوشی با میکروفون یقه ای بیسیم LARK M2

بررسی میکروفون یقه ای بی سیم LARK M2

اگر به‌دنبال یک سیستم صوتی یقه ای بی سیم 2.4 گیگاهرتزی مقرون‌به‌صرفه هستید که استفاده از آن نسبتاً آسان باشد و کیفیت صدای مناسبی ارائه دهد، طراحی و ساختار میکروفون هالی لند LARK M2 به‌تنهایی کافی است تا شما را مجاب کند نگاه دقیق‌تری به آن داشته باشید.
مدل LARK M2 Mobile (USB-C) دارای دو فرستنده دایره‌ای شکل و یک گیرنده با کانکتور تایپ سی اختصاصی است که برای گوشی های موبایل و دستگاه‌های اندرویدی طراحی شده است. ساختار جمع‌وجور میکروفون هالی لند LARK M2 راحتی و انعطاف‌پذیری مطلوبی در اختیار شما می‌گذارد. ضمن اینکه عملکرد plug-and-play این مدل باعث شده تا استفاده از آن برای کاربران مختلف ساده باشد.

میکروفون هالی لند m2

از همین رو هر خبرنگار، گزارشگر، بلاگر، یوتیوبر، معلم، مدرس، مستندساز و تولید کننده محتوایی که از گوشی و تبلت اندرویدی یا آیفون 15 برای ضبط فیلم و ویدئوهای دو نفره استفاده می کند از کاربری ساده میکروفون یقه ای Hollyland LARK M2 استقبال خواهد کرد. به واسطه میکروفون داخلی فرستنده و گیرنده‌ای که به صورت مستقیم به دستگاه ضبط شما متصل می شود، این میکروفون تایپ سی تجربه ای کاملا بدون سیم را برای شما رقم می زند که طی آن نیاز به فرستنده کمری یا هیچ کابلی وجود ندارد و آزادی تمام عیاری را جهت حرکت هنگام اجرای برنامه، نمایش، سخنرانی و ارائه برایتان فراهم می‌کند. سایز و وزن بسیار کم در کنار طراحی دایره‌ای شکل، فرستنده Hollyland LARK M2 را متمایز از فرستنده‌های مربعی یا مستطیل شکل متداول کرده است. میکروفون هالی لند LARK M2 را نه تنها برای تولید محتوا، فیلمسازی، ولاگینگ، مستندسازی، مصاحبه و گفتگو بلکه می‌توان برای سایر کاربردها مانند لایو و پخش زنده، یوتیوبری، بلاگری، آموزش از راه دور، عروسی، ارائه، استریمینگ و غیره نیز مورد استفاده قرار داد.

میکروفون lark m2 - میکروفون بی سیم فوق‌العاده کوچک

میکروفون بی سیم فوق‌العاده کوچک

فرستنده (TX) میکروفون یقه ای هالی لند LARK M2 تنها 9 گرم وزن دارد، بنابراین به اندازه کافی کوچک است که بدون هیچ‌گونه شل شدن یا افتادگی روی هر نوع لباس نصب شده و تا پایان ضبط ثابت باقی بماند. طراحی بسیار کوچک این میکروفون که در اندازه یک دکمه است کاربردی و راحت بوده و کیفیت صدا را به خطر نمی‌اندازد. وزن گیرنده نیز در نسخه موبایل تنها 6 گرم و در نسخه دوربین 14.8 گرم است. بنابراین همراه داشتن این سیستم در مکان‌های مختلف هیچ زحمتی ندارد. البته سایز کوچک موجب ایجاد محدودیت‌هایی برای فرستنده شده است. برای مثال وصل کردن میکروفون یقه ای با سیم امکان‌پذیر نیست چون فرستنده‌ها فاقد جک 3.5 میلی‌متری هستند. این در حالی است که اغلب میکروفون های بی سیم از اتصال میکروفون یقه ای با سیم پشتیبانی می‌کنند.

میکروفون Hollyland LARK M2

ضمن اینکه فرستنده‌ها از قابلیت ضبط داخلی برخوردار نیستند چون اندازه کوچک آنها مانع چنین کاری است. به‌جای نمایشگر، اطلاعات لازم درباره وضعیت جاری سیستم از طریق LED‌های رنگی روی فرستنده و گیرنده در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

کیفیت صدای استودیویی 48 کیلوهرتز/24 بیت Hi-Fi

Hollyland LARK M2 که با همکاری مهندسان صدای حرفه‌ای طراحی شده، دارای بهترین اجزا و قطعات و الگوریتم‌های صوتی پیشرفته‌ای است که به‌طور یکپارچه کار می‌کنند تا صدایی طبیعی و با کیفیت را با حداقل افت و هدررفت ارائه دهند. میکروفون هالی لند LARK M2 به شما امکان می دهد تا ویدئوهای آموزشی، مصاحبه ها، گزارش‌ها و هر نوع محتوای دیگری را با صدایی شفاف و واضح ضبط کنید.

میکروفون هالی لند Lark M2

کیفیت صدای Lark M2 برای طیف وسیعی از کاربردهای تولید محتوا از جمله مستندسازی، یوتیوبری، بلاگری، خبرنگاری و حتی برای استفاده در تدریس، کلاس‌های آنلاین و جلسات کاری مناسب است.
الگوی برداشت همه‌جهتی (اومنی‌دایرکشنال) کپسول کاندنسر داخلی، حتی اگر نحوه قرارگیری فرستنده ایده‌آل نباشد، موجب دریافت قابل اطمینان صدا می‌شود. با نسبت سیگنال به نویز 70 دسی‌بل، سیگنال‌های صوتی شفاف‌تری با حداقل نویز پس‌زمینه ضبط می‌شوند. میکروفون هالی لند LARK M2 می‌تواند سطوح فشار صوتی تا 115 دسی‌بل را کنترل کند که این قابلیت برای ضبط در محیط‌های شلوغ حتی با صداهای بلند مناسب است. این سیستم بی سیم صدا را با کیفیت 48 کیلوهرتز/24 بیت ضبط می‌کند که برای اغلب کاربردها مطلوب است و به آن امکان می‌دهد صداها را با دقتی باورنکردنی ضبط کند، درست همان‌طور که با گوش خود می‌شنوید.

تنوع روش‌های نصب و برچسب‌های جالب فرستنده

برچسب میکروفن هالی لند m2سه راه برای نصب کردن میکروفون یقه ای هالی لند LARK M2 روی لباس وجود دارد که تطبیق‌پذیری آن با شرایط گوناگون را بالا می‌برد: اتصال مغناطیسی، استفاده از گیره و آویختن مانند گردنبند. در روش اول یک آهنربا از پشت لباس، فرستنده را ثابت نگه می‌دارد. در این حالت به‌راحتی می‌توان فرستنده را روی لباس جابه‌جا کرد و موقعیت آن را تغییر داد. نصب فرستنده با استفاده از گیره نیز امکان‌پذیر است. البته گیره هم خاصیت مغناطیسی داشته و فرستنده به آهنربای آن می‌چسبد. در روش آویختن می‌توان میکروفون را از طریق بند عرضه شده همراه آن، مانند گردنبند آویزان کرد. در واقع فرستنده به آهنربای حلقه وسط گردنبند می‌چسبد.
اگرچه ترجیح این است که فرستنده به یقه لباس متصل شود اما می‌توان آن را به لبه کلاه نیز متصل کرد. همچنین می‌توان با استفاده از گردنبند یا آهنربا فرستنده را داخل لباس قرار داد که در این صورت از کیفیت صدای آن قدری کاسته می‌شود. افرادی که تمایل ندارند میکروفون در ویدئو دیده شود به‌راحتی می‌توانند فرستنده Hollyland Lark M2 را به یکی از اشیای نزدیک داخل صحنه بچسبانند.
روی فرستنده اغلب میکروفون های بیسیم لوگوی شرکت سازنده به چشم می‌خورد. ممکن است برخی کاربران از این موضوع رضایت نداشته باشند. به همین دلیل تعدادی برچسب (استیکر) تک رنگ یا با طرح ایموجی‌های جالب برای چسباندن روی فرستنده Hollyland Lark M2 وجود دارد. افراد می‌توانند بسته به سلیقه شخصی خود از این برچسب‌ها استفاده نمایند.

کنترل هوشمند حذف نویز

سیستم یقه ای بی سیم LARK M2 از قابلیت نویز کنسلینگ برخوردار است. در نسخه موبایل با فشار دادن دکمه زرد رنگ پایین گیرنده می‌توانید عملکرد حذف نویزهای محیطی (Environmental Noise Cancellation - ENC) را روشن یا خاموش کنید. برنامه LarkSound یک راه‌حل بسیار کارآمد و کاربرپسند برای کار با LARK M2 است. رابط بصری این برنامه به شما امکان می‌دهد به‌راحتی سطوح حذف نویز شامل قوی (Strong) یا ضعیف (Weak) را متناسب با نیازهای خاص خود تنظیم نمایید. توجه داشته باشید این تنظیمات پس از فعال کردن عملکرد حذف نویز (ENC) قابل مشاهده هستند. firmware (سفت‌افزار) و الگوریتم‌های صوتی میکروفون هالی لند LARK M2 با هم کار می‌کنند تا حذف نویز را بهبود ببخشند. در نتیجه صدای منابع صوتی حتی در محیط‌های پر سر و صدا، شفاف، غنی و بدون اعوجاج ثبت می‌شود. این ویژگی شگفت‌انگیز به شما امکان می‌دهد که بدون هیچ‌گونه نگرانی و حواس‌پرتی روی محتوای خود متمرکز بمانید.

طول عمر بالای باتری

با مدیریت انرژی و کارایی بهینه LARK M2، می‌توانید در زمان خاموش بودن نویزکنسلینگ (ENC) تا 10 ساعت با یک فرستنده کار کنید. کیس شارژ جمع‌وجور و قابل‌حمل این سیستم می‌تواند کل مجموعه را دو بار به‌طور کامل شارژ کند. هر بار شارژ کمتر از 1.5 ساعت طول می‌کشد.

برد عملیاتی میکروفون هالی لند m2

به این ترتیب کل عمر باتری میکروفون هالی لند Lark M2 تقریباً 30 ساعت می‌شود، پس می‌توانید با خیالی آسوده و بدون نگرانی نسبت به تمام شدن شارژ، تولید محتوا کرده و به ضبط خود ادامه دهید.

انتقال پایدار صدا تا فاصله 300 متری

به گفته شرکت سازنده LARK M2 مجهز به فناوری پرش فرکانسی (frequency hopping) بی سیم 2.4 گیگاهرتزی و آنتن LDS (Laser Direct Structuring) است که انسداد سیگنال ناشی از بدن انسان را حذف کرده و انتقال صوتی پایدار و بدون وقفه تا 300 متر را ارائه می‌دهد. توجه داشته باشید که در نسخه موبایل، انتقال سیگنال بی سیم می‌تواند تا 300 متر در محیط‌های بدون مانع و تا 60 متر در محیط‌های دارای موانع را پوشش دهد.

میکروفون Hollyland Lark M2 - میکروفون لارک M2

مدار ضد تداخل دوگانه برای ضبط پایدار و بدون نویز

میکروفون هالی لند Lark M2 برای ارائه بهترین تجربه ضبط صدا طراحی شده است. طراحی نوآورانه مدار الکترونیکی ضد تداخل RF آن به‌طور مؤثر تداخل‌های بی سیم را حذف کرده و عملکرد صوتی واضح و پایدار را حتی در محیط‌های چالش برانگیز تضمین می‌کند. طراحی منحصربه‌فرد مش یا توری فلزی ضد گرد و غبار Hollyland Lark M2 نه تنها محافظی در برابر گرد و غبار است، بلکه قابلیت‌های ضد تداخل را افزایش داده، و از تداخل‌های مختلف از جمله تداخل بی سیم 2.4 گیگاهرتزی، مادون قرمز و فرکانس‌های رادیویی محافظت می‌کند. این قابلیت‌ها باعث می‌شود تا ضبط‌های شما عاری از هرگونه نویز و وزوزهای ناخواسته باشد.

برنامه تنظیم میکروفن lark m2

برنامه هوشمند LarkSound

میکروفون Hollyland Lark M2 از برنامه کاربرپسند LarkSound پشتیبانی می‌کند که امکان به‌روزرسانی firmware (سیستم‌افزار) ، تنظیمات صدا و حذف نویز و بررسی وضعیت لحظه‌ای صدا را فراهم کرده است.
* در محیط‌های ساکت از حذف نویز قوی استفاده نکنید زیرا ممکن است صدای منبع صوتی نیز به دلیل از بین رفتن جزئیات آن ضعیف و غیر شفاف شود.
* تنظیمات داخل این برنامه فقط باید یک بار برای هر دستگاه پیکربندی شود و استفاده بعدی از دستگاه نیازی به پیکربندی دوباره ندارد.

میکروفون یقه ای هالی لند LARK M2

دارای جعبه شارژ

میکروفون یقه ای بی سیم هالی لند LARK M2 در یک جعبه شارژ جمع‌وجور و قابل‌حمل عرضه می‌شود. کیس شارژ نه تنها فرستنده‌ها و گیرنده را به محض قرار دادن داخل آن به‌طور خودکار شارژ می‌کند، بلکه یک راه‌حل عالی برای محافظت و نگهداری از سیستم نیز هست. کیس شارژ اجزای سیستم را در کمتر از 1.5 ساعت به‌طور کامل شارژ می‌کند. یک کابل تایپ‌سی نیز برای شارژ جعبه وجود دارد. فرستنده‌ها و گیرنده Hollyland LARK M2 بلافاصله پس از خارج کردن از جعبه روشن شده و آماده استفاده می‌شوند.

ساختار داخلی میکروفون Lark M2

کنترل فرستنده برای ضبط ویدئو

دوبار فشار دادن دکمه حذف نویز (Noise-cancellation) روی فرستنده به شما امکان می‌دهد تا از راه دور گوشی موبایل خود را برای شروع یا توقف ضبط ویدئو یا گرفتن عکس کنترل کنید. این ویژگی هالی لند Lark M2 روشی راحت برای ثبت بی‌درنگ لحظه‌های مهم است.
البته این عملکرد فقط با گوشی های موبایلی سازگار است که امکان شروع و پایان ضبط ویدئو یا گرفتن عکس با یک بار فشار دادن دکمه صدا را فراهم می‌کنند.

میکروفن هالی لند m2

امکان پخش (Playback) بدون جدا کردن

هنگامی که گیرنده میکروفون Hollyland Lark M2 به گوشی موبایل شما متصل است، می‌توانید ضبط خود را بدون جدا کردن گیرنده و به‌طور مستقیم پخش (Playback) کنید. پخش (Playback) صدای ضبط شده بدون جدا کردن گیرنده، در نسخه مخصوص دوربین که گیرنده دارای جک 3.5 میلی‌متری است امکان‌پذیر نیست.

سینک شدن سریع پس از جعبه گشایی

فرستنده‌ها و گیرنده Hollyland Lark M2 از قبل در کارخانه سینک شده است، بنابراین خیالتان راحت باشد، نیازی به طی کردن مراحل پیچیده وجود ندارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که سیستم را از جعبه خارج کنید، عایق محافظ را بردارید و دوباره اجزای سیستم را در جعبه شارژ قرار دهید. فرستنده و گیرنده هالی لند Lark M2 به‌طور خودکار با یکدیگر جفت شده و به شما امکان می‌دهند بلافاصله ضبط را شروع کنید.

گیرنده مخصوص گوشی موبایل

گیرنده میکروفون هالی لند Lark M2 دارای کانکتور تایپ‌سی بوده و با گوشی های اندروید، آیفون 15 و کامپیوترها سازگاری دارد. این گیرنده‌ بسیار کوچک و سبک بوده و برای ضبط صدا با گوشی یا تبلت یک راه‌حل صوتی جمع‌وجور به‌شمار می‌رود. دو نشانگر LED نیز برای نمایش وضعیت فرستنده‌ها روی هر گیرنده موبایل تعبیه شده است. همچنین یک خروجی تایپ‌سی روی گیرنده وجود دارد که می‌توانید از آن به منظور اتصال یک هدست و مانیتورینگ صدا بهره ببرد.

اتصال مستقیم به کامپیوتر با عملکرد UAC

به واسطه عملکرد UAC (USB Audio Class) میکروفون هالی لند LARK M2 می‌توانید بدون نیاز به کارت صدای اکسترنال گیرنده را به کامپیوتر خود متصل نمایید.

کیت ضبط کامل با میکروفون Hollyland Lark M2

Hollyland LARK M2 همراه با تعدادی از لوازم جانبی مفید، از جمله خزهای بادگیر برای ضبط در فضای باز، کابل برای اتصال آسان، و یک گردنبند برای هر فرستنده ارائه می‌شود. جعبه شارژ میکروفون هالی لند Lark M2

با استفاده از این لوازم جانبی، برای راه‌اندازی و آغاز ضبط صدا با میکروفون هالی لند LARK M2 به چیز دیگری نیاز نخواهید داشت.
محتویات پکیج نسخه موبایل تایپ‌سی Hollyland Lark M2 شامل این موارد است:
* دو فرستنده
* یک گیرنده موبایل تایپ‌سی (USB-C)
* یک جعبه شارژ نسخه موبایل
* دو خز بادگیر
* دو گیره پشتی
* چهار گیره مغناطیسی
* یک کابل USB-A به USB-C
* دو گردنبند سیلیکونی
* یک پک استیکر
* دفترچه راهنما
* یک کیسه

آشنایی با برند هالی لند Hollyland و محصولات آن

خرید از نمایندگی رسمی هالی لند در ایرانهالی لند (Hollyland) نامی است که این روزها در حوزه تجهیزات بی سیم زیاد شنیده می‌شود. اگر شما هم به‌تازگی با محصولات هالی لند آشنا شده‌اید شاید کنجکاو باشید اطلاعات بیشتری درباره آن به دست آورید. هالی لند تکنولوژی (Hollyland Technology) یک برند فعال در حوزه فناوری بی سیم با رشد سریع در بازار جهانی است. این شرکت یک دهه پس از شروع به کار، خود را به‌عنوان یک ارائه دهنده پیشرو در زمینه تولید تجهیزات بی سیم حرفه‌ای مطرح کرده است.
می‌توان گفت هالی لند پس از سالها تحقیق و توسعه اختصاصی و کسب تجربیات در حوزه فناوری‌های بی سیم و پیگیری مداوم برای دستیابی به کیفیت بالاتر، مورد توجه و اعتماد مشتریان جهانی قرار گرفته است. Hollyland طیف گسترده‌ای از راه‌حل‌های بی سیم با کارایی بالا را طراحی کرده، تولید نموده و در سراسر جهان توزیع می‌کند. محصولات هالی لند شامل سیستم‌های انتقال تصویر، دوربین، مانیتور، میکروفون بی‌سیم و سیستم‌های اینترکام بی‌سیم می‌شود که از طراحی جمع‌وجور، کیفیت بالا، عملکرد قابل اعتماد و قیمت مقرون به‌صرفه برخوردارند.
دیجی صدا به عنوان نمایندگی رسمی هالی لند در ایران مفتخر است عرضه محصولات با کیفیت این شرکت به کاربران ایرانی را برعهده داشته باشد.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

میکروفون هالی لند پیشرو در طراحی و کیفیت

میکروفون هالی لنداگر هنوز میکروفون دلخواه خود را پیدا نکرده‌اید، طراحی و کیفیت انواع میکروفون هالی لند به‌تنهایی کافی است تا شما را مجاب کند نگاه دقیق‌تری به آنها داشته باشید. این میکروفون‌ها با وجود اینکه به‌تازگی مهمان بازار ایران شده‌اند اما خیلی زود توانسته‌اند نظر مثبت کاربران را جلب کنند. 
میکروفون های بی سیم هالی لند به کیفیت صدای خوب، طراحی و ساختار حرفه‌ای، کیفیت بالا و قابل اعتماد، وزن کم و اندازه کوچک شناخته می‌شوند.
همان‌طور که می‌دانید همواره خرید از نمایندگی رسمی و معتبر خریدی مطمئن، ایمن و رضایت‌بخش است. درباره میکروفون هالی لند نیز همین‌طور هست. اما از کجا بفهمیم میکروفون هالی لند را از کدام شرکت یا فروشگاه ایرانی خرید کنیم بهتر است؟ پاسخ این سوال ساده است. اطلاعات لازم به‌طور شفاف در سایت هالی لند قابل دسترسی است. کافی است به سایت Hollyland یعنی https://www.hollyland.com مراجعه نموده و وارد قسمت توزیع کنندگان رسمی شوید. حال مشاهده خواهید کرد که دیجی صدا نمایندگی رسمی فروش میکروفون هالی لند در ایران را بر عهده دارد.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :