گیرنده ایر مانیتور سنهایزر XSW IEM EK

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

SENNHEISER

گیرنده ایر مانیتور سنهایزر XSW IEM EK

گیرنده ایر مانیتور XSW IEM EK

قصد دارید سیستم ایر مانیتور سنهایزر خود را توسعه دهید؟ با خرید گیرنده Sennheiser XSW IEM EK که به‌طور جداگانه در دسترس است به‌راحتی می‌توانید سیستم ایر مانیتورینگ خود را بزرگتر کرده و اعضای بیشتری از گروهتان را به آن مجهز کنید. گیرنده سنهایزر XSW IEM EK از طریق حسگر مادون قرمز با فرستنده XSW IEM SR سینک شده و به شما امکان می‌دهد کل باند و گروه خود را به یک سیستم مانیتورینگ با صدای شفاف تجهیز نمایید.

گیرنده ایر مانیتور سنهایزر Sennheiser XSW IEM EK

تجربه مانیتورینگ حرفه ای برای تمام گروه

اگرچه این سیستم مانیتورینگ داخل گوش (IEM) با هدف برآورده کردن نیاز کاربران عادی ساخته شده اما خوانندگان و نوازندگان حرفه‌ای‌ و افراد با تجربه نیز از امکانات و قابلیت‌های آن مانند حالت فوکوس، لیمیتر و اکولایزر استقبال می‌کنند. همچنین گیرنده ایر مانیتور سنهایزر XSW IEM EK با یک جفت ایرفون Sennheiser IE 4 و دو باتری عرضه می‌شود، بنابراین برای افزودن آن به سیستم ایر مانیتورینگ گروه خود به چیز دیگری نیاز ندارید.

ویژگی‌های گیرنده ایر مانیتور سنهایزر XSW IEM EK

سینک شدن با فرستنده از طریق حسگر مادون قرمز
عملکرد بصری آسان برای کاربران مبتدی
شامل ایرفون IE 4 با صدایی شفاف و پایدار
صفحه نمایش گویا و خوانا با کنتراست بالا
امکان اتصال تعداد نامحدودی گیرنده به یک فرستنده

اتصال بی سیم قابل مدیریت در محدود UHF
امکان ایجاد میکس شخصی با استفاده از حالت فوکوس
دارای اکولایزر، لیمیتر داخلی و کانال‌های پریست فرکانس
کنترل Pan برای تنظیم کردن جداگانه کانال‌های ورودی
پاسخ فرکانسی AF از 45 تا 15 کیلوهرتز
دارای دو باتری با طول عمر 6 ساعت (بسته به سطح صدا)
نشانگر LED برای وضعیت باتری و link
محفظه محکم و سبک وزن

گیرنده ایر مانیتور سنهایزر XSW IEM EK

بررسی گیرنده ایر مانیتور Sennheiser XSW IEM EK

سیستم ایر مانیتور XS Wireless سنهایزر یا همان XSW برای دستیابی به حداکثر کارایی بدون فدا کردن کیفیت صدا طراحی شده است. این خصوصیات در قالب یک پکیج قابل اعتماد با طرز کار آسان ارائه می‌شود. منوی بصری گیرنده شخصی‌سازی و دسترسی مستقیم به تنظیمات برای حالت‌های فوکوس، ولوم کنترل، لیمیتر و اکولایزر را فراهم کرده است. گیرنده کمری XSW IEM EK دارای ایرفون سنهایزر IE 4 و دو باتری AA است که بسته به سطح صدا تا 6 ساعت اجرای مداوم را پشتیبانی می‌کنند. نشانگر LED وضعیت باتری و link را نمایش می‌دهد.
وزن Sennheiser XSW IEM EK در حدود 270 گرم است و هنگام نصب روی لباس یا کمربند سنگینی خاصی ندارد.

گیرنده ایر مانیتور سنهایزر

ارتقای سیستم مانیتورینگ موجود

از گیرنده بادی‌پک (کمری) Sennheiser IEM EK می‌توان به‌عنوان جزء الحاقی برای یک سیستم ایر مانیتور XSW IEM SET موجود بهره گرفت. به عبارت دیگر با اضافه کردن هر تعداد گیرنده کمری سنهایزر IEM EK به یک سیستم ایر مانیتورینگ امکان بزرگتر کردن و توسعه دادن سیستم وجود دارد. این موضوع برای مواقعی کاربرد دارد که افراد یک گروه نیاز داشته باشند در هنگام اجرا یا تمرین از نحوه عملکرد دیگر اعضاء آگاه بوده و صدای اجرای آنها را بشنوند. در این حالت به‌راحتی می‌توان چند گیرنده IEM EK را به یک فرستنده IEM SR متصل کرد. تنظیمات صدا برای هر فرد به‌راحتی در این گیرنده کمری UHF سبک وزن انجام می‌گیرد.

ایرفون مانیتورینگ سنهایزر IE 4

ایرفون سنهایزر IE 4

هنگامی که روی صحنه کنسرت هستید، همراه داشتن یک ایرفون نویز ایزولیتینگ (Noise-isolating) مانند IE 4 Sennheiser که همچون عایق صدا عمل کرده و صدای در حال پخش را از صداهای خارجی روی صحنه مصون نگه دارد، ضروری است. این هدفون‌ داخل گوش جهت مانیتورینگ دقیق و با ثبات طراحی شده و صدای شما را با وضوح و داینامیک فوق‌العاده با پاسخ باس عالی ارائه می‌دهد. به‌علاوه، برای هر ایرفون IE 4 دو نوع سری هدفون در نظر گرفته شده تا به‌راحتی با گوش‌های مختلف سازگار شود. هدفون داخل گوش IE 4 از طریق یک جک 3.5 میلی‌متری به گیرنده وصل می‌شود. همچنین شما می‌توانید ایرفون اختصاصی خود مانند هدفون ایر مانیتور سنهایزرIE 100 PRO را نیز به گیرنده IEM EK متصل نمایید.

گیرنده ایر مانیتور سنهایزر XSW IEM EK

قابلیت شخصی سازی میکس

افراد می‌توانند میکس شخصی خود را از طریق تنظیمات Mono،Stereo و Focus Mode گیرنده ایر مانیتور XSW IEM EK طراحی کنند. کنترل‌های ساده آنها را قادر می‌سازد تا صدا و سوژه موردنظر را برای هر دو سیگنال چپ یا راست انتخاب کرده و بهترین تعادل را به دست آورند. مثلاً خواننده می‌تواند صدای آواز را افزایش دهد تا صدای خود را بهتر بشنود، در حالی که نوازنده ممکن است میکس ساز را ترجیح دهد.

سیستم ایر مانیتورینگ سنهایزر XSW IEM EK

از طرف دیگر، نوازندگان می‌توانند از حالت فوکوس نیز استفاده کنند. حالت فوکوس امکان اولویت بندی یک ورودی بر دیگری را از طریق گیرنده کمری سنهایزر XSW IEM EK برای ایجاد تجربه مانیتورینگ منحصربه‌فرد کاربر فراهم می‌کند. می‌توانید حالت فوکوس دلخواه خود را برای مانیتورینگ داخل گوش تنظیم کنید، میکس شخصی را بالانس نمایید، اکولایزر را تغییر دهید، کانال خود را انتخاب کرده یا به‌صورت دستی فرکانس را انتخاب نمایید.
قابلیت اکولایزر گیرنده ایر مانیتور XSW IEM EK فرکانس‌های بالا را در 13 کیلوهرتز به میزان 10 دسی‌بل تقویت می‌کند، لیمیتر نیز به‌منظور محافظت از گوش‌ها در برابر صداهای بلند، صدای خروجی گیرنده را 10 دسی‌بل کاهش می‌دهد.

گیرنده ایر مانیتور Sennheiser XSW IEM EK

طرز کار گیرنده استریو XSW IEM EK

از آنجا که سنهایزر سیستم ایر مانیتور XSW IEM SET را طوری طراحی کرده که برای کاربران تازه کار نیز قابل استفاده باشد، فرستنده و گیرنده این سیستم طرز کار پیچیده‌ای ندارند.
تنها با چند کلیک می‌توانید میکسی که می‌شنوید را بالانس کنید، بین حالت‌های فوکوس (focus) جابه‌جا شوید، اکولایزر را برای تقویت فرکانس‌های بالا به کار بگیرید، لیمیتر (limiter) را فعال کنید، از بین کانال‌های پریست گزینه جدیدی انتخاب کرده و یا فرکانس خود را به‌صورت دستی تنظیم نمایید. ویژگی‌ پیشرفته‌ای مانند لیمیتر با قطع کردن و کاهش سیگنال‌های بلند ناگهانی از گوش‌های شما محافظت می‌کند. اکولایزر نیز صدای شما را در فرکانس 13 کیلوهرتز تقویت می‌کند.

ایر مانیتورینگ سنهایزر XSW IEM

نمایشگر با نور پس زمینه

یک صفحه نمایش با نور پس زمینه‌ای که وضوح و کنتراست بالایی دارد، اطلاعات ضروری را حتی در صحنه‌ها و موقعیت‌های کم نور در اختیار شما قرار می‌دهد. به این ترتیب شما می‌توانید روی موارد مهم و اجرای خود اعم از موسیقی، تئاتر و سخنرانی تمرکز کنید.
منوی گیرنده ایر مانیتور سنهایزر XSW IEM EK دسترسی به تنظیماتی مانند حالت‌های فوکوس، کنترل صدا، لیمیتر و اکولایزر داخلی را فراهم می‌سازد. بنابراین هر یک از اعضای گروه می‌توانند میکس جداگانه‌ای برای خود ایجاد نمایند. یک کنترل pan نیز به شما امکان می‌دهد کانال‌های ورودی را به‌صورت جداگانه بالانس کنید.

سنهایزر نامی آشنا در صنعت صدا

هدفون سنهایزرسنهایزر به‌عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ صنعت صدا، در 80 سال گذشته نامی آشنا برای دوستداران اصالت و کیفیت بوده است. میکروفن‌های این برند، نه فقط ابزاری برای ضبط کردن صدا، بلکه شاه‌کلید رسیدن به موفقیت هستند. نام Sennheiser با میکروفن‌های سیمی و بی سیم و هدفون‌های استودیویی گره خورده است. گیتاریست‌های سراسر جهان می‌دانند که میکروفن‌های داینامیک e609 و e906 تقریباً با هر آمپلی‌فایر گیتاری فوق‌العاده هستند و استحکام آنها برای استفاده زنده عالی است. میکروفن داینامیک MD 421 به‌واسطه SPL بالا و پاسخ گذرای عالی، توسط مهندسان استودیو به‌عنوان یک راه‌حل انعطاف‌پذیر برای وکال، درام و کابینت گیتار باس شناخته می‌شود. 


ادامه متن را اینجا بخوانید.

فروش میکروفن سنهایزر دستیانتخاب میکروفن مناسب همان جایی است که موفقیت شما در حوزه صدا آغاز می‌شود. اگر میکروفن اشتباهی انتخاب کنید زمان ارزشمندتان را برای ویرایش صداها و نویزهای ناخواسته و برطرف کردن مشکلات صوتی هدر خواهید داد. با یک میکروفن خوب بهترین صدا را به دست خواهید آورد و همه چیز ساده‌تر پیش می‌رود. در این بین حساب کردن روی تجربه و اعتبار برندهای شناخته شده یک راه میان‌بر برای رسیدن به میکروفن مناسب است. Sennheiser یک تولید کننده معتبر و قدیمی انواع میکروفن، هدفون و سایر تجهیزات صوتی است. سنهایزر جزء آن دسته برندهایی است که در هر شرایطی خیال مهندسان صدا را راحت می‌کند.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :