هدفون ایر مانیتور سنهایزر IE 100 PRO | تجربه شنیداری بی‌نظیر

8,450,000 تومان
اطلاعیه: با توجه به نوسانات نرخ ارز لطفا قبل از خرید نهایی جهت تایید موجودی و قیمت کالا با همکاران ما در فروشگاه دیجی صدا تماس حاصل نمایید.
تماس برای خرید - 18 5000 88 021

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

SENNHEISER

ایرفون سنهایزر IE 100 PRO

اگر دوست دارید هنگام اجرای زنده یا تولید موسیقی در صدایی گرم و با وضوح بالا غوطه‌ور شوید، ایرفون سنهایزر IE 100 PRO گزینه مطلوب شماست. نوازندگان، دی‌جی‌ها و مهندسان صدا هدفون مانیتورینگ داخل گوش Sennheiser IE 100 PRO را که جانشین IE 40 PRO محبوب است، به‌خاطر صدای استثنایی، تجربه گوش دادن دقیق و راحتی بالا هنگام استفاده، برای اجرای زنده، میکس و تولید در استودیو یا به‌عنوان یک همراه روزمره انتخاب می‌کنند. سنهایزر این سیستم ایرمانیتور یا IEM را برای موقعیت‌هایی توسعه داده که هر تفاوت ظریفی مهم است، مانند استیج‌ها، برنامه‌های تلویزیونی، لایو ست‌ها (live set) و کاربردهای مشابه.

ایر مانیتور سنهایزر IE 100 PRO Clear

ایرفون سنهایزر IE 100 PRO به‌واسطه بهره‌مندی از درایور داینامیک نوآورانه خود بازتولید صدای فوق‌العاده دقیق و قدرتمند برای برنامه‌های زنده را تضمین می‌کند. دیافراگم به‌روز این هدفون داخل گوش صدایی گرم و در عین حال قدرتمند و غنی از جزئیات ارائه می‌دهد. حتی در استیج‌ها و محیط‌های بسیار پر سر و صدا، هر جنبه‌ای از صدای در حال مانیتورینگ بدون اعوجاج باقی می‌ماند. هدفون مقاوم و با دوام IE 100 PRO با گیرنده‌های کمری بی‌سیم IEM (ایر مانیتور)، میکسرها، تقویت‌کننده‌های هدفون و دستگاه‌های تلفن همراه سازگار است. شما می‌توانید از قدرت و دقت این ایرفون روی گوشی موبایل یا تبلت خود برای میکس و تولید در حال حرکت بهره ببرید.

ویژگی‌های ایرفون سنهایزر IE 100 PRO

• ترنسدیوسر (مبدل) داینامیک تک درایور 10 میلی متری
• طراحی ارگونومیک و قرارگیری راحت و ایمن داخل گوش
• مدیریت فشار صوتی (SPL) تا 115 دسی‌بل
• کاهش نویز غیرفعال تا 26 دسی‌بل
• نسخه بلوتوث: 5

• طراحی شده برای مانیتورینگ دقیق، قدرتمند و بدون ناهماهنگی
• پاسخ فرکانسی: 20 تا 18000 هرتز
• 3 سَری هدفون سیلیکونی (کوچک، متوسط و بزرگ)
• 10 ساعت طول عمر باتری (مدت زمان شارژ 1.5 ساعت)
• کابل قابل جداشدن
• سازگار با کانکتور IE Pro BT برای اتصال بی سیم

ایر مانیتور سنهایزرSennheiser IE 100 PRO

بررسی سیستم ایرفون سنهایزر IE 100 PRO

ایرفون مانیتورینگ IE 100 برای جایگزینی مدل محبوب Sennheiser IE 40 توسعه داده شده و محدوده فرکانسی وسیع از 20 تا 18 کیلوهرتز و عملکرد بدون اعوجاج تا 115 دسی‌بل SPL ارائه می‌دهد. درایور داینامیک 10 میلی‌متری، نقاط کراس‌اوور را حذف کرده و به کاهش اعوجاج و مشکلات فاز که می‌تواند باعث خستگی شنونده در طراحی‌های چند درایور شود، کمک می‌کند. این ایرفون از فناوری earpiece کارآمد سنهایزر بهره می‌برد تا به‌خوبی داخل گوش قرار گرفته و به‌طور طبیعی صدای محیط را تا 26 دسی‌بل کاهش ‌دهد.

ایرفون Sennheiser IE 100 PRO Clear

سیستم ایر مانیتور Sennheiser IE 100 PRO از همان طراحی ماژولار مدل‌های IE 500 PRO و IE 400 PRO پیروی می‌کند که به این هدفون های داخل گوش اجازه می‌دهد به‌عنوان مانیتورهای سیمی یا بی‌سیم عمل کنند. ایرفون سنهایزر IE 100 PRO نیز به‌علت برخورداری از کابل قابل جداشدن، هم به‌صورت یک IEM باسیم و هم به‌شکل یک ایر مانیتور بیسیم قابل استفاده است. سنهایزر کابل Y این ایر مانیتور را برای کاربردهای صحنه‌ای بازطراحی کرده است، به‌گونه‌ای که کانال کابل داخلی آن منحصربه‌فرد بوده و در انتظار ثبت اختراع است. وجود 3 جفت سَری‌های در اندازه‌های کوچک، متوسط و بزرگ امکان می‌دهد این ایرفون سنهایزر با گوش خوانندگان مختلف به‌راحتی سازگار باشد. یک ابزار تمیزکننده و کیف محافظ نیز همراه محصول عرضه می‌شود.

ایرفون سنهایزر IE 100 PRO

فناوری تک درایور هوشمند

سنهایزر همواره در محصولات خود نوآوری به کار می‌برد، هدفون های داخل گوش IE 100 Pro نیز از این قاعده مستثنی نیستند. اغلب سیستم‌های ایر مانیتور دارای چند درایور هستند. با این حال، سنهایزر در این ایرفون داخل گوش خود از فناوری جدید تک درایور داینامیک بهره برده است. استفاده از این فناوری پاسخی فوق‌العاده دقیق و قدرتمند را بدون هیچ گونه اعوجاج هارمونیکی که در برخی از سیستم‌های چند درایور وجود دارد، فراهم کرده و تجربه شنیداری بسیار با کیفیتی ارائه می‌دهد.

ایرفون سنهایزر IE 100 PRO

برخلاف هدفون‌های با چند درایور، در ایرفون تک درایور مانند Sennheiser IE 100 PRO محدوده فرکانسی به باندهای فرکانسی مختلف تقسیم نمی‌شود، در نتیجه طیف فرکانسی به‌طور قابل توجه گسترش می‌یابد. به‌همین دلیل اعوجاج، مشکلات فاز و ناهماهنگی در گوش داخلی کاهش یافته و نتیجه آن صدایی هماهنگ و قوی است. ضمن اینکه با کمتر شدن اعوجاج و مشکلات فازی از خستگی گوش در طول اجراهای طولانی نیز کاسته می‌شود.

ایرفون مانیتورینگ سنهایزر IE 100 PRO

پاسخ فرکانسی گسترده

درایور داینامیک 10 میلی‌متری ایرفون سنهایزر Sennheiser IE 100 PRO پاسخ فرکانسی گسترده 20 هرتز تا 18 کیلوهرتز و در نتیجه صدایی گرم و کامل ارائه می‌دهد که حتی در استیج‌های پر هیاهو و بلند، قدرتمند و یکدست است. تفاوت ندارد این ایرفون خواننده Sennheiser در سطوح پایین یا بالای فشار صوتی (تا 115 دسی‌بل SPL) استفاده شود، در هر صورت صدای شما بدون اعوجاج و شفاف باقی می‌ماند.

ایر مانیتور سنهایزرSennheiser IE 100 PRO

طراحی جمع و جور، ارگونومیک و ایمن

سنهایزر در طراحی این ایرفون مانیتورینگ تنها بر کیفیت صدا تمرکز نکرده است. ایرفون خواننده Sennheiser IE 100 Pro به‌واسطه طراحی ارگونومیک هوشمندانه دور گوش و ایرپاد صاف مانند هر مانیتور داخل گوش حرفه‌ای دیگری راحت و ایمن است. طراحی این سیستم ایر مانیتور در مقایسه با نسل قبلی خود بهینه شده، در نسبت با صدها گوش بررسی شده و مجدد بازطراحی شده است. نتیجه اینکه صاف است، محکم قرار می‌گیرد و حتی در جلسات طولانی هیچ وزنی ندارد. محفظه‌های جمع‌وجور و سبک در کنار طراحی ارگونومیک استفاده طولانی مدت از این ایرفون سنهایزر را ممکن می‌سازد. هنگام استفاده از آن نیاز نیست نگران افتادن هندزفری خود روی صحنه یا در حین رفت و آمد باشید چرا که به‌خوبی با گوش منطبق می‌شود.

هدفون داخل گوش سنهایزر IE 100 PRO

این ایرفون مانند مدل‌های IE 400 و IE 500 از فناوری earpiece اثربخش سنهایزر بهره می‌برد تا اطمینان حاصل شود که به‌درستی داخل گوش قرار می‌گیرد. به این ترتیب با کاهش صدای محیط امکان مانیتورینگ با ولوم پایین‌تر فراهم شده و محافظت بیشتری از شنوایی فراهم می‌شود. در واقع به همین علت و برای حفاظت از گوش‌ها در استیج‌های بلند یک جفت سَری متوسط فومی همراه Sennheiser IE 100 PRO در نظر گرفته شده که امکان 26 دسی‌بل تضعیف نویز را فراهم می‌کند. این سَری فومی به‌خوبی کانال گوش شما را پوشانده و یک فضای بسته آکوستیک ایجاد می‌کند که بازتولید باس تقویت شده یکی از مزیت‌های آن است. به این ترتیب با کاهش صداهای بیرونی اضافی می‌توانید صدایتان را به‌وضوح شنیده و روی موسیقی خود تمرکز کنید.

هندزفری خواننده - ایر مانیتور سنهایزر IE 100 PRO Clear

کابل جداشدنی و امکان استفاده بی سیم

کابل هدفون داخل گوش Sennheiser IE 100 PRO یک کابل Y سیاه قابل جدا شدن با قلاب‌های دور گوش تقویت شده است. این کابل جداشدنی که دارای یک کانال کابل داخلی برای صحنه کنسرت است، در انتظار ثبت اختراع به سر می‌برد. مجرای کابل اختصاصی با اتصال داخل محفظه گوش، خطر پارگی و آسیب دیدن کابل را کاهش می‌دهد.

ایرفون خواننده - ایر مانیتور سنهایزرSennheiser IE 100 PRO

اگر می‌خواهید تنها از یک ایرپاد استفاده کنید، می‌توانید کابل Y را با کابل IE PRO Mono که یک کابل مونو یک طرفه است (به‌طور جداگانه باید تهیه شود) جایگزین کنید.
برای استفاده از این ایرفون سنهایزر به‌صورت بی سیم می‌توانید کابل را جدا کرده و از یک رابط Sennheiser IE Pro BT استفاده نمایید. مبدل IE Pro BT جداگانه باید خریداری شود.

ایر مانیتور سنهایزرSennheiser IE 100 PRO

محتویات پکیج ایرفون سنهایزر IE 100 PRO

ایرفون IE 100 PRO
کابل 1.3 متری IE PRO
3 سَری هدفون سیلیکونی (کوچک، متوسط و بزرگ)
سَری فومی IE PRO
کیف محافظ
ابزار تمیزکننده

سنهایزر نامی آشنا در صنعت صدا

هدفون سنهایزرسنهایزر به‌عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ صنعت صدا، در 80 سال گذشته نامی آشنا برای دوستداران اصالت و کیفیت بوده است. میکروفن‌های این برند، نه فقط ابزاری برای ضبط کردن صدا، بلکه شاه‌کلید رسیدن به موفقیت هستند. نام Sennheiser با میکروفن‌های سیمی و بی سیم و هدفون‌های استودیویی گره خورده است. گیتاریست‌های سراسر جهان می‌دانند که میکروفن‌های داینامیک e609 و e906 تقریباً با هر آمپلی‌فایر گیتاری فوق‌العاده هستند و استحکام آنها برای استفاده زنده عالی است. میکروفن داینامیک MD 421 به‌واسطه SPL بالا و پاسخ گذرای عالی، توسط مهندسان استودیو به‌عنوان یک راه‌حل انعطاف‌پذیر برای وکال، درام و کابینت گیتار باس شناخته می‌شود. 


ادامه متن را اینجا بخوانید.

فروش میکروفن سنهایزر دستیانتخاب میکروفن مناسب همان جایی است که موفقیت شما در حوزه صدا آغاز می‌شود. اگر میکروفن اشتباهی انتخاب کنید زمان ارزشمندتان را برای ویرایش صداها و نویزهای ناخواسته و برطرف کردن مشکلات صوتی هدر خواهید داد. با یک میکروفن خوب بهترین صدا را به دست خواهید آورد و همه چیز ساده‌تر پیش می‌رود. در این بین حساب کردن روی تجربه و اعتبار برندهای شناخته شده یک راه میان‌بر برای رسیدن به میکروفن مناسب است. Sennheiser یک تولید کننده معتبر و قدیمی انواع میکروفن، هدفون و سایر تجهیزات صوتی است. سنهایزر جزء آن دسته برندهایی است که در هر شرایطی خیال مهندسان صدا را راحت می‌کند.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :

1402/08/03 محمدرضا درویش

آیا این هدفون بلوتوس دارد باتشکر و سپاس

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
خیر بلوتوث ندارد.