کارت صدا زوم ZOOM AMS-24 | تجربه گیم و استریم بی‌دردسر

7,800,000 تومان

  • 18 ماه گارانتی دیجی صدا - گارانتی پاسخگو

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

ZOOM

کارت صدا زوم AMS-24

کارت صدای ارزان برای استریمرها و نوازندگان

به‌عنوان گزینه‌ای مناسب برای استریمرها، موزیسین‌ها و نوازندگان انفرادی، کارت صدا Zoom AMS-24 یک رابط صوتی جمع‌وجور با کیفیت صدای بالا و طرز کار ساده و آسان است که امکان ضبط موسیقی و استریم را برای کاربران فراهم می‌کند. AMS-24 دارای ویژگی‌هایی است که خرید آن را برای طیف گسترده‌ای از کاربران توجیه‌پذیر می‌سازد.
حمل بدون دردسر، امکان اتصال به کامپیوتر و گوشی موبایل، ورودی‌های کمبو TRS/XLR در کنار قیمت ارزان و مناسب، کارت صدا زوم AMS-24 را به گزینه‌ای ایده‌آل برای ضبط موسیقی در منزل یا استودیو شخصی تبدیل کرده است. به خصوص افرادی که به‌دنبال یک کارت صدا جیبی و کوچک برای گوشی موبایل اندروید یا آیفون خود هستند تا همه جا امکان ضبط صدا یا استریم داشته باشند، از مدل‌هایی شبیه Zoom AMS-24 استقبال می‌کنند.

کارت صدا Zoom AMS-24

کارت صدا زوم AMS-24 برای گوشی موبایل و گیتار

کارت صدا زوم AMS-24 به شما امکان می‌دهد سازها یا میکروفون‌های خود را به ورودی‌های TRS/XLR وصل کرده و با فعال کردن سوئیچ فانتوم پاور 48 ولت، از میکروفون‌های کاندنسر استفاده نمایید. در صورت تمایل از طریق جک‌های هدفون 3.5 میلی متری مانیتورینگ انجام دهید یا اسپیکرمانیتورینگ خود را به خروجی استریو TRS کارت صدا Zoom AMS-24 وصل کنید. این کارت صدای ارزان قیمت از ضبط صدا با وضوح 24 بیت / 96 کیلوهرتز پشتیبانی می‌کند که برای بسیاری از کاربردها کیفیت مناسبی است.
رابط صوتی زوم AMS-24 از طریق کانکتور USB کامپیوتر شما تغذیه می‌شود، اما در صورت استفاده همراه با گوشی هوشمند یا تبلت، می‌توان از دو باتری AA استفاده کرده یا آن را با یک آداپتور AC مستقیم به برق وصل کرد. عملکردهای نظارت مستقیم و loopback فرایند لایه‌بندی یا اضافه کردن موسیقی به استریم‌ها و... را ساده و آسان کرده‌اند.

ویژگی‌های کارت صدا زوم AMS-24 

* مناسب موزیسین‌ها، نوازندگان، پادکسترها و استریمرها
* 2 ورودی TRS/XLR مجهز به پری‌امپ‌های زوم با نویز پایین و فانتوم پاور 48V+
* وضوح صدای 24 بیت / 96 کیلوهرتز
* قابلیت Loopback برای استریم
* سازگار با کامپیوترهای مک و ویندوز
* خروجی‌های هدفون و استریو TRS و مانیتورینگ بدون تأخیر
* سازگار با گوشی های اندروید و آیفون
* وزن سبک و جابه‌جایی آسان
* امکان تغذیه توسط Bus کامپیوتر، باتری AA، باتری USB و اتصال مستقیم به برق

بررسی کارت صدا زوم Zoom AMS-24

مناسب برای ضبط موسیقی و استریم

سری کارت صدای AMS زوم برای موزیسین‌ها و افرادی طراحی شده که تمایل دارند با نرم‌افزار DAW خود موسیقی ضبط کرده یا به‌آسانی و بدون دردسرهای رایج روی پلتفرم‌های آنلاین مانند یوتیوب و توییچ لایو استریم داشته باشند. کارت صداهای سری AMS با انواع دستگاه‌ها سازگاری داشته و تقریبا روی هر دستگاهی قابل استفاده هستند. کارت صدا زوم AMS-24 نیز از اتصال به کامپیوترهای مک و ویندوز و نیز گوشی ها و تبلت‌های اندروید و iOS پشتیبانی می‌کند و به‌طور یکپارچه با نرم‌افزارها، برنامه‌ها و پلتفرم‌های رایج ضبط صدا یا پخش استریم ادغام می‌شود.

کارت صدا Zoom AMS-24 برای ضبط موسیقی و استریم و لایو

دو حالت قابل تغییر Music و Streaming

در کارت صدا Zoom AMS-24 دو حالت مجزای Music و Streaming در نظر گرفته شده است. به‌وسیله یک سوئیچ کوچک در بالای پنل جلوی AMS-24 می‌توان به‌سادگی بین دو حالت استریمینگ و موزیک جابه‌جا شد.
در حالت Streaming تمام ورودی‌ها در قالب یک سیگنال واحد ترکیب می‌شوند، بنابراین می‌توانید به‌راحتی و بدون نیاز به نرم‌افزار های اضافی اقدام به استریم نمایید. این حالت برای نوازندگان، خوانندگان و تولیدکنندگان محتوا مفید است.
برای مثال این حالت برای استریم کردن یک آواز انفرادی همراه با گیتار به کار می‌آید. صدای آواز و گیتار همانند زمان استفاده از میکسر، ترکیب شده و سپس به کامپیوتر، گوشی موبایل یا تبلت ارسال می‌شوند. همچنین در حالت Streaming می‌توان صدای خروجی کامپیوتر، گوشی یا تبلت را به خروجی‌های A و B کارت صدا زوم AMS-24 ارسال کرد. برای مثال هنگام ضبط پادکست دو نفر می‌توانند هم‌زمان صدا را مانیتور کنند.

طرز کار کارت صدا زوم AMS-24

هنگام استفاده از حالت Streaming کارت صدا زوم AMS-24 می‌توانید به پلتفرم‌های پخش زنده مانند یوتیوب، توییچ، اینستاگرام، پاترئون و... متصل شوید.
زمانی که حالت ضبط روی Music تنظیم شده باشد، می‌توانید از مسیریابی‌های ورودی و خروجی مختلف برای ضبط صدا در نرم‌افزار DAW خود استفاده کنید. به‌عبارت دیگر در این حالت هر ورودی به‌طور مستقل با کنترل gain مجزا عمل می‌کند. برای مثال اگر بخواهید آواز و صدای ساز خود را در ترک‌های جداگانه ضبط کنید، کارت صدا زوم AMS-24 در حالت Music مانند کارت صداهای عادی عمل کرده و برای هر ورودی سیگنال صوتی مجزایی به کامپیوتر، گوشی موبایل یا تبلت شما ارسال می‌کند. همچنین هنگام فعال بودن حالت Music می‌توان از طریق جک‌های هدفون A و B صداهای مختلفی را از کامپیوتر، گوشی یا تبلت خروجی گرفت. برای مثال در حالی که یک نفر در حال ضبط صدا با کامپیوتر است، فرد دیگری می‌تواند با استفاده از هدفون به صدای متفاوتی گوش بدهد.
در حالت Music امکان کار با نرم‌افزارهای ویرایش صوتی مانند Adobe Audition ،Pro Tools ،Cubase ،Garage Band و... وجود دارد.

کارت صدا زوم AMS-24 برای گوشی موبایل اندروید و آیفون، ضبط صدای ساز و گیتار

کارت صدا USB با دو ورودی و چهار خروجی

کارت صدا زوم AMS-24 برای ضبط یا استریم تک نفره ایده‌آل است، به خصوص برای افرادی که تمایل دارند کارت صدای خود را همیشه همراه داشته و در محیط‌های مختلف اقدام به استریم و پخش زنده در شبکه‌های اجتماعی نمایند. Zoom AMS-24 دارای دو ورودی ترکیبی XLR/TRS مجهز به پری‌امپ‌های نویز پایین زوم است. ورودی شماره 1 از نوع Hi-Z است یعنی امکان اتصال سازهایی مثل گیتار به آن وجود دارد. وجود دو خروجی هدفون 3.5 میلی‌متری و دو خروجی استریو TRS برای اسپیکرهای مانیتورینگ امکان مانیتور کردن صدا را فراهم کرده است.

کارت صدا Zoom AMS-24 برای ضبط صدای گیتار و ساز

سوئیچ‌های میکروفن / گیتار و فانتوم پاور

ورودی شماره 1 کارت صدا زوم AMS-24 دارای یک سوئیچ میکروفن/لاین و گیتار است. زمانی که این سوئیچ روی حالت گیتار قرار بگیرد، شما یک ورودی Hi-Z برای اتصال گیتار خود در اختیار خواهید داشت.
سوئیچ 48V فانتوم پاور مورد نیاز میکروفن‌های کاندنسر را فعال یا غیرفعال می‌کند.
یک چراغ قرمز رنگ نیز روی کارت صدا زوم AMS-24 وجود دارد که حالت stereo link را نشان می‌دهد. زمانی که دو سیگنال ورودی برای ضبط استریو یا استریمینگ با یکدیگر ترکیب شوند، شما می‌توانید هر دو ورودی را با یک ناب gain کنترل نمایید.

کارت صدا زوم AMS-24 برای گوشی موبایل اندروید و آیفون

حالت‌های مختلف تامین انرژی

کارت صدا زوم Zoom AMS-24 زمانی که به کامپیوتر یا لپ تاپ متصل شود، انرژی موردنیاز خود را از طریق پورت USB سیستم دریافت می‌کند.
وقتی این کارت صدا را به گوشی موبایل اندروید و آیفون یا تبلت وصل می‌کنید به یک منبع تغذیه خارجی نیاز دارید. در این شرایط می‌توانید از باتری‌های AA یا باتری USB استفاده کرده یا به‌وسیله یک آداپتور AC آن را به‌طور مستقیم به برق وصل نمایید. البته آداپتور را جداگانه باید خریداری کرد.

کارت صدا Zoom AMS-24 برای گوشی موبایل اندروید و آیفون

کیفیت صدای خوب Zoom AMS-24

کارت صدای ارزان قیمت زوم AMS-24 با استفاده از پیش‌تقویت‌کننده‌ها یا همان پری‌امپ‌های میکروفون کم نویز، کیفیت صدای 24 بیت / 96 کیلوهرتز را ارائه می‌دهد که برای ضبط صدا و موسیقی، پادکست، استریم و سایر کاربردهای صوتی مناسب است.

مانیتورینگ داخلی

با فعال کردن سوئیچ direct monitoring در کارت صدا زوم AMS-24 می‌توانید سیگنال ورودی میکروفون را هم‌زمان با ارسال به DAW یا نرم‌افزار استریم، به خروجی هدفون ارسال کرده و بدون تأخیر مانیتور نمایید.

کارت صدا زوم AMS-24 کارت صدا USB ارزان قیمت

قابلیت loopback کارت صدا زوم AMS-24

سوئیچ loopback، سیگنال دریافت شده از میکروفون را با صدای پخش شده از کامپیوتر شما ترکیب کرده و آن را به نرم‌افزار استریم می‌فرستد. این قابلیت افزودن موسیقی پس‌زمینه به استریم یا داشتن یک آواز زنده همراه با یک قطعه موسیقی را ممکن می‌سازد.

طرز کار سریع و آسان

با سوئیچ‌های سخت‌افزاری کارت صدا زوم AMS-24 در زمان پخش استریم به‌سهولت و بدون نیاز به نرم‌افزار می‌توان کنترل‌های لازم را انجام داد.

محصولات زوم - رکوردر F6 زوم ZOOM یکی از نام‌های شناخته شده و معتبر بازار تجهیزات صوتی است که تولیدات آن در حدود 130 کشور به فروش می‌رسد. شرکت زوم در سال 1983 در شهر توکیوی کشور ژاپن تاسیس شد. این شرکت در ابتدا روی تولید رکوردرهای دستی تمرکز داشت، اما خیلی زود بر تنوع محصولات خود افزود. امروز محصولات برند زوم نیازهای طیف گسترده‌ای از نوازندگان، موزیسین‌ها، پادکسترها، تولیدکنندگان محتوا، فیلمسازان و... در سراسر جهان را پوشش می‌دهد.
حدود 90 درصد محصولات شرکت ZOOM در خارج از ژاپن و از طریق حدود 53 دفتر توزیعی به فروش می‌رسد. در بازار ایران نیز نمایندگی فروش زوم وجود داشته و سال‌هاست محصولات آن عرضه می‌شوند.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

کارت صدا برای گوشی موبایل اگر به‌دنبال یک کارت صدای با کیفیت و ارزان برای ضبط موسیقی یا استریم هستید، سری Zoom AMS گزینه‌ای عالی برای شماست. با استفاده از کارت صدا سری AMS شرکت زوم، کاربرانی که تمایل به پخش گیمینگ، لایو و استریم آنلاین دارند، به‌سادگی می‌توانند به‌طور زنده در فضای مجازی محتوای خود را به اشتراک بگذارند.
امکان اتصال به گوشی‌های اندروید و آیفون، وزن سبک، طرز کار سریع و راحت و قیمت مناسب و به‌صرفه، باعث شده تا سری کارت صدا AMS شرکت زوم قادر به برآورده کردن نیازهای نوازندگان انفرادی، پادکسترها، استریمرها، گروه‌های کوچک موسیقی و تولیدکنندگان محتوا باشد. در واقع با وجود اینکه در بازار مدل‌های زیادی از رابط صوتی وجود دارد اما وجه تمایز کارت صدا زوم سری Zoom AMS در این است که مجموعه‌ای از امکانات کاربردی را برای هنرمندان و تولیدکنندگان محتوای علاقه‌مند به پخش استریم با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب ارائه می‌دهد.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :