میکسر دیجیتال و رکوردر زوم ZOOM LiveTrak L20

65,000,000 تومان

  • 18 ماه گارانتی دیجی صدا - گارانتی پاسخگو

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

ZOOM

میکسر زوم L20

همه کارۀ استودیوی شما     

میکسر دیجیتال زوم LiveTrak L-20 یک راه‌حل عالی برای ضبط استودیویی، تمرینات گروهی و اجرای زنده است که انتظارات و خواسته‌های شما را برآورده خواهد کرد. تفاوتی ندارد یک گروه نوازنده باشید یا یک مهندس صدا، در هر حال میکسر همه کاره Zoom LiveTrak L-20 امکانات و قابلیت‌های متنوعی در اختیار شما می‌گذارد که پاسخگوی نیازهایتان برای میکس، ضبط، مانیتور، پخش و ریمیکس خواهد بود. میکسر زوم L20 یک میکسر 20 کاناله است که برای طیف وسیعی از کاربردهای حرفه‌ای گزینه‌ای مناسب به‌شمار می‌رود.

میکسر Zoom L20

میکس زنده حرفه‌ای با 20 کانال مجزا

هر کانال ورودی مونو دارای جک ترکیبی XLR/TRS، اکولایزر 3 بانده، کمپرسور و فیلتر برش فرکانس پایین است. چهار کانال ورودی استریو سیگنال‌های لاین را از طریق جک‌های RCA یا TS می‌پذیرند. در بخش خروجی، میکسر زوم L20 دارای خروجی‌های اصلی چپ و راست، ارسال‌های AUX و خروجی‌های مستقیم برای همه کانال‌هاست. این میکسر به شما امکان می‌دهد تا 22 ترک صدا را به‌طور هم‌‌زمان ضبط کنید. میکسر Zoom L20 همچنین می‌تواند به‌عنوان یک رابط صوتی USB برای Mac ،PC یا دستگاه iOS شما استفاده شود.

امکانات میکسر زوم Zoom LiveTrak L20

• 20 کانال مجزا (16 مونو و 2 استریو)
• ضبط هم‌زمان 22 ترک و بازپخش (playback) 20 ترک
• رابط صوتی USB برای کامپیوتر با 22 ورودی و 4 خروجی
• خروجی‌های اصلی و 6 خروجی هدفون مانیتورینگ (برای سفارشی‌سازی میکس‌های جداگانه)
• خروجی هدفون اختصاصی برای مهندس صدا
• ورودی‌های مونو XLR/TRS و استریو لاین RCA و TS
• پشتیبانی از ورودی‌های Hi-Z روی کانال‌های 1 و 2
• دارای پد 26 دسی‌بل روی کانال‌های 3 تا 16
• دکمه‌های Solo و Mute روی هر کانال

• قابلیت ذخیره‌سازی حداکثر نه scene در یک زمان
• 20 افکت chorus ،delay و reverb داخلی با پارامترهای قابل‌تنظیم
• دارای دو effect bus
• امکان اضافه کردن ترک‌های backing و click از روی کامپیوتر به میکس یا ضبط
• میکروفن slate داخلی
• نرخ‌های سمپلینگ 44.1، 48 و 96 کیلوهرتز
• ضبط تا کیفیت 24 بیت / 96 کیلوهرتز روی کارت SD
• سازگاری class-compliant با دستگاه‌های iOS
• چنل استریپ دارای اکولایزر 3 بانده، کنترل فشرده‌سازی (کمپرسور) و فیلتر برش فرکانس پایین

• سازگار با برنامه Remote Mixer برای iPad
• ورودی کارت SD
• مترونوم داخلی (metronome)
• عملکردهای شروع و توقف خودکار ضبط و Pre-record
• قابلیت وارد کردن و خروجی گرفتن از پروژه‌ها به‌وسیله پورت USB
• فانتوم پاور 48V+
• عملکردهای سازگار با پدال ZOOM FS01 (جداگانه باید خریداری شود)
• عملکرد ذخیره خودکار power-save
• وزن حدود 3.7 کیلوگرم

میکسر دیجیتال زوم LiveTrak L20

بررسی میکسر دیجیتال و رکوردر مولتی ترک Zoom LiveTrak L-20

میکسر Zoom L20 دارای 16 کانال مونوست که هر کدام از ورودی‌های ترکیبی میکروفن/لاین XLR-TRS مجهز به پری‌امپ‌های میکروفن با gain بالا و نویز کم، فانتوم پاور 48V+ و یک ناب کمپرسور برخوردار است. کانال‌های 1 و 2 ورودی‌های Hi-Z دارند که امکان اتصال گیتار الکتریک یا باس را فراهم می‌کنند. کانال‌های استریو 17/18 و 19/20 نیز دارای کانکتورهای TS و RCA برای دریافت اتصالات لاین نظیر کیبورد یا دیگر تجهیزات صوتی هستند.
همه کانال‌های میکسر زوم L20 با چنل استریپ کار می‌کنند که دارای فیلتر برش فرکانس پایین (low cut)، اکولایزر سه بانده، کنترل PAN و دو send FX برای ارسال سیگنال به پردازنده افکت داخلی با 2 کانال EFX Return اختصاصی است. خروجی اصلی از کانکتورهای XLR بالانس شده استفاده می‌کند، در حالی که ارسال سیگنال مانیتورینگ استریو از طریق دو خروجی TRS  قابل انجام است. علاوه بر این، میکسر دیجیتال زوم LiveTrak L-20 دارای پنج خروجی هدفون است که هر کدام قادر به پخش میکس‌های سفارشی هستند.

رکوردر مولتی ترک Zoom LiveTrak L-20

هنگام کار با میکسر دیجیتال و رکوردر مولتی ترک Zoom L20 قابلیت ذخیره‌سازی نه scene وجود دارد که که شما می‌توانید از طریق آنها تنظیمات مختلف را ذخیره کرده و در هر زمان نیاز بود، به‌سرعت فراخوانی نمایید.
میکسر زوم L20 قادر است به‌طور هم‌زمان 22 ترک شامل تمام کانال‌ها به‌همراه خروجی استریو فیدر اصلی را با حداکثر وضوح 24 بیت / 96 کیلوهرتز ضبط کند. فایل‌ها به‌راحتی روی کامپیوتر کپی شده و در DAW قابل استفاده هستند. علاوه بر این، همانند سایر رکوردرهای حرفه‌ای، عملکردهای overdubbing و punching in/out نیز برای ضبط مولتی ترک از طریق LiveTrak L-20 در دسترس است. میکسر زوم L20 همچنین مانند یک رابط صوتی USB با 22 ورودی / 4 خروجی عمل می‌کند، بنابراین می‌توانید ترک‌های صوتی را مستقیماً در نرم‌افزار DAW مورد علاقه خود روی کامپیوتر ضبط کنید.
وجود نشانگرهای LED روی همه کانال‌ها، مترونوم داخلی و یک میکروفن slate داخلی از دیگر ویژگی‌های میکسر دیجیتال زوم L20 است.

میکس زنده با میکسر Zoom LiveTrak L-20

میکس زنده با کمترین دردسر با Zoom L20

میکسر دیجیتال زوم LiveTrak L-20 به شما برای میکس، ضبط، مانیتور و تولید آثار حرفه‌ای کمک می‌کند. این کنسول دیجیتال به شما امکان می‌دهد به‌طور زنده اجرای خود را میکس کرده و تا 20 کانال مجزا را ضبط نمایید. ضمن اینکه 6 خروجی هدفون تا 6 میکس سفارشی جهت مانیتورینگ بدون تأخیر را برایتان فراهم می‌کنند.
هر یک از 20 کانال مجزای میکسر زوم L20 (16 کانال مونو به‌علاوه دو استریو) دارای یک اکولایزر پارامتریک فرکانس میانی 3 بانده و افکت‌های داخلی است. 16 کانال مونو آن نیز یک کمپرسور اختصاصی دارند. چنل استریپ Zoom L20 با این کنترل‌ها به‌علاوه نشانگرهای LED رنگی، همان چیزی را که برای کنترل بصری نیاز دارید برایتان فراهم می‌کند.

ضبط 22 ترک با میکسر زوم LiveTrak L20

میکسر زوم L20 و ضبط هم‌زمان 22 ترک

با میکسر دیجیتال زوم LiveTrak L-20 می توانید 20 ترک مجزا را تا حداکثر وضوح 24 بیت / 96 کیلوهرتز با فرمت صدای WAV روی کارت SD ضبط کرده و هم‌زمان برنامه زنده خود را میکس کنید. ترک‌ها قبل از اکولایزر و افکت‌ها ضبط می‌شوند، بنابراین در هر زمان می‌توان آنها را جهت میکس و ویرایش بیشتر به نرم‌افزار DAW منتقل کرد. توجه داشته باشید که افکت‌ها، اکولایزر، قابلیت overdubbing، حالت رابط صوتی و حالت‌های Fader A-E میکسر زوم L20 در سمپل ریت 96 کیلوهرتز در دسترس نیستند. ضبط 22 ترک هم‌زمان نیز در حالت رابط صوتی امکان‌پذیر است (کانال‌های 1 تا 20 به‌همراه سیگنال استریوی خروجی فیدر اصلی).

مانیتورینگ سفارشی با میکسر زوم L20

6 خروجی هدفون و 6 مانیتورینگ سفارشی

هر یک از پنج خروجی مانیتور Zoom L20 این قابلیت را دارد که یک میکس سفارشی و اختصاصی ارائه دهد، بنابراین هر نوازنده می‌تواند میکس متناسب با ترجیحات خود را داشته باشد. آمپلی‌فایر هدفون میکسر زوم L20 صدایی تولید می‌کند که در هر محیط زنده‌ای، ولو با وجود صداهای بلند قابل شنیدن است، بدون اینکه نیاز به تنظیم جداگانه‌ای برای مانیتورینگ باشد.
اما میکسر زوم LiveTrak L-20 یک خروجی دیگر هم دارد. خروجی هفتم به‌طور اختصاصی برای مهندسان صدا طراحی شده است. به‌وسیله این خروجی مهندس صدا قادر است میکس اصلی و هر یک از میکس‌های فرعی را کنترل کرده و آن‌ها را تنظیم نماید.

اتصال میکسر Zoom L20 به کامپیوتر

قابل استفاده به‌عنوان رابط صوتی USB

میکسر Zoom LiveTrak L-20 مانند یک رابط صوتی USB با 22 ورودی / 4 خروجی با گزینه‌های مسیریابی انعطاف‌پذیر قابل استفاده است که امکانات متنوعی را در اختیار شما می‌گذارد. میکسر زوم L20 یک دستگاه class compliant است، یعنی می‌شود آن را به یک کامپیوتر یا گوشی موبایل iOS متصل کرد تا بدون نیاز به نصب هیچ نرم‌افزار یا درایور خاصی شروع به کار کند (در این حالت یک آداپتور دوربین Lightning به USB شرکت اپل مورد نیاز است).

اتصال میکروفن بیسیم به میکسر دیجیتال زوم LiveTrak L20

بهترین پری‌امپ‌های زوم و کیفیت صدای بالا

میکسر دیجیتال و رکوردر مولتی ترک LiveTrak L-20 مجهز به بی‌صداترین و پیشرفته‌ترین پری‌امپ‌هایی است که شرکت زوم ساخته است. همچنین این میکسر دیجیتال از نرخ نمونه‌برداری 96 کیلوهرتز هنگام ضبط روی کارت SD پشتیبانی می‌کند، بنابراین شما قادر هستید ضبط خود را با وضوح بالا انجام دهید. به یاد داشته باشید در حالت رابط صوتی، میکسر زوم L20 تنها تا حداکثر وضوح 48 کیلوهرتز را به‌طور هم‌زمان روی کامپیوتر و کارت SD پشتیبانی می‌کند.

ضبط اجرای زنده با رکوردر مولتی ترک Zoom LiveTrak L-20

ذخیره‌سازی و فراخوانی تنظیمات در میکسر زوم L20 

در زمان استفاده از میکسر زوم L20 می‌توانید تنظیمات مدنظر خود را جهت فراخوانی مجدد ذخیره نمایید. به این منظور منابع صوتی مختلف را میکس کرده و سطح صدای هر منبع را تنظیم نمایید. سپس تنظیمات خود را در یکی از نه scene از پیش تنظیم‌شده ذخیره کنید. هر زمان که بخواهید این امکان وجود دارد که به‌راحتی فشار دادن یک دکمه، یک scene را بازیابی کنید تا بلافاصله پیکربندی LiveTrak L-20 تغییر کند. کافی است scene های مختلفی برای سناریوهای رایج مانند اجرای زنده، تمرینات گروهی و موارد دیگر ایجاد نمایید تا کارتان راحت‌تر شود.

صدابرداری حرفه ای با میکسر Zoom LiveTrak L-20

دارای میکروفن slate داخلی

در میکسر دیجیتال Zoom LiveTrak L-20 یک میکروفن به کارگرفته شده که جهت ضبط کلمات و توضیحات یا گفتگو مورد استفاده قرار می‌گیرد. می‌توان از این میکروفن برای ضبط یک کلمه یا عبارت کوتاه استفاده کرد تا یک نقطه مرجع برای شناسایی برداشت‌های مختلف باشد. برای مثال یک مهندس صدا یا نوازنده قادر است از میکروفن slate میکسر زوم L20 برای ضبط عبارت «شروع برداشت» قبل از شروع هر ضبطی استفاده کند تا برداشت‌های متفاوت از هم جدا شوند و ادیتور به‌راحتی قادر به شناسایی برداشت‌های مختلف باشد. در میکسر زوم مدل Zoom L20 میکروفن slate بالای نمایشگر قرار دارد.
این میکروفن برای گفتگو یا talkback نیز قابل بهره‌گیری است. میکروفن talkback برای ارتباط با نوازندگان یا سایر اعضای گروه یا پخش صدای یک شخص از بلندگوهای استودیو یا اتاق کنترل استفاده می‌شود. برای مثال، یک مهندس صدا می‌تواند از میکروفن talkback برای ارائه راهنمایی به نوازندگان یا سؤال از آنها در مورد نحوه عملکردشان استفاده کند.

میکس بی سیم و از راه دور با میکسر زوم LiveTrak L20

تجربه میکس بی‌سیم با LiveTrak L20

میکسر دیجیتال و رکوردر مولتی ترک LiveTrak L-20 امکان کنترل و میکس بی‌سیم را از طریق یک اپلیکیشن iOS رایگان ارائه می‌دهد که دارای اکثر عملکردهای داخلی، از جمله تنظیم سطح صدا و حالت‌های Fader،Scene ،EQ ،send EFX ،return، پارامترها و موارد دیگر است. حتی می‌توانید کتابخانه افکت‌ها و کتابخانه Scene میکسر زوم L20 را به‌طور مستقیم مدیریت کنید. همه اینها در یک نمای Monitor Out بزرگ با کنترل‌هایی کوچک یا یک نمای Monitor Out کوچک با کنترل‌هایی بیشتر در دسترس شماست.
این قابلیت میکسر زوم LiveTrak L20 با آیپدهای دارای iPadOS 13 یا نسخه‌های بالاتر سازگار است.
البته برای استفاده از این قابلیت یک آداپتور بلوتوث شرکت زوم مانند BTA-1 نیز موردنیاز است. آداپتوری مانند Zoom BTA-1 ارتباط بی‌سیم را تا فاصله 10 متری در فضای داخلی بدون مانع پوشش می‌دهد.

ضبط صدای درام با میکسر زوم L20

فعال‌سازی ضبط خودکار

از طریق دستورات ورودی صوتی میکسر زوم L20 را طوری تنظیم نمایید که به‌طور خودکار اقدام به ضبط کند. برای مثال آن را طوری تنظیم کنید که وقتی فیدر اصلی سطح دسی‌بل مشخصی را شناسایی کرد ضبط آغاز شود، یا از یک آکورد گیتار یا ضربه درام برای شروع ترک استفاده کنید. اگر عملکرد pre-record را فعال کرده باشید تا دو ثانیه قبل از شروع ضبط، داده‌ها ضبط می‌شوند تا ابتدای اجراها از بین نرود.

میکسر استودیویی حرفه ای Zoom L20

حالت‌های چندکاره

میکسر دیجیتال زوم LiveTrak L-20 چندین حالت عملیاتی را در اختیار شما می‌گذارد. در حالت رابط صوتی ارسال ورودی‌ها و خروجی‌ها به نرم‌افزار DAW روی سیستم امکان‌پذیر است. با استفاده از حالت USB Host، پروژه‌ها و فایل‌های صوتی را به یک فلش USB منتقل کنید. در حالت Card Reader نیز میکسر زوم L20 مانند یک کارت‌خوان SD عمل کرده و می‌توانید فایل‌های صوتی را بین میکسر و کامپیوتر خود جابه‌جا نمایید.

ضبط و پخش صدا با میکسر دیجیتال زوم LiveTrak L20

قابلیت USB Audio Return

میکسر زوم LiveTrak L-20 دارای یک پورت USB است که از طریق آن می‌توانید آهنگ‌های پس زمینه یا ریتم‌ها را از کامپیوتر به میکسر منتقل کرده، سپس آنها را به میکس زنده خود اضافه و ضبط نمایید. این قابلیت میکسر زوم L20 برای طیف وسیعی از کاربردها مفید است، از جمله اضافه کردن آهنگ پس‌زمینه به اجرای یک گروه موسیقی، اضافه کردن ریتم به یک اجرای انفرادی، تمرین برای یک کنسرت و ضبط یک پادکست یا نمایش رادیویی.

رکوردر مولتی ترک Zoom LiveTrak L-20

بررسی پنل میکسر زوم Zoom L20

چنل استریپ

همه 20 ورودی شامل یک فیدر و دکمه‌های solo و mute هستند. هر یک از 16 ورودی مونو نیز شامل یک ناب کمپرسور و کنترل gain است. با استفاده از دکمه Rec/Play کانال‌ها را به‌طور جداگانه ضبط یا پخش کنید.

میکسر Zoom LiveTrak L-20

کنترل آسان اکولایزر

میکسر زوم L20 برای هر کانال ورودی یک اکولایزر پارامتریک فرکانس میانی 3 بانده  و یک فیلتر برش فرکانس پایین متغیر (قابل تنظیم بین 40 تا 600 هرتز) ارائه می‌دهد. از دکمه Select برای اعمال تنظیمات چنل استریپ نظیر کنترل‌های اکولایزر، PAN و EFX Return در کانال انتخاب شده استفاده نمایید.

میکسر زوم LiveTrak L20

دو مسیر افکت (EFX Send)

میکسر LiveTrak L20 دارای 20 افکت داخلی با پارامترهای کاملاً قابل‌تنظیم است. از بین افکت‌های delay و reverb میکسر زوم L20 افکت موردنظر را انتخاب نموده و سپس آن‌ها را با استفاده از دو EFX bus اختصاصی روی هر کانال دلخواهی اعمال کنید.

میکسر زوم L20

ناوبری و نمایش

صفحه نمایش LCD میکسر زوم LiveTrak L20 با نور پس‌زمینه روشن در کنار ناب چرخشی موجب شده تا برای ایجاد پروژه‌های جدید، یادآوری پروژه‌های قبلی و سفارشی کردن تنظیمات ضبط خود به یک سیستم منوی بصری دسترسی داشته باشید.

مترونوم و میکروفن Slate

از میکروفن slate میکسر زوم L20 داخلی برای ضبط یادداشت یا گفتگو با دیگر اعضای گروه (talk-back) استفاده کنید. همچنین مترونوم (Metronome) را با سرعت دلخواه خود برنامه‌ریزی نمایید.

میکسر Zoom L20

کنترل‌های اصلی و دکمه Overdub

کنترل‌های اصلی میکسر دیجیتال  Zoom LiveTrak L-20 شامل دکمه‌های Record ،Play/Pause ،Stop ،Fast Forward، و Rewind است. دکمه overdub این رکوردر مولتی ترک به شما امکان می‌دهد ترک‌های جدیدی را به پروژه فعلی خود اضافه کنید.

خروجی هدفون FOH

میکسر زوم LiveTrak L20 دارای یک خروجی هدفون اختصاصی برای مهندس صدا یا صدابردار است که آنها را قادر می‌سازد تا بر هر یک از میکس‌های فرعی سفارشی و همچنین میکس اصلی نظارت داشته باشند.

میکسر دیجیتال زوم LiveTrak L20

میکس‌های مانیتورینگ سفارشی

دکمه‌های Fader Mode میکسر زوم L20 ایجاد میکس‌های سفارشی، هم برای خروجی Master و هم خروجی‌های مانیتور را ممکن می‌سازند. برای هر خروجی، به‌راحتی می‌توان بین خروجی هدفون قدرتمند و خروجی لاین متقارن برای مانیتورهای روی صحنه جابه‌جا شد.

تنظیماتScene سفارشی

شما می‌توانید حداکثر نه Scene مختلف را روی میکسر زوم L20 ذخیره کرده و تنظیمات سفارشی خود را به‌طور خودکار فراخوانی کنید. هر Scene موقعیت فیدر، تنظیمات اکولایزر، pan ،mute و موارد دیگر را ذخیره می‌کند.

محصولات زوم - رکوردر F6 زوم ZOOM یکی از نام‌های شناخته شده و معتبر بازار تجهیزات صوتی است که تولیدات آن در حدود 130 کشور به فروش می‌رسد. شرکت زوم در سال 1983 در شهر توکیوی کشور ژاپن تاسیس شد. این شرکت در ابتدا روی تولید رکوردرهای دستی تمرکز داشت، اما خیلی زود بر تنوع محصولات خود افزود. امروز محصولات برند زوم نیازهای طیف گسترده‌ای از نوازندگان، موزیسین‌ها، پادکسترها، تولیدکنندگان محتوا، فیلمسازان و... در سراسر جهان را پوشش می‌دهد.
حدود 90 درصد محصولات شرکت ZOOM در خارج از ژاپن و از طریق حدود 53 دفتر توزیعی به فروش می‌رسد. در بازار ایران نیز نمایندگی فروش زوم وجود داشته و سال‌هاست محصولات آن عرضه می‌شوند.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

میکسر زوم لایو ترک اگر به‌دنبال یک میکسر دیجیتال کوچک، سبک، پرتابل و با قیمت مقرون‌به‌صرفه هستید، جای درستی آمده‌اید. میکسرهای دیجیتال از جمله میکسر زوم سری LiveTrak نیازهای متنوع شما برای ضبط و میکس موسیقی، اجرای زنده، ضبط پادکست و صدا را پاسخ داده و رضایت خاطر شما را جلب می‌کنند.
شرکت زوم یک شرکت ژاپنی است که در زمینه تولید تجهیزات صوتی و ابزارهای صدابرداری فعالیت دارد. محصولات این شرکت از کیفیت ساخت مطلوبی برخوردارند. میکسرهای دیجیتال زوم نیز از این قاعده مستثنی نبوده و امکانات و قابلیت‌های مورد نیاز کاربران را در ساختاری جمع‌وجور و حرفه‌ای عرضه می‌کنند.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :