میکسر دیجیتال و رکوردر زوم ZOOM LiveTrak L12

46,800,000 تومان

  • 18 ماه گارانتی دیجی صدا - گارانتی پاسخگو

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

ZOOM

میکسر زوم L12

Zoom L12، راه‌حلی عالی برای ضبط و میکس خانگی و استودیویی

تصور کنید بتوانید با یک دستگاه جمع‌وجور، تمام انتظارات خود برای ضبط، میکس و اجرای زنده را برآورده کنید. تفاوتی ندارد نوازنده باشید یا پادکستر یا یک مهندس صدا، در هر حال میکسر همه کاره Zoom LiveTrak L-12 امکانات و قابلیت‌های متنوعی در اختیار شما می‌گذارد که پاسخگوی نیازهایتان برای میکس، ضبط، مانیتورینگ، پخش و ریمیکس خواهد بود. میکسر دیجیتال زوم LiveTrak L-12 یک میکسر 12 کاناله است که برای طیف وسیعی از کاربردها، از ضبط خانگی گرفته تا اجرای زنده، تمرین گروهی، پادکست و استودیوهای حرفه‌ای گزینه‌ای مناسب به‌شمار می‌رود.

میکسر دیجیتال Zoom LiveTrak L-12

میکسر دیجیتال، رکوردر مولتی ترک و رابط صوتی با کیفیت

هر کانال ورودی مونو LiveTrak L-12 دارای جک ترکیبی XLR/TRS، اکولایزر 3 بانده، کمپرسور و فیلتر برش فرکانس پایین است. چهار کانال ورودی استریو سیگنال‌های لاین را از طریق جک‌های RCA یا TS می‌پذیرند. در بخش خروجی، میکسر زوم L12 دارای خروجی‌های اصلی چپ و راست، ارسال‌های AUX و خروجی‌های مستقیم برای همه کانال‌هاست. این میکسر به شما امکان می‌دهد تا 14 ترک صدا را به‌طور همزمان ضبط کنید. میکسر Zoom L12 همچنین می‌تواند مانند یک رابط صوتی USB برای کامپیوتر و لپ تاپ ویندوز و Mac یا دستگاه iOS شما استفاده شود.

ویژگی‌ها و مزایای میکسر زوم LiveTrak L12

• 12 کانال مجزا (8 مونو و 2 استریو)
• ضبط هم‌زمان 14 ترک
• بازپخش (playback) 12 ترک
• رابط صوتی USB برای کامپیوتر با 14 ورودی و 4 خروجی
• خروجی‌هایMaster و monitor
• 5 خروجی هدفون (امکان سفارشی سازی میکس جداگانه)
• ورودی‌های لاین RCA و TS
• فانتوم پاور 48V+
• پشتیبانی از ورودی‌های Hi-Z روی کانال‌های 1 و 2
• دارای پد 26 دسی‌بل روی کانال‌های 3 تا 8

• کنترل فشرده‌سازی (کمپرسور) داخلی (کانال‌های 1 تا 8)
• چنل استریپ با اکولایزر پارامتریک فرکانس میانی 3 بانده
• دکمه بی‌صدا کردن (mute)
• استریو پنینگ (stereo panning)
• قابلیت ذخیره‌سازی حداکثر نه scene
• فیلتر برش فرکانس پایین و 16 افکت delay و reverb داخلی با پارامترهای قابل تنظیم
• امکان اضافه کردن ترک‌های backing و click از روی کامپیوتر به میکس یا ضبط
• میکروفن slate داخلی (برای ضبط یادداشت یا talkback)
• استریو پارونامای قابل تنظیم

• نرخ‌های سمپلینگ 44.1، 48 و 96 کیلوهرتز
• سازگاری class-compliant با دستگاه‌های iOS
• ورودی کارت SD
• مترونوم داخلی (metronome)
• قابلیت شروع و توقف خودکار ضبط و Pre-record
• قابلیت محافظت پروژه
• امکان وارد کردن و خروجی گرفتن از پروژه‌ها به‌وسیله پورت USB
• تنظیم تأخیر برای تبدیل A-to-D
• عملکردهای سازگار با پدال ZOOM FS01 (جداگانه باید خریداری شود)
• وزن حدود 2.5 کیلوگرم

میکسر زوم Zoom L12

بررسی میکسر دیجیتال و رکوردر مولتی ترک Zoom LiveTrak L-12

میکسر جمع‌وجور زوم L12 دارای 8 کانال مونو است که هر کدام از یک ورودی‌ ترکیبی میکروفن/لاین XLR-TRS مجهز به پری‌امپ‌های میکروفن با gain بالا و نویز کم، فانتوم پاور 48V+ و ناب کمپرسور برخوردار است. دو ورودی استریو نیز دارای کانکتورهای TS و RCA هستند. کانال‌های 1/2 از ورودی‌های Hi-Z برای گیتار یا باس الکتریک و کانال‌های استریو 9/10 و 11/12 از اتصال کیبورد و سایر دستگاه‌ها پشتیبانی می‌کنند.
همه کانال‌های میکسر Zoom L12 با چنل استریپ کار می‌کنند که دارای فیلتر برش فرکانس پایین، اکولایزر سه‌بانده، کنترل PAN و ارسال FX برای ارسال سیگنال به پردازنده افکت داخلی با کانال بازگشت EFX اختصاصی است. خروجی اصلی از کانکتورهای XLR بالانس شده استفاده می‌کند، در حالی که ارسال سیگنال مانیتورینگ استریو از طریق دو خروجی TRS امکان‌پذیر است. علاوه بر این، میکسر دیجیتال زوم LiveTrak L12 دارای پنج خروجی هدفون است که هر کدام قادر به پخش میکس‌های سفارشی هستند.

میکسر دیجیتال زوم Zoom L12

هنگام کار با میکسر زوم L12 امکان ذخیره‌سازی تعداد نه scene وجود دارد که شما می‌توانید از طریق آنها تنظیمات مختلف را ذخیره کرده و به‌سرعت فراخوانی کنید.
میکسر Zoom LiveTrak L-12 به عنوان یک رکوردر مولتی ترک حرفه‌ای قادر است به‌طور همزمان تا 14 ترک شامل تمام کانال‌ها به‌همراه خروجی استریو فیدر اصلی را با حداکثر وضوح 24 بیت / 96 کیلوهرتز ضبط کند. فایل‌ها به‌راحتی روی کامپیوتر کپی شده کرده و در DAW قابل استفاده هستند. علاوه بر این، همانند سایر رکوردرهای حرفه‌ای، عملکردهای overdubbing و punching in/out نیز برای ضبط مولتی ترک در دسترس هستند. میکسر دیجیتال زوم L-12 همچنین به‌عنوان یک رابط صوتی USB با 14 ورودی / 4 خروجی عمل می‌کند، بنابراین می توان ترک‌های صوتی را مستقیماً در نرم‌افزار DAW روی کامپیوتر ضبط کرد.
از دیگر ویژگی‌های میکسر Zoom L12 می‌توان به نشانگرهای LED روی همه کانال‌ها، مترونوم داخلی و یک میکروفن slate داخلی اشاره کرد.

میکسر دیجیتال و رکوردر مولتی ترک زوم L12

هر چیزی را ضبط کنید، در هر جایی ریمیکس کنید

میکسر زوم L12 به شما امکان می‌دهد 12 ترک مجزا را تا حداکثر وضوح 24 بیت / 96 کیلوهرتز با فرمت صدای WAV روی کارت SD ضبط کرده و هم‌زمان برنامه زنده خود را میکس کنید. ترک‌ها قبل از اکولایزر و افکت‌ها ضبط می‌شوند، بنابراین در هر زمان می‌توان آنها را جهت میکس و ویرایش بیشتر به نرم‌افزار DAW منتقل کرد. توجه داشته باشید که افکت‌ها، اکولایزر، قابلیت overdub، حالت رابط صوتی، حالت‌های Fader A-E، و کانال‌های 13-14 (میکس استریو) در سمپل ریت 96 کیلوهرتز میکسر زوم L12 در دسترس نیستند.

میکسر زوم Zoom L12

5 خروجی هدفون و 5 مانیتورینگ سفارشی با زوم L12

هر یک از پنج خروجی مانیتور Zoom LiveTrak L-12 این قابلیت را دارد که یک میکس سفارشی و اختصاصی ارائه دهد، بنابراین هر اجراکننده می‌تواند میکس متناسب با ترجیحات خود را ایجاد و ذخیره نماید. آمپلی‌فایر هدفون میکسر زوم L12 صدایی تولید می‌کند که در هر محیط زنده‌ای، ولو با وجود صداهای بلند قابل شنیدن است، بدون اینکه نیاز به تنظیم جداگانه‌ای برای مانیتورینگ باشد. پس نوازندگان و مهندسان صدا می‌توانند از هدفون‌های خود برای مانیتور کردن اجرای زنده بدون نیاز به تجهیزات اضافی استفاده کنند.

میکسر دیجیتال Zoom L12

اتصال میکسر زوم L12 به کامپیوتر و گوشی

میکسر دیجیتال زوم LiveTrak L-12 مانند یک رابط صوتی USB با 14 ورودی / 4 خروجی با گزینه‌های مسیریابی انعطاف‌پذیر قابل استفاده است که امکانات متنوعی را در اختیار شما می‌گذارد. میکسر Zoom LiveTrak L-12 یک دستگاه class compliant است، یعنی می‌شود آن را به یک کامپیوتر یا گوشی موبایل iOS متصل کرد تا بدون نیاز به نصب هیچ نرم‌افزار یا درایور خاصی شروع به کار کند (در این حالت یک آداپتور دوربین Lightning به USB شرکت اپل مورد نیاز است).

میکسر زوم L12

بهترین پری‌امپ‌های زوم و کیفیت صدای بالا

میکسر زوم  L12 مجهز به بی‌صداترین و پیشرفته‌ترین پری‌امپ‌هایی است که شرکت زوم ساخته است.
همچنین این میکسر دیجیتال از نرخ نمونه‌برداری 96 کیلوهرتز هنگام ضبط روی کارت SD پشتیبانی می‌کند و به شما فرصت می‌دهد صدای خوانندگی، نوازندگی، پادکست و دیگر تولیدات خود را با وضوح بالا ضبط کنید. به یاد داشته باشید در حالت رابط صوتی، میکسر Zoom LiveTrak L-12 تا وضوح 48 کیلوهرتز را به‌طور هم‌زمان روی کامپیوتر و کارت SD پشتیبانی می‌کند.

قابلیت فعال سازی ضبط خودکار

از طریق دستورات ورودی صوتی میکسر زوم LiveTrak L12 را طوری تنظیم نمایید که به‌طور خودکار اقدام به ضبط کند. برای مثال آن را طوری تنظیم کنید که وقتی فیدر اصلی سطح دسی‌بل مشخصی را شناسایی کرد ضبط آغاز شود، یا از یک آکورد گیتار یا ضربه درام برای شروع ترک استفاده کنید. اگر عملکرد pre-record میکسر زوم L12 را فعال کرده باشید می‌توانید تا دو ثانیه قبل از شروع ضبط، داده‌ها را ضبط کنید تا ابتدای اجراها از بین نرود.

میکسر Zoom L12

ذخیره سازی و فراخوانی تنظیمات در میکسر زوم L12

میکسر دیجیتال Zoom Livetrak L12  به شما امکان می‌دهد تنظیمات مدنظر خود را جهت فراخوانی مجدد ذخیره نمایید. به این منظور منابع صوتی مختلف را میکس کرده و سطح صدای هر منبع را تنظیم نمایید، سپس تنظیمات خود را در یکی از نه scene از پیش تنظیم شده ذخیره کنید. هر زمان که بخواهید می‌توانید به‌راحتی فشار دادن یک دکمه، یک scene را بازیابی کنید تا بلافاصله پیکربندی LiveTrak L-12 تغییر کند.
می توانید scene های مختلفی برای سناریوهای رایج مانند پادکستینگ، استریم زنده، تمرینات گروهی و موارد دیگر ایجاد نمایید.

حالت‌های چندکاره Zoom L12

میکسر Zoom L12 چندین حالت عملیاتی در اختیار شما می‌گذارد. در حالت رابط صوتی می‌توان ورودی‌ها و خروجی‌ها را به یک نرم‌افزار DAW ارسال کرد. با استفاده از حالت USB Host، پروژه‌ها و فایل‌های صوتی را به یک فلش USB منتقل کنید. در حالت Card Reader نیز میکسر زوم L12 مانند یک کارت‌خوان SD عمل کرده و می‌توانید فایل‌های صوتی را بین میکسر و کامپیوتر خود جابه‌جا نمایید.

میکسر دیجیتال زوم Zoom L12

میکسر زوم L12 و میکس زنده با کمترین دردسر

میکسر دیجیتال زوم LiveTrak L-12 دستیار چندکاره شما برای میکس، ضبط، مانیتور، پخش و ریمیکس آثارتان است. این کنسول دیجیتال به شما فرصت می‌دهد به‌طور زنده اجرای خود را میکس کرده و تا 12 کانال مجزا را ضبط نمایید. ضمن اینکه 5 خروجی هدفون سفارشی مانیتورینگ بدون تأخیر را برایتان فراهم می‌کنند.
هر یک از 12 کانال مجزای LiveTrak L-12 (هشت کانال مونو به‌علاوه دو استریو) دارای یک اکولایزر پارامتریک فرکانس میانی 3 بانده و 16 افکت داخلی است. هشت کانال مونو آن نیز یک کمپرسور اختصاصی دارند. میکسر زوم L12 با این کنترل‌ها به‌علاوه نشانگرهای LED رنگی، همان چیزی را که برای کنترل بصری نیاز دارید ارائه می‌کند.

میکسر Zoom LiveTrak L-12

ضبط دموی آهنگ‌ها با چندین نوازنده

با استفاده از میکسر دیجیتال LiveTrak L-8 به‌سادگی می‌توانید دموی آهنگ‌ها و اجراهای زنده را با چندین نوازنده ضبط کنید. دو کانال اول میکسر زوم L12 از ورودی‌های Hi-Z برای اتصال مستقیم سازهایی مانند گیتار و باس پشتیبانی می‌کنند. کانال‌های 9-12 دارای ورودی‌های لاین هستند که می‌توانند برای اتصال ماشین درام یا کیبورد استریو استفاده شوند. از ورودی‌های باقی مانده (کانال‌های 3-6) برای میکروفن اختصاص یافته به منابعی مانند آواز و درام استفاده کنید. همان‌طور که اشاره شد پنج خروجی هدفون میکسر زوم L12 نیز قابلیت ایجاد میکس‌های سفارشی برای نوازندگان و اعضای گروه را در اختیار شما می‌گذارند.

قابلیت USB Audio Return میکسر زوم L12

میکسر Zoom LiveTrak L12 میکسر زوم LiveTrak L-12 دارای یک پورت USB است که به شما امکان می‌دهد آهنگ‌های پس‌زمینه یا ریتم‌ها را از کامپیوتر به میکسر منتقل کرده، سپس آنها را به میکس زنده خود اضافه نموده و ضبط نمایید.
این قابلیت میکسر زوم L12 می‌تواند برای طیف وسیعی از کاربردها مفید باشد، از جمله اضافه کردن آهنگ پس‌زمینه به اجرای یک گروه موسیقی، اضافه کردن ریتم به یک اجرای انفرادی، تمرین برای یک کنسرت و ضبط یک پادکست یا نمایش رادیویی.

همچنین وزن Zoom LiveTrak L-12 حدود 2.5 کیلوگرم است. طراحی جمع‌وجور در کنار وزن کم باعث شده تا جا‌به‌جا کردن و حمل این میکسر دیجیتال برای گروه‌های موسیقی، نوازندگان، دی‌جی‌ها و دیگر کاربران دشوار نباشد.

میکسر زوم L12

بررسی پنل میکسر زوم Zoom LiveTrak L-12

استریپ چنل

همه ورودی‌های میکسر زوم L12 شامل فیدر، دکمه Rec/Play و دکمه mute هستند. ورودی‌های مونو نیز ناب کمپرسور و کنترل gain دارند. از دکمه Select برای اعمال تنظیمات چنل استریپ نظیر کنترل‌های اکولایزر، PAN و EFX Return روی کانال انتخاب شده بهره ببرید. برای هر کانال ورودی یک اکولایزر پارامتریک 3 بانده و یک فیلتر low cut وجود دارد.

میکسر Zoom L12

تنظیمات Scene سفارشی

شما می‌توانید حداکثر تعداد نه Scene مختلف را در میکسر زوم L12 ذخیره کرده و در هنگام نیاز تنظیمات سفارشی خود را به‌طور خودکار فراخوانی کنید. هر Scene موقعیت فیدر، تنظیمات اکولایزر، pan ،mute و موارد دیگر را ذخیره می‌کند. دکمه‌های Fader Mode ایجاد میکس‌های سفارشی، هم برای خروجی Master و هم برای مانیتور را ممکن می‌سازند.

میکسر Zoom L12

مانیتورینگ انعطاف پذیر

پنج خروجی هدفون میکسر زوم L12 می‌توانند ترکیب‌های فرعی و سفارشی مانیتور را به هدفون، مانیتور داخل گوش (ایرفون) یا اسپیکرهای مانیتورینگ اکتیو ارسال کنند. خروجی هدفون A دارای دو خروجی TRS برای اتصال به مانیتورهای اضافی است. خروجی‌های مانیتور اصلی دارای کانکتورهای XLR برای اتصال آسان به سیستم PA شما هستند.

میکسر دیجیتال و رکوردر مولتی ترک زوم L12

ناوبری و نمایش

صفحه نمایش LCD میکسر زوم LiveTrak L-12 با نور پس‌زمینه روشن در کنار ناب چرخشی این امکان را به شما می‌دهد تا برای ایجاد پروژه‌های جدید، یادآوری پروژه‌های قبلی و سفارشی کردن تنظیمات ضبط در حال انجام خود به یک سیستم منوی بصری با کارکرد آسان دسترسی داشته باشید.

میکسر دیجیتال و رکوردر مولتی ترک زوم Zoom L12

ورودی‌های متعدد

8 ورودی ترکیبی میکسر زوم L12 از اتصالات XLR یا TRS پشتیبانی می‌کنند. کانال‌های 1 و 2 ورودی‌های Hi-Z دارند. ورودی‌های Hi-Z قابلیت اتصال گیتار الکتریک یا باس و دیگر تجهیزات Hi-Z را فراهم می‌کنند. کانال‌های 9/10 و 11/12 نیز دارای کانکتورهای TS و RCA برای دریافت اتصالات لاین هستند.

میکسر زوم L12

16 افکت داخلی، مترونوم و میکروفن Slate

میکسر زوم L12 دارای 16 افکت داخلی با پارامترهای کاملاً قابل تنظیم است. افکت‌های مورد نظر را انتخاب نموده و سپس آن‌ها را روی هر کانال دلخواه اعمال کنید.
از میکروفن slate داخلی میکسر دیجیتال Zoom L12 برای ضبط یادداشت یا گفتگو با دیگر اعضای گروه (talk-back) استفاده کنید. همچنین مترونوم (Metronome) را با سرعت دلخواه خود برنامه‌ریزی نمایید.

محصولات زوم - رکوردر F6 زوم ZOOM یکی از نام‌های شناخته شده و معتبر بازار تجهیزات صوتی است که تولیدات آن در حدود 130 کشور به فروش می‌رسد. شرکت زوم در سال 1983 در شهر توکیوی کشور ژاپن تاسیس شد. این شرکت در ابتدا روی تولید رکوردرهای دستی تمرکز داشت، اما خیلی زود بر تنوع محصولات خود افزود. امروز محصولات برند زوم نیازهای طیف گسترده‌ای از نوازندگان، موزیسین‌ها، پادکسترها، تولیدکنندگان محتوا، فیلمسازان و... در سراسر جهان را پوشش می‌دهد.
حدود 90 درصد محصولات شرکت ZOOM در خارج از ژاپن و از طریق حدود 53 دفتر توزیعی به فروش می‌رسد. در بازار ایران نیز نمایندگی فروش زوم وجود داشته و سال‌هاست محصولات آن عرضه می‌شوند.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

میکسر زوم لایو ترک اگر به‌دنبال یک میکسر دیجیتال کوچک، سبک، پرتابل و با قیمت مقرون‌به‌صرفه هستید، جای درستی آمده‌اید. میکسرهای دیجیتال از جمله میکسر زوم سری LiveTrak نیازهای متنوع شما برای ضبط و میکس موسیقی، اجرای زنده، ضبط پادکست و صدا را پاسخ داده و رضایت خاطر شما را جلب می‌کنند.
شرکت زوم یک شرکت ژاپنی است که در زمینه تولید تجهیزات صوتی و ابزارهای صدابرداری فعالیت دارد. محصولات این شرکت از کیفیت ساخت مطلوبی برخوردارند. میکسرهای دیجیتال زوم نیز از این قاعده مستثنی نبوده و امکانات و قابلیت‌های مورد نیاز کاربران را در ساختاری جمع‌وجور و حرفه‌ای عرضه می‌کنند.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :

1402/07/02 رحیم جباریه

سلام این مدل میکسر برای اجرای زنده با سازهای مختلف و صدای خواننده چه کیفیتی میتونه داشته

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
از کیفیت بالایی برخوردار است و هم برای اجرای زنده و هم رکورد میتوانید از آن استفاده کنید.