میکسر دیجیتال و رکوردر زوم ZOOM LiveTrak L8

29,185,000 تومان

  • 18 ماه گارانتی دیجی صدا - گارانتی پاسخگو

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

ZOOM

میکسر دیجیتال زوم Zoom LiveTrak L-8

همراه قابل اعتماد و جمع‌وجور  

به فکر راه‌اندازی یک استودیوی ضبط خانگی افتاده‌اید؟ یا می‌خواهید یک اجرای زنده کوچک داشته باشید اما بودجه کافی ندارید؟ اگر پاسختان مثبت است، میکسر دیجیتال زوم LiveTrak L-8 همان چیزی است که به دنبالش هستید. LiveTrak L-8 هم یک میکسر دیجیتال 8 کانال است و هم یک رکوردر مولتی ترک پرتابل که برای پوشش دادن طیف گسترده‌ای از کاربردها از جمله میکس، مانیتورینگ و ضبط موسیقی، پادکست و اجرای زنده طراحی شده است. میکسر و ضبط کننده دیجیتال زوم L-8 انعطاف‌پذیری سری محبوب LiveTrak شرکت زوم را در یک قالب جمع‌وجور و قابل‌حمل با قیمت ارزان و به‌صرفه ارائه می‌کند که برای پادکستینگ و تولید موسیقی بهینه شده است.

رکوردر مولتی ترک Zoom L8

مناسب پادکست و ضبط موسیقی

میکسر زوم L8 دارای کنترل‌های لمسی و عملکرد بصری است و می‌توانید ظرف چند دقیقه ضبط پادکست یا موسیقی را شروع کنید. به‌واسطه وجود 6 پری‌امپ میکروفن، 4 خروجی هدفون، ویژگی phone tap برای مصاحبه‌های تلفنی و 6 پد صدا، میکسر زوم LiveTrak L-8 به‌راحتی می‌تواند از ضبط پادکست‌های چندنفره یا ضبط هم‌زمان اجرای چند نوازنده پشتیبانی کند. تفاوتی ندارد روی کارت SD ضبط کنید یا اقدام به پخش استریم از طریق کامپیوتر یا گوشی موبایل آیفون نمایید، یا حتی هر دو کار را هم‌زمان انجام دهید؛ در هر صورت میکسر زوم LiveTrak L8 امکان ضبط مولتی ترک تا 12 کانال جدا را به شما می‌دهد. بنابراین کافی است میکروفن خود را وصل نموده و در کمترین زمان برای تولید محتوای باکیفیت و حرفه‌ای آماده شوید.

ویژگی‌های میکسر دیجیتال و رکوردر مولتی ترک Zoom LiveTrak L8

* میکسر 8 کانال اقتصادی و مقرون به صرفه
* یک استودیوی کوچک و پرتال ضبط موسیقی و پادکست
* 6 ورودی ترکیبی میکروفن/لاین XLR/TRS مجهز به فانتوم پاور 48V+
* 2 ورودی استریو
* امکان ضبط هم‌زمان 12 ترک با کیفیت 24 بیت / 96 کیلوهرتز ( کیفیت 48 کیلوهرتز برای ضبط هم‌زمان روی کامپیوتر و SD)
* امکان پخش 10 ترک
* قابلیت اتصال به کامپیوتر و ضبط/پخش صدا
* امکان اتصال به گوشی آیفون و تبلت‌های iOS
* 7 حافظه scene برای ذخیره‌سازی میکس‌ها
* افکت‌های داخلی و اکولایزر 3 بانده

* ضبط مولتی ترک روی کارت حافظه یا کامپیوتر
* برخوردار از پردازش سیگنال دیجیتال (DSP) داخلی
* فیلتر برش فرکانس پایین
* 6 پد قابل تنظیم (Sound Pad) برای صداها و موزیک با 13 صدای preset
* 4 خروجی هدفون برای میزبان و مهمان‌ها (3 خروجی برای میکس‌های سفارشی و یک خروجی برای میکس اصلی)
* روش‌های متنوع تغذیه: توسط باتری (حداکثر 5 ساعت با باتری‌های لیتیومی)، برق AC و USB کامپیوتر
* عملکرد Mix-Minus برای جلوگیری از اکو شدن و فیدبک صدای تماس تلفنی
* امکان بازپخش از طریق USB و جک 3.5 میلی‌متری TRRS
* قابل استفاده به‌عنوان رابط صوتی با 12 ورودی و 4 خروجی
* سازگاری class-compliant با دستگاه‌های iOS

میکسر دیجیتال زوم Zoom L8

بررسی میکسر دیجیتال زوم L8

میکسر زوم L8 یک گزینه عالی برای کاربرانی است که به دنبال یک میکسر دیجیتال و رکوردر مولتی ترک همه کاره و با کیفیت و اقتصادی هستند. این میکسر برای ضبط پادکست‌های چند نفره، ضبط موسیقی در خانه، اجراهای کوچک و... مناسب است.

میکسر زوم L8

6 ورودی میکروفن و 2 ورودی استریو

کانال‌های 1 تا 6 میکسر زوم LiveTrak L8 دارای ورودی ترکیبی میکروفن/لاین با پری‌امپ‌های با کیفیت Zoom است. پری‌امپ‌های زوم به شفافیت صدا، نویز پایین، قدرت و قابل اعتماد بودنشان شناخته می‌شوند. این پری‌امپ‌ها می‌توانند صدای میکروفن را تقویت کنند تا به سطح مناسبی برای ضبط برسد. کانال‌های 1 و 2 از ورودی‌ Hi-Z پشتیبانی می‌کنند. هر کانال میکسر Zoom L8 دارای اکولایزر 3 بانده، فیلتر برش فرکانس پایین و PAN است.
همچنین این میکسر دارای 2 ورودی استریو (کانال 7 و 8) برای اتصال سازهای موسیقی، دستگاه‌ها و سایر منابع صوتی بوده و کانال 8 دارای یک جک جهت وصل کردن گوشی موبایل است.

میکسر دیجیتال زوم و رکوردر مولتی ترک LiveTrak L-8

ضبط حداکثر 12 ترک با میکسر زوم L8

حرفه‌ای‌ها می‌دانند که ضبط صداهای هر فرد یا ساز به‌طور جداگانه، انعطاف و آزادی عمل بیشتری برای ویرایش و میکس نهایی فراهم می‌کند. میکسر زوم LiveTrak L-8 تا 10 ترک مجزا و یک میکس استریو را به‌طور مستقیم روی کارت SD با حداکثر کیفیت 24 بیت / 96 کیلوهرتز ضبط می‌کند.
ضمن اینکه میکسر زوم L8 قادر است به‌عنوان یک رابط صوتی با 12 ورودی و 4 خروجی برای کامپیوتر یا دستگاه تلفن همراه iOS با حداکثر کیفیت 24 بیت / 48 کیلوهرتز عمل کند. در زمانی که به‌طور موازی روی کامپیوتر و کارت SD ضبط صدا انجام بگیرد نیز حداکثر کیفیت 24 بیت / 48 کیلوهرتز خواهد بود.

میکسر دیجیتال زوم L8

قابلیت اتصال به کامپیوتر و ضبط/پخش صوتی

میکسر دیجیتال و رکوردر مولتی ترک زوم L-8 به کامپیوترهای ویندوز و مک متصل می‌شود. هنگامی که از LiveTrak L-8 مانند یک رابط صوتی برای کامپیوتر استفاده می‌کنید، نه تنها می‌توانید صدا را هم‌زمان روی کامپیوتر و کارت SD ضبط کنید بلکه قادر به پخش استریم زنده در حین فرایند ضبط خواهید بود. البته پیش از خرید میکسر زوم L8 سازگاری این مدل با نسخه ویندوز یا مک و همچنین سخت افزار سیستم خود را بررسی نمایید.
میکسر زوم L8 یک دستگاه class compliant است، یعنی می‌توان آن را به یک کامپیوتر یا گوشی موبایل iOS متصل کرد تا بدون نیاز به نصب هیچ نرم‌افزار یا درایور خاصی شروع به کار کند.

میکسر دیجیتال زوم Zoom L8

خروجی‌های هدفون مستقل

میزبان و هر یک از مهمانان شرکت کننده در پادکست یا اعضای گروه موسیقی لازم است محتوای در حال تولید را به‌وضوح بشنوند. میکسر زوم L8 دارای چهار خروجی هدفون استریو 1/4 اینچی با کنترل‌های سطح صدای مستقل و انتخابگرهای میکس است.
خروجی هدفون اصلی از خروجی اصلی میکسر گرفته می‌شود در حالی که سه خروجی هدفون دیگر را می‌توان به میکس اصلی یا یک Cue mix مستقل اختصاص داد. Cue mix در واقع یک نسخه از میکس اصلی است که برای استفاده توسط نوازندگان، خوانندگان، شرکت کنندگان پادکست و... تنظیم می‌شود. این میکس معمولاً شامل تمام منابع صوتی موجود در میکس اصلی است، اما با سطح صدای پایین‌تر و بدون جلوه‌های صوتی.
برای مانیتورینگ راحت‌تر می‌توان خروجی‌های اصلی استریوی XLR را به یک جفت بلندگوی اکتیو ارسال کرد.

میکسر Zoom L8

ضبط دموی آهنگ‌ها با چندین نوازنده

با استفاده از میکسر دیجیتال Zoom LiveTrak L8 به‌راحتی می‌توانید دموی آهنگ‌ها و اجراهای زنده را با چندین نوازنده ضبط کنید.
دو کانال اول L-8 از ورودی‌های 1/4 اینچی Hi-Z برای اتصال مستقیم سازهایی مانند گیتار و باس پشتیبانی می‌کنند.
کانال‌های 7-8 میکسر زوم L8 دارای ورودی‌های لاین 1/4 اینچی هستند که می‌توانند برای اتصال ماشین درام یا کیبورد استریو استفاده شوند.
از ورودی‌های باقی مانده (کانال‌های 3-6) برای میکروفن اختصاص یافته به منابعی مانند آواز و درام استفاده کنید.
همان‌طور که اشاره شد چهار خروجی هدفون 1/4 اینچی میکسر زوم L8 به شما امکان می‌دهد برای هر نوازنده میکس‌های سفارشی ایجاد نمایید.

میکسر دیجیتال Zoom LiveTrak L-8

طرز استفاده از میکسر دیجیتال زوم L8

برای شروع ضبط کافی است یک کارت SDHC یا SDXC را داخل میکسر Zoom L8 قرار دهید. توجه داشته باشید که می‌توانید از طریق اتصال USB به کامپیوتر یا دستگاه تلفن همراه iOS (کابل اتصال دوربین Apple Camera Connection Kit که به‌صورت جداگانه فروخته می‌شود مورد نیاز است) نیز ضبط مولتی ترک انجام دهید، فارغ از اینکه هم‌زمان روی کارت SD هم ضبط کنید یا خیر.
صرف‌نظر از اینکه کدام رسانه را انتخاب می‌کنید، میکسر زوم L-8 ترک‌های جداگانه‌ای ضبط می‌کند تا انعطاف‌پذیری در فرآیندهای پس‌تولید (post-production) مانند ویرایش و میکس را تضمین کند.

میکسر دیجیتال زوم Zoom L8

برگزاری گفتگوها و مصاحبه‌های تلفنی با زوم L8

قابلیت phone tap میکسر زوم LiveTrak L8 به شما امکان می‌دهد به‌راحتی با مهمانی که از طریق تلفن یا برنامه‌های رایج مانند Skype و FaceTime تماس می‌گیرد، صحبت کنید.
به این منظور دستگاه تلفن همراه خود را با استفاده از کابل TRRS ارائه شده به پورت 3.5 میلی‌متری TRRS میکسر زوم L8 متصل نمایید (برخی از دستگاه‌های iOS ممکن است نیاز به مبدل Lightning به جک هدفون داشته باشند). میکسر L-8 از عملکرد mix-minus برای اطمینان از اینکه تماس‌گیرندگان فیدبک و اکوی صدای خود را نخواهند شنید، استفاده می‌کند.

میکسر دیجیتال Zoom LiveTrak L-8

تنوع روش‌های تأمین انرژی میکسر L8

یک کابل USB و آداپتور USB-to-AC شرکت زوم با نام AD-17 برای تأمین برق L-8 از طریق پریز وجود دارد.
در جاهایی که به پریز برق دسترسی ندارید می‌توانید میکسر زوم LiveTrak L8 را با استفاده از 4 باتری AA راه‌اندازی کنید. این دستگاه به‌وسیله باتری‌های قلیایی تا حدود 1.5 ساعت، توسط باتری‌های NiMH تا 3 ساعت و به‌وسیله باتری‌های لیتیومی تا 5 ساعت کار می‌کند (باتری‌ها به‌صورت جداگانه فروخته می‌شوند).
علاوه بر این‌ها، می‌توانید میکسر و رکوردر زوم L8 را با استفاده از باتری‌های USB یا پاوربانک نیز تغذیه کنید. اتصال USB میکسر L-8 برای از بین بردن وقفه‌های تصادفی طراحی شده است.

میکسر زوم L8

شش Sound Pad برای فعال کردن سمپل‌ها و موسیقی

هنگام ساخت پادکست با Zoom L8 می‌توانید از افکت‌های صوتی و کلیپ‌های موسیقی برای افزایش هیجان پادکست خود بهره ببرید. میکسر زوم L8 دارای شش پد صوتی قابل تخصیص است که به شما امکان می‌دهد هر زمان که تمایل دارید به‌سرعت افکت‌ها، موسیقی، آهنگ‌های آغازین و پایانی، صدای تشویق‌، مصاحبه‌های ضبط شده قبلی، تبلیغات یا دیگر صداهای دلخواه را فعال کنید. Zoom LiveTrak L-8 با 13 صدای از پیش تنظیم شده (preset) برای پدهای صوتی خود عرضه می‌شود.

میکسر زوم L8

ذخیره سازی و فراخوانی تنظیمات در میکسر زوم L8

Zoom LiveTrak L-8 به شما امکان می‌دهد تنظیمات مدنظر خود را جهت فراخوانی مجدد ذخیره نمایید. به این منظور منابع صوتی مختلف را میکس کرده و سطح صدای هر منبع را تنظیم نمایید، سپس تنظیمات خود را در یکی از هفت scene از پیش تنظیم شده ذخیره کنید. هر زمان که بخواهید این امکان وجود دارد که به‌راحتی فشار دادن یک دکمه، یک scene را بازیابی کنید تا بلافاصله پیکربندی میکسر زوم L8 تغییر کند.
می‌توانید scene های مختلفی برای سناریوهای رایج مانند پادکستینگ، استریم زنده، تمرینات گروهی و موارد دیگر ایجاد نمایید.

میکسر زوم L8

پردازش سیگنال دیجیتال (DSP) داخلی با افکت‌های استریو

میکسر زوم LiveTrak L-8 دارای پردازش سیگنال دیجیتال (DSP) داخلی با افکت‌های استریو است. این افکت‌ها می‌توانند برای بهبود کیفیت صدا استفاده شوند. برای تولیدات پیچیده‌تر، در هر زمان این امکان را دارید تا ضبط‌های خود را punch کرده یا از لایه‌بندی (overdubbing) استفاده نمایید. ضمن اینکه صدای ترک‌های خود را از طریق افکت‌های داخلی، اکولایزر سه‌بانده و فیلتر برش فرکانس پایین مجزای هر کانال بهینه کنید (افکت‌ها، اکولایزر و لایه‌بندی در فرکانس 96 کیلوهرتز در دسترس نیستند).

محصولات زوم - رکوردر F6 زوم ZOOM یکی از نام‌های شناخته شده و معتبر بازار تجهیزات صوتی است که تولیدات آن در حدود 130 کشور به فروش می‌رسد. شرکت زوم در سال 1983 در شهر توکیوی کشور ژاپن تاسیس شد. این شرکت در ابتدا روی تولید رکوردرهای دستی تمرکز داشت، اما خیلی زود بر تنوع محصولات خود افزود. امروز محصولات برند زوم نیازهای طیف گسترده‌ای از نوازندگان، موزیسین‌ها، پادکسترها، تولیدکنندگان محتوا، فیلمسازان و... در سراسر جهان را پوشش می‌دهد.
حدود 90 درصد محصولات شرکت ZOOM در خارج از ژاپن و از طریق حدود 53 دفتر توزیعی به فروش می‌رسد. در بازار ایران نیز نمایندگی فروش زوم وجود داشته و سال‌هاست محصولات آن عرضه می‌شوند.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

میکسر زوم لایو ترک اگر به‌دنبال یک میکسر دیجیتال کوچک، سبک، پرتابل و با قیمت مقرون‌به‌صرفه هستید، جای درستی آمده‌اید. میکسرهای دیجیتال از جمله میکسر زوم سری LiveTrak نیازهای متنوع شما برای ضبط و میکس موسیقی، اجرای زنده، ضبط پادکست و صدا را پاسخ داده و رضایت خاطر شما را جلب می‌کنند.
شرکت زوم یک شرکت ژاپنی است که در زمینه تولید تجهیزات صوتی و ابزارهای صدابرداری فعالیت دارد. محصولات این شرکت از کیفیت ساخت مطلوبی برخوردارند. میکسرهای دیجیتال زوم نیز از این قاعده مستثنی نبوده و امکانات و قابلیت‌های مورد نیاز کاربران را در ساختاری جمع‌وجور و حرفه‌ای عرضه می‌کنند.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :